Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Praktiškas
- Efektyvi hibridinė sistema
- Kokybiškas ir patikimas
TRŪKUMAI
- Nuobodus dizainas
- Ne toks smagus kaip konkurentai
- Didelis posvyris posūkiuose
"Visureigio salonas kaip ir išorė spinduliuoja ramybe, tvarka ir paprastumu"
Naujasis Outlander įkūnija visiškai priešingą stilių nei Mitsubishi kompanija akcentavo iki šiol – tai nuosaikaus dizaino, tradicinių formų visureigis neturintis intencijų išsiskirti iš minios. Tokia dizaino filosofija vadovavosi Lexus kompanija kurdama itin populiarius RX visureigius, todėl tarp šių dviejų automobilių galima įžvelgti panašumų. Galbūt ši dizainerių „taktika“ patiks ne visiems, bet turėtų įtikti daugeliui. Nuosaikios aptakios Outlander linijos leidžia pasiekti gerą oro pasipriešinimo koeficientą Cx lygų 0,33. Visureigis palyginus su praėjusia karta palengvėjo apie 100 kg, o dyzelinė versija ir dar daugiau – visais 155 kg. Nors automobilio matmenys pakito nedaug, tačiau naujo modelio salonas tapo gerokai erdvesnis. Outlander bagažinės tūris padidėjo 50 litrų – iki 591 litro, o nulenkus visas sėdynes bagažinės tūris išauga iki 1022 l (33 litrais daugiau nei praėjusiame modelyje). Visureigio salonas kaip ir išorė spinduliuoja ramybe, tvarka ir paprastumu. Visi prietaisai išdėstyti tvarkingai – čia nieko neatimsi ir nepridėsi. Malonu, kad apdailos medžiagos tapo gerokai solidesnės ir kokybiškesnės. Outlander galima užsisakyti su trečia sėdynių eile, tačiau ji yra tinkama tik vaikams arba pirkinių krepšiams vežti. Kelyje automobilis elgiasi nuspėjamai, be jokios sportiškumo ugnelės. Vairo mechanizmas veikia gerai, stabdžiams galios taip pat netrūksta. Visgi pakaba nėra tobula – galima buvo tikėtis didesnio komforto ir tylesnio jos darbo. Outlander buvo komplektuojamas su vienu iš dviejų variklių: benzininiu 150 AG galios 2,0 L ir dyzeliniu 150 AG 2,2 L. Nereikia pamiršti ir kai kurių sistemų itin teigiamai atsiliepiančių saugumo sričiai, tai: Adaptive Cruise Control (ACC) – adaptyvi pastovaus greičio palaikymo sistema, kuri prisitaiko prie priekyje važiuojančio automobilio greičio sumažinimo, Forward Collision Mitigation (FCM) sistema imanti staigiai stabdyti automobilį jeigu priekyje atsiranda kliūtis.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Tadas | 2024-03-29 |
Atsiliepimas apie Mitsubishi Outlander GT |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Puiki išvaizda, gera dinamika, tikras visureigis, didelė bagažinė ir salonas, geras patikimumas
Priežiūros išlaidos, garso izoliacija, nemodernus interjero dizainas, ne viskas valdoma intuityviai ir žinoma kuro sąnaudos
|
Variklio darbinis tūris, l: 3,0
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 18,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 11,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Variklis V6 227 AG, automatinė pavarų dežė. Turiu pusantrų metų, paėmiau su 19 tūkstančių rida. Privalumai: gera dinamika, automobilis važiuoja gerai, įsibėgėjimas iki 190 km/h puikus, riba 210 km/h, kurią pasiekia be problemų. Iš vietos važiuoja gana vangiai, užmiestyje patogu važiuoti 140 greičiu. Išvaizda puiki. Gebėjimas važiuoti bekele kaip bebūtų keista labai geras, vynioja visais ratais, nebijo pasikabinti vienu ratu ore. Didžiulė bagažinė ir interjeras kaip šiai klasei. Vairuotojo sėdynę atstumiu, kad man būtų kuo patogiau ir vistiek galiu beveik išsitiesti už savęs ant galinių sėdynių. Bagažinėje organaizeris beprotiškai patogus dalykas, nežinau kaip anksčiau be to gyvenau. Įvairios programėlės, tokios kaip 360 laipsnių kamera, aklosios zonos stebėjimas ir prisitaikanti pastovaus greičio palaikymo sistema labai palengvina gyvenimą. Tiesiog fantastiškos šviesos, geresnių dar neturėjau. Ksenonai dabar nebeįdomu, LED diodai tai ko reikia, be adaptyvių tolimųjų šviesų negalėčiau gyventi. Patikimumas. Mašina gana paprasta - iš vienos pusės tai minusas, bet iš kitos pusės nesukuria sudėtingumo jausmo, viskas kažkaip logiška ir paprasta. Per mano eksploatacijos laiką sugedo tik parkavimo jutiklis. Minusai. Pakaba gana kieta, bet posūkiuose rieda gerai, bet žiauriai nemėgsta kelio provėžų, net mažų, lenkiant reikia itin atsargiai išvažiuoti iš juostos ir grįžti atgal. Interjero dizainas šiaip sau, aišku pataupė ir ant medžiagų, ir ant dizainerio. Korėjiečiams su mažesniais biudžetais sekasi geriau. Žinau, kad dinamiką įvertinau kaip pliusą, bet turiu pasakyti, kad automobilis turėdamas 227 arklius turėtų važiuoti geriau. 180 AG galios vokiškas konkurentas jus paliks už savęs. Pats automobilis yra gana triukšmingas. V6 variklio garsas neabejotinai didelis, taip pat pridekime padangų triukšmą, dėžės ūžimą ir vėjo ūžimą. Nežinojau, kad pavarų dėžės gali kelti tiek daug triukšmo. Klimato kontrolės niekada nepavyko tinkamai nustatyti. Senesniame Kia Sportage pamenu paspaudžiau mygtuką ir viskas, tada lieka tik temperatūrą reguliuoti. Bet čia jau pusantrų metų nustatinėju, eksperimentuoju ir bandau rasti auksinį viduriuką. Krūva įrangos yra pliusas, bet ne visa veikia tinkamai. Lietaus jutiklis netikslus, juostos sekimas geras dalykas, bet nuolat pypsi kai tikrini lenkimo galimybes arba pervažiuoji pėsčiųjų perėją. Tai šiek tiek erzina, bet vėliau radau kaip išjungti visam laikui. Bagažinės durys. Toną laiko praleidau laukdamas, kol atsidarys šito automobilio bagažinė... V6 kuro sąnaudos ir priežiūros kaina. Kuro suvartojimas - mieste 18 litrų žiemą kamščiuose, užmiestyje krovimo režime prie 140 km/h - 12,5 litrų. Užmiestyje galima sąnaudas sumažinti iki 9,5 litro važiuojant ekonomiškiausiu režimu. Priekinis stiklas su pilnu pašildymu. Prie 75 tūkstančių pirmas skilimas, gydymas nepadėjo - pragręžimas nesustabdė skilimo. Prie 85 tūkstančių antrasis skilimas – dvigubai mažesnis, bet vis tiek nuėjo per stiklą. Darau išvadą, kad arba man nepasisekė arba stiklas trapus. Žinoma daug važinėju užmiestyje, bet daug važinėjau ir su kitais automobiliais, bet ankstesniuose automobiliuose stiklo nekeičiau. Apskritai geras automobilis, ne be trūkumų, bet juos galima sutoleruoti. Patariu paimti 3 litrų variklį, man neaišku kaip galima padoriai važinėti su 146 AG varikliu, net 167 AG motoras atrodo silpnokai. O prie jų pridėk ir CVT pavarų dėžė, tai išviso toks derinys tokiam nemažam automobiliui atrodo liūdnai. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 1)
Mitsubishi modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Space Star | |||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Colt | Colt | ||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Colt | Colt | ||||||||||||||||||||||||||||||
Lancer Evo | Lancer Evo | Lancer Evo | Lancer Evo | Lancer Evo | Lancer Evo | Lancer Evo | Lancer Evo | Lancer Evo | Lancer Evo | |||||||||||||||||||||||
Lancer | Lancer | Lancer | ||||||||||||||||||||||||||||||
Carisma | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Galant | Galant | Galant | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Eclipse | Eclipse | Eclipse | Eclipse | ||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | ASX | |||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Outlander | Outlander | Outlander | Outlander | ||||||||||||||||||||||||||||
Eclipse Cross | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Pajero | Pajero | ||||||||||||||||||||||||||||||
Endeavor | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | L200 | L200 | L200 | |||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Space Star | |||||||||||||||||||||||||||||||
i-MiEV | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Space Wagon | Space Wagon | Grandis | |||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | 3000 GT | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Mitsubishi Outlander TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis