Markės
988 iš 1918
Lexus UX, 2018 - dabar
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.03% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 3
20% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)15% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)17% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Sportiškas dizainas
  • Gerai valdomas
  • Ekonomiškas
TRŪKUMAI
  • Dizainas ne kiekvieno skoniui
  • Neintuityvi infosistema
  • Nedidelė bagažinė
"Nedidukas visureigis nėra itin praktiškas automobilis, visgi jis skirtas ne kelionėms, o miestui"
Lexus UX yra nedidukas miesto visureigis. Kaip ir daugelį šio automobilio konkurentų, Lexus UX visureigiu pavadinti sunku, iš esmės tai hečbekas su dizainu turinčiu visureigiams būdingus atributus tokius kaip kampuotos kėbulo linijos, plastiko apdailos ratų arkose ir kiek didesnė prošvaisa. Lexus UX dizainas yra bandymas suderinti Lexus stilistiką su kompaktiškais matmenimis ir minėtais visureigio bruožais. Rezultatas gavosi įvairių daugiausia nederančių detalių miksas. Ar jis pavykęs spreskite patys. Panaši stilistika pritaikyta giminingame Toyota CH-R automobilyje mūsų nuomone yra gerokai labiau vykusi. Lexus UX interjeras tuo tarpu yra gana kokybiškas ir malonus liesti – tai galite rasti tik Mercedes-Benz GLA ar BMW X1 automobiliuose. Įdomus sprendimas audio sistemos valdymo mygtukus įtaisyti porankyje, kurie itin patogūs naudotis kuomet ranka padėta ant porankio. Žinoma erdvės interjere nedaug, o ir bagažo skyrius yra nedidukas. Kadangi baterijos hibridinėse UX versijose slepiasi virš galinės ašies, automobilis neturi ir atsarginio rato. Tad nedidukas visureigis nėra itin praktiškas automobilis ir skirtas ne kelionėms, o miestui. O mieste jis puikus: bagažinės dangtį galima uždaryti pamojus koja po galiniu bamperiu, Lexus teigia, kad šis mažylis turi vieną mažiausių apsisukimo spindulių, taip pat Lexus teigia kad tai pats ekonomiškiausias ne elektromobilis savo segmente. Sutikite visos šios savybės yra itin svarbios mieste.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Patalpino: Audrius | 2022-04-24
Komfortiškas miesto krosoveris
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Labai patogus interjeras, kokybiškas interjeras, sklandus pavarų perjungimas
  • Ekonomiškas
  • Interjero medžiagos
  • Komfortiškas
  • Gera pavarų dėžė
  • Ergonomiškas salonas
  • Geras matomumas iš vidaus
  • Manevringas
Mažas variklių pasirinkimas
  • Maža bagažinė
Kuro tipas: Benzinas / Elektra
Bendras automobilio aprašas
Jei perkate šį automobilį, tai daugiausia dėl patogumo. Sėdynės yra nuostabios, automobiliui greitėjant jūs net jaučiate minkštumą apatinėje nugaros dalyje, toks keista bet geras jasumas. Sėdynės taip pat turi gerą šoninį palaikymą. Vairavimo padėtis taip pat yra gera, o centrinė konsolė yra kiek nukreipta į vairuotojo sėdynę todėl lengviau matyti ir pasiekti valdiklius. Minkštas plastikas yra puikios kokybės. Automobilio variklio garsas labai tylus, veikia sklandžiai. Pastebėsite sklandų pavarų perjungimą, jokio strigimo jausmo tarp pavarų kai eisme dažnai perjungiama į elektrinę pavarą. Man asmeniškai patinka infosostema ir nebuvo sunku centrinėje konsolėje susirasti tai ko norėjau. Minusai? Automobilio išvaizda bus ne kiekvieno skoniui. Kai kurie mygtukai išdėstyti kiek keistai, pvz. Režimų perjungimo jungiklis – tai nedidelė svritis vairo viršuje, kairėje. Čia ta kurią naudojame norint perjungti sportinį, įprastą arba ekologinį režimą. Man asmeniškai ji turėtų būti šalia pavarų svirties. Taip pat būtų malonu turėti galimybę pasirinti sportiškesnį variklį. Nepasant šitų minusų jūs tikrai nesuklysite jei jums svarbus patikimumas, aukštas komforto lygis ir bendrai saugumo jausmas. Tikrai labiau norėčiau įstrigti eisme tyliame hibridiniame Lexus ir klausytis muzikos nei dyzelinio variklio triukšmo kokiame nors GLA klasės Mercedes.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 2)
Lexus modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai   CT  
  Vidutiniai  ISISIS
  IS F  
  HS  
  Dideli  GSGSGS 
  ESESESES
   GS F 
  Reprezentaciniai  LSLSLS
  Kupė SCSC RC
   RC F
  Mini krosoveriai    UX
    LBX
  Krosoveriai    NXNX
    RZ
  Visureigiai  RXRXRXRXRX
  GXGX
  Dideli visureigiai  LXLXLX
  Vienatūriai     LM
  Sportiniai   LF-A  
   LC
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt