Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Gerai valdomas ir komfortiškas
- Dinamiški varikliai
- Kokybiškas interjeras
TRŪKUMAI
- Blankus dizainas
- Mažas variklių pasirinkimas
- Brangus
"Centrinėje konsolėje gausu įvairių valdymo prietaisų mygtukų, o centre esantis LCD ekranas, patogi pavarų dėžės valdymo svirtis, didelės oro padavimo angos ir aukštai esančios rankenos suteikia keleiviams sportinio automobilio "kokpito" jausmą"
Lengvesnis, manevringesnis ir ekonomiškesnis - toks Porsche Cayenne atverčia naują puslapį modelio istorijoje. Naujasis Cayenne vizualiai atrodo trumpesnis, mažesnis, nors ištikrųjų visi automobilio gabaritai padidėjo. Cayenne išlaikė modelio ir bendrai Porsche stilių - automobilis yra apvalainų, švelnių, tačiau raumeningų formų. Dizaino naujovių čia rasite tikrai nedaug - kiek labiau nuožulnūs statramsčiai, "sportiškesnė" stogo linija, šoniniai veidrodėliai dabar tvirtinami prie durelių, mažesni šoniniai langai, naujos formos galiniai žibintai, priekiniai LED žibintai. Naujovių tikrai nedaug, tačiau rezultatas akiai yra malonus. Tuo tarpu interjere rasime visiškai naują panelę, kuri panaši į tokią kokią turi Porsche Panamera, ypač centrinė konsolė. Joje gausu įvairių valdymo prietaisų mygtukų, o centre esantis LCD ekranas, patogi pavarų dėžės valdymo svirtis, didelės oro padavimo angos ir aukštai esančios rankenos suteikia keleiviams sportinio automobilio "kokpito" jausmą. Automobilis kaip pridera turi gausybę įvairios komforto įrangos, o geriausiose versijose rasite keturių zonų klimato kontrolę, šildomą vairaratį, galinio vaizdo kamerą, šildomas galines sėdynes, variklio užvedimą per atstumą ir net kompasą. Nors naujasis Cayenne yra didesnis, tačiau jo svoris gerokai sumažintas - skirtingos versijos sveria 180-250 kg mažiau nei pirmtakas. Tai buvo pasiekta supaprastinus transmisiją, kurioje nebebus specialiai bekelei skirto pavarų dėžės režimo, bei plačiau naudojant aliuminį – iš jo dabar pagamintas variklio dangtis, ašys, durelės ir kitos detalės. Nepaisant to, kad automobilis dabar turi žemesnę prošvaisą ir yra orientuotas naudotis normaliais keliais, gamintojas teigia, kad pravažumo savybės net pagerėjo. Pirkėjai gali rinktis iš trijų benzininių variklių: 3,6 V6 300 AG baziniame modelyje, atmosferinio 4,8 L V8 395 AG "S" variante, bei 4,8 L V8 493 AG motoro su turbokompresoriumi „Turbo“ modifikacijoje. Paskutiniai du varikliai tokie kaip ir Panamera modelyje. Taip pat buvo siūlomas ir 3,0 L V6 240 AG dyzelinis agregatas, 100 km kelio sunaudojantis tik 7,4 l kuro. Visgi pagrindinė naujiena yra Cayenne S Hybrid versija su hibridine pavara. "Nedidukas" iš Audi pasiskolintas (tokį patį turi ir VW Touareg hibridinis modelis) 3,0 L V6 benzininis variklis yra suporuotas su elektros motoru. Bendra jėgainės galia 375 AG ir maksimalus sukimo momentas 579 Nm leis jaustis lyg važiuotum su V8 motoru, o vidutinės kuro sąnaudos siekia tik 8,2 l/100 km kelio.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Šį Porsche vairavo Holivudo aktorė Reese Witherspoon:
Šį automobilį vairavo ir pop žvaigždė Miley Cyrus:
Patalpino: Lukas | 2022-10-09 |
Automobilis vertas kiekvieno cento - dyzelinis 3.0 su 245 AG ir 4WD |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Išvaizda, degalų sąnaudos, komfortas, dinamika, valdymas, konstrukcijos kokybė, triukšmo izoliacija
Priežiūros kainos, multimedija
|
Variklio darbinis tūris, l: 3,0
Kuro tipas: Dyzelinas |
Bendras automobilio aprašas |
Šis Porsche niekada nepavedė. Tai patraukliausias ir aukščiausios kokybės visureigis savo klasėje. Patogi pneumatinė pakaba, patogus salonas, gera dinamika ir pagreitis, pajusite Porsche prigimtį :) Labai geras v6 variklio garsas. Erdvi bagažinė, puiki vidaus ergonomika ir stilius. Pravažumas stebėtinai geras, jei negailėsite automobilio tai jam nebus kliūčių. Plius gausite pagarbą kelyje iš kitų eismo dalyvių. Iš minusų - žinoma aptarnavimo kainos ne vaikiškos, brangios eksploatacinės medžiagos ir šiaip smulkmenos, originalių detalių kainos yra kosmosas. Multimedija pasenusi, perkelta tiesiog iš seno modelio. Atrodo smulkmena, bet atsiranda kažkokia atmetimo reakcija. Dar kartą apie privalumus – dyzelio naudoja labai nedaug, net ir spaudžiant iki dugno. Tai kažkas neįtikėtino, labai mane nustebino. Maksimum pakyla iki 15 L/100km. Ir žinoma automobilio išvaizda yra kažkas ypatingo. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 7)
Porsche modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Dideli | Taycan | |||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | Panamera | Panamera | ||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Boxster | Boxster | Boxster | Boxster | ||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Macan | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Cayenne | Cayenne | Cayenne | |||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | 911 | 911 | 911 | 911 | 911 | |||||||||||||||||||||||||||
911 Turbo | 911 Turbo | 911 Turbo | 911 Turbo | 911 Turbo | 911 Turbo | |||||||||||||||||||||||||||
911 GT2 | 911 GT2 | 911 GT2 | ||||||||||||||||||||||||||||||
911 GT3 | 911 GT3 | 911 GT3 | 911 GT3 | |||||||||||||||||||||||||||||
911 GT3 RS | 911 GT3 RS | 911 GT3 RS | 911 GT3 RS | |||||||||||||||||||||||||||||
GT klasės | 928 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Supercar | Carrera GT | 918 Spyder | ||||||||||||||||||||||||||||||
Pradinė klasė | Cayman | Cayman | Cayman | |||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Porsche Cayenne TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis