Šarūnas | 2024-01-29 |
2014 metų Toyota Corolla
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Svarbiausios savybės: patikimumas, priežiūros išlaidos, graži išvaizda, degalų sąnaudos, kantri pakaba, geras valdymas, neblogas komfortas
Garso izoliacija
|
Važinėjau su šia Toyota 5 metus ir per visą laiką apie automobilį sukosi tik teigiami įspūdžiai. Tiek mieste, tiek užmiestyje automobilis itin patogus, nuotaikingas ir kartu ekonomiškas. Mieste sąnaudos iki 10 l/100 km, užmiestyje (jei neleki 140 greičiu, o važiuoji 110-120 km/h) – galima išgauti iki 6 l/100 km. Nors greitkelyje galima patogiai važiuoti ir 140 km/h greičiu - mašina važiuoja kaip ant bėgių, nešokinėja po kelią ir pan. Automobilio išvaizda, mano nuomone, net ir praėjus 9 metams nuo pagaminimo atrodo solidžiai, nepasimeta tarp korėjiečių, prancūzų ir vokiečių. Savo klasėje atrodo puikiai. Apie šio automobilio patikimumą galima pasakyti tik vieną sakinį - jau 5 metus bet kokiu oru ir bet kokiu metų laiku Corolla man nesukėlė jokių problemų. Nuvažiavus 100.000 km buvo perinkta priekinė pakaba, pakeisti stabdžių diskai, kaladėlės, filtras kuro bake ir alyva su filtru variatoriuje. Ir tai viskas. Be variklio alyvos ir filtrų keitimo kas 10.000 km, automobiliui nereikėjo jokios kitos priežiūros. Visas TA apžiūras praėjo be problemų, tačiau du kartus per metus patikrindavau visas sistemas ir mazgus pažįstamo servise. Apskritai automobilį rekomenduoju tiems, kuriems reikia patikimumo ir ekonomiškumo.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Agnė | 2023-08-18 |
Meilė iš pirmo žvilgsnio
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimumas, lengvai valdomas, labai gera priežiūros kaina, graži išvaizda ir atlaidi pakaba
Garso izoliacija galėtų būti geresnė, degalų sąnaudos gali būti nemažos prie didelių greičių ir mieste
|
Įsimylėjau šį automobilį kadaise vos pamačiusi jį salone. Ryškios spalvos kėbulas, minkšta natūra, gana retas mūsų gatvėse, manevringas ir lengvai valdomas. Bet svarbiausias kitas privalumas – tai patikimumas. Puikus jausmas, kai tiesiog naudoji automobilį ir nejauti įtampos dėl to, kad jis suges ir ištuštins piniginę. Servise mane ne kartą gyrė, kad gerai išsirinkau ir kaip man pasisekė su automobiliu, patikimu varikliu ir pan. Plius labai geros vairavimo charakteristikos kaip kompaktiškam automobiliui. O kai buvau sugalvojusi jį parduoti, mane bandė atkalbėti ne vienas žmogus. Kalbant apie Corola dinamiką, sportiniu režimu ji įsibėgėja gerai, maloniai burzgia, tačiau gerokai padidėja benzino sąnaudos. Aš asmeniškai retai naudoju sportinį režimą. Kitos geros savybės - puikus matomumas iš vidaus, geras sukibimas su keliu, net ir esant šlapiai kelio dangai, užtikrintai įvažiuoja į posūkį ir gerai stabdo. Žodžiu ši Corola idealiai tinka merginai, ypač pradedančiai vairuoti. Automobilis tikrai gerai tarnaus, o ir išvaizda yra patraukli, ypač jei spalva yra raudona :)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2022-05-04 |
Puikus automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiškas, erdvus, talpi bagažinė, gera pakaba, Interjero kokybė, patikima.
Triukšmingas variklis, matomumas.
|
3 metus vairuojam Toyota Corolla 1.6 benzinas 2014 metų. Labai patikimas ir patogus mašiniukas, skyrė garantiją, tik kuro sąnaudos gan didokos, bet tai ne bėda. Puiki interjero kokybė, niekas nebarška ir viskas minkšta. Komplektacija pas mane gausi, parktronikai yra, net bagažinė labai normalaus dydžio, viskas telpa. Elektronika labai patikimas, multimedija nestringa, audio sistema veikia gerai, niekad pievos nerodo. Variklis taip pat neblogas, nors ir 1.6, bet galios pakankamai, tik labai urzgia. O šiaip techniškai problemų rimtų bėdų neturėjau, viskas veikia gerai. Šiaip Toyota patikima, labai gerai surinkta ir tikrai ilgaus tarnaus.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
KR | 2022-04-22 |
Nepatikimas, pavojingas ir visai jokios dinamikos
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pažymėjau
Pažymėjau
|
Nesiūlyčiau šio automobilio ir savo pikčiausiam priešui :) Pastebėjau, kad vairo mechanizmas per lengvas, jokio kelio pojūčio. Pats vairo mechanizmas sakyčiau visiškai nepatikimas, nes turėjau du kartus remontuoti dar iki pirmojo tepalų pakeitimo. pridursiu, kad automobilis buvo vos trijų metų senumo. Be to antisusidūrimo sistema mane rimtai pavedė kelis kartus ir šiaip sistema atsitiktinai atpažins bet kokį objektą kaip galimą susidūrimo pavojų ir be jokio įspėjimo užblokuoja visus stabdžius. Kita problema, kurią turėjau su šiuo automobiliu yra nepastovus autopiloto darbas – kartais apsukos šauna iki raudonos zonos nors važiuojama lygiame kelyje ar net nuokalnėje. Tai dar viena problema, kurios anksčiau Toyota automobiliuose tikrai nebuvo. Žodžiu dėl šių erzinančių ir atrodo kvailų problemų niekaip negaliu rekomenduoti šio automobilio. Automobilis parvarytas iš JAV
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2021-07-05 |
Puikiai atrodantis automobilis kurio praktiškai nereikia remontuoti
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Įranga, talpumas, ekonomija, išvaizda
Trūksta parkingo daviklių
|
Pirktas naujas, 2017, Active + komplektacija, 1.6 benzinas, automatas.
Su Active + atėjo daug įrangos, pagrindiniai kas buvo aktualu
Led lempos, automatiškai įsijungia, persijungia
Klimato kontrolė
Šildomos sėdynės
Galinė vaizdo kamera (bet labai trūksta parkingo daviklių)
Garso sistema su bluetooth
Lietaus daviklis
tamsinti galiniai stiklai
Toyota sense sistema (greičio palaikymo sistema, linijų nuokrypio sistema, kelio ženklų įspėjimo sistema, atsitrenkimo pavojaus įspėjimo sistema, TPMS)
Lieti ratai
Šiaip renkantis automobilį ir susidarius sarašą įrangos kurios reikėjo Corolla buvo geriausias variantas, tokie kaip VW ar Škoda už panašią įrangą prašė gal 3-4000 eur daugiau, kas prie 20 000 automobilio kainos sudaro apie 10-15 proc. kainos.
Automobilis turi gerą variklį (97 Kw) kuris gana gerai traukia ir gerai sureguliuotas su pavarų dėže naudoti mieste. Už miesto, nors variklis ir galėtų, bet dėžė jau grybauja - neberduoda sukimo momento pilnia ir spaudžiant gazą pirmiausią kyla apsukos, tik vėliau greitis. Ir tai nėra labai malonu klausyti.
Nepaisant to, dėžė su varikliu dirba gerai, kaip benzinui pasiekiamos labia geros kuro sanaudos, o mieste tikrai važiuoti malonu.
Corolla maloniai nustebino savo talpia bagažine.
Geros kokybiškos interjero medžiagos, per 4 metus nebuvo nei vieno gedimo. kol kas tik bendra ekspoatacija, bet pagal automobilio klasę matyti, kad bus nebrangu.
Automobilis išlaikantis vertę
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-12-03 |
Puikus auto
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Visi
Nera
|
Puikus auto. Galetu ga tik sedynes patogesnes buti, bet seip viskas puiku.
Vaziuoja maloniai, tyliai ramiai, kuro sanaudos mazos, pigus remontas bei eksplotacija. Grazus dizainas tiek viduje, tirk isoreja.
Erdvus automobilis.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-01-19 |
Toytota Corola 2017 1,6 benzinas, sedanas, automatas.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Palyginus pigus, gražaus dizaino, smagus mieste, dideli veidrodžiai, atbulinės eigos kamera, neblogai groja stereo.
Pigios medžiagos (plastmasės), pigios technologijos (neveikia kaip galima būtų tikėtis), nepatogios sėdynės, kieta pakaba, menka garso izoliacija.
|
Toyota pardavėjai šaukia, kad Corola kaina žemiausia segmente. Tikriausiai tiesa, kaip ir faktas, jog mažiausiai ir gaunate. ISTORIJA: kas II sav. skrendu pas klientą lėktuvu, tada nuomojuoju auto ir varau ~ 550 km (pirmyn/atgal). Biudžetas nėra neribotas, tad nuomuoju OCTAVIA, GOLF, JETA ir pan. Tačiau šiandien atsiprašė, sako turim tik COROLA (ta pati klasė). Pravažiavus 19 000 km. Didžiulis multimedia ekranas, odinis vairas, galinė kamera, LED automatinės šviesos, juostos perspėjimo sistema, klimato kontrolė. Žodžiu wau, wau, wau, OCTAVIA ar GOLFAS slepiasi po pernykščiais lapais. OK. Jamam ir lekiam :) DETALIAU:
- KLIMATO KONTROLĖ: dešinė koja kaista, kairė šala. Šala ir kairys žandas bei ausis. Padidini temperatūrą / apipūtimą - pasidaro karšta visam. Tokia štai "klimato" ir "kontrolė". Realiai - pirmyn ir atgal važiavau su kepure ant galvos. Nes "klimatas" - ne kažką.
- MOTORAS: mieste - viskas buvo net smagu. Aštrus variklis, smagiai traukia. Greitas automatas. Už miesto, virš 100-110 prasideda variklio verksmai. Lenki - motoras ūžia labai garsiai, o atitinkamo pagreitėjimo taip ir nėra. Jei palaikai ilgiau, prie 4000 rpm darosi gal panašiau, bet viskas taip, agonijoj ir žviegime. Gauni tą pagreitį, kai jau nebereikia. Žviegimu ir vibracija aplenkei kitą auto :)
- GARSO IZOLIACIJA: nu po Skodos ar Golfo - tai jos čia išvis nėra. Girdi nuolatos padangų/kelio triukšmą ir dejuojantį motorą. Skauda galvą.
- VAŽIUOKLĖ: po vokiečio - kieta. Ir LABAI viskas girdisi. Ir galas kažkaip keistai plaukioja. Visą kelią įsikibęs rankomis į vairą, prakaituoji, nes baranką sukioji, kaip su kokiu Citroen C2 važiuotum.
- AUTOMATINĖS LED šviesos!!! Per 500 km (ankstų žiemos rytą/atgal - vakare) - pačios šviesos persijungė (į ilgąsias ir atgal, tuščiame kelyje) gal kokius 15-20 kartų. Viską kitą laiką - užtikrintai degė lemputė AUTO ir ... trumposios šviesos. Ir tos ilgosios niekaip neįsijungdavo pačios. Beja, artimos šviesos - tikrai neblogos. Bet mirtinai tuščiame kelyje - ilgosios taip ir neįsijungdavo. Buvo 2 atkarpos, kai veikė (perijungdavo) idealiai, bet 99% kelio - jokių veiksmų "automatika" neatlikinėjo ...
- AUTOMATINIAI VALYTUVAI: buvau tikras, kad šita funkcija sugedusi / neveikia / nėra / nes visą kelią nustatinėjau visokius jautrumus intervalus - ir niekada valytuvai patys neįsijungė. Į pabaigą stumdžiau tą rankeną "mechaniniu" būdu. Meluoju, įsijungė prieš atiduodant autonuomai, plovykloje :) :) Ir šlapdirba, ir sniegas, ir purslai nuo lenkiamos fūros - niekas tų valytuvų nepažadino :) Tik plovykla. Tik įvažiavau (žiemą) į baltą plovyklos garą (dar net neplovė šepečiai) ir PYST - įsijungė valytuvai ant maksimumo :) :) :)
- EISMO JUOSTOS PERSPĖJIMO SISTEMA: Wau, wau, wau :) Visą kelią ji mėtė pranešimus ir geltonus "warningus" skydelyje, kad "jūsų stiklas purvinas, nusiplaukite, nes priekinė kamera nieko nemato". Ir net sustojus, rankniu būdu nupoliravus stiklą (kur kamera yra) iki krištolo tyrumo, tas warningas niekaip neišsijungdavo, arba įsijungdavo trumpam, tik jam žinomu laiku, net ir ęsant tikrai purvinam stiklui.
- SALONAS: priekinė panelė VISIŠKAI plastmasinė. Duryse tokios dišovos plastmasės gabalai, kad sunku net papasakoti. Ant odinio vairo - plastikiniai (plastiko spalvos) mygtukai, kaip iš 1998 Opelio. Net kai spaudi mygtukus, jie skleidža dišovos plastmasės plastmasini garsą. O pirštai jaučia tą dišovą plastmasę. Atsiprašau Toyotos, bet tai yra žiauru. Nuimtum nuo vairo logotipą - tai salonas būtų toks gerai surinktas kinietis. Arba koks Hyundai Accent prieš 15 metų.
- SĖDYNĖS: skaudėjo nugarą, jaučiausi pavargęs. Juosmens dalis kažkaip azijietiškai išlenkta ir niekaip nesireguliuoja. Turi sedėti stačias, kaip ant taburetės.
- PORANKIS: Porankis tarp sėdynių - kokius gal 10 cm aukščiau už kairės pusės rankeną duryse. Tai jei autostradoje, atremi abi alkunes (kad pakėlus rankų nelaikyti) tai tada sėdi konkrečiai kreivas.
- GALINIO STIKO ŠILDYMAS: Žiuriu, viršutinė dalis segmentų neveikia. Blemba, galvoju, kaip naujoj mašinoj taip gali būti??? Degalinėje, išlipęs įsižiūriu arčiau. Pasirodo, ten radijos antena išraizgyta ir dalies stiklo TOYOTA tiesiog nešildo :) :) :) Tikriausia taip pigiau? :)
- APIBENDRINUS: Gražiai atrodo iš išorės, TOYOTA, ilgas sąrašas privalumų. Tik paskui sužinai, kad viduje piguva, o privalumai daugiau teoriniai "ant popieriaus" - veikia jie tvarkingai, tik funkcionalumas jų yra skirtas ne suteikti jums komfortą, o paimti jūsų pinigus už tuos iš principo teoriškai veikiančius "pribumbasus". Taigi - kas lieka? Lieka tik TOYOTA. Jei jums to pakanka - go for it. Dar ir pinigų sutaupysite :) Nežinau, gal kaip legendinė TOYOTA - ir ši Corola visiškai neges. Kaip ir visiškai JOKIO malonumo ji jums nesuteiks. Dar kart atsiprašau TOYOTA. Bet vis dar negaliu patikėti, kad pasaulinis "brendas" 2017 metais išleidžia tokį .... xxx ... nuo konvejerių ir žmonėms sako - čia legenda, pirkite ... Žiauru ...
Strongly rekomenduoju - pirma pravažiuoti su tokia COROLA ir tada pabandykite kitų gamintojų produktus. Kad paskui nesakytumėte, kad jums niekas nesakė.
- APIBENDRINUS: Gražiai atrodo iš išorės, TOYOTA, ilgas sąrašas privalumų. Tik paskui sužinai, kad viduje piguva, o privalumai daugiau teoriniai "ant popieriaus" - veikia jie tvarkingai, tik funkcionalumas jų yra skirtas ne suteikti jums komfortą, o paimti jūsų pinigus už tuos iš principo teoriškai veikiančius "pribumbasus". Taigi - kas lieka? Lieka tik TOYOTA. Jei jums to pakanka - go for it. Dar ir pinigų sutaupysite :)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-11-17 |
Toyota Corolla 2015
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pakankamai minkštai važiuoja, aukšta, eikli, pakankamai didelė bagažinė, prieš tai turėtas MB124 ir VW Bora 2002 turėjo gerokai mažesnes bagažines, daug vietos gale, lygios grindys, du dideli suaugę puikiai telpa, trim važiuoti pakankamai patogu.
Jei nėra galinio vaizdo kameros, parkuotis būtų sunku, nepatogios sėdynės, ilgainiui ima skaudėti nugarą, nėra juosmens palaikymo funkcijos (gal yra ergonominė opscija, bet activ plus sėdynė paprasta). Deš. pusės matomumas kiek ribotas dėl stoikės plačios
|
Turiu jau 2,5 metų, per tą laiką nuvažiuota yra 59000 km. Automobilis geras, smagus, garso izoliacija nei gera, nei bloga, kaip tokiam automobiliui ir japonui, sakyčiau, pakankama, nors turėtas Mersas 92m turėjo geresnę izoliaciją. Barškesių nėra, surinkimo kokybė gera. Kol kas tik keisti tepalai. Salone keitimo kaina 200 eur. Nuvažiavus 57000 km išlindo kairės pusės nemalonus cypimas važiuojant lėtai, garsas dingsta nuo vairo pasukimo kampo, salone sakė, kad tai yra corollų ir ravų bėda, "kažkas su diskais, kad pasiekus arti 60k ima cypauti kaladės, nes nutrina diską paliekant kantą, reikia keisti kalades ir diskus...". Jei perkama nauja, tai jei yra galimybė imti ergonomines sėdynes, imti gal geriau 1,8 variklį vietoj 1,6, kw daugiau, o kuro sąnaudos beveik tokios pačios. Nuo deklaruojamų kuro sąnaudų skirtumas yra per du litrus nevažiuojant pensininko rėžimu.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-03-15 |
Corolla 2015
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Erdvus, ganėtinai gera garso izoliacija
Nėra toks ekonomiškas miesto režime.
|
Automobilis erdvus, gale sėdintiems 2 žmonėms vietos tikrai nepritrūks, garso izoliacija visai nebloga, tik važiuojant šlapia danga atsiranda garsas. Medžiagos gan paprastos, bet kaip tokios klasės automobiliui priekaištų neturiu. Automobilis jau nuvažiavo 68.000 km.. Išlindo gamintojo aplaidumas, po antros žiemos, bagažinės dangčio varžtai pagaminti iš prasto liejinio metalo jie surūdijo !!! to pasekoje garantinis, tvarkė šį trūkumą (bagažinės dažymas, varžtų keitimas jau į kokybiškus, bei apdailos detalių keitimas.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-03-13 |
Toyota Corolla 2013
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Gražus dizainas, ekonomija, kokybė
Minusų dar nepastebėjau
|
Tai jau trečia Toyota, kurią esu turėjęs, ir tikrai nustebinusi. Kolkas pravažiuota vos 1500 kilometrų, tačiau šiokią tokią nuomonę susidariau. Visų pirma norėčiau paminėti gerą surinkimo kokybę, nėra jokio barškėjimo, viskas salone išdėstyta patogiai ir suprantamai. Nors mano Corolla labai skurdžios komplektacijos, tačiau to pakanka, visgi automobilis neieškantiems komforto, o kasdieniam naudojimui. Ekonomiškas benzininis 1.6l. variklis, važiuojant mišriai, miestas-trasa telpu į 6-7 litrus benzino!!! Tikrai puikus rezultatas. Gale sėdintiems vietos daugiau nei būtų galima reikalauti iš šios klasės automobilio. Kadangi pravažiuota dar labai nedaug, apie techninius automobilio parametrus komentuoti tikrai negalėčiau, tačiau manau, kad Toyota toliau išlaiko savo kaip kokybiškų automobilių vardą.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|