Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus dizainas
- Išskirtinis interjeras
- Praktiškas
TRŪKUMAI
- Nėra visų varomųjų ratų sistemos
- Nuvilianti pavarų dėžė
- Ne visi prietaisai išdėstyti intuityviai
"Automobilis išties transformavosi ir tapo panašus į transformerį – toks būtų šio krosoverio apibūdinimas"
Sunku būtų rasti automobilį, kuris labiau transformavosi sulig nauja automobilio karta nei Peugeot 3008. Senasis 3008 buvo talpus vienatūris su nuosaikiu, neįsiminančiu dizainu. Naujasis 3008 tapo krosoveriu su ekspresyviu, “rėkiančiu” dizainu, kuris nepaliks abejingų. Akivaizdu, kad Peugeot dizainerių komanda nesilaikė jokių taisyklių ar priimtų normų ir leido pasireikšti fantazijai. Rezultatas – sunkiai nusakomos formos agresyvi Peugeot 3008 priekinė dalis su galybe aštrių linijų, kompleksiškų paviršių ir neįprastų dizaino sprendimų. Kaip nekeista šios linijos tikrai gerai dera tarpusavyje. Gale pastebimas langas sklandžiai pereinantis į žibintų juostą. Šonuose į akis krenta linija ribojanti kelių spalvų bėbulą, chromu blizganti stogo linija bei ryškiai išreikšti “pečiai” virš galinių ratų arkų. Automobilis išties transformavosi ir tapo panašus į transformerį – toks būtų šio krosoverio apibūdinimas. Toks drąsių iš pirmo žvilgsnio nesuderintų linijų stilius paskutiniu metu itin pastebimas visoje automobilių pramonėje. Peugeot 3008 turi 55 mm ilgesnę ratų bazę nei pirmtakas, bei 194 mm ilgesnę nei giminingas Peugeot 308. Tad tai yra vidutinio dydžio krosoveris – kiek didesnis nei Nissan Qashqai ir vos 2 mm trumpesnis nei Renault Kadjar. Viduje 3008, taip pat kuklumu nepasižįmi – į akis krenta “sluoksniuotas” į vairuotoją orientuotas priekinės panelės dizainas su nediduku vairu. Prieš vairuotoją įtaisytas 12,3-colių LCD ekranas, o dešiniau 8 colių ekranas. Stilingi valdymo mygtukai įtaisyti po oro apipūtimo angomis nėra itin patogioje vietoje, bet užtai labai gražūs. Išskirtinumui ir originalumui šiame autombilyje skirta daug dėmesio. Tiesa, interjero medžiagų kokybė nėra išskirtinė. 3008 neblogai išnaudoja aukštą kėbulą – priekyje patogiai sutilps aukšti suaugusieji, tačiau gale sėdinčiųjų galvoms vietos šiek tiek pritruks dėka žemėjančio stogo.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Tadas | 2022-03-05 |
Peugeot 3008 faceliftas |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Saugumo įranga, išvaizda, valdymas, degalų sąnaudos
Triukšmo izoliacija
|
Kuro tipas: Dyzelinas |
Bendras automobilio aprašas |
Na ką praėjo 5 laimingi metai ir 90 tūkstančių km su 1 kartos Peugeot 3008, facelift 1,6 blueHDi varikliu, tad pirkau naujajį Peugeot 3008 su dvilitriu varikliu. Parašysiu šiam atsiliepimą. Automobilis geras, patikimas, valgo mažai, galios pakanka. Tiesą sakant automobilis patraukė iškarto kai atsirado – dizainas atrodo labai gerai. Apskritai man patinka visi PSA koncerno automobiliai. Gera ergonomika, viduje komfortiška, daug ertmių susidėti daigtams, geros apdailos medžiagos. Dinamika labai gera net lyginant su DS4 su 2,0l 163 AG varikliu, kaip nekeista Peugeot važiuoja daug smagiau. Žinoma ne 3.0 L BMW tai nereikia tikėtis stebuklų. Visada naudoju Start-stop sistemą, kaip paaiškėjo ji gana padoriai sutaupo spūstyse. Nemaloniai nustebino, kad daug triukšmo kyla nuo ratų arkų, galbūt del plastmasinių Continental padangų, kogero keisiu į Pirelli ar Michelin. Stabdžių pedalas labai jautrus - labai anksti sugriebia stabdžius, ant šlapio asfalto reikia būti budriam. Maniau, kad jie šiek tiek susidirbs ir praeis, tačiau pasiliko kaip yra, matyt taip suprojektuota. Pakaba lyginant su senuoju Peugeot tapo daug kietesnė, sėdynės tapo šiek tiek standesnės, bet man tai patinka. Tiesa automobilis lyginant su senuoju pradėjo sunaudoti daugiau degalų, jei senolis greitkelyje tilpo į 4,8, tai su šiuo mažiau nei 5,5 dar nepavyko pasiekti. Užtai galima pasimėgauti aktyvia kruizkontrolės sistema, palaikymo juostoje sistema, ženklų atpažinimo sistema. Stebuklų iš šių sistemų nesitikėjau, bet pasirodė labai naudingos. Veikia gana padoriai, važiuodamas ilgus atstumus daug mažiau pavargstu, svarbiausia sutaupai nervų važiuojant paskui nenuspėjamus vairuotojus. Patinka nedidelis vairas ir apkritai Peugeot icockpit – skaitmeninis skydelis kokybiškas, gerai matomas bet kokiu oru ir bet kuriuo paros metu. Mano ūgis 185, bet automobilyje yra gana patogu sėdėti, erdvės pakanka. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 10)
Peugeot modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | 107 | 108 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | 205 | |||||||||||||||||||||||||||||||
206 | 207 | 206 | 208 | 208 | ||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | 306 | 307 | 308 | 308 | 308 | |||||||||||||||||||||||||||
408 | 408 | |||||||||||||||||||||||||||||||
301 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 405 | 406 | 407 | 508 | 508 | |||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 605 | 607 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | 406 Coupe | 407 Coupe | ||||||||||||||||||||||||||||||
RCZ | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | 2008 | 2008 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | 3008 | |||||||||||||||||||||||||||||||
408 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | 4008 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | 4007 | 5008 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Landtrek | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | 1007 | |||||||||||||||||||||||||||||||
3008 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | 5008 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | 806 | 807 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Traveller | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Partner | Partner | Partner | Rifter | ||||||||||||||||||||||||||||
Bipper | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Boxer | Boxer | ||||||||||||||||||||||||||||||
Expert | Expert | Expert | ||||||||||||||||||||||||||||||
Partner | ||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Peugeot 3008 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis