Markės
1675 iš 1846
Toyota Corolla (E170/E180) 2012 - 2019
Toyota Corolla, (E170/E180) 2012 - 2019
58Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.212% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)Viso įvertinimų: 8
7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)17% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.3)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 75% Ne 25%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Gera standartinė įranga
  • Erdvus salonas
  • Ekonomiškas
TRŪKUMAI
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
  • Pigios medžiagos interjere
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
"Reikia pripažinti, kad nors ir būdama kukli, Corolla susilauks daugiau dėmesio nei Volkswagen Jetta ar Ford Focus sedanai"
Šis Corolla yra jau 11 kartos modelis, kuris toliau siekia išlaikyti visų laikų populiariausio pasaulyje automobilio titulą. Sėkmės formulė paprasta – tai patikimas, per daug neišsiskiriantis, praktiškas ir patogus automobilis. Kad būtų aiškiau – Corolla gaminama sedano kėbulu, o jam giminingas Auris hečbeko ir universalo. Panašu, kad Corolla vardas po truputį marinamas ir gali būti greitai pamirštas. Kita vertus tokiu sprendimu Toyota kompanija nušovė du zuikius vienu šūviu – Auris pardavimai net išaugo lyginant su senesne Corolla, o naujosios Corolla pardvimai nesumažėjo. Naujos Corolla išorės dizainas yra kuklus, paprastesnis nei pas Auris, tačiau automobilis sudaro gan solidų įspūdį dėl plačiai naudojamo chromo, bei gabaritų nedaug nusileidžiančių aukštesnės klasės Avensis modeliui. Reikia pripažinti, kad nors ir būdama kukli, Corolla susilauks daugiau dėmesio nei Volkswagen Jetta ar Ford Focus sedanai. Nors Corolla išvaizda pasikeitė į teigiamą pusę, to paties negalima pasakyti apie važiavimo savybes – jos liko labai artimos ankstesniam modeliui. Vairavimo entuziastai pasiges azarto, tačiau mėgstantys ramų automobilio elgesį kelyje neturės dėl ko skųstis. Vėlgi sportiškesnio vairavimo mėgėjams skirtas sportiškesnį dizainą turintis Auris. Į Corolla buvo montuojami penki varikliai: vienas 90 AG dyzelinis ir keturi benzininiai, išvystantys nuo 99 iki 140 AG. Pagrindinis šių variklių bruožas – ekonomija. Viduje automobilis turi panelę pasiskolintą iš Auris. Čia dominuoja praktiškumas, erdvė ir gera komforto įranga – tokia kaip galinio vaizdo kamera, parkavimo davikliai, užvedimo „Start/Stop“ mygtukas. Tiesa, naudojamos medžiagos klasės lyderiams tokiems Volkswagen Golf prilygti negali.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tai pirmoji Corolla, kuri turi tik sedano versiją.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 8
2022-05-04
Puikus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, erdvus, talpi bagažinė, gera pakaba, Interjero kokybė, patikima.
Triukšmingas variklis, matomumas.
3 metus vairuojam Toyota Corolla 1.6 benzinas 2014 metų. Labai patikimas ir patogus mašiniukas, skyrė garantiją, tik kuro sąnaudos gan didokos, bet tai ne bėda. Puiki interjero kokybė, niekas nebarška ir viskas minkšta. Komplektacija pas mane gausi, parktronikai yra, net bagažinė labai normalaus dydžio, viskas telpa. Elektronika labai patikimas, multimedija nestringa, audio sistema veikia gerai, niekad pievos nerodo. Variklis taip pat neblogas, nors ir 1.6, bet galios pakankamai, tik labai urzgia. O šiaip techniškai problemų rimtų bėdų neturėjau, viskas veikia gerai. Šiaip Toyota patikima, labai gerai surinkta ir tikrai ilgaus tarnaus.
Pilnas atsiliepimas...
2022-04-22
Nepatikimas, pavojingas ir visai jokios dinamikos
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pažymėjau
Pažymėjau
Nesiūlyčiau šio automobilio ir savo pikčiausiam priešui :) Pastebėjau, kad vairo mechanizmas per lengvas, jokio kelio pojūčio. Pats vairo mechanizmas sakyčiau visiškai nepatikimas, nes turėjau du kartus remontuoti dar iki pirmojo tepalų pakeitimo. pridursiu, kad automobilis buvo vos trijų metų senumo. Be to antisusidūrimo sistema mane rimtai pavedė kelis kartus ir šiaip sistema atsitiktinai atpažins bet kokį objektą kaip galimą susidūrimo pavojų ir be jokio įspėjimo užblokuoja visus stabdžius. Kita problema, kurią turėjau su šiuo automobiliu yra nepastovus autopiloto darbas – kartais apsukos šauna iki raudonos zonos nors važiuojama lygiame kelyje ar net nuokalnėje. Tai dar viena problema, kurios anksčiau Toyota automobiliuose tikrai nebuvo. Žodžiu dėl šių erzinančių ir atrodo kvailų problemų niekaip negaliu rekomenduoti šio automobilio. Automobilis parvarytas iš JAV
Pilnas atsiliepimas...
2021-07-05
Puikiai atrodantis automobilis kurio praktiškai nereikia remontuoti
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Įranga, talpumas, ekonomija, išvaizda
Trūksta parkingo daviklių
Pirktas naujas, 2017, Active + komplektacija, 1.6 benzinas, automatas. Su Active + atėjo daug įrangos, pagrindiniai kas buvo aktualu Led lempos, automatiškai įsijungia, persijungia Klimato kontrolė Šildomos sėdynės Galinė vaizdo kamera (bet labai trūksta parkingo daviklių) Garso sistema su bluetooth Lietaus daviklis tamsinti galiniai stiklai Toyota sense sistema (greičio palaikymo sistema, linijų nuokrypio sistema, kelio ženklų įspėjimo sistema, atsitrenkimo pavojaus įspėjimo sistema, TPMS) Lieti ratai Šiaip renkantis automobilį ir susidarius sarašą įrangos kurios reikėjo Corolla buvo geriausias variantas, tokie kaip VW ar Škoda už panašią įrangą prašė gal 3-4000 eur daugiau, kas prie 20 000 automobilio kainos sudaro apie 10-15 proc. kainos. Automobilis turi gerą variklį (97 Kw) kuris gana gerai traukia ir gerai sureguliuotas su pavarų dėže naudoti mieste. Už miesto, nors variklis ir galėtų, bet dėžė jau grybauja - neberduoda sukimo momento pilnia ir spaudžiant gazą pirmiausią kyla apsukos, tik vėliau greitis. Ir tai nėra labai malonu klausyti. Nepaisant to, dėžė su varikliu dirba gerai, kaip benzinui pasiekiamos labia geros kuro sanaudos, o mieste tikrai važiuoti malonu. Corolla maloniai nustebino savo talpia bagažine. Geros kokybiškos interjero medžiagos, per 4 metus nebuvo nei vieno gedimo. kol kas tik bendra ekspoatacija, bet pagal automobilio klasę matyti, kad bus nebrangu. Automobilis išlaikantis vertę
Pilnas atsiliepimas...
2018-12-03
Puikus auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Visi
Nera
Puikus auto. Galetu ga tik sedynes patogesnes buti, bet seip viskas puiku. Vaziuoja maloniai, tyliai ramiai, kuro sanaudos mazos, pigus remontas bei eksplotacija. Grazus dizainas tiek viduje, tirk isoreja. Erdvus automobilis.
Pilnas atsiliepimas...
2018-01-19
Toytota Corola 2017 1,6 benzinas, sedanas, automatas.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Palyginus pigus, gražaus dizaino, smagus mieste, dideli veidrodžiai, atbulinės eigos kamera, neblogai groja stereo.
Pigios medžiagos (plastmasės), pigios technologijos (neveikia kaip galima būtų tikėtis), nepatogios sėdynės, kieta pakaba, menka garso izoliacija.
Toyota pardavėjai šaukia, kad Corola kaina žemiausia segmente. Tikriausiai tiesa, kaip ir faktas, jog mažiausiai ir gaunate. ISTORIJA: kas II sav. skrendu pas klientą lėktuvu, tada nuomojuoju auto ir varau ~ 550 km (pirmyn/atgal). Biudžetas nėra neribotas, tad nuomuoju OCTAVIA, GOLF, JETA ir pan. Tačiau šiandien atsiprašė, sako turim tik COROLA (ta pati klasė). Pravažiavus 19 000 km. Didžiulis multimedia ekranas, odinis vairas, galinė kamera, LED automatinės šviesos, juostos perspėjimo sistema, klimato kontrolė. Žodžiu wau, wau, wau, OCTAVIA ar GOLFAS slepiasi po pernykščiais lapais. OK. Jamam ir lekiam :) DETALIAU: - KLIMATO KONTROLĖ: dešinė koja kaista, kairė šala. Šala ir kairys žandas bei ausis. Padidini temperatūrą / apipūtimą - pasidaro karšta visam. Tokia štai "klimato" ir "kontrolė". Realiai - pirmyn ir atgal važiavau su kepure ant galvos. Nes "klimatas" - ne kažką. - MOTORAS: mieste - viskas buvo net smagu. Aštrus variklis, smagiai traukia. Greitas automatas. Už miesto, virš 100-110 prasideda variklio verksmai. Lenki - motoras ūžia labai garsiai, o atitinkamo pagreitėjimo taip ir nėra. Jei palaikai ilgiau, prie 4000 rpm darosi gal panašiau, bet viskas taip, agonijoj ir žviegime. Gauni tą pagreitį, kai jau nebereikia. Žviegimu ir vibracija aplenkei kitą auto :) - GARSO IZOLIACIJA: nu po Skodos ar Golfo - tai jos čia išvis nėra. Girdi nuolatos padangų/kelio triukšmą ir dejuojantį motorą. Skauda galvą. - VAŽIUOKLĖ: po vokiečio - kieta. Ir LABAI viskas girdisi. Ir galas kažkaip keistai plaukioja. Visą kelią įsikibęs rankomis į vairą, prakaituoji, nes baranką sukioji, kaip su kokiu Citroen C2 važiuotum. - AUTOMATINĖS LED šviesos!!! Per 500 km (ankstų žiemos rytą/atgal - vakare) - pačios šviesos persijungė (į ilgąsias ir atgal, tuščiame kelyje) gal kokius 15-20 kartų. Viską kitą laiką - užtikrintai degė lemputė AUTO ir ... trumposios šviesos. Ir tos ilgosios niekaip neįsijungdavo pačios. Beja, artimos šviesos - tikrai neblogos. Bet mirtinai tuščiame kelyje - ilgosios taip ir neįsijungdavo. Buvo 2 atkarpos, kai veikė (perijungdavo) idealiai, bet 99% kelio - jokių veiksmų "automatika" neatlikinėjo ... - AUTOMATINIAI VALYTUVAI: buvau tikras, kad šita funkcija sugedusi / neveikia / nėra / nes visą kelią nustatinėjau visokius jautrumus intervalus - ir niekada valytuvai patys neįsijungė. Į pabaigą stumdžiau tą rankeną "mechaniniu" būdu. Meluoju, įsijungė prieš atiduodant autonuomai, plovykloje :) :) Ir šlapdirba, ir sniegas, ir purslai nuo lenkiamos fūros - niekas tų valytuvų nepažadino :) Tik plovykla. Tik įvažiavau (žiemą) į baltą plovyklos garą (dar net neplovė šepečiai) ir PYST - įsijungė valytuvai ant maksimumo :) :) :) - EISMO JUOSTOS PERSPĖJIMO SISTEMA: Wau, wau, wau :) Visą kelią ji mėtė pranešimus ir geltonus "warningus" skydelyje, kad "jūsų stiklas purvinas, nusiplaukite, nes priekinė kamera nieko nemato". Ir net sustojus, rankniu būdu nupoliravus stiklą (kur kamera yra) iki krištolo tyrumo, tas warningas niekaip neišsijungdavo, arba įsijungdavo trumpam, tik jam žinomu laiku, net ir ęsant tikrai purvinam stiklui. - SALONAS: priekinė panelė VISIŠKAI plastmasinė. Duryse tokios dišovos plastmasės gabalai, kad sunku net papasakoti. Ant odinio vairo - plastikiniai (plastiko spalvos) mygtukai, kaip iš 1998 Opelio. Net kai spaudi mygtukus, jie skleidža dišovos plastmasės plastmasini garsą. O pirštai jaučia tą dišovą plastmasę. Atsiprašau Toyotos, bet tai yra žiauru. Nuimtum nuo vairo logotipą - tai salonas būtų toks gerai surinktas kinietis. Arba koks Hyundai Accent prieš 15 metų. - SĖDYNĖS: skaudėjo nugarą, jaučiausi pavargęs. Juosmens dalis kažkaip azijietiškai išlenkta ir niekaip nesireguliuoja. Turi sedėti stačias, kaip ant taburetės. - PORANKIS: Porankis tarp sėdynių - kokius gal 10 cm aukščiau už kairės pusės rankeną duryse. Tai jei autostradoje, atremi abi alkunes (kad pakėlus rankų nelaikyti) tai tada sėdi konkrečiai kreivas. - GALINIO STIKO ŠILDYMAS: Žiuriu, viršutinė dalis segmentų neveikia. Blemba, galvoju, kaip naujoj mašinoj taip gali būti??? Degalinėje, išlipęs įsižiūriu arčiau. Pasirodo, ten radijos antena išraizgyta ir dalies stiklo TOYOTA tiesiog nešildo :) :) :) Tikriausia taip pigiau? :) - APIBENDRINUS: Gražiai atrodo iš išorės, TOYOTA, ilgas sąrašas privalumų. Tik paskui sužinai, kad viduje piguva, o privalumai daugiau teoriniai "ant popieriaus" - veikia jie tvarkingai, tik funkcionalumas jų yra skirtas ne suteikti jums komfortą, o paimti jūsų pinigus už tuos iš principo teoriškai veikiančius "pribumbasus". Taigi - kas lieka? Lieka tik TOYOTA. Jei jums to pakanka - go for it. Dar ir pinigų sutaupysite :) Nežinau, gal kaip legendinė TOYOTA - ir ši Corola visiškai neges. Kaip ir visiškai JOKIO malonumo ji jums nesuteiks. Dar kart atsiprašau TOYOTA. Bet vis dar negaliu patikėti, kad pasaulinis "brendas" 2017 metais išleidžia tokį .... xxx ... nuo konvejerių ir žmonėms sako - čia legenda, pirkite ... Žiauru ... Strongly rekomenduoju - pirma pravažiuoti su tokia COROLA ir tada pabandykite kitų gamintojų produktus. Kad paskui nesakytumėte, kad jums niekas nesakė. - APIBENDRINUS: Gražiai atrodo iš išorės, TOYOTA, ilgas sąrašas privalumų. Tik paskui sužinai, kad viduje piguva, o privalumai daugiau teoriniai "ant popieriaus" - veikia jie tvarkingai, tik funkcionalumas jų yra skirtas ne suteikti jums komfortą, o paimti jūsų pinigus už tuos iš principo teoriškai veikiančius "pribumbasus". Taigi - kas lieka? Lieka tik TOYOTA. Jei jums to pakanka - go for it. Dar ir pinigų sutaupysite :)
Pilnas atsiliepimas...
2017-11-17
Toyota Corolla 2015
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pakankamai minkštai važiuoja, aukšta, eikli, pakankamai didelė bagažinė, prieš tai turėtas MB124 ir VW Bora 2002 turėjo gerokai mažesnes bagažines, daug vietos gale, lygios grindys, du dideli suaugę puikiai telpa, trim važiuoti pakankamai patogu.
Jei nėra galinio vaizdo kameros, parkuotis būtų sunku, nepatogios sėdynės, ilgainiui ima skaudėti nugarą, nėra juosmens palaikymo funkcijos (gal yra ergonominė opscija, bet activ plus sėdynė paprasta). Deš. pusės matomumas kiek ribotas dėl stoikės plačios
Turiu jau 2,5 metų, per tą laiką nuvažiuota yra 59000 km. Automobilis geras, smagus, garso izoliacija nei gera, nei bloga, kaip tokiam automobiliui ir japonui, sakyčiau, pakankama, nors turėtas Mersas 92m turėjo geresnę izoliaciją. Barškesių nėra, surinkimo kokybė gera. Kol kas tik keisti tepalai. Salone keitimo kaina 200 eur. Nuvažiavus 57000 km išlindo kairės pusės nemalonus cypimas važiuojant lėtai, garsas dingsta nuo vairo pasukimo kampo, salone sakė, kad tai yra corollų ir ravų bėda, "kažkas su diskais, kad pasiekus arti 60k ima cypauti kaladės, nes nutrina diską paliekant kantą, reikia keisti kalades ir diskus...". Jei perkama nauja, tai jei yra galimybė imti ergonomines sėdynes, imti gal geriau 1,8 variklį vietoj 1,6, kw daugiau, o kuro sąnaudos beveik tokios pačios. Nuo deklaruojamų kuro sąnaudų skirtumas yra per du litrus nevažiuojant pensininko rėžimu.
Pilnas atsiliepimas...
2017-03-15
Corolla 2015
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvus, ganėtinai gera garso izoliacija
Nėra toks ekonomiškas miesto režime.
Automobilis erdvus, gale sėdintiems 2 žmonėms vietos tikrai nepritrūks, garso izoliacija visai nebloga, tik važiuojant šlapia danga atsiranda garsas. Medžiagos gan paprastos, bet kaip tokios klasės automobiliui priekaištų neturiu. Automobilis jau nuvažiavo 68.000 km.. Išlindo gamintojo aplaidumas, po antros žiemos, bagažinės dangčio varžtai pagaminti iš prasto liejinio metalo jie surūdijo !!! to pasekoje garantinis, tvarkė šį trūkumą (bagažinės dažymas, varžtų keitimas jau į kokybiškus, bei apdailos detalių keitimas.
Pilnas atsiliepimas...
2017-03-13
Toyota Corolla 2013
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus dizainas, ekonomija, kokybė
Minusų dar nepastebėjau
Tai jau trečia Toyota, kurią esu turėjęs, ir tikrai nustebinusi. Kolkas pravažiuota vos 1500 kilometrų, tačiau šiokią tokią nuomonę susidariau. Visų pirma norėčiau paminėti gerą surinkimo kokybę, nėra jokio barškėjimo, viskas salone išdėstyta patogiai ir suprantamai. Nors mano Corolla labai skurdžios komplektacijos, tačiau to pakanka, visgi automobilis neieškantiems komforto, o kasdieniam naudojimui. Ekonomiškas benzininis 1.6l. variklis, važiuojant mišriai, miestas-trasa telpu į 6-7 litrus benzino!!! Tikrai puikus rezultatas. Gale sėdintiems vietos daugiau nei būtų galima reikalauti iš šios klasės automobilio. Kadangi pravažiuota dar labai nedaug, apie techninius automobilio parametrus komentuoti tikrai negalėčiau, tačiau manau, kad Toyota toliau išlaiko savo kaip kokybiškų automobilių vardą.
Pilnas atsiliepimas...
 
Toyota modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
12345678901234567890123456789012
  Mini   AygoAygo 
  iQ  
    Aygo X
  Maži  YarisYarisYarisYaris
   Prius c 
  Kompaktiniai CorollaCorollaCorollaAurisAurisCorolla
  MatrixMatrix  
  PriusPriusPrius
  Vidutiniai  CarinaAvensisAvensisAvensis  
  Dideli   CamryCamryCamryCamry
  Reprezentaciniai   AvalonAvalonAvalon
  Kupė CelicaCelicaCelica  GT 86 
  Solara  
    GR 86
  Roadsteriai MR2MR2   
  Mini krosoveriai    C-HR
   Yaris Cross
  Krosoveriai  RAV4RAV4RAV4RAV4RAV4
  FJ Cruiser  
   Corolla Cross
    bZ4X
  Dideli krosoveriai   HighlanderHighlanderHighlander
  Venza Venza
  Visureigiai  4Runner4Runner4Runner
 Land CruiserLand CruiserLand Cruiser
  Dideli visureigiai   Land CruiserLand Cruiser
  SequoiaSequoia
  Pikapai  HiluxHiluxHilux
  TacomaTacoma
  Dideli pikapai  TundraTundraTundra
  Mini vienatūriai   Corolla VersoCorolla VersoVerso  
  Urban Cruiser  
  Verso-S  
  Vienatūriai  PicnicAvensis Verso   
   Prius Plus 
  Dideli vienatūriai PreviaPreviaSiennaSiennaSienna
  Sportiniai SupraSupra  Supra
  Daugiatiksliai  Yaris Verso   
  Komerciniai    ProAceProAce
  12345678901234567890123456789012
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 2800 skelbimų, virš 7700 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1840 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt