Rimgaudas | 2014-09-29 |
Automobilis neturintis nieko pasiulyti apart nuostabios dinamikos ir manevringumo
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Turiu civikeli su 1.6 (d16z6) darbinio turio varikliu-to tiktai pakanka smagiam ir energingam pasivazinejimui mieste. Vaziuojant autostrada padangu ir vejo garsas trukdo tik keliolika minuciu - po to pripranti. Automobilis tinkamai vaziuoti pradeda tik nuo 4000 aps./min - tai aukstasukiai varikliai, zemomis apsukomis jie vangoki ir gali pasirodyti "nevalinantys". Kaip jau visi zino is tokios klases, o tuo labiau tokiu metu automobiliu negalima tiketis geros garso izoliacijos ir tuo labiau nesupuvusio kebulo-tokie variantai buna tik pas entuziastus. Visumoje tai labai geras automobilis, viskas priklauso nuo to ko noresi is jo - nori komforto - netinka, nori pasipjaut su galingesniais auto mieste:-) - tinka. Jei pirkt smagesni varianta tai ziureti d15b7, d16z6 ir zinoma b16a2(brangokas) Nemanau kad reikia ka nors pasakoti apie honda variklius, jie tiesiog negenda. turiu si auto 9 metus, kazkaip niekas neateina i galva ka as jam tokio dariau apart eksploataciniu islaidu ir projektiniu reikalu...pries penkis metus perrinkta dalis vaziuokles, bet tikrai ne visa. Dalys pigios kaip velnias. Del nevertejimo tai nemanau kad kainos jau gali buti zemesnes nei dabar
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Robke | 2014-05-21 |
Honda Civic ESi 1.6 92kW
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Manevringas, zvitrus variklis, gerai isikimba i kelia, patikimas
Butina priziureti ir stebeti kebula, priekiniai zibintai labai silpnai sviecia, privaloma tikrinti tepalo lygi
|
Tai pakankamai neblogas automobilis, puikiai tinka jaunimui, deja daznai randamas uzdrozti arba supuves tiek ,kad regis automobilio kebule butu apsigyvene kurmiai. Siaip automobilis patikimas, cia gi Honda, cia kilometrai irode kas yra kas, o kas tera lietuviu prasimanymai (pvz,audi,kur reikia kas antra savaite perrinkt pakaba). Stabilus kelyje. Apzvalgos ratas puikus, stiklai dideli. panele neypatingos isvaizdos, bet viskas daugiau maziau po ranka. Ziema automobilis kuresi kaip is gaidu. Sedanop su 1.6 varikliu sanaudos mieste - 9 litrai benzino, netaupant, bet ir negreziant be proto. Draugauja su dujomis,tik reikia tinkamai sureguliuoti, puikiai isistato balionas vietoj atsarginio rato. Izoliacija ne kazin kokia, nuo 120km/h vaziuoti jau nebaisiai malonu, tad sis automobilis pritaikytas miestui (ka ir skelbia jo pavadinimas isvertus). Plastmases - barskuciai. Variklis D16Z6, 1.6 92kW. Variklis guvus,smagus, megsta apsukas. Greitesniam lenkimui ,pvz nuo 80km/h patartina isijungti trecia begi. Dazna siu varikliu einama beda - tepalo ''ryjimas'', dumijimas uzspaudus daugiau gazo. Retas kuris 1.6 92kW variklis neturi sios bedos, tad reikia nepamirsti tikrinti tepalo lygio. Daugiau kaip ir jokiu pastebejimu, kantrus ir patvarus agregatas, galia/ekonomija idealiai tinka miestui, kita karta galima ir smagiau startuoti. Buvo investiciju i pakaba, nes automobilis prasukes jau virs 300000km, o kai kurie sailenblokai dar gamykliniai (cia jum ne audi ar pasratai,kur butu teke keist jau koki 5 karta per tiek km). Galiniu virsutiniu traukiu kaina 120lt (abieju), didziuosius sailenblokus radau uz 50lt naujus. Daugiau niuansu nera, is esmes, eilinis aptarnavimas, tiek,kad retesnis nei vokiskom masinom. Kur pagamina japonas,ten vokietis lygiuotis negali. Kainos ju nukrite, pilna lavonu po 1000lt, bet variantai su 1.6 brangesni. Svarbiausia perkant civica ziureti kebula, nes visa kita nesunkiai patvarkoma. Ziureti tepalo lygi,ar savininkas nevazinejo ''ant tuscio'', stbeti kebula,tiek isores, tiek vidaus kiek imanoma (pvz,iskelus bagazines kilimo krastus).
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Mr | 2014-03-16 |
Honda Civic V 1,5 v-tech (101 kW)
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Maža, patogi, ekonomiška, puiki trauka
Rūdija, prasta garso izoliacija
|
Automobilis traukia tikrai smagiai, maža, manevringa miesto mašinytė. Pigios dalys ir taisymas, nekeliantis problemų. Trūkumai - garso izoliacija ir korozija. 1.5 v-tech 101 kW - trauka nereali
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Mindaugas | 2014-03-11 |
Honda Civic 5gen hečbekas 1,5 benzas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiškas, manevringas, geras žibintų priekinių apšvietimas
Garso izoliacija, bagažinė labai maža, rudija pakankamai greitai
|
Mažas miesto automobiliukas, forma graži, pats labai lengvas ir manevringas :) rekomenduočiau jį tik tiems kurie nenorėdami girdėti prastos garso izoliacijos pasigarsina muzika :D Variklis stiprus, nebijo apsukų liaudiškai sakant neužmušamas ;) Dėl eksploatacijos pasakysiu ankščiau turėjau 93 metų bmw 525. 2,5 benzininiu varikliuku su automatinę pavarų dėže. Atsikračiau ir nusipirkau 92 metu civic 1,5 benzininiu varikliuku ir...nors parametrai žymiai ir skiriasi, bet likau patenkintas, kad įsigijau civic'a. Eksploatacija žiauriai pigi, pamiršau važinėjimą po sąvartynus, kadangi dalių kainos yra už žmoniškas kainas ir naujos. Kuro sąnaudos mieste yra patenkinamos Prieš perkant gerai pasvarstyti kokio kėbulo, litražo ir metų automobili imti, įvertinti bagažinės talpa, atkreipti dėmesį į kėbulo išore, gerai patikrinti visus prietaisus. durų, bagažinės būklę. (kuo mažiau bus minusu tuo geriau, sutaupysit laiko paieškom) Ir būtinai prieš apžiūrint TEST DRIVE
Pilnas atsiliepimas...
|
|
civic | 2013-04-08 |
Honda Civic 5 gen hecbekas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
pigi eksplotacija, puiki projekto galimybe, isvaizdos tobulinimas neribotas
nera komforto, kieta vaziuokle. prasta garso izoliacija, barska plastmases
|
Jaunatviskas auto, tinkantiems tik tiems kurie iesko pigaus ir manevringo miesto automobiliuko, su mazomis kuro sanaudomis. Siaip pagrindinis minusas yra rudys, visiskas komforto nebuvimas, ypatingai prasta garso izoliacija, kieta vaziuokle, labai nestabili galine automobilio dalis. Salonas dvelkia pigumu nera jokio komforto, pilniausia elektrine komplektacija el. langai, liukas, veidrodeliai ir kondiske (retas atvejis). Ilgos keliones labai vargina, nes nepatogios sedynes, vietos gale dideliam zmogui mazai, aisku daugiau nei crx su galva stogo nelieti. bagazine jei duju balionas ne vietoj zapaskes gali pamirsti net nedarinedavau jo. tilptu kuprine didesne. turejau 3 civikus 5gen hecbekus, benzina 1993m 1.3 55kw su tragisku kebulu bet labai geru varikliu, traukos mazokai bet benzo tilpdavau uzmiestyje i 5.5l. kitas buvo 1992m 1.3 55kw benzinas/ dujos. tai duju mieste apie 8-9l kebulas buvo neblogos bukles taciau variklis buvo uzmustas neilgai ir vaziavo. paskutinis buvo 1992m 1.5 66kw benzinas/dujos. mieste 8l duju. geras variklis, neblogas kebulas dideliu minusu jame nebuvo, isskyrus rudis kurios po ziemos kaip zibutes is po sniego islindo. plius buvo dropintas tai ziema gali sniega stumdyt po aikstele ir ne pro kiekviena gulinti menta pravaziuodavai (dropas siai masinai grozio atveju pliusas, o toliau tik vienas didelis minusas). noretusi daugiau galios tiek ant 1.3 tiek ant 1.5. aisku vaziavau su 1.6 vtec tai ne kiekvienas paimdavo. siaip dideliu problemu su jais nera, kartais megsta tepala pavaryt per galvos tarpine, arba uzpilti po didesnio lietaus, akumuliatoriu (patariu ziureti kad butu posparniai ir variklio apsauga isvengsite daug problemu) kaip ir turetu buti japoniski varikliai kaip mitsubishi ar honda yra neuzmusami aisku yra ypatingu atveju ir vairuotoju. tarp kitko visiskai nesipyksta su dujomis nei 1.3 karbas nei 1.5. cia pliusas, nieko neissaudo. manau 8l duju mieste yra tikrai pigu, vazinedavau visur be apribojimu galima tikrai uzpilti. dalys pigios tik nepatingekit paieskoti galit rast tikrai pigiai aisku yra kosmonautu kurie uzsikele tokias kainas kaip firminei japonisku auto daliu parduotuvei. isvada: pigiai eksplotuojamas automobilis (su dujomis) benzininiai kartais megsta pavalgyti ju nepriziurint. cia buvo vienas zmogelis kuriam 1.3 55kw rydavo mieste 10l benzo... aisku gedimas suprantamas, taciau tokiu buna. kainos ju pigiau grybo. anksciau geresni paimt budavo 2000lt dabar gali uz 700lt rast nebloga :D siaip pirkti patariu tik del to kad galima saves nevarzant vazineti kur nori, kad ir savaitgaliui prie juros pabut, retai kada genda variklis, puikiai priima dujas. atkreipkite demesi:
1.variklis. ar nera apsitepalaves, prijungineta nereikalingu laidu, neprimaisyta skirtingu zvaklaidziu (nulauztos zvakes tikimybe), atkreipkite demesi i paskirstytojo bukle, galimas daiktas kad bus atgyvenes ir ant zemu apsuku nenores dirbti vienas cilindras.
2.vaziuokle. atkreipkite demesi i sarnyrus, granatas. ar niekas netraska, ratai neturi laisvos eigos.
3.salonas. jei perkate is jauno daznai buna kazkas pridaryta salone. prijungineta koloneliu, kitokiu STYLINGO detaliu, kuriu pasekoje daznai trumpina ir degina saugiklius, neveikia ispejamieji signalai.
Didelis patarimas nepatingekite pravaziuoti visais 5 begiais ir atbuline eiga kad isistikintumet transmisijos bukle. nevazinekite aikstelese. isvaziuokite i gatve truputi paspaust, paminkyt sankaba, pametyt begius, pastabdyt. klausyt, stebet automobilio reakcija nu zodziu isbandyt auto ne tik aikstelei su minimalia variklio apkrova bet ir tiesiojoj. visi sie patarimai galioja perkant auto bent uz 2000lt jei iki 1000lt nera ko tiketis is tokiu metu masinos uz tokia kaina kazko yspudingo.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Hunt | 2013-04-03 |
D15B2 sedanas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Stabilumas, nebloga isore, daug aftermarket daliu pagal poreiki, patikimumas
Rudys, silpnokas D15B2 variklis, silpni priekiniai zibintai mazai teapsviecia
|
Automobilis jaunuoliams. Pradekime nuo to, kad sie automobiliai skirti miestui, tad nereikia tiketis didelio komforto. Garso izoliacija prastoka, bet neapkursit (nebent isidesit N1 bakeli). Viduje viskas patogu ir aisku, nors panele neisvaizdi. Taip jau nutiko, jog antrinej rinkoj yra begale modifikaciniu detaliu civicui, tad nesunkiai galite pazeminti ji, padidinti variklio galia ar praturtinti komplektacija. Dalys visai nebrangios, o jei prisiregistruosite civic klube, tai ten ,galima sakyti, uz alu atiduos. Automobilis pagal savo metus vis dar pakankamai isvaizdus. Vairuotojo pozicija patogi,sedisi zemai, maloniai nuteikia lengvas sankabos pedalas ir tikslus begiai. Mano automobilis buvo su zemintomis Eibach spyruoklemis (su tokiomis jau nupirkau) ,tad ant kelio stovejo tikrai gerai. Variklis buvo gerokai nuvargintas, prasukes mazdaug 380000km (tikru km), su nekeistais tepalais, tad buvo vangus. Apskritai, norint vaziuoti su srautu tekdavo pastoviai sukt bent iki 3 tukst apsuku kiekvienu begiu. Sanaudos - gal apie 8.5 l/100 mieste. Tikriausiai galetu buti ir kazkiek maziau,nes kaip minejau,automobili pirkau ''uzjota'' ir nepriziureta. Automobilis patikimas, nesilindo jokiu bedu,nieko keisti nereikejo,o pravaziavau juo nemazai. Didelis pliusas - 2011/2012 ziemos metu, kai buvo -30 uzsikuriau is pirmo pasukimo. Kai tuo metu visokie X5 ir lietuviu numyletos bulkos ir silkes lauke pagalbos, civicas ramiai burzgedamas vaziavo i kelia. Variklis greitai isyla, pecius pucia gera ir silta veja. Manasis automobilis buvo aprupintas el. langais, el.liuku, veidrodeliais, tad siokie tokie patogumai buvo. Is esmes automobilis visai smagus vairuoti kasdienai, puikiai laikosi kelyje,stabilus, gana manevringas (nors maziau manevringas nei praeita civic karta), taciau iki pilno pasitikejimo reiktu galingesnio variklio (arba labai tvarkingo d15b2, kurio arkliu dar butu like). Is esmes tai yra kantrus automobilis, retai kada besioziuojantis. Honda patikimumas jau patikrintas laiko ir uztvirtintas ''darbais'', ne taip kaip lietuviu mylima audi, kurios patikimumas sklando ore, o is tikruju pravaziavus pro servisus ir tematai visokias silkes ir bulkas ant keltuvu. Didziausia civic liga - rudys. Variklis megstantis tepaliuka (greiciausiai del sudevetu ziedu, gumyciu), megstantis aukstesnius sukius, bukokas nuo zemu (Mazda MX-3 su 66kw gerokai guvesne nuo zemu sukiu). Is esmes jokiu kaprizu neturintis variklis, tereik suziuret ar yra visu skysciu, ar svarios zvakess ir vaziuot. Su nedidelem investicijom galima pasidaryti pilna ipurskima (gausis D15B7 su +-74kW) ir tureti geresne dinamika bei plius minus nepakitusias sanaudas. Nuvertet vargu ar yra kur, pilna eksponatu po 1000 su virsum Lt, pigiau - tik i metala ir dalimis. Visgi geresniu modifikaciju civicai su Vtec varikliais ar VTI versijos visuomet brangesnes (nuo +-3000lt). Keist nieko nekeiciau, nupirkau ir vaziavau, o po to perpardaviau, bet daliu kainos isties mazos. Apziureti ar netruksta tepalu, ar nera rudziu issipletimo bakelyje
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Civicas | 2012-12-29 |
Civic 5gen 1.5 benzinas/dujos
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
ekonomija, valdymas, pigios dalys
rudys, komfortas, garso izoliacija, vaziuokle, surinkimo kokybe.
|
laibai pigus automobilio islaikymas, varikliai patikimi kaip ir visu japonu, vaziuokle silpnoka, garso izoliacijos nera visai. Didziausias minusas KEBULAS.. viena didele rudis sita masina... surinkimo kokybe labai prasta barska absoliuciai viskas, manevringas bet jaucia kiekviena kelio nelyguma. labai ekonomiskas 8L duju man mieste valgo, pigiau nebuna. 1.5 66kw galios uztenka mieste, turiu jau apie 1metus laiko dar nieko i varikli neinvestavau. dalys pigiau grybo, centus kainuoja net naujos, pirkau tris sarnyrus viso sumokejau 100lt. srote kainuotu apie 40~50lt. kuro sanaudos labai mazos. tikrint vaziuokle ypatingai sarnyrus nes ju cia liga...
Pilnas atsiliepimas...
|
|
KaroliS | 2012-09-10 |
Honda Civic benzinas/dujos
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Labai ekonomiskas automobilis, dalys nebrangios, ant kelio stovi gerai, autostradoje galima vaziuoti didesniu greiciu, per kelia nesokineja. Apie automibili galima pasakyti tiek, kad made in Japan, jauciasi kokyke, taciau metu nasta tokiam auto ne i nauda, korozijos neisvengsi, nors jeigu pasiseks surudys tik skardos o dugnas liks sveikas. Prasta garso izoliacija, apdailos dalys kokybiskos, salonas malonesnis negu tokiu metu vokisku auto, taciau jau barska. Sis civic duju naudoja iki 8 litru, tad trauka nepasizymi. Nepaisant smulkiu trukumu automobilis geras. 1.5 16v Traukiu antgalius, sarnyra, granatos guma, stabdziu diskus, kaladeles, tepalus, filtrus
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Virgius | 2012-06-07 |
Honda Civic, 1992
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
taupus ištvermingas patikimas variklis, dinamiška, paklusni miesto mašina
netinkama žvyrkeliams, dažnai gendanti važiuoklė, plonos skardos (toks vaizdas, kad kiekvienas prisilietimas palieka įlinkimus)
|
Sedanas, elektriniai langai, liukas. Turėjau šitą civicą 10 metų ir parduodamas labai gailėjau. Gera mašina, tiesiog pasikeitė poreikiai. variklis d15b2. Nusipirkus buvo įdėtos dujos ir puikiai jomis važiavo 10m. Gerai toleruoja dujas, nei trauka niekas nepasikeitė per eksploatacijos laiką. Variklis nėra pats stipriausias, daugiau pasikrovus dinamiškumo trūksta. ratlankiai ėjo nuo golfo, asconos nissan sunny... Kuo apaudavau, viskas tiko :)
dujų sąnaudos vidutiniškai 10l /100km
Kas metus/pora reikdavo tvarkyti pakabą, tai traukė, tai angalis, tai šarnyras, ar įvorė.
žiūrėt ar neperpuvęs karkasas, ar pacukų nenudrožtas variklis
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Martynas | 2012-04-04 |
'94 Civic 1.3l 16V hečbekas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Paprastas, patikimi variklis ir pav. dėžė, manevringas ir langvai valdomas
Kėbulo neatsparumas korozijai, prastiems keliams neatspari pakaba
|
Antras mano Civic. Turiu jį jau ketvirtus metus. Išlaikymas nėra brangus (tiek eksplotacija, tiek remontas). Tačiau ateina laikas, kai reikia daug ką keisti ir taip susidaro nemaža suma. Kaip ir visos Honda pasižymi ištvermingais varikliais bei pavarų dėžėmis. Pakaba išliks tvarkinga tik su salyga, kad žvyrkeliais ir duobėtais keliais bus važiuojama itin saikingai. Elektronika patikima - ypač 1,3l versijoje, kur jos beveik nėra. Kėbulas - amžina problema, nes rūdys lenda kad ir kaip būtų stengiamasi prižiūrėti. Todėl jį reikia reguliariai tvarkyti, neužleisti rudžių, kad jos kuo mažiau pažeistų metalą (kartais reikia pervirinti).
Salonas - galima jį vadinti 2+2. Priekyje puikiai telpa ir 1,95 m keleivis. Tiesa tada gale vietos liks kojoms nedaug. Tačiau esant reikalui ir 4 suaugę telpa ir kelionė jiems nėra jau labai bloga.
O komfortas - tai jau labai subjektyvus dalykas. Man asmeniškai jo užtenka. 1,3l 16V variklis išvysto 55kW/75Ag - nedaug, bet mieste tikrai pakanka. Sąnaudos - priklauso nuo važiavimo. Kadangi tai karbiuratorinis variklis - jis mieste mėgsta srėbtelt. Šiap mieste mano sąnaudos 6,5-8l/100km (žiemą ir daugiau), užmiestyje (kai greitis 80-90km/h) - apie 4,5l/100km, autostradoje (greitis ~105km/h arba 3000aps./min) - 4,5-5l/100km Dalys nėra pigios, bet nesunkiai gaunamos. O kadangi mašina paprasta - galima ir pačiam paremontuoti. Turint pažįstamą meistrą - darbų kainos taip pat nesikandžios.
Tiesa, mašina jau senoka, todėl nors ir dažnai sutinkama, kai kurių dalių, ypač kėbulo tampa sunku gauti. Tada reikia nusiteikti pervažiuoti nemažai sąvartynų ar dalimis ardomų mašinų aikštelių. Geriau rinktis su galingesniu varikliu (1,5l ar 1,6l), nes kiti varikliai jau su įpurškimo sistemomis ir yra netik galingesni, bet ir kai kuriais atvejais ekonomiškesni.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
12345 |