2021-08-12 |
Honda
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Manevringas, pigios dalys, lengva remontuot.
Korozija(būdinga japonams+ mašinai greit 25 metai)
|
Turim šeimoj šį auto nuo 2008 metų. Važinėjo mama, o paskui perėmiau aš. Automobilis yra tikrai smagus, manevringas, pats tas "klevui" ar merginai. Per tuos metus tik kelis kart keitėm stabdžių kaladėles, suportus, tepalus ir duslintuvą. Aišku mašinai 24 metai ir jau pasireiškė rūdys ir skylės. Maniškė yra 1997metų su 1,4 55kW varikliuku. Galios kai kam gali trūkti, bet man asmeniškai jos pakako. Ant žemų sūkių nelabai važiuos, o jei važiuosi ant aukštų sūkių, automatiškai didėja ir kuro sąnaudos. Bagažinėj vietos užtektinai(jei nevežioji visos šeimos daiktų arba bulvių maišų). Vietos gale irgi pakanka. Tiesiog paprastas automobiliukas, kuris praktiškai yra neužmušamas. Pats dabar persėdau ant BMW E91. Jis irgi man patinka, bet ši senutė liks pačia geriausia mašina, su kuria pradėjau savo vairuotojo karjera. Nuvertėjimas aišku priklauso nuo to, kaip ją prižiūri. Remontai tai pagrinde tepalų keitimas. Nesitikėt pigios ledines mašinos. Apžiūrėt kur yra rūdys.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2019-04-12 |
1.4is 66kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiškas, patvarus, manevringas
Komfortas tolimesnėse kelionėse, garso izoliacija, rūdys
|
Tobulas auto pradedančiajam. Smagiai vairuojas, patikimas, mažos kuro sąnaudos, mažos remonto išlaidos, pigios detalės. Tik gaila, kad labai jau rūdyja.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-10-08 |
Visapusiskai gera
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Nemiestantis variklis, svarbu tepalus tikrint o siaip trankydavau ribotuva visiskai ir beveik kiekviena diena ir viskas su ja tvarkoj buvo
Kaip 1. ryja nemazai kuro o ramiai sunkiai pavaziuosi nes norint kanors aplent apsukas aukstokas laikyt tenka , taippat korozija
|
Taigi isitikinau kad honda civic varikliai neuzmusami:), privalumai tai pigios detales , paprastas taisymas(su nuliniu ismanymu sugebejau pats kaikurias dalis pasikeist, viskas labai lengvai ardoma lyginant su vokiskais automobiliais) ir visai nebloga trauka kaip mano turetam 77kw civic, komforto nulis ,garso izoliacijos nera ,bet perkant jau zinaujau apie tai ir tai manes ne kiek neerzino .perkant patarciau prakratyt kuriamnors serviziuke vaziuokle nes daznokai kasnors pasitaiko.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-09-27 |
Civic hatch 98m 1.5 eco
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pigi eksploatacija, išvazda, retai gendantis, patikimas, manevringas
Rūdys
|
Esu turėjęs daugybę automobilių. Bet jau kelintą kartą vis grįžtu prie šios rūdelės. Turėjau ir hečbeką, ir sedaną, ir kupė. Pasakyti galiu tiek, kad asmeniškai man, neskaitant kelių šio modelių trūkumų, pati patikimiausia ir geriausia mašina. Dalių kainos, taisymo išlaidos - mažos. Atsarginių dalių daugybė, susitaisyti pačiam paprasta. Variklis - ilgaamžis. Tik prižiūrėk. Perkant šį automobilį, patarčiau įdėmiai apžiūrėti kėbulą dėl rūdžių. Nes tai - vienintelis jo minusas.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Serzas | 2016-08-25 |
VTEC-E
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Kaip benzinui tai labai taupus. Turi smarves. Tiuningo galimybes neribotos, pavargciau net vardint :)
Rudyja ir dar kart rudyja. Kiek betaisytum arkas vistiek rudys prievartaus jas. Nebent zinot koki buda ir nobelio premija jusu. Vaziuojant dideliu greiciu saugumo trukumas.
|
Labai puikus dinamiskas ir ekonomiskas variantas. Daugybe tiuningo galimybiu. D15Z6 VTEC-E. Gan neblogai traukia ir islaiko ekonomija del lieso misinio rezimo ir 12 voztuvu darbo degant zaliai ECONO liemputei prietaisu skydelyje. Trumpai apie varikli... Daug kas klysta, kad tai yra tikras VTEC variklis su voztuvu kintaciosiomis fazemis. Visas sio variklio VTEC principas tai tik perejimas is 12 voztuvu i 16. VTEC jungiasi nuo 3.5rpm ir kartais atrodo, kad cia daugiau negu 84kw :) Daug esu girdejes, kad persede nuo 66kw civico i si zmones skundziasi, kad jis nevalina. Labai ilgi begiai. 4 Begiu galima pasiekti 200 km/h. Turi EGR sistema. Is sestos generacijos yra tokie pat analogiski varikliai kaip D15Z8 ir D16Y5. Varikliai tikrai istvermingi, ir megsta aukstas apsukas. Turi potrauki valgyti tepalus kaip ir visos Hondos. 60 eu 262mm stabdziai su kaladelemis. 10 eu paskirstytojo salnikas nes pradejo leist tepala. Oro filtras 6eu. Pagrindinis dirzas su vandens pompa ir itempimo guoliu bei generatoriaus dirzais 140 eu. Tikrinti kebulo bukle. Arkos slenksciai ir t.t Paziurekit ar baisiai nemeta dumo. Tikrinti kaip ir bet kuria perkama masina. Sekmes.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Civic | 2015-12-28 |
Neblogas automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiškas, patikimas, dinamiškas.
Korozija, garso izoliacija.
|
Automobilis eksploatuotas 8 metus. Kaina tikrai atitinka tokios klasės automobilio kainos ir kokybės santykį. Maždaug po 6 metų kasdienio eklsploatavimo ant galinių arkų atsirado rudžių. Tačiau tai lengvai sutvarkoma. Kadangi automobilis pakankamai lengvas, tai savaime suprantama, kad garso izoliacijos beveik nerasta :) Automobilio valdymas tikrai geras, gerai stovi posūkiuose. Kaip toks "mažas" automoblis tikrai yra talpus. Išlanksčius galines sėdynes galima daug ką vežti (pervežtas ne vienas šaldytuvas, baldai, kita buitinė technika ir pan.). Per visus turėtus metus vieną kartą pakeisti stabžiai, stabilizatoriai, pora traukių, granata (nepastebėta laiku plyšusi guma), dar keli smulkus važiuoklės elementai. Elektros daly pakeista: žvakės, žvaklaidžiai, paskistytojo dangtelis ir skriejikas. Visa kita - einamieji dalykai: diržai, filtrai, tepalai. Komplektacija kaip tokios klasės ir metų automobiliui tikrai nebloga(kondicionierius, šildomos sėdynės, el. langai ir liukas ir pan.) Variklis 1.5 84kW. Žinant, kad automobilis sveria tik 1 toną, tai galios tokiam mašiniukui tikrai pakanka. Aišku galios trūkumas labiausiai pasijaučia prie mažų apsuku, tačiau sukėlus iki 5000rpm, mašiniukas tiesiog pasiunta :) Pakankamai ekonomiškas ir patikimas variklis ( 1.5 VTEC-E). Dažnai tekdavo sukelti apsukas iki maksimaliai leistinos ribos ir per tokį tikrai nemažą eksploatavimo laikotarpį variklis neparodė jokių problemų. Pildavau tik pilnai sintetinius tepalus ir iki sekančio tepalų keitimo dapildavau nedaugiau 0,5 litro 10tūkst./km. Jei automobilis prižiūrimas, tai nuvertėjimas nėra labai didelis (na aišku tai nėra S klasės Mersas). Detalės nėra tokios brangios kaip daugelis teigia, o ir rasti jų tikrai nėra deficitas. Jei moki teisingai spausti gazo pedalą, tai kuro sanaudos tikrai nustebins.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Andrius | 2014-09-09 |
Jaunatviškas automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimas, taupus, manevringas
Garso izoliacija, konforto trūkumas
|
Jaunatviškas autmobilis. Kaina pakankamai priimtina moksleiviams/studentams. Tačiau norint geriau išlaikyto modelio atitinkamai teks susimokėti daugiau. Mano turiams variantas yra 99m 1.6l 77kw variklis. Konforto didelio tikrai nėra, bet ir ant taburetės nevažinėjama. 1.6l 77kw. Nors automobiliui ir yra jau 15metų, bet variklis gyvas. Kiek žinau mano automobilio variklis visiškai be modifikacijų, bet prasukus DYNO stende parodė, akd variklis turi virš 80kw, net ir su paklaida vistiek daugiau negu turėtų būti. Dalių kainos nesikandžioja, parduotuvėse yra tiek pigesnių tiek brangesnių. Tinkamai prižiūrint remonto beveik nereikalauja. Reikia pasiremontuoti smulkmenas, jeigu nori tvarkingo automobilio. Nuvertėjimo pastaraisiais metais nelabai mačiau. Skelbimų kainos +- išlieka tokios pat, aišku taip vadinamų lavonų galima rasti labai pigiai. Ieškokit automobilio su kuo mažiau rūdžių, visiškai idealaus surasti trubūt nepavyks, bet kad būtų nekiauras tikrai pavyks.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Dodd | 2013-09-29 |
Honda Civic MA8 kėbulas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Manevringas, talpus, pigus eksploatuojant.
Rūdys, tačiau jos pašalinamos.
|
Vairuoju šį automobilį jau du metai, tai buvo pirmi mano ratai. Perkant civic'ą labiausiai krito į akį gana naujoviška išvaizda, automobiliukas nedidelis, apvalus, hechbeko kėbulu. Tada apie hondas nenusimaniau nieko ir net neįsivaizdavau ka perku. Atsisedus už vairo jausmas tikrai neblogas, sėdynės tikrai patogios, o ir pats automobilis labai jautrus, varikliukas buvo 1.4l 66kw. Šiai dienai galėčiau pasakyti kad automobilis vertas kiekvieno lito, per du metus nepavedė nei karto, keičiamos buvo granatos ir šarnyrai, nepagailėjus pinigų brangesnėms dalims bus galima pamiršti jas ilgam.
Kėbulas pagamintas iš labai plonos skardos, prisėdus sunkiasniam žmoguj gali pasilikti ir įlenkimas, taip pogi mėgsta rūdyti galinės arkos. Pati mašina sveria 1070kg todėl 1.4l varikliukas tikrai pakenčiamas bet tol kol važiuoji vienas arba dviese, susėdus 5 iese, važiavimas miesto rėžimu pasidaro gana bukas. Vietos tikrai užtenka tiek prieki tiek gale sėdintiems, sulanksčius galines sėdynes vietos atsiranda kaip gerame universale. Garso izoliacijos galima sakyti kaip ir nėra, bet man tai netrugdė, kaip tik sudarydavo gyvo automobilio pojutį. Variklis D14a8 tikrai neekonomiskas, tačiau automobilis nenaujas ir tai yra benzinas. Mieste drąsiai suvartoja 10l/100km, trasoj apie 7l. Malonumas vairuoti atsiranda važinėjant nuo 3k apsukų iki ribotuvo. Apsukų tikrai nebijo šis variklis tačiau viskas turi būti proto ribose.
Gedimu su šiuo varikliu neturėjau jokiu tepalų nedegina, prabėgus apie 300k. Per du metus eksploatacijos buvo keičiami tik tepalai ir filtrai. Technikinį varant buvo pakeisti šarnyrai, kuriuos restoravau už du šarnyrus sumokėjau 30lt, keista viena granata Liro parduotuvėj kainavo 60lt, ir kitos granatos keista guma kainavo 20lt.
Atitinkamai nuo to kaip prižiūrimas automobilis atitinkama ir kaina, nėra toj Hondoj nieko stebuklinga viskas paprasta ir gerai išdirbta. Kainos dažniausiai hondu būna tikrai didelės ypač su galingesniais motorais. Pažiūrėti, ar nemeta mėlino dūmo prie aukštesnių sūkių. Rūdžių tikrai bus, todėl reiktu pasiskaičiuoti jų tvarkimo kaštus. Na ir bent jau apsukti ratą pasiklausyto ar nesigirdi kažkokių pašalinių garsų iš variklio, važiuoklės.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Romanas | 2013-08-16 |
Honda civic 1995-2001
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
manevringas mieste
rudys
|
masina lengva lengvai valdoma stabili ant kelio, turejau su 1.5l varykliu 84kw traukia labai gerai mieste lakstydamas iki 8l benzino du metus atvazinejau pakeiciau viena vairo trauke ir viena karta tepalus, detales siom masinom kaip ir antro golfo pvz sarnyras 17lt naujas ir visos dalys panasiai, o vaziuokles negailejau per greicio kalniukus nestabdydamas vazinejau nusipirkes praejau technikine is pirmo karto atvazinejau du metus vel praejau technikine is pirmo karto ir pardaviau pasiemiau galingesne 1.6 92kw vazineju ir esu labai patenkintas ziurekit nesurudijusios o kai nupirksit gera nepagalekit laiko istepti dugna su smala ir bus amzina masina
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Donatas | 2013-01-02 |
Honda Civic 1.5 benz
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pliusų nesugalvoju
Labai brangi eksploatacija
|
1.5 l benzininis 1998 metų civicas. Važinėjau su šita mašina du metus, daugiausia mieste į darbą ir namo. Nerekomenduočiau :) Su tokia mašina nei į miestą, nei į sodą. Komforto nulis, išvaizda labai pusėtina ir triukšmas salone nežinia koks. Galios nerasta ir tiek. Kaip toks mažas variklis benzino srebia kaip karvė. Nors techninėse charakteristikose būna rašo, kad nedaug, tačiau norint su tokiu mažu varikliu įšokti iš šalutinio kelio tenka jį gerai pjaut, užtat kuro sąnaudos tikrai nėra ekonomiškos, kokios galėtų būti. Apie remontą net nesinori prisimint.. Gal ir japoniška mašina, bet negendančių nebūna, o jau kai suges, tada žegnokis, nes remontas brangus. Detalių deficitas, užtat ir brangiai atsieina net ir profilaktiniai remontai. Nepalyginsi su kokio golfuko eksploatacija. Perkančiajam patarčiau nežiūrėti į šitas mašinas, o pasidairyti ko nors vokiško ar bent jau kažko patikimesnio, kaip toyota ar pan.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
12 |