Markės
1408 iš 1939
Peugeot 407 Coupe 2004 - 2010
Peugeot 407 Coupe, 2004 - 2010
59Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.511% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 9
10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)19% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 89% Ne 11%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Simpatiškas išorės dizainas
  • Gera erdvė ant galinių sėdynių
  • Geri dyzeliniai varikliai
TRŪKUMAI
  • Lėtas automatinės pavarų dėžės pavarų perjungimas
  • Salono kokybė galėtų būti geresnė
  • Prastokai valdomas
Peugeot 407 Coupe buvo gaminamas kupė kėbulais su dyzeliniais ir benzininiais varikliais. 407 Coupe pakeitė nepaprastai sėkmingą Peugeot 406 modelį. Aptakus Peugeot 407 automobilio dizainas buvo išties išskirtinis su didelėmis priekinėmis grotelėmis, aukšta variklio gaubto linija ir nuožulniu priekiniu stiklu – tai naujas Peugeot stilius, kurį išlaikė beveik visi to meto Peugeot modeliai. Jo aiškios ir drąsios linijos pabrėžia tvirtą stotą ir išryškina elegantišką ir dinamišką siluetą. Automobilis taip pat pasižymi saugumu - Euro NCAP saugumo bandymuose Peugeot 407 modelis gavo 34 iš 37 galimų balų bei 5 žvaigždutes.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 9
2022-11-20
Peugeot 407 diesel automat
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus dizainas
Prastas pasirinkimas dėl nepatikimo variklio ir smugiuojančios dėžės. Labai brangus remontas. Išmesti pinigai į balą. Nerekomanduoju niekam.
Prastas pasirinkimas dėl nepatikimo variklio ir smugiuojančios dėžės. Labai brangus remontas. Išmesti pinigai į balą. Nerekomanduoju niekam.
Pilnas atsiliepimas...
2017-12-17
P407 Coupe - 2.0HDI Sekmingas automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
stabilumas,komfortas,isvaizda
tik smulkmenos kurios net nevertos demesio
Kaip tokiu metu - prancuzas turintis kokybes! Drasiai gali konkuruoti su tokiais modeliais kaip audi A5,bmw serijos kupe modeliais. Masina turi didelius ratus originaliai R18,labai stabili ant kelio,Kieta amortizacija,taciau duobiu nesijaucia. kokybiskas odinis salonas su daugybe privalumu visu net nevardinsiu. eisiu prie esmes,negenda tinkamai priziurint. 2.0hdi 100kw,6 pavaros, smagus garsas,sankaba galetu buti minkstesne,dynamikos uztektinai,nors masina nera lengva. Viduje daug vietos,didziule bagazine,ilgas priekis kartais baisu kazka nubraukti besukant,bet parktroniku deka viskas buna gerai, viskas tas pats kas pas paprasta 407 modeli,tik kebulo detales brangesnes. Realiai masina jau nera nauja ir siai dienai nera problemu del daliu. Iesko geriau su maza rida,pasitikrinti servise reiketu jei rida virsija 200tkm. sekmes renkantis
Pilnas atsiliepimas...
P.kupas | 2016-03-25
407 Coupe kita medalio puse
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
isvaizda,dinamika,garsas,valdymas,iranga
minusai aprasyti apacioje
zemiau esanciuose komentaruose prisiskaitysit labai graziu atsiliepimu apie si modeli,taip jis yra prabangus,grazus,patogus ir tt,bet yra ir kita medalio puse. sis modelis skirtas turintiems ir neskaiciuojantiems pinigeliu. kuro sanaudos paskutinej vietoj,bet kalbant apie remonto ir daliu kainas beveik praeina noras ji isigyti. Yra keli galimi variantai sio modelio. keli dyzeliniai ir keli benzininiai su mechaninem ir automatinem pavaru dezem,taciau sis atsiliepimas apie 2.7HDI ir automatine pavaru deze,kuris yra dazniausias variantas rinkoje ir uz itin patrauklia kaina. sis variklis jau turi kelias igimtas ligas,tai silpno metalo alkuninis velenas,kuris gali viena diena padaryti pokts,jei daug pravaziaves variklis ta diena vis arteja.zinoma yra ir kitu niuansu kaip tepalu nekeitimas ir kita neprieziura. deze ir automatines dezes darbas,tai pagrindiniai dalykai nuo kuriu priklauso veleno luzimas. ausinimo sistemos gedimai taip pat dazni ir nori nenori tenka su laiku juos perinkti,dalys labai brangios o pakeitimo salygos nepavydetinos.uzleidus ausinimo sistemos gedimus(nesandarumus) dideja tikimybe perkaitinti si lepu varikli ir tada reikia ruostis....$$$$ toliau apie bedas,visiem gerai zinomi EGR kurie cia yra du o ne vienas,juos neisvengiamai reikia tik nupirkus auto isprogramuoti ir atjungti lauk. toliau seka FAP filtro sistema,priklausomai nuo ridos ar jis gerai funkcionuos. iki 200k dar galima neliesti,jei po 200k vertetu paziureti jo stovi arba isprogramuoti ir isoperuoti visai. dar siek tiek apie pati varikli nes cia yra brangiausia masinos dalis (skaityk puse masimos kainos) prie lito galima buvo nupirkti deveta toki varikli uz 3500lt, dabar prie euro variklio kaina iskilo iki 1500e. cia vien devetas variklis ir niekas negarantuoja jo bukles. taigi,jei viena diena atsitiko taip jog sugedo 2.7 turekit galvoje kad reikes 2000e kad galetumet toliau ilgai ir laimingai vazineti. beje,sis modelis su siuo varikliu turi ir automatine pavaru deze kuri turi viena bedele,ateina laikas hydroblokui kuris pradeda smugiuoti nesmagiai metyti pavaras ir tai paskatina variklio gedima. pajuntam kazka panasaus ir nedelsdami vezam remontuoti pavaru deze,sis gedimas gana daznas. reikia keisti hydrobloka pavaru dezes valdymo bloka kurio kaina 800e,sita sutvarke deze toliau vaziuos ilgai ir laimingai. nes pati deze yra japoniska ir labai sekmingai pagaminta. na ka prigasdinau busimus pirkejus sio modelio,bet..tokia yra realybe ir faktai,nieko nieko neburia. P.S sie varikliai stovi nevien sitame peugeot modelyje, todel yra zmoniu kurie su siuo varikliu vazineja labai ilgai ir sekmingai ir tikrai daug zmoniu juo dziaugiasi,tad nereikia labai jau bijoti,bet sis atsiliepimas butent tiem kurie turi paskutinius pinigelius uz kuriuos pirktu si modeli ir jei taip nutiktu kaip aprases virsuje zmones tiesiog butu suzlugdyti (patys pagalvokit 2000e variklio rem. 800e. pavaru dezes rem.... as mieliau tuos pinigus isleisciau kelionei i siltus krastus o ne remontui 2006m (jau gana seno) automobilio. pats automobilis nera brangus,5000e ir lekiat..... tikrinti ar variklis neperkaitintas,ar ausinimo sistema sandari,ar variklis tyliai ir tolygiai dirba,ar nedega jokie ispejamieji signalai skydelyje,ar automatine deze (pilnai uzkaitus) nesmugiuoja. visa sita procedura gali patikrinti gerai ismanatys peugeot/citroen markes meistrai, butina diagnostika pries perkant. apskritai vaziuojam i rimta servisa ir kratom,kad po to nebutu soko nusipirkus prasta varianta.
Pilnas atsiliepimas...
Mantas | 2016-01-11
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Elegantiškas, prašmatnus, išsiskiriantis, kokybiškas
Nepraktiškas, valdymas be ergonominio vairo o su 4 svirtimis yra problemiškas
Jokio turgaus ir jokios Tauragės. Būtinas tikrinimas specializuotame Peugeot servise, negailint 50 eurų už pilną diagnostiką. Automobiliai tokios markės nėra didelės ridos, bet dažnai gali būti perdarytas anglas arba stipriai muštas. Atsargiai.
Pilnas atsiliepimas...
Mantas | 2016-01-11
Puikus auto nestandartiškai asmenybei
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Elegantiškas, prašmatnus, išsiskiriantis, kokybiškas
Nepraktiškas, valdymas be ergonominio vairo o su 4 svirtimis yra problemiškas
Nuostabus meno , dizaino ir inžinerijos kūrinys. Turintiems atitinkamą skonį. Prie jo vargu ar susileis kokia silikoninė barakuda, bet gali nusisypsoti žavinga 30 metų moteris. Su pilna Feline apdaila vidaus salonas snobiškas, klasikinis, jau kažkiek klasikinis, apmušalų pasiuvimas skoningas, neperkrautas. Stebina savo dydžiu, bazė beveik lygi 607, laisvai gali jaustis ir gale, tiesa lubos žemokos. Puiki garso aparatūra. Minusas - nėra tiesioginio USB prievado, bet galima naudoti per AUX jungtį, paslepiant grotuvą dėtuvėje ir naudojant distancinį. Kiek glumina daug dėtuvėlių, kurios yra ir po klima ir vairo kairėje ir po porankiu. Jeigu turite neišplėšytą auto, gale rasite originalų 5 ratlankį. Puikus dalykas, jei netyčia sulenki vieną iš keturių. Atomobilis dar komplektuotas be kompresoriaus - jį tikrai verta turėti. Nėra labai tylus. Grėsmingas. Savo duoda ir sportinis išmetimas. Jautiesi už vairo kaip už seno gero Coupe, kuris dar nesugadintas dailiais niekučiais. Į mechanines pavaras reaguoja gerai, greitai, žemos apsukos nemenkina dinamikos. Būtina stropiai keisti tepalus, nepilti mėšlo, nevažiuoti ant geltonos lemputės (tuščiu baku). Tai išrankus variklis, kuris pašertas kaimo dyzeliu ilgai netarnaus. Automobilio kaštai priklauso nuo vairavimo įgūdžių ir suvokimo, jog žiemą geriau jo nevalkioti po kelius. Arba žiemos sezonui verta atjungti dalį elektronikos, pradedant veidrodėliais, oro slėgio davikliais, atstumų davikliais, apiplovimo žibintų purkštukais ir pan. Esant -10-15 automobilio elektronika pradeda klaidintis ir kuo daugiau jos palikta veikti, tuo daugiau nesamonių. Geriau vengti darinėti langus, pašalęs stiklas gali neatsidaryti arba nulūžti mygtukas. Kėbulo dalys brangios, KASKO - neišvengiamas. Automobilis nedomina vagis, apvaginėtojus, bet tikrai brangus atsarginių dalių požiūriu. Net ir vidutinis priekio apgadinimas gali reikšti TOTAL, kas nėra blogai bet neturint draudimo gali atsirūgti. Jokio turgaus ir jokios Tauragės. Būtinas tikrinimas specializuotame Peugeot servise, negailint 50 eurų už pilną diagnostiką. Automobiliai tokios markės nėra didelės ridos, bet dažnai gali būti perdarytas anglas arba stipriai muštas. Atsargiai.
Pilnas atsiliepimas...
Tadas.R | 2015-10-19
Ispudingas automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamiskas,stabilus,isvaizdus,prabangus
negrazus vairas(skonio reikalas)
sis cupe modelis vienas graziausiu peugeot kuriniu, maniskis 2.7 hdi su dviem turbo kompresoriais, traukia tikrai smagiai,labai stabilus kelyje,nebaisu spausti jautiesiai saugiai. viduje daugybe funkciju navigacija,jbl akustika kuri skamba nuostabiai, elektronikos visuma sukelia dideli ispudi ir malonuma vairuojant si automobili..automatine 6 pavaru deze meto svelniai ir kada reikia. daugybe pliusu galima vardint ir vardint, is minusu butu tokie pastebejimai,uzgesinus varikli issijungia kartu ir automagnetola,vairas galetu buti idomesnis..visumoj masina seperine ir prabangi. variklis 2.7HDI yra labai dinamiskas,bei labai tylus,nejuntama jokia vibracija salone.kuro sanaudos priklauso nuo vaziavimo stiliaus,su siuo zveriuku galima vaziuot ir ekonomiskai.Variklio detales nera labai brangios,bet pats remontas nepigus,nes reikia nemazai darbo norint pakeista kazkokia tai dali. Sie varikliai patikimi jei laiku bus keiciami geri tepalai,Lietuviai visada nori gero ir uz pigiai,prisipirkdami tokiu automobiliu su dideliom ridom,nepriziuretu,staiga gendanciu..taip ir gimsta tos istorijos kad jie varikliai blogi ir tt.. varikliu blogu nebuna,buna tik bloga prieziura eksploatacija nera brangi,tepalai,filtrai,stabdziu kaladeles ir tt,,viskas proto ribose kaip ir kitom masinom,vaziuokle niekuo neipatinga viskas lengvai tvarkoma ir keiciama..o nuvertejimas tai kazkada buvo,dabar jau si masina nebenuverteja,nes ja buvo labai brangu pagaminti ir ju yra nedaug,tad sis modelis ir siai dienai laiko kaina.. Pries perkant matysit bendra automobilio stovi.. arba gyvas'' arba ne'' ziureti kad nebutu nutrintos sedynes,tai isduoda nemaza automobilio rida) jei masina tvarkinga,nedaug nuvaziavus, vaziuosit ilgai ir be vargo tinkamai priziurint.
Pilnas atsiliepimas...
Coupe | 2015-04-03
Rimtas modelis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
vaziukle, variklis ir kebulas
brangios kebulo dalys
Automobilis vertas pagarbos.Tikrai smagu ji vairuoti. Komplektacija gera. Variklis be priekaistu, jau keturis metus turiu ir be bedu. Kastai nera dideli, nebent kebulo daliu kaina kandziojasi, bet juk cia isskirtinis auto! nera ka mastyti jei nori rimto auto.
Pilnas atsiliepimas...
Anatolijus | 2014-02-09
Peugeot
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikima masina.
Neradau tokiu...
Per metus prasukau 28000 km. Didžioji kilometrų dalis duobėtomis Vilniaus gatvėmis. Kelis kartus perskodžiau Lenkiją, kopiau į Austrijos kalnus. Tad galiu teigti, jog važiuoklė matė visko ir laiko puikiai. Niekas nekliba ir negirgžda. Tiesa, prieš perkant automobilį, salone pakeitė šarnyrus, kurie anot darbuotojų turi apie 60000 km laikyti. Pakaba nėra labai minkšta, nors su kuo lyginsi. Man po 605-to 407-tas su 17-kiniais ratais kaip dviratis atrodė Apsvaigęs Tačiau pats vairavimas yra kiek dinamiškesnis, sportiškesnis. Daugelis baisiausiai bijo prancūziškos elektronikos, tačiau pas mane su 407-ojo elektronika jokių problemų nebuvo. Viskas veikia be priekaištų Labas 2l. Dyzelis,tiesiog puikus . Remontas palyginus su kitomis tokiu metu masinomis pigus. Nekreipkit i visuomeneja nusistovejusia nuomone apie Peugeot,nes cia geriausias modelis kuri teko vairuoti.
Pilnas atsiliepimas...
Anonimas | 2013-10-28
Peugeot 407 coupe atsiliepimas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Stabilumas
Vaziuojant siurksciu pavirsiumi garso izoliacija lyginant su 406 coupe neatrodo tokia gera.
Masina tobula tiek isore tiek vidumi.Nesigailiu nei vieno cento pirkes sia masina mano varikliukas 2.7 v6hdi.Automatine deze.Dvi turbinos biturbo,smagumas nenupasakojamas. Masina nereikalaujanti papioldomu islaidu,vaziuokle patvari.Pas mane 20 ratai,su vaziuokle jokiu bedu.Kalbant apie gumas ir t.t visos masinos genda.Dalys kebulo brangios,bet zinoma cia ne golfukas ar bmw :) Pries perkant patikrinkite masina servise,prijunkite prie kompiuterio klaidas perzvelgti ar meta pasikartojancias ar yra pastovios.:)
Pilnas atsiliepimas...
 
Peugeot modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   107108 
  Maži 205    
 206207206208208
  Kompaktiniai 306307308308308
  408 408
   301
  Vidutiniai 405406407508508
  Dideli 605607  
  Kupė  406 Coupe407 Coupe  
  RCZ  
  Mini krosoveriai    20082008
  Krosoveriai    30083008
    408
  Dideli krosoveriai    4008  
  Visureigiai   4007 5008
  Pikapai    Landtrek
  Mini vienatūriai   1007  
  3008  
  Vienatūriai   5008  
  Dideli vienatūriai  806807  
   Traveller
  Daugiatiksliai  PartnerPartnerPartnerRifter
  Bipper 
  Komerciniai BoxerBoxer  
 ExpertExpertExpert
   Partner
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt