Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2016-11-04
„Toyota Corolla“ švenčia 50 metų jubiliejų: ką ji pasiūlė pirkėjams?

„Toyota Corolla“ švenčia 50 metų jubiliejų: ką ji pasiūlė pirkėjams?
Penkiasdešimti meeetų... Tai visai nedaug! Trumpa visiems žinoma dainelė, kuri dabar gali būti sudainuota ir populiariausiam pasaulyje automobiliui. Taip, taip, gali atsistoti ir pasveikinti „Toyotą Corollą“, kuri šiemet švenčia jau pusės amžiaus jubiliejų.

Ta proga rinkoje pasirodė jau 11-os kartos modelis. Tiesa, tai nėra visiškai naujas japonų kūrinys, tik vadinamasis feisliftas. Tačiau, palyginti su pirmtaku, feisliftas automobilį bent jau iš priekio pakeitė išties nemažai.
 
Dabar šis atrodo gerokai piktesnis, agresyvesnis, dinamiškesnis, aršesnis... ir kitoks „-esnis“. Keista, nors automobilis jau švenčia 50-ąjį gimtadienį, tačiau veržlumas pro kraštus ėmė trykšti tik dabar. Kalbant apie galinę automobilio dalį, čia labai didelių pokyčių nėra.
Į akis krenta ir 17 colių ratlankiai su žemo profilio padangomis. Tokio tipo ratus jau galėjote matyti ir ant atnaujintų modelių „Auris“. Stebėtina, tačiau su tokio dydžio ratlankiais ir žemo profilio padangomis važiavimas išties yra minkštas ir komfortiškas, ko nelabai tikėjausi.

 
Beje, prisipažinsiu, kad rašydamas šią apžvalgą pirma įsijungiau straipsnį, kuriame prieš metus apžvelgiau apie „Toyotą Auris“. Turbūt jeigu nukopijuočiau didžiąją dalį teksto čia, niekas nepastebėtų didelio skirtumo, nes viskas abiejuose modeliuose labai panašu (tiek gerąją, tiek ir blogąja prasme).
 
Automobilio salonai yra praktiški identiški. Esminis akcentas – ta pati multimedijos įranga. „Toyota Touch 2“ sistema valdoma 7 colių jutikliniame ekrane. Valdymas išties paprastas, viskas aišku kaip ant delno. Vis dėlto vėl erzina lengvai išsitepantis nuo pirštų ekranas, kuris prie tam tikro apšvietimo išvis atrodo visas nutapšnotas, o nuvalyti tai nebus itin lengva.
 
 
Panašiai yra ir kalbant apie apdailą šalia pavarų perjungimo svirties. Blizgi, todėl lengvai susibraižanti ir išsitepanti. Nepatikėsite, visa tai buvo ir išbandant „Toyotą Auris“. Panašu, kad „Toyotos“ kūrėjai mano straipsnių tikrai neskaito ir išvadų, kuriant „Corollą“, nepadarė.
 
Užtat džiugina kitas dalykas, kad automobilio salone yra tikrai daug vietos. Aukštaūgiams čia tikrai patiks, kadangi 185 centimetrų ūgio žmonėms, sėdintiems priekyje ir gale, vietos tikrai pakaks tiek kojoms, tiek ir galvai.
Nors kabant apie erdvę iki stogo padėtį greičiausiai gelbsti tai, kad „Toyota Corolla“ neturi versijos su stoglangiu (taip, net ir renkantis prabangiausią komplektaciją!). Beje, jeigu tikėtės turėti bent panoraminį stogą, jus galiu ir nuvilti – tokio pasirinkimo irgi nėra (gėdykis, „Toyota“).
 
Pereikime prie technologijų. Čia įdiegtas „Toyota Safety Sense“ paketas, turintis „Pre-collision“ sistemą, gelbstinčią nuo susidūrimų, taip pat įdiegti automatiškai persijungiantys žibintai, ženklų atpažinimo sistema bei eismo juostų sekimas.

 
Pastaroji funkcija ypač naudinga tiems, kurie yra nepavyzdingi bei kartais įbruka savo nosis į telefonus, intensyviai spando 7 ekraną ar neapsisprendžia, kiek laipsnių temperatūrą nustatyti automobilio salone. Vos tik per posūkio signalo kirsite eismo juostą, automobilis jus dėl to perspės. Nors siauruose ir vingiuotuose keliukuose šios sistemos pypsėjimas tikrai gali pradėti erzinti.
 
Pereikime prie bene svarbiausios dalies – variklio. Bandytame modelyje sumontuotas 1,6 litro benzininis motoras su CVT transmisija (variatoriumi), turintis 132 arklio galias. Dar pasiimant automobilį testavimui iš „Mototojos“, darbuotojas atsargiai perspėjo, jog automobiliai su variatoriumi ne visiems patinka.
 
Aš jam iš dalies pritariu. Važinėjant ramiai automobilis yra tylus, paklusnus ir važiuoti yra vienas malonumas. Bet jei tik šiek tiek agresyviau spustelėsite akceleratoriaus pedalą, automobilis taps labai triukšmingas ir tarsi prievartaujamas, kadangi nedidelis varikliukas ims garsiai rėkti, bus palaikomi itin aukšti sūkiai, o CVT transmisija pavarų tiesiog neperjungs.
 
Savaime suprantama, „Toyota Corolla“ nesutverta lenktynių trasai ar nėra žvėriukas, kurį reikia pažadinti, tačiau bent šiokios tokios dinamikos norėtųsi labiau. Važinėjant mieste bei užmiestyje (tikrai per daug netausojant automobilio) išspaustos 7,9 litro/100km bendros sąnaudos. Autostradoje važiuojant ~120 km/val. greičiu kompiuteris rodo apie 6,8 litro/100km vidutines sąnaudas.
 
Beje, labai labai tausojant automobilį mieste (Vilniuje, apie 21 valandą vakaro) pavyko 20 minučių trukmės kelionę sutalpinti į vidutines 4,5 litro/100km sąnaudas, nors tuomet važiavimas labiau priminė sekmadieninius senjorus prie vairo.
 
Bendrai vertinant tai yra išties puikus miesto automobilis, pasižymintis gera išvaizda ir surinkimo kokybe (nors važiuojant dideliu greičiu automobilio salone ir gerokai padidėja triukšmo lygis). Vis tik už 23 550 eurų (tiek kainavo bandytas modelis), tikrai norėtųsi turėti bent jau panoraminį stogą ar stoglangį bei Start-stop sistemą, kurios pasigedome.
Daugiau apie šį automobilį:
Toyota Corolla, 2012 - 2019
VIDEO

Įdomiausi automobiliai

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt