Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Prabangus ir jaukus interjeras
- Geras valdymas kaip tokiam dideliam automobiliui
- Daug variklių variantų
- Puikus komfortas
TRŪKUMAI
- Brangus išlaikymas
- Brangus nusipirkti
- Yra problemų dėl patikimumo ir surinkimo kokybės
- Interjeras ir informacinė pramogų sistema nėra tokia gera kaip konkurentų
Range Rover Sport būdamas tiek galingas, tiek didelis, tiek sportiškas ištiesų Land Rover gamoje stovi tarp mažojo Evoque ir flagmano Range Rover. Naujas modelis dabar gaminamas ant aliumininio platformos – todėl tai yra gerai valdomas, komfortiškas, lengvesnis ir dinamiškas automobilis. Akivaizdu, Range Rover Sport konkurentas yra Porsche Cayenne ar BMW M X5. Šis puikus Land Rover yra komfortiškesnis nei rafinuotas M klasės Mercedes, toks pat gerai valdomas kaip BMW X5, bet tuo pačiu savo pravažumo savybėmis lenkia visus išvardintus konkurentus. Reikia pastebėti, kad Range Rover Sport lenkia visus konkurentus ne tik pravažumo savybėmis, bet ir savo išvaizda. Pastaruoju metu Land Rover kompanija kuria tikrai puikaus dizaino automobilius ir šis modelis ne išimtis. Visureigio proporcijos, stambios dizaino detalės dvelkia gerai pažįstamu „kieto“ autmobilio stiliumi, plius visa tai „pagardinta“ Evoque modelyje matytomis subtilesnėmis detalėmis – tokiomis kaip stilingi priekiniai ir galiniai žibintai bei priekinės radiatoriaus grotelės. Viduje Range Rover vėl stebina itin kokybišku interjeru, bei puikiu dizainu, kuris yra beveik identiškas tam pačiam Evoque modeliui. Range Rover Sport tapo ilgesnis ir platesnis, tačiau kiek žemesnis, o dėka kėbulo gamyboje naudojamo aliuminio ir visais 420 kg lengvesnis. Range Rover Sport modeliuose yra montuojami baziniai 3,0 litrų turbodyzeliniai V6 varikliai su 288 AG galia. Kiti dyzeliniai variantai yra 3,0 litrų V6 (255 AG) bei 4,4 litro V8 (334 AG). Didžiausias motoras yra nekuklus 5,0 litrų 503 AG turintis benzininis V8 agregatas su mechaniniais kompresoriais. Prie visų šių įspūdingų parametrų dar galima pridėti didžiulę 784 litrų bagažinę, kurią galima padidinti iki 1761 litrų tūrio. Žinoma, tai solidus ir įspūdingas automobilis, tačiau visi šie privalumai pareikalaus plačios savininko piniginės.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2014-08-12
Greičiausias ir galingiausias „Land Rover“ istorijoje Ketvirtadienį Pebl Byče prasidėsiančiame 64-ajame automobilių elegancijos konkurse debiutuos greičiausias „Land Rover“ pagamintas visureigis istorijoje. „Range Rover Sport SVR“ taip pat yra pirmasis SVR šeimos, kuriai priklausys tik galingiausi „Land Rover“ ir „Jaguar“ modeliai, narys.
Masyvus visureigis nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja vos per 4,5 sekundės, o jo maksimalus greitis, ribojamas elektronikos, siekia 260 km/h. Automobilio valdymo ir dinamikos išbandymų poligono – Niurburgringo Šiaurinės kilpos – ratą „Range Rover Sport SVR“ apvažiavo per 8 min. ir 14 sekundžių. Oficialiuose trasos protokoluose greitesnio visureigio nėra užfiksuota. SVR varomas galingiausio koncerno turimo variklio – 5 litrų darbinio tūrio V8 su turbokompresoriumi, tačiau bendrovės inžinieriams pavyko dar aukščiau kilstelėti jo galios charakteristikų kartelę. Variklio galia išaugo 40 AG iki 550 AG, o jo sukimo momentas padidėjo 56 niutonmetrais – iki 680 Nm. Jėgainė komplektuojama su 8 laipsnių automatine pavarų dėže ZF 8HP70, o visureigio važiuoklė su visais varomais ratais optimizuota sportiškam važiavimui. „Range Rover Sport SVR“ taip pat yra pirmasis automobilis, kuriame įdiegta nauja dviejų pakopų aktyvi išmetimo sistema su elektronikos valdomais vožtuvais. Ji užtikrina lenktyniniams automobiliams būdingą variklio garsą ir optimizuoja išmetimo sistemos darbą kintant važiavimo sąlygoms. Sportišką visureigio būdą išduoda 22 colių diametro ratlankiai, ant kurių montuojamos greitam važiavimui pritaikytos 295/40 R22 „Continental SportContact 5“ padangos. Tiems, kurie norės išbandyti automobilį ir prastesniuose keliuose, rekomenduojami 21 colio ratlankiai su 275/45 R21 universaliomis padangomis. Suprantama, kad sprogstamos galios automobilio charakteris turi atsispindėti ir jo išvaizdoje. SVR savybės lėmė, kad atpažįstamas „Range Rover“ siluetas pasipildė nedideliais, bet efektyviais aerodinaminiais priedais, pagerinančiais svarbiausių mazgų aušinimą bei aptakumą. Automobilio salone dėmesį patraukia išskirtinai šiai modifikacijai sukurti sportiniai krėslai. „Range Rover Sport SVR“ yra puikiomis dinaminėmis ir važiavimo bekele savybėmis pasižyminčio „Range Rover“ evoliucijos atšaka. Stulbinanti visureigio dinamika patenkins net ir didžiausių greičio gurmanų poreikius. Mūsų padalinio pastangomis pavyko sukurti visureigį, kuris išsiskiria tiek savo išvaizda, tiek vidumi. SVR yra pats pajėgiausias šiuo metu rinkoje esantis visureigis“, - sakė „Land Rover“ specialiųjų operacijų padalinio vadovas Johnas Edwardsas. „Range Rover Sport SVR“, kaip ir įprastas „Range Rover Sport“, turi visų varančiųjų ratų sistemą su dviejų laipsnių reduktoriumi, priklausomai nuo važiavimo sąlygų paskirstančiu trauką ir galimybe įjungti pažemintą pavarą bekelėje. Jame taip pat įrengta naujausia „Terrain Response 2“ sistema, automatiškai pritaikanti važiuoklės ir greičių dėžės darbą priklausomai nuo kelio paviršiaus. Kūrėjai nepamiršo ir „Land Rover“ užpatentuotos „Wade Sensing“ sistemos, kuri leidžia drąsiai įveikti brastą nežinomame vandens telkinyje. Sistemos davikliai tiria priešais visureigį esančio telkinio gylį ir perspėja, jei vandens lygis tampa pernelyg aukštas. Kaip ir standartinis „Sport“, SVR gali įveikti iki 85 cm gylio vandens kliūtis. Visureigis taip pat gali tempti iki 3000 kilogramų svorio priekabą. „Range Rover Sport SVR” tapo pirmuoju „Jaguar Land Rover“ bendrovės specialiųjų operacijų padalinio kūriniu. Nuo šiol SVR ženkleliu bus puošiami modeliai, išsiskiriantys savo galios ir dinaminėmis savybėmis. |
Land Rover modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini krosoveriai | Evoque | Evoque | ||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Freelander | Freelander | ||||||||||||||||||||||||||||||
Discovery Sport | Discovery Sport | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Range Rover Velar | |||||||||||||||||||||||||||||||
Range Rover Sport | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Defender | Defender | ||||||||||||||||||||||||||||||
Discovery | Discovery | Discovery | Discovery | Discovery | ||||||||||||||||||||||||||||
Range Rover Sport | Range Rover Sport | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Range Rover | Range Rover | Range Rover | |||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Land Rover Range Rover Sport TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis