Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2019-10-13
„Porsche“ vadovo mintys apie „Tesla“, padėka Elonui ir kodėl nesulauksime elektrinio „911“
„Porsche“ generalinis direktorius Oliver’is Blume’as pareiškė, kad jam nepatinka, jog jų kompanija yra lyginama su „Tesla“. Ir dar pridūrė, kad „Tesla Model S“ niekaip neįtakojo jų pastangų, tobulinant savąjį „Taycan“ elektromobilį. Viename paskutiniųjų interviu „Auto Motor und Sport“ pasiteiravo Oliver’io Blume’o ar „Porsche bus kietesnė [šaunesnė] už Tesla?“ Į tokį klausimą Oliver’s atsakė, kad „man labiau patinka lyginti Porsche su Porsche. Mes visada būsime kietesni.“ Vos tik „Porsche“ pristatė savo „Taycan“ elektromobilį, daugelis iškart pradėjo jį lyginti su aukščiausios komplektacijos „Tesla Model S“. Ir žvelgiant į skaičius, gana aiškus nugalėtojas yra būtent „Tesla“ elektromobilis.
Interviu Oliver’io Blume’o taip pat buvo paklausta ar „Porsche“, kurdama „Taycan“ elektromobilį, stengėsi sukurti tiesioginį konkurentą „Tesla Model S“. Generalinis direktorius atsakė, kad „ne. Kai prieš ketverius metus pradėjome Taycan projektą, Model S dar nebuvo tokiame visuomenės dėmesio centre. Mūsų automobilis labai skiriasi [nuo Model S]. Mes esame įmonė, gaminanti 911. Ir pirmiausiai Taycan turi būti vairuojamas taip pat sportiškai, kaip ir 911.“ Tai jau ne pirmas kartas, kai „Porsche“ teigia, kad „Tesla nėra jų etalonas“, nors iš tikrųjų keletą savo ankstesnių elektromobilių prototipų „Porsche“ ir lygino su „Model S“ elektromobiliais. Buvo paviešintas vaizdo įrašas, kuriame lygintas „Taycan“ su senesnėmis „Model S“ versijomis: Interviu Blume’as teigiamai atsiliepė apie „Tesla“ generalinį direktorių Eloną Muską ir įvertino jo indėlį, populiarinant elektromobilius ir automobilių pramonės elektrifikavimą. Nepaisant ką tik pasirodžiusio pirmojo elektromobilio, „Porsche“ kompanija yra viena daugiausiai investuojančių, lyginant su kitais senaisiais automobilių gamintojais, į elektrines transporto priemones. Tačiau Oliver’is Blume’as vis dar nemano, kad elektrinės transporto priemonės visiškai perims vadžias. Štai ką sakė Blume’as, paklaustas apie elektrinį „911“: „Elektrinis? 911 nematau, kaip elektromobilio. Jis paprasčiausiai nėra tam skirtas. 911 yra Porsche prekės ženklo ikona ir konstanta (nekintantis dalykas) mūsų prekių pasiūloje. Jis jau ilgai keliauja su vidaus degimo varikliu. Tačiau mes sukūrėme platformą, ant kurios galėtume pagaminti hibridą. Mes vis dar laukiame to, baterijų evoliucijos etapo. Ir tada 911 Hybrid bus mūsų automobilių pasiūlos priešakyje – mūsų vėliavnešys.“ Anksčiau buvo kalbama, kad hibridinis „Porsche 911“ arba tiksliau „922“ galėtų pasirodyti 2022-aisiais. Tačiau tai dar nėra aišku ir pati „Porsche“ teigė, kad šis sprendimas „priklausys tik nuo pirkėjų“. Artimiausias „Porsche“ elektromobilis turėtų būti „Macan“. Jo pasirodymo laukiama jau šių metų pabaigoje. |
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas