Markės
1392 iš 1911
Peugeot 407 Coupe, 2004 - 2010
59Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.511% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 9
10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)19% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 89% Ne 11%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Simpatiškas išorės dizainas
  • Gera erdvė ant galinių sėdynių
  • Geri dyzeliniai varikliai
TRŪKUMAI
  • Lėtas automatinės pavarų dėžės pavarų perjungimas
  • Salono kokybė galėtų būti geresnė
  • Prastokai valdomas
Peugeot 407 Coupe buvo gaminamas kupė kėbulais su dyzeliniais ir benzininiais varikliais. 407 Coupe pakeitė nepaprastai sėkmingą Peugeot 406 modelį. Aptakus Peugeot 407 automobilio dizainas buvo išties išskirtinis su didelėmis priekinėmis grotelėmis, aukšta variklio gaubto linija ir nuožulniu priekiniu stiklu – tai naujas Peugeot stilius, kurį išlaikė beveik visi to meto Peugeot modeliai. Jo aiškios ir drąsios linijos pabrėžia tvirtą stotą ir išryškina elegantišką ir dinamišką siluetą. Automobilis taip pat pasižymi saugumu - Euro NCAP saugumo bandymuose Peugeot 407 modelis gavo 34 iš 37 galimų balų bei 5 žvaigždutes.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Patalpino: Mantas | 2016-01-11
Puikus auto nestandartiškai asmenybei
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Elegantiškas, prašmatnus, išsiskiriantis, kokybiškas
Nepraktiškas, valdymas be ergonominio vairo o su 4 svirtimis yra problemiškas
Pagaminimo metai: 2006
Variklio darbinis tūris, l: 2,7
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Automatinė
Kėbulo tipas: Kupė
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 10,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,0
Bendras automobilio aprašas
Nuostabus meno , dizaino ir inžinerijos kūrinys. Turintiems atitinkamą skonį. Prie jo vargu ar susileis kokia silikoninė barakuda, bet gali nusisypsoti žavinga 30 metų moteris. Su pilna Feline apdaila vidaus salonas snobiškas, klasikinis, jau kažkiek klasikinis, apmušalų pasiuvimas skoningas, neperkrautas. Stebina savo dydžiu, bazė beveik lygi 607, laisvai gali jaustis ir gale, tiesa lubos žemokos. Puiki garso aparatūra. Minusas - nėra tiesioginio USB prievado, bet galima naudoti per AUX jungtį, paslepiant grotuvą dėtuvėje ir naudojant distancinį. Kiek glumina daug dėtuvėlių, kurios yra ir po klima ir vairo kairėje ir po porankiu. Jeigu turite neišplėšytą auto, gale rasite originalų 5 ratlankį. Puikus dalykas, jei netyčia sulenki vieną iš keturių. Atomobilis dar komplektuotas be kompresoriaus - jį tikrai verta turėti.
Variklis
Nėra labai tylus. Grėsmingas. Savo duoda ir sportinis išmetimas. Jautiesi už vairo kaip už seno gero Coupe, kuris dar nesugadintas dailiais niekučiais. Į mechanines pavaras reaguoja gerai, greitai, žemos apsukos nemenkina dinamikos. Būtina stropiai keisti tepalus, nepilti mėšlo, nevažiuoti ant geltonos lemputės (tuščiu baku). Tai išrankus variklis, kuris pašertas kaimo dyzeliu ilgai netarnaus.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Automobilio kaštai priklauso nuo vairavimo įgūdžių ir suvokimo, jog žiemą geriau jo nevalkioti po kelius. Arba žiemos sezonui verta atjungti dalį elektronikos, pradedant veidrodėliais, oro slėgio davikliais, atstumų davikliais, apiplovimo žibintų purkštukais ir pan. Esant -10-15 automobilio elektronika pradeda klaidintis ir kuo daugiau jos palikta veikti, tuo daugiau nesamonių. Geriau vengti darinėti langus, pašalęs stiklas gali neatsidaryti arba nulūžti mygtukas. Kėbulo dalys brangios, KASKO - neišvengiamas. Automobilis nedomina vagis, apvaginėtojus, bet tikrai brangus atsarginių dalių požiūriu. Net ir vidutinis priekio apgadinimas gali reikšti TOTAL, kas nėra blogai bet neturint draudimo gali atsirūgti.
Patarimai perkančiajam
Jokio turgaus ir jokios Tauragės. Būtinas tikrinimas specializuotame Peugeot servise, negailint 50 eurų už pilną diagnostiką. Automobiliai tokios markės nėra didelės ridos, bet dažnai gali būti perdarytas anglas arba stipriai muštas. Atsargiai.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 26)
Peugeot modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   107108 
  Maži 205    
 206207206208208
  Kompaktiniai 306307308308308
  408 408
   301
  Vidutiniai 405406407508508
  Dideli 605607  
  Kupė  406 Coupe407 Coupe  
  RCZ  
  Mini krosoveriai    20082008
  Krosoveriai    3008
    408
  Dideli krosoveriai    4008  
  Visureigiai   4007 5008
  Pikapai    Landtrek
  Mini vienatūriai   1007  
  3008  
  Vienatūriai   5008  
  Dideli vienatūriai  806807  
   Traveller
  Daugiatiksliai  PartnerPartnerPartnerRifter
  Bipper 
  Komerciniai BoxerBoxer  
 ExpertExpertExpert
   Partner
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt