Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-12-13
323 kilometrai - „Porsche Taycan“ ekonomijos bandyme pasirodė tiesiog juokingai blogai

323 kilometrai - „Porsche Taycan“ ekonomijos bandyme pasirodė tiesiog juokingai blogai

Jungtinių Valstijų energetikos departamentas (ED) atlieka įvairių automobilių bandymus, kad išsiaiškintų realų jų nuvažiuojamą atstumą ir degalų sąnaudas. Ant stendo stoja įvairūs automobiliai - nuo mažų miesto mašinų iki tokių elektromobilių kaip „Porsche Taycan“. Tik pastarajam šis testas nepasisekė.
 
Reikia iš pat pradžių paminėti kelis dalykus. Visų pirma, ED stengiasi, kad testai būtų standartizuoti. Tai yra, visi automobiliai yra tikrinami vienodomis, kontroliuojamomis sąlygomis. Taip iš lygties pašalinamas žmogiškasis veiksnys ir automobilius galima palyginti. Taip pat būtina paminėti, kad ant stendo automobiliai stoja ne po vieną kartą.
 
„Porsche Taycan Turbo“ bandymą pradėjo su didele aukštų lūkesčių našta. Mat kadaise dar kai apie „Taycan“ kalbėjome kaip apie „Mission-E“ prototipą, buvo žadama, kad vienu įkrovimu jis nuvažiuos apie 500 km - maždaug tiek, kiek ir galima tikėtis iš tokios klasės automobilio. Tačiau bandymas atskleidė visiškai kitokius skaičius - vos daugiau nei 323 km.

 
„Porsche Taycan“ vis tiek tiks ilgoms kelionėms.
©Gamintojo nuotrauka

Pagal europietišką WLTP standartą nurodomas 450 km atstumas, tačiau tikri bandymai to neparodė. „Porsche Taycan Turbo“ vienu įkrovimu nuvažiuoja žymiai mažiau nei konkurentai - 323 km yra labai mažai!  Palyginimui, „Tesla Model S Performance“ tame pačiame bandyme surinko 560 km, „Model 3“ - nuo 354 km, o „Hyundai Kona“ - 415 km.
 
Teisybės dėlei, reikėtų pasakyti, kad nei „Model 3“, nei „Hyundai Kona“ nėra „Porsche Taycan“ konkurentai. „Porsche“ sukūrė prabangų (ir brangų) elektromobilį, kuris savo surinkimo ir medžiagų kokybe lenkia viską, ką dabar gali pasiūlyti dauguma kitų elektromobilių gamintojų. Problema ne ta, kad „Taycan Turbo“ nuvažiuoja per mažai, o ta, kad jis nuvažiuoja žymiai mažiau nei tikisi pirkėjai.
 
 
©Gamintojo nuotrauka

„Porsche“ pasirūpino ir nepriklausomais bandymais - AMCI bandyme „Taycan Turbo“ vienu įkrovimu įveikė 443 km. Tačiau oficiali informacija bus kitokia - juk Jungtinių Valstijų energetikos departamentas šiuos bandymus atlieka ne šiaip sau. Oficialiuose „Taycan Turbo“ pardavimo dokumentuose bus nurodytas būtent tas 201 mylios atstumas tarp įkrovimų ir tai yra skausmingas smūgis „Porsche“.
 
Kita vertus, jei „Porsche“ išsiaiškins, kas nutiko ir kodėl skirtingi bandymai baigiasi skirtingomis išvadomis, šį skaičių bus galima pakeisti. „Taycan Turbo“ daugeliui pirkėjų bus pirmasis elektromobilis, todėl jie džiaugtųsi ir tuo 323 km atstumu - daugelis žmonių per dieną tiek nenuvažiuoja. Tačiau tie, kurie lygins skirtingus modelius, bus priversti žiūrėti ir į šiuos skaičius, o „Porsche“ turės atsargiau planuoti reklamą.
Daugiau apie Porsche Taycan, 2020 - dabar technologijos.lt
Susiję straipsniai
Pristatytas naujasis „Porsche Taycan Cross Turismo“ Pristatytas naujasis „Porsche Taycan Cross Turismo“ 
„Porsche“ pristato naują „Taycan“ versiją: galiniai varantys ratai ir du akumuliatorių pasirinkimai „Porsche“ pristato naują „Taycan“ versiją: galiniai varantys ratai i 
„Porsche Taycan“ pagerino ilgiausio elektromobilio slydimo rekordą - pabandė ir Chrisas Harrisas „Porsche Taycan“ pagerino ilgiausio elektromobilio slydimo rekordą - 
Porsche Taycan jau užsidirbo tikro sportinio automobilio reputaciją - sudaužytas su 15 mylių rida Porsche Taycan jau užsidirbo tikro sportinio automobilio reputaciją  
„Porsche“ atidarė pačią galingiausią elektromobilių įkrovimo aikštelę – įkrovimo greitis stebinantis „Porsche“ atidarė pačią galingiausią elektromobilių įkrovimo aikštel 
 „Nuviliantis“ - Elonui Muskui nepatinka Gateso požiūris ar pirmojo elektromobilio pasirinkimas? „Nuviliantis“ - Elonui Muskui nepatinka Gateso požiūris ar pirmojo  
„Model 3“ pralaimėjo? Įkrovimo greitis puikus tik pirmosiomis minutėmis, o kaip „Porsche Taycan“? „Model 3“ pralaimėjo? Įkrovimo greitis puikus tik pirmosiomis minutė 
Smūgis Porsche reputacijai: atliko „Turbo S“ bandymus - visiškai ne tie skaičiai ką sakė gamintojas Smūgis Porsche reputacijai: atliko „Turbo S“ bandymus - visiškai ne  
Pirmasis „Porsche Taycan“ savininkas: „tai geriausias automobilis, kurį aš kada nors esu vairavęs“ Pirmasis „Porsche Taycan“ savininkas: „tai geriausias automobilis, k 
„Porsche Taycan“ vienu įkrovimu nuvažiuoja tik 323 km? Na ir kas? „Porsche Taycan“ vienu įkrovimu nuvažiuoja tik 323 km? Na ir kas? 
Net ir naujausia „Tesla Model S Raven“ versija nepasipriešina „Porsche Taycan Turbo S“? Net ir naujausia „Tesla Model S Raven“ versija nepasipriešina „Porsc 
Išbandė „Taycan Turbo S“ ir „Model S P100D“ elektromobilius – „Tesla“ net negali pasipriešinti? Išbandė „Taycan Turbo S“ ir „Model S P100D“ elektromobilius – „Tesla 
„Porsche“ vadovo mintys apie „Tesla“, padėka Elonui ir kodėl nesulauksime elektrinio „911“ „Porsche“ vadovo mintys apie „Tesla“, padėka Elonui ir kodėl nesulau 
O čia tai monstras: „Porsche Taycan“ pasiekė naują Niurburgringo trasos rekordą O čia tai monstras: „Porsche Taycan“ pasiekė naują Niurburgringo tra 
Pirmasis „Porsche“ elektromobilis „Taycan“ ištvėrė alinantį bandymą: be sustojimo 24 valandas Pirmasis „Porsche“ elektromobilis „Taycan“ ištvėrė alinantį bandymą: 
Nors ir brangus, bet geidžiamas – „Porsche“ skelbia sulaukusi trečdaliu daugiau Taycan užsakymų Nors ir brangus, bet geidžiamas – „Porsche“ skelbia sulaukusi trečda 
„Porsche“ pasirengusi su naujuoju „Taycan“ aplenkti visus, net ir „Tesla“ „Porsche“ pasirengusi su naujuoju „Taycan“ aplenkti visus, net ir „T 
Paklausa didesnė nei, kad tikėjosi – „Porsche“ didina elektromobilio „Taycan“ gamybos apimtis Paklausa didesnė nei, kad tikėjosi – „Porsche“ didina elektromobilio 
„Porsche“ kardinaliai keičia požiūrį į „Tesla“: tai ką jie padarė yra „išties nuostabu“ „Porsche“ kardinaliai keičia požiūrį į „Tesla“: tai ką jie padarė yr 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt