Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Sportiškas dizainas
- Gerai valdomas
- Ekonomiškas
TRŪKUMAI
- Dizainas ne kiekvieno skoniui
- Neintuityvi infosistema
- Nedidelė bagažinė
"Nedidukas visureigis nėra itin praktiškas automobilis, visgi jis skirtas ne kelionėms, o miestui"
Lexus UX yra nedidukas miesto visureigis. Kaip ir daugelį šio automobilio konkurentų, Lexus UX visureigiu pavadinti sunku, iš esmės tai hečbekas su dizainu turinčiu visureigiams būdingus atributus tokius kaip kampuotos kėbulo linijos, plastiko apdailos ratų arkose ir kiek didesnė prošvaisa. Lexus UX dizainas yra bandymas suderinti Lexus stilistiką su kompaktiškais matmenimis ir minėtais visureigio bruožais. Rezultatas gavosi įvairių daugiausia nederančių detalių miksas. Ar jis pavykęs spreskite patys. Panaši stilistika pritaikyta giminingame Toyota CH-R automobilyje mūsų nuomone yra gerokai labiau vykusi. Lexus UX interjeras tuo tarpu yra gana kokybiškas ir malonus liesti – tai galite rasti tik Mercedes-Benz GLA ar BMW X1 automobiliuose. Įdomus sprendimas audio sistemos valdymo mygtukus įtaisyti porankyje, kurie itin patogūs naudotis kuomet ranka padėta ant porankio. Žinoma erdvės interjere nedaug, o ir bagažo skyrius yra nedidukas. Kadangi baterijos hibridinėse UX versijose slepiasi virš galinės ašies, automobilis neturi ir atsarginio rato. Tad nedidukas visureigis nėra itin praktiškas automobilis ir skirtas ne kelionėms, o miestui. O mieste jis puikus: bagažinės dangtį galima uždaryti pamojus koja po galiniu bamperiu, Lexus teigia, kad šis mažylis turi vieną mažiausių apsisukimo spindulių, taip pat Lexus teigia kad tai pats ekonomiškiausias ne elektromobilis savo segmente. Sutikite visos šios savybės yra itin svarbios mieste.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Audrius | 2022-04-24 |
Komfortiškas miesto krosoveris |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Labai patogus interjeras, kokybiškas interjeras, sklandus pavarų perjungimas
Mažas variklių pasirinkimas
|
Kuro tipas: Benzinas / Elektra |
Bendras automobilio aprašas |
Jei perkate šį automobilį, tai daugiausia dėl patogumo. Sėdynės yra nuostabios, automobiliui greitėjant jūs net jaučiate minkštumą apatinėje nugaros dalyje, toks keista bet geras jasumas. Sėdynės taip pat turi gerą šoninį palaikymą. Vairavimo padėtis taip pat yra gera, o centrinė konsolė yra kiek nukreipta į vairuotojo sėdynę todėl lengviau matyti ir pasiekti valdiklius. Minkštas plastikas yra puikios kokybės. Automobilio variklio garsas labai tylus, veikia sklandžiai. Pastebėsite sklandų pavarų perjungimą, jokio strigimo jausmo tarp pavarų kai eisme dažnai perjungiama į elektrinę pavarą. Man asmeniškai patinka infosostema ir nebuvo sunku centrinėje konsolėje susirasti tai ko norėjau. Minusai? Automobilio išvaizda bus ne kiekvieno skoniui. Kai kurie mygtukai išdėstyti kiek keistai, pvz. Režimų perjungimo jungiklis – tai nedidelė svritis vairo viršuje, kairėje. Čia ta kurią naudojame norint perjungti sportinį, įprastą arba ekologinį režimą. Man asmeniškai ji turėtų būti šalia pavarų svirties. Taip pat būtų malonu turėti galimybę pasirinti sportiškesnį variklį. Nepasant šitų minusų jūs tikrai nesuklysite jei jums svarbus patikimumas, aukštas komforto lygis ir bendrai saugumo jausmas. Tikrai labiau norėčiau įstrigti eisme tyliame hibridiniame Lexus ir klausytis muzikos nei dyzelinio variklio triukšmo kokiame nors GLA klasės Mercedes. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 2)
Lexus modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Kompaktiniai | CT | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | IS | IS | IS | |||||||||||||||||||||||||||||
IS F | ||||||||||||||||||||||||||||||||
HS | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | GS | GS | GS | |||||||||||||||||||||||||||||
ES | ES | ES | ES | |||||||||||||||||||||||||||||
GS F | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | LS | LS | LS | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | SC | SC | RC | |||||||||||||||||||||||||||||
RC F | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | UX | |||||||||||||||||||||||||||||||
LBX | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | NX | NX | ||||||||||||||||||||||||||||||
RZ | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | RX | RX | RX | RX | RX | |||||||||||||||||||||||||||
GX | GX | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | LX | LX | LX | |||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | LM | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | LF-A | |||||||||||||||||||||||||||||||
LC | ||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Lexus UX TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis