Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2020-08-05
Elonas Muskas atskleidė, kaip buvo kuriamas „Cybertruck“ - taip nei vienas kitas gamintojas nedaro

Elonas Muskas atskleidė, kaip buvo kuriamas „Cybertruck“ - taip nei vienas kitas gamintojas nedaro
 
Tai, kad „Tesla Motors“ turi užkietėjusių gerbėjų ratą, niekam nėra naujiena. Žinoma, ir Elonas Muskas tai žino. Tačiau tai, kad kompanija sėkmę statytų ant markės gerbėjų ištikimybės, yra šiek tiek keista.
 
Automobiliai, kaip ir absoliuti dauguma kitų produktų, kuriami pasitelkus rinkos tyrimus. Norint, kad naujas gaminys būtų sėkmingas, reikia būti užtikrintiems, kad žmonėms jis reikalingas. Tyrimai parodo, kokie konkurentai yra populiariausi, kokiomis silpnosiomis vietomis jie pasižymi, kiek pinigų turi potencialūs klientai, į kokias savybės jie pirmiausia atkreipia dėmesį. Tokius tyrimus atlikdavo ir „Tesla“.
 
Tačiau dabar jie nebėra būtini - žmonės pirks „Tesla“ elektromobilius, nes jie turi mažai realių konkurentų ir yra žymimi „Tesla“ logotipu.
 
Interviu „Automotive News“ Elonas Muskas atskleidė, kad „Cybertruck“ buvo sukurtas be jokių rinkos tyrimų. „Klientų tyrimai? Mes tik sukūrėme automobilį, kuris mums atrodė labai šaunus ir labai keistas. Aš tenorėjau sukurti futuristinį tanką - šį tą, kas atrodo taip, lyg būtų atkeliavęs iš „Blade Runner“ ar „Aliens“ filmų ir vis tiek būtų labai funkcionalus“, teigė Muskas.

 
Keista forma neleis patogiai prieiti prie „Cybertruck“ krovinių kėbulo iš šono
©Gamintojo nuotrauka

Cybertruck“ iš karto tapo kontroversišku automobiliu. Kampuotas dizainas nebuvo sukurtas dėl grožio - tiesiog taip lengviau formuoti kėbului panaudotą nerūdijantį plieną. Kai „Tesla“ gerbėjai ginčijosi su „Cybertruck“ kritikais, Elonas Muskas žinojo, kad toks dizainas sukurtas dėl gamybos patogumo, o ne dėl žmonių skonio. „Svarbu, kad unikalus“, teigė „Tesla“ gerbėjai, apsimesdami, kad šis pikapas jiems patinka dėl kitų priežasčių nei jo markė.
 
Tuo tarpu „Tesla“ žino, kad „Cybertruck“ nėra gražuolis, todėl turi atsarginį planą. Jei „Cybertruck“ pardavimai būtų nuviliantys, pikapo gamyba būtų iš karto nutraukta. Jį pakeistų funkcionalesnio ir gražesnio dizaino pikapas, išsaugojantis „Cybertruck“ technologijas.
 

„Cybertruck“ salonas
©Gamintojo nuotrauka

Bet „Cybertruck“ pirkėjų nestigs. 200 tūkstančių žmonių sumokėjo depozitą, kurį galima susigrąžinti. Kodėl žmonės mokėjo depozitą, nors pikapas pasirodys tik 2021 metais ir jį bus galima įsigyti įprasta tvarka? Na, matyt, tikisi automobilį gauti anksčiau nei kiti. Tuo pačiu „Tesla“ gavo 20 milijonų dolerių nepardavusi jokio produkto.
 
Buvimas prekinio ženklo gerbėju iš tikrųjų nėra geras bruožas. „Tesla“, kaip ir visos kitos kompanijos, yra kritikuotina. „Tesla“ automobilių savininkai turėtų atvirai ir garsiai kritikuoti jų surinkimo kokybę, kad ji imtų gerėti. Kai korporacijos turi kultą primenantį gerbėjų ratą, jos drąsiai imasi veiksmų, kurie kitu atveju nebūtų laukiami. Ar „Tesla“ būtų kūrusi pikapą be jokių rinkos tyrimų, jei nežinotų, kad kiekvienas Musko žodis bus sutiktas aklų plojimų bangos?
---------
Elektromobilių įkrovimo stotelių žemėlapis:
 
Susiję straipsniai
„Ford“ pristato  visiškai elektrinį „E-Transit Custom“ modelį „Ford“ pristato visiškai elektrinį „E-Transit Custom“ modelį 
Naujas Gineso rekordas glosto elektromobilių gerbėjų širdis Naujas Gineso rekordas glosto elektromobilių gerbėjų širdis 
„Volkswagen“ svarsto atstovybėms įvesti elektromobilių kvotas - kam jos prireikė? „Volkswagen“ svarsto atstovybėms įvesti elektromobilių kvotas - kam  
Paskelbė, kas yra geriausiai parduodamas iš tinklo įkraunamas hibridas Paskelbė, kas yra geriausiai parduodamas iš tinklo įkraunamas hibrid 
8 futuristinės technologijos, pritaikytos elektromobilyje 8 futuristinės technologijos, pritaikytos elektromobilyje 
Techninė pagalba „Ford Mustang Mach-E“ kažkam kainuos 28 tūkstančius dolerių - kas nutiko? Techninė pagalba „Ford Mustang Mach-E“ kažkam kainuos 28 tūkstančius 
„Renault“ paskelbė, kada Europoje pardavinės tik elektrinius automobilius - turi ir planą B „Renault“ paskelbė, kada Europoje pardavinės tik elektrinius automob 
Naujas BMW elektrinis variklis neturi magnetų – jų išvengti padėjo senamadiška technologija Naujas BMW elektrinis variklis neturi magnetų – jų išvengti padėjo s 
Pirmuosius elektrinius „Silverado“ pikapus „Chevrolet“ išpardavė per 12 minučių Pirmuosius elektrinius „Silverado“ pikapus „Chevrolet“ išpardavė per 
„Tesla“ rekomenduoja reguliariai įkrauti „Model 3“ iki 100 % ir tai yra labai keista „Tesla“ rekomenduoja reguliariai įkrauti „Model 3“ iki 100 % ir tai  
Trys giminingi elektriniai visureigiai – labai panašūs, tačiau turi ir pastebimų skirtumų Trys giminingi elektriniai visureigiai – labai panašūs, tačiau turi  
Volkswagen patvirtino: ID.3 baterija per metus prarado net 8 % savo talpos. Tragedija? Na, ne visai Volkswagen patvirtino: ID.3 baterija per metus prarado net 8 % savo  
Aštrėjant elektromobilių konkurencijai pirkėjai viliojami ne tik nuvažiuojamu atstumu bet ir pojūčiu Aštrėjant elektromobilių konkurencijai pirkėjai viliojami ne tik nuv 
Pasauliui pristatyti „Volkswagen ID.5“ ir „ID.5 GTX“ Pasauliui pristatyti „Volkswagen ID.5“ ir „ID.5 GTX“ 
„Volkswagen“ atskleidė kas dar be pirkėjų norų ir aplinkos standartų skatina elektrifikaciją „Volkswagen“ atskleidė kas dar be pirkėjų norų ir aplinkos standartų 
Testas - atrodo, kad „Volkswagen ID.3“ baterija per metus nusilpsta daugiau nei tikėtasi Testas - atrodo, kad „Volkswagen ID.3“ baterija per metus nusilpsta  
Nebetolima elektromobilių ateitis: akumuliatorių įkrovimas truks tiek, kiek degalų bako pripildymas Nebetolima elektromobilių ateitis: akumuliatorių įkrovimas truks tie 
Pamatykite - vos atjungus įkrovimo laidą „Volkswagen ID.3“ paskendo liepsnose Pamatykite - vos atjungus įkrovimo laidą „Volkswagen ID.3“ paskendo  
„Tesla Model S Plaid“ pasieks didžiulį maksimalų greitį, bet tik su viena sąlyga „Tesla Model S Plaid“ pasieks didžiulį maksimalų greitį, bet tik su  
Štai ir bliūkšta pagrindinis elektromobilių trūkumas: kiek km įveikia Model S važiuodamas 120 km/h Štai ir bliūkšta pagrindinis elektromobilių trūkumas: kiek km įveiki 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 2500 skelbimų, virš 7500 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1800 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt