Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
Peugeot mini automobilis 206 pakeitė legendinį 205 modelį 1998 metais. 206 buvo labai sėkmingas komerciškai ir tapo geriausiai parduodamu automobiliu Peugeot istorijoje. Tai buvo pats paklausiausias automobilis Europoje nuo 2001 iki 2003 metų. Automobilis buvo gaminamas su įvairiais kėbulais – tame tarpe ir 2001 metais pasirodęs 206 CC (Coupe Convertible) su susilankstančiu plieniniu stogu ir 206 SW universalas. 206 CC tučtuojau tapo žinomas kaip "moteriškas automobilis" su tiktai 12 % pirkėjų vyrų. Galingiausia versija buvo pašvęsta WRC čempionatui ir buvo pristatyta 2003 metais kaip Peugeot 206 WRC (GTi 180 Jungtinėje Karalystėje). Šis automobiliukas turėjo 180 AG (130 kW) variklį, greitinosi 0-100 km/h per 7.4s ir pasiekė 220 km/h didžiausią greitį. Peugeot kompanija dalyvavusi WRC (World Rally Championship) čemionate su 206 modeliu susilaukė didelės sėkmės ir 2000 metais laimėjo tiek gamintojų, tiek vairuotojų čempionatus su Marcus Gronholm. Viso Peugeot 206 laimėjo du vairuotojų čempionatus - 2000 ir 2002 ir tris gamintojų čempionatus 2000, 2001 ir 2002 metais.
Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
206 buvo tapo geriausiai parduodamu automobiliu Peugeot istorijoje. Tai buvo pats paklausiausias automobilis Europoje nuo 2001 iki 2003 metų.
Peugeot kompanija dalyvavusi WRC (World Rally Championship) čemionate su 206 modeliu susilaukė didelės sėkmės ir 2000 metais laimėjo tiek gamintojų, tiek vairuotojų čempionatus su Marcus Gronholm. Viso Peugeot 206 laimėjo du vairuotojų čempionatus - 2000 ir 2002 ir tris gamintojų čempionatus 2000, 2001 ir 2002 metais.
Automobilis buvo reklamuojamas linksmoje reklamoje, kurioje jaunas indas senuką Hindustan Ambassador markės automobilį per naktį suvirino į Peugeot 206 repliką ir su šiuo automobiliu didžiuodamasis važinėjosi su draugais:
Peugeot kompanija dalyvavusi WRC (World Rally Championship) čemionate su 206 modeliu susilaukė didelės sėkmės ir 2000 metais laimėjo tiek gamintojų, tiek vairuotojų čempionatus su Marcus Gronholm. Viso Peugeot 206 laimėjo du vairuotojų čempionatus - 2000 ir 2002 ir tris gamintojų čempionatus 2000, 2001 ir 2002 metais.
Automobilis buvo reklamuojamas linksmoje reklamoje, kurioje jaunas indas senuką Hindustan Ambassador markės automobilį per naktį suvirino į Peugeot 206 repliką ir su šiuo automobiliu didžiuodamasis važinėjosi su draugais:
Patalpino: Ramūnas | 2011-03-30 |
206 XS |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Gražus, patogus mieste, nebrangi eksploatacija
Kokybės trūkumas, erzinantys smulkūs gedimai
|
Bendras automobilio aprašas |
Šį automobilį įsigijome naują, iš salono...todėl, kad tuo metu buvo gražiausias chečbekas už priimtiną kainą. Ėmėme "pilnos" komplektacijos, išskyrus odą. Tiesa, jis dviejų durų, tačiau tuo metu jaunai šeimai tai veikiau buvo privalumas, nei trūkumas (dėl vaiko saugumo:)). Kaip jau minėjau, šis automobiliukas mus papirko savo dizainu tiek išorės, tiek vidaus, už ką jam buvo atleistas nuo pat pradžių pastebėtas kokybės trūkumas. Akivaizdu, kad prancūzai, gamindami jį, taupė. Daug pigios, nors vizualiai ir neblogai atrodančios (bent jau viduje) plastmasės, kuri su metais patvirtina, kad ji yra pigi. Tai atšoka kažkas, tai sutrūksta, tai įskila. Be jokios abejonės, už 40 tūkst.litų gal ir nereikėtų tikėtis ypatingos medžiagų kokybės ar apskritai kokybės, bet panašiai kainuojantys japonai ar korėjiečiai stipriai lenkia surinkimo ir išpildymo kokybe. Važinėjant po miestą, tai išties gera transporto priemonė, kaip, beje, ir vienam ar dviese lėkti greitkeliu. Su šeima tai daryti sudėtinga dėl kompaktiškumo. Garso izoliacija patenkinama (nereikia pamiršti, kad tai mažas ir nebrangus automobiliukas), aišku, pakaba nemėgsta duobėtų kelių, tačiau komforto pakanka. Bendrai paėmus, automobilis neblogas (savo laiku buvo populiariausias automobilis Europoje), tačiau turintis trūkumų, kurių pagrindinis-kokybė. |
Variklis |
1,6 l benzinas, 110 Ag. Variklis iš ties veržlus ir vienintėlis priekaištas būtų, kad nuo mažų apsukų vangokas yra, tačiau, apsūkoms kylant, atsigauna ir važiuoja ištie smagiai. Ir taupiai, mieste vid. 8-8,5 litro. Labai "mėgsta" 98 benziną, kuris jį tiesiog atgaivina ir atrodo, kad prideda "arklių". Labai keistas sprendimas buvo padaryti ne "normalų" atsukamą tepalo filtrą, o su keičiamu filtarvimo elementu. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Automobilį išlaikyti nebrangu, nors praktiškai visąlaik ir aptarnaujamas firminiame servise. Tai be abejo privalumas, bet jei būtų kokybiškesnis, tai eksploatacijos sąnaudos būtų dar mažesnės, nes kai ką reikia keisti ne dėl susidėvėjimo, o dėl prastos kokybės atsiradusių trūkumų. Pvz. sutrūkinėjųsių pakabos gumų. |
Patarimai perkančiajam |
Pirkti tik gerai patikrinus ir įsitikimus, kad jis nesuklijuotas iš gabalų (dėl trapių plastmasių, kurios ypač nukenčia nuo mažiausių autoįvykių), ypatingą dėmesį atkreipti į galinę pakabą, ypatingai variantuose su ištisiniu balkiu, kuris realiai keičiamas dėl susidėvėjusių guoliaviečių. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 22)
Peugeot modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | 107 | 108 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | 205 | |||||||||||||||||||||||||||||||
206 | 207 | 206 | 208 | 208 | ||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | 306 | 307 | 308 | 308 | 308 | |||||||||||||||||||||||||||
408 | 408 | |||||||||||||||||||||||||||||||
301 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 405 | 406 | 407 | 508 | 508 | |||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 605 | 607 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | 406 Coupe | 407 Coupe | ||||||||||||||||||||||||||||||
RCZ | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | 2008 | 2008 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | 3008 | |||||||||||||||||||||||||||||||
408 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | 4008 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | 4007 | 5008 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Landtrek | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | 1007 | |||||||||||||||||||||||||||||||
3008 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | 5008 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | 806 | 807 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Traveller | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Partner | Partner | Partner | Rifter | ||||||||||||||||||||||||||||
Bipper | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Boxer | Boxer | ||||||||||||||||||||||||||||||
Expert | Expert | Expert | ||||||||||||||||||||||||||||||
Partner | ||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Peugeot 206 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis