Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2019-08-25
Pirmasis „Porsche“ elektromobilis „Taycan“ ištvėrė alinantį bandymą: be sustojimo 24 valandas
![]() Pirmasis „Porsche“ elektromobilis „Taycan“ intensyviai ruošiamas artėjančiam serijinio modelio debiutui rugsėjo 4 dieną. Dar vienas testas buvo atliktas itin greitoje „Nardò“ trasoje Italijoje – elektromobilis per 24 valandas įveikė 3 425 km. Panašus atstumas važiuojant automobiliu yra nuo Vilniaus iki Ispanijos sostinės Madrido, sakoma pranešime žiniasklaidai.
Naujausias testas Italijoje – dar vienas „Taycan“ patikimumo bandymas. Juo siekta patikrinti, kaip „Taycan“ gali įveikti ilgas keliones dideliu greičiu esant sudėtingoms oro sąlygoms. Pietų Italijoje oras šiuo metu įkaista iki 42 laipsnių (kelio danga – iki 54), o vidutinis greitis bandymų metu buvo tarp 195 ir 215 km/val.
„Taycan“ įrodė savo patikimumą – visas 24 valandas automobilis sustoti turėjo tik baterijos įkrovimui ir vairuotojų pasikeitimui. Norint užtikrinti didelį greitį ir važiavimo efektyvumą, prie „Taycan“ vairo visas 24 valandas pasikeisdami sėdėjo šeši „Porsche“ bandytojai.
„Taycan“ yra ne tik išskirtinai ištvermingas elektromobilis – jo sistema sukonstruota taip, kad maksimalią galią demonstruotų net ir esant itin didelei apkrovai. Pavyzdžiui, atliekant kelis iš eilės įsibėgėjimo testus nuo 0 iki 200 km/val.
Būtent toks testas buvo atliktas liepos pabaigoje – uždarytame aerodrome „Taycan“ nuo 0 iki 200 km/val. maksimaliu tempu įsibėgėjo 26 kartus iš eilės. Vidutinis bėgėjimosi laikas – mažiau nei 10 sekundžių, o skirtumas tarp greičiausio ir lėčiausio bandymo – vos 0,8 sek.
Daugiau apie Porsche Taycan, 2020 - dabar |
Susiję straipsniai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas