Markės
98 iš 1911
Audi E-tron, 2018 - dabar
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.011% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)Viso įvertinimų: 3
2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)36% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 33% Ne 67%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Rafinuotas ir kokybiškas interjeras
  • Technologijos ir inovacijos
  • Patrauklus dizainas
TRŪKUMAI
  • Sunkus
  • Tik vienas baterijos pasirinkimas
  • Itin brangus
"Audi visureigis turi nuleidžiamas galines sėdynes, nemažą bagažo skyrių, varomas visais keturiais ratais, gali temti iki 1800 kg priekabą, tad Audi e-tron yra išties praktiškas automobilis"
Štai ir prasidėjo... Ilgokai laukėme elektromobilių iš senųjų automobilių gamintojų ir sulaukėme. Audi e-tron vienas pirmųjų vokiškų elektromobilių ir neabejokime dabar jie pasipils kaip iš gausybės rago – netrukus turėsime atsaką iš Mercedes, Volkswagen gamintojų ir t.t. Kalbant apie dizainą, automobilis neatrodo itin išskirtinai kaip tarkime Jaguar I-Pace. Tai puikiai atpažįstamas Audi – tradicinės radiatoriaus grotelės su ertmėm aušinti baterijas, priekiniai žibintai papuošti keturiomis LED juostelėmis, tradiciška Audi šoninių langų forma ir išilginiai galiniai žibintai galintys skleisti visokių formų ir paskirčių šviesas. Iš esmės automobilis labai panašus į kitus Audi, tačiau būtent toks ir yra tikslas – kompanija fokusuojasi ne į dizaino detales, tačiau į technologijas, automobilio valdymo patogumą, nedideles tačiau labai įdomias inovacijas ir panašiai. Audi e-tron yra kiek mažesnis nei Tesla Model X, tačiau didesnis nei Jaguar I-Pace. Audi visureigis turi nuleidžiamas galines sėdynes, nemažą bagažo skyrių, varomas visais keturiais ratais, gali temti iki 1800 kg priekabą, tad Audi e-tron yra išties praktiškas automobilis. Tačiau patys įdomiausi dalykai slypi salone. Audi e-tron vietoje galinio vaizdo veidrodėlių turi galinio vaizdo kameras, kurių filmuojamas vaizdas perduodamas lietimui jautriuose ekranuose esančiuose durelėse. Gaunamą vaizdą galima priartinti, keisti žiūrėjimo kampą ir panašiai, kas atrodo išties šauniai! Tiesa tokie "veidrodėliai" šiek tiek sumažina oro pasipriešinimo koeficientą, kuris yra vos 0,2 – tai išties aptakus automobilis. Dar šauniau atrodo 360° kamerų perduodamas vaizdas – jos ne tik suformuoja 3D vaizdą aplinkui, tačiau gautą vaizdą galima sukioti pirštu ir įsitikinti kokia aplinka supa automobilį. Keleiviai gali mėgautis panoraminiu stoglangiu, pasirinkti interjero apšvietimo spalvą, intensyvumą, priekinės sėdynės gali būti masažuojamos, o durelės automatiškai prispaudžiamos. Visi Audi e-tron įrenginiai yra valdomi ir pateikiami trijuose LCD ekranuose, juos valdyti paprasta ir patogu. Automobilis turi galimybę krautis tiek 230 V, tiek 400 V įtampos stotelėse, tad automobilio krovimas gali būti atliktas gerokai sparčiau nei tarkim Jaguar I-Pace. Be to, Audi e-tron net iki 30% baterijos gali pakrauti stabdymo metu. Iš esmės stabdžiai yra naudojami retai – automobilis gali pats greitintis, pats pristabdyti, tad įvertinus situaciją pristabdymas gali būti atliekamas variklių pagalba tokiu būdu įkraunant baterijas. Visureigio įsibėgėjimas iki 100 km/h yra per 5,7 sekundės, o nuvažiuoti 400 km su vienu įkrovimu atrodo itin patraukliai. Nors dinaminės savybės gerokai nusileidžia galingiausiam Tesla Model X, kuris tokį patį greitį pasiekia per vos tris su trupučiu sekundės.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 3
Šarūnas | 2022-10-23
E-tron 50
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Audi kokybė visur, rafinuotas puikus interjeras
Prastas nuvažiuojamas atstumas
Nepaprastai gražus automobilis, salonas suprojektuotas ir surinktas labai kokybiškai. Dinamika ir valdymas yra puikūs. Tačiau MMI yra gana nepatogus, Apple Play yra sunku valdyti, tačiau automobilio nustatymai ir funkcijos yra patogios. Parkavimo davikliai ir kameros veikia gerai, yra labai aiškūs ir tikslūs. Vienintelis mano pastebėtas trūkumas yra prastas 50 modelio nuvažiuojamas atsumas – jis neatitinka gamintojo deklaruojamo, o šaltyje nukrinta dar žemiau. Mieste automobilis tiks, bet jei mėgstate prasukti didesnius ratus aplink Lietuvą, manau automobilis netiks.
Pilnas atsiliepimas...
Lukas | 2022-06-08
50 quattro Technik variantas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Itin kokybiškas salonas, gerai surinktas, daug saugumo ir kitokių technologijų
Infosistema neišbaigta, prastas nuvažiuojamas atstumas, nuobous automobilis
Tai pirmas mano turėtas visiškai elektrinis automobilis. Neįtikėtinai rafinuotas ir patogus Audi, interjeras surinktas fantastiškai, bet kartu ir gana nuobodus su pilko plastiko apdaila visur. Visi jungikliai, įrenginiai pasižymi kokybe, tačiau centrinei konsolei, nors ji ir gražiai sukurta trūksta praktiškumo ir talpumo. Bagažinė yra negili, taip pat reguliariai neužsidaro, kai yra prikrauta daiktų. Bendrai Audi interjerai yra vieni geriausių rinkoje, tačiau Etron interjeras man atrodo šiek tiek slegiantis, iš dalies dėl viso to pilko plastiko ir dėl to, kad priekiniam stiklui trūksta “gylio”, o vaizdas per jį atrodo ribotas. Turiu bazinį modelį etron 50, todėl realus nuvažiuojamas atstumas tikrai nuvilia. Žiemą įkrovę 100%, atsargiai mindami nuvažiuosite tik 200 km, o įjungę šildymą ir šildomas sėdynes galite tikėkitės netekti dar 10%. Vasarą kai yra normali temperatūrą, galite nuvažiuoti apie 240 km naudodami eko režimą. Mano didžiausias nusivylimas buvo prastas infosistemos valdymas. LCD ekrano valdymas netikslus ir visai neintuityvus, todėl vairuojant gali blaškyti dėmesį. Rasti įkrovimo stotelę per MMI yra netikęs sumanymas ir nesitikėkite, kad priims jūsų etron įkrovimo kortelę. Prietaisų skydelio virtualus ekranas netinkamai sinchronizuojasi su MMI arba su Android auto. “My audi app” tikriausiai yra pati blogiausia programa kuria esu naudojesis - ji ne tik lagina, pilna klaidų, bet ir dažnai stringa, o internetinė versija nėra daug geresnė. Esu nusivylęs automobiliu ir neplanuoju jo ilgai turėti. Manau pakeisiu jį į elektromobilį su tinkama rida ir EV technologijomis kurios iš tikrųjų veikia.
Pilnas atsiliepimas...
Vytas | 2022-05-16
Idealus mieste jei turite galimybę dažnai krauti
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus, itin kokybiškas, dinamika ir valdymas
MMI veikia neidealiai, labai prastas nuvažiuojamas atstumas
Labai gražus automobilis, o interjeras pagamintas pagal labai aukštus standartus, pačius aukščiausius įmanomus standartus. Dinamika ir valdymas pas e-tron yra puikus. MMI veikia neidealiai, o Apple Play valdymas yra kančia, tačiau kiti Audi e-tron nustatymai ir funkcijos valdomi gerai. Parkavimo jutikliai ir kameros veikia gerai, yra labai aiškūs ir tikslūs. Vienintelis trūkumas, kurį matau tai 50-ojo modelio nuvažiuojamas atstumas yra labai prastas. Kuris šaltyje nukrenta dar žemiau. Jei tik važinėsite mieste, tai bus nuostabu, bet tai nėra idealus automobilis dideliems atstumams.
Pilnas atsiliepimas...
 
Audi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   A1A1
   S1  
  Kompaktiniai  A3A3A3A3
 S3 S3S3S3
   RS 3 RS 3RS 3
  Vidutiniai S2 S4S4S4S4S4
80A4A4A4A4A4
 RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
  S5S5
  Dideli 100A6A6A6A6A6
 S6 S6S6S6S6
  RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai V8A8A8A8A8
 S8 S8 S8 S8
  Kupė Coupe  A5A5
 TTTTTT 
  TTSTTS 
  TT RS TT RS 
  RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė   A5 SportbackA5 Sportback
  A7A7
   S7S7
   RS 7RS 7
   e-tron GT
  Kabrioletai Cabriolet  CabrioletCabriolet   
  Mini krosoveriai    Q3Q3
   RS Q3 RS Q3
   Q2
  Krosoveriai  AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro 
  A4 allroadA4 allroad quattro
   E-tron
   A6 allroad quattro
    Q4 e-tron
  Dideli krosoveriai    Q8
   SQ8
   RS Q8
  Visureigiai   Q5Q5
   SQ5SQ5
  Dideli visureigiai   Q7Q7
   SQ7
  Mini vienatūriai  A2   
  Sportiniai   R8R8
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt