Markės
56 iš 1426
Audi A6 1994 - 1997
Audi A6, 1994 - 1997
536Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 36
16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)15% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 92% Ne 8%
Audi A6 1994 - 1997Audi A6 1994 - 1997Audi A6 1994 - 1997Audi A6 1994 - 1997Audi A6 1994 - 1997Audi A6 1994 - 1997
Audi A6 yra vidutinio dydžio prabangus automobilis gamintas sedano ir universalo kėbulais. 1994 metais automobilis buvo atnaujintas – įgavo nedaug pakitusius naujus priekinius ir užpakalinius žibintus, naujas radiatoriaus groteles. Tuo pačiu buvo pakeistas ir pavadinimas iš „100“ į „A6“. Šis modelis buvo gaminamas iki pat 1997 metų, kuomet buvo pakeistas visai naujo A6 modelio. Audi A6 pasižymėjo puikiu patikimumu, geru valdymu, komfortišku, labai tyliu salonu, erdvumu, prabanga, geros kokybės interjeru vertu prabangaus automobilio vardo. Vairuotojai sutartai giria quattro sistemą gerai veikiančią ypač blogu oru. Keli nusiskundimai yra susiję su kiek silpnokais varikliais ir kartais erzinančiais smulkiais gedimais.
Šiame modelyje Audi pakeitė tiptronic pavarų dėžę nauja multitronic, kuri laikoma viena geriausių tokio tipo pasaulyje.

Pasaulinė žiniasklaida visuotinai gyrė šį automobilį už puikų dizainą, geras valdymo savybes, išskirtinius variklius ir t.t. Tiek 2000, tiek 2001 metais Audi A6 buvo išrinkta tarp geriausių dešimties automobilių žurnale „Car and Driver“.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 36
Ronas | 2017-02-23
Audi A6 1.9 TDI 66 kw.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mnkštas ir komfortabilus važiavimas, patogios sėdynės, pigios dalys, patikimas 1,9 l. variklis
Rūdys arkose, elektronika
Ši Audi labai patogi vairuoti, stabili, minkšta. Išvaizda šiuo metu gerokai pasenusi ir neestetiška (bent jau mano akiai), tačiau visa kita puiku. 1.9 TDI varikliai išgirti ir išliaupsinti, ir tam galiu pritarti, kadangi jokių problemų su varikliu neturėjau, dirbo švariai ir tyliai. Kuro sąnaudų nebepamenu, bet tikrai nesiskųsdavau. Tiesa, mano variantas buvo čipuotas ir turėjo ne standartinius 66 kw, o virš 80 kw. Trauka startuojant pakankama, tačiau trūkdavo norint lenkti važiuojant 110 km./val ir greičiau. Eksploatavau apie 2 metus. Pirkimo/pardavimo santykis -350 eurų. Nuvertėjimas nedidelis, turint omenyje, kad pardaviau su keliais trūkumais, kurie pirkėjui nepasirodė svarbūs. Ekploatacijos laikotarpiu be einamųjų darbų keičiau prakiurusį radiatorių, el. langų pakėlimą valdantį daviklį, akumuliatorių, priekinius diskus, rankinio stabdžio trosą ir dėl tech. apžiūros reikėjo pakeisti posūkių lemputes, kurios buvo nublukusios ir ne geltonos, o baltos. Važiuoklė ir variklis atlaikė puikiai. Kažkas buvo blogai su elektra, nes uždarant duris ir prisiliečiant prie metalo, jausdavosi lengva elektros iškrova, o įjungus tolimas šviesas ir kelias min. pavažiavus jos nei iš šio nei iš to išsijungdavo ir vėl iš naujo įjungt reikėdavo. Gan greitai rūdijo priekinės arkos. Vasarą labai trūkdavo kondicioneriaus, tada patarčiau ieškoti varianto su juo. Patikrinti kiek įmanoma daugiau elektronikos. Paklausyti, ar variklis neskleidžia pašalinių, keistų ir netolygių garsų. Patarčiau patikrinti kiek stipriai surūdijęs dugnas.
Pilnas atsiliepimas...
sdfsdf | 2016-11-20
Audi A6 avant qattroo, 2.0 103 kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Atsparus korozijai kėbulas, neproblematiška 4x4 sistema
2.0 103 kw nedraugauja su dujomis ir yra per silpnas šiai mašinai, silpna vairo kolonėlė, lęšinės faros labai prastai apšviečia kelią.
Turėjau kažkada Audi C4 avant quattroo. 2.0 103 kw (ne 85 kw). Pirkau su tiesioginėm 3 kartos dujomis - prastai veikė, įsidėjau 4 kartos - be reikalo kišau pinigus - apsukos vistiek šokinėjo, ant laisvų gesdavo arba užkildavo nei iš šio nei iš to - vienu žodžiu krachas, katorga - nedraugauja šitie varikliai (103 kw) su dujom ir viskas. Bendrai apie mašiną - 2.0 variklis per silpnas (žiūrėti 2.5 tdi, 2.6, 2.8 benzina) tokiai karvei ir dar pas mane qatroo buvo, pradėjus buksuoti dusdavo, pajudėjimas tarsi kančia jai:). Barškėjo kolonėlė ir laisvumą turėjo, bet kol pardaviau tai ir jos netvarkiau nes neleido tepalo, pakabos patvarumas vidutiniškas jei neremontuojant pigiausiom dalim. kietoka pasirodė pakaba, salonas krepždėjo brazdėjo, tiesiog varė iš proto (gal susidėjo visos jos problemos čia dėl to taip jau nervino). Qatroo sistema - tikrai neproblematiška, bet ne su tokiu silpnu varikliu su ja važinėti. Kėbulas atsparus rūdims, galiniai diskinių stabdžių sūportai mėgėjai užrūdyti - reikia pramankštinti, klimatroniko pikseliai pabėga. Labai prastai apšvietė kelią faros (lęšinės) - reikia dėtis paprastas faras ir viskas. Bendrai paėmus nerekomenduočiau su tokiu varikliu. Per silpnas šiai mašinai, nedrauga su jokiomis dujomis. Galsvos skausmas vienu žodžiu nesiplečiant. Nepirkti su tokiu varikliu. Apskritai jai senienos jos, jei jau senesnes tai pirkit japoną kokį (pvz. hondą), mažiau į servisus važinėsi, nors korozijos daugiau turėsi.
Pilnas atsiliepimas...
Sarunas | 2016-10-17
Audi A6 C4 2.5tdi 85kw Avant
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Automobilis yra vienas didelis pliusas
Minusu siam modeliui nera tik vienas minusas paciam Audi, kad negamino toliau tokiu automobiliu.
Sis automobilis yra, tikriausiai, geriausias tarp senu automobiliu ir kartais geresnis netgi uz naujus automobilius. Vaziuokle laiko belekaip gerai, as pats po kaimo keliukus doduos ir man laiko. Tik kai nusipirkau gal uz kokio menesio sarnyras issinere nes susidevejes buvo. Girdejau, kad bilda bet nerasdavau laiko remontuoti. Poto kai susidejau nauja Sarnyra ir atsiremontavau kitos puses sarnyra masina kaip bite. Vaziuoji kur nori, kaip nori viskas pasaka. Vienintelis minusas aisku yra tai, kad senas automobilis. Labai gaila, kad C5 automobiliu nedaro tokiu patvariu, kaip C4 dare. Noriu jau pakeisti automobili, is isvaizdos, ir del to, kad labai patiko Audi norisi C5, bet apie juos daug blogo girdejes. Variklis bite. 2.5tdi 85kw wau. Paspaudi gaza ir vaziuoji kak nada. su tiek kilovatus ir tokio svorio masina tai vaziuoja ispudingai. Laiko variklis labai gerai, tepalo neleidzia/ Remontas centus kainuoja, nuverteti jau nebera jam kur.
Pilnas atsiliepimas...
Arnas | 2015-12-11
Aukstas, neblogai valdomas, bet su ikyriais gedimais auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
sedesena tolimuose kelionese, autmobilio auktis nuo kelio
elektronika, variklio probelmos
Automobiliuka isigijau po ww passato delfino. Maniau bus auto komofrtiskas ir patikimas. Del komforto neklydau, bet del patikimumo buvo daug nuansu: pradedant elektorinkos grybavimo ir baigiant amortikais, ir sparnu rudimija, nors ir buvau sutvarkes juos pries ziema... o pats bjauriausias dalykas buvo peciuko "beveik" neveikimas, kazkur antifriza leido.. tai patarimas, kad ieskoti, kad varikliukas butu geras! Masina komfortiska, auksta, tad su keliais probelmu nebuvo. Neblogai traukdavo, daug vietos salone: tikras traktorius 2.5 TDI 103 kw 6 begiu, taupus, galingas ir patikimas, jeigu neuzvaikitas. Bet pas mane jau buvo biski pavaikytas, tad teko ikysti , kad normaliai vaziuotu. Daug dumija :D bet maloniai vaziuoja. pradziai atrode mazi, bet vistiek kainos didokos detaliu... kainuoja kaip geru metu kitu modeliu kainos, jeigu norite pirkti nauja detale. O srote irgi praso nesamoningas kainas... Ziureti ziureti ir ziureti varikli!!!!! sparnai, kad nesurudije...
Pilnas atsiliepimas...
Artūras | 2015-10-25
Audi A6 C4 2,8 quattro
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patvari važiuoklė, pravažumas, galios ir ekonomiškumo santykis
rūdys, tepalo bėgimas
Automobilis buvo pagamintas 1996-12 metais. Pilniausios komplektacijos, ka tuo metu montavo į šią mašiną: odinis pilnai eletra valdomas salonas, borto kompiuteris, autopilotas, visos šildomos sėdynės, klimato kontrolė ir dar visokių smulkmenų, kurių neprisimenu. Automobilis tarnavo 6 metus, kol nusprendžiau, jog rūdys nugalėjo mano meilę jai. Per 6 metus nuvažiavau 70k km, jokių problemų nebuvo, niekada nepavedė kelyje. QUATTRO puikiai tarnavo žiemos metu ar vasarą išvykoms į gamtą. Kadangi automobilis turėjo didesnę prošvaistą nei įprasta, niekur neteko užklimpti. Salono apdailos medžiagos geros kokybės, nenusitrynė per tiek laiko, jokių pašalinių garsų neskleisdavo važiuojant žvirkeliu. Važiuoklė gal kiek kietesnė lyginant su konkurentais, bet pas mane buvo sumontuoti dujiniai amortizatoriai. 2,8 128 kw benzinas/dujos. Tiesioginio įpurškimo BRC dujų įranga. Variklis visada buvo užvedamas ant benzino, tuomet pašildžius iki 30 laipsnių automatiškai persijungdavo dujos. Buvo pilamas sintetinis castrol 5w-40 tepalas ir visada keičiama laiku. Su varikliu jokių bedų neturėjau tik tai, kad, kaip įprasta šiems varikliams, pro tarpines pradėjo leisti tepalą, kas 2000km reikėdavo įpilti po 1l. Visi kiti skysčiai buvo pilami tik pagal gamintojo nurodymus. Dėl senatvės pradėjo trūkinėti aušinimo sistemos šlangos. Automobilis buvo visą laiką mylimas, niekada nemontavau pigiausių detalių. Kai nusipirkau perrinkau visą važiuoklę, darbas su medžiagomis specializuotam servize 1400 lt. Bėdos su galiniais diskiniais stabdziais, tris kartus tvarkiau: pirmą kartą restauravau suportus, antrą kartą tekinau diskus, trečią, supykęs, sumontavau viską naujai. Kainų nepamenu, bet nebuvo kažko baisaus. Pavasarį perrinkau priekinės važiuoklės dalį: nauji kyb dujiniai amortizatoriai, ventiliuojami stabdžių diskai, kaladėlės, atraminiai guoliai, amortizatoriaus spyruoklė.Keičiau ratų guolius, priekyje sumontavau kainuojančius po 150lt galiui nupirkau po 80 lt. Su darbu sumokėjau 330e. Nuvertėjimas dėl metų ir rudžių didelis, mokėta 2890 parduota 500. Bet per tą laiką daug kur atsirado korozijos židinių ir nusprendžiau, kad plastinės operacijos nedarysiu, laikas atnaujinti kaimenę. Jei nusprendei pirkti šį automobilį, bet nesitikėk rasti stebuklo. Patikrinti visas ratų arkas, ar nera pradėta kelti dažų, apžiūrėti vietas prie moldingų ant visų durelių, aplink galinį bamperį, ten megsta rūdyti. Jei yra galimybė užvažiuoti ant estakados ar duobės, apžiūrėti ar nėra tapalų prasisunkimo pro visas įmanomas vietas: karterio tarpinė, variklio galvas, velenėlius ir taip toliau. Apžiūrėti galinį reduktorių, ar neleidžia tepalo pro tarpinę.
Pilnas atsiliepimas...
A6 | 2015-03-10
Audi A6 1.8 5v
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Varyklis, pakaba, komfortas
Rudija arkos, duslintuvas, kietos sedynes veliuro.
Taigi sia auduke A6 96m 1.8 92kw vairuoju gerus metus. likau nustebes ypac siuo varykliu, pries pirkdamas, galvojau kas tas 1.8 tokiai karvej :). Bet pamaciau, kad sugeba daug. prie raudono ne vienas pasigauna, bet jau "gazas dugnas". auto pirkau is pagyvenusio zmogaus, todel ir varyklis neuzvaikytas. taigi kas liecia 1.8 125ag 92 kw varykli, tikrai geras, bent pats likau nustebintas, bet vienas minusiukas, nelaiko itempejai, bent man 2 kartus isejo.. toliau: vaziuokle kas liecia, tai ir taip aisku, kad laiko gan gerai, nors pats vazineju asfaltu bei zvirkeliu, bet vaziuoklei tas neimotais. Zinoma vaziuoju proto ribose per tokius sunkelius. megsta parudyti priekines arkos, bei duslintuvas.... dabar neseniai isidejau BRC dujas( Tiesiogines). dujos su sis varyklis graziai bendrauja. 215km/h dugnas ant duju, sakyciau visai neblogai su 1.8 paprastu. per metus pasikeiciau: 2 itempejus, gen dirza, starteri, tepalai filtrai tai butina, ir pilnai vaziuokle pasikeiciau iskart nusipirkes. Dbr vaziuoju ir dziaugiuosi, bent kolkas. Kaip ir minejau 1.8 5v 92kw tikrai galingas, 81kw, 96kw pasatus dedu i pavesi, pries galingesnius kokius 2,5 net nebandau jegu. :D. Sio varyklio eksploatacija tikrai pigi, siuo momentu pradeda stakanai kalti, ir kuo toliau, tuo labiau, idomu kiek remontas kainuotu, dar nesidomejau... Kaip visi sako, moraliskai si Audi A6 jau pasenus, bet man tas gyliai p*. bet uztat eksploatuoti tikrai nera brangu. O kas liecia nevertejima, tai tikrai nedaug, stebiu ju kainas, ir nk daug nekrenta. Kaip ir visus automobilius sakyciau... o A6 perkant, su 1.8, ypac ziurekite i itempeja, kaip kuriasi saltas , ar nekala stakanai...
Pilnas atsiliepimas...
Ragozinas | 2015-02-06
A6 C4 2.0 103 kw QUATTRO
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Atsparus korozijai kėbulas, 4x4 sistema.
2.0 12 v. normaliai nedirba dujomis, variklis per silpnas, dažnai gendanti auto.
Kažkada turėjau. Vienintelis geras dalykas joje buvo nerūdijantis kėbulas ir patikima 4x4 sistema. Gal man nepasisekė tiesiog. variklis 2.0 benzinas 12 vožtuvų netoleruoja jokios dujinės įrangos (buvau įsistatęs 4 k. be reikalo) sūkiai šokinėja, nesiveda rytais normaliai ir t. t . Kai pirkau jau pūtė pro variklio tarpinę. Vairo kolonėlė barškėjo ir jau turėjo laisvumą. Pasitvarkiau pakabą - tai po kelių mėnesių vėl nestabili. net ir perkant brangesnes pakabos- stabdžių dalis - jos ilgai nelaiko, nebent originalias dėtume. Lešinės faros normaliai nešviečia, centrinis pastreikuoja. Stabdžių pagrindinis cilindriukas prakiuro, galiniai suportai užrūdijo. Galų gale prakiuro vairo stiprintuvo žarna, ko pasekoje susiėdė siurbliukas. 2.0 variklis aiškiai per silpnas tokiai auto, pradėjus buksuoti sniege - dusdavo, ir t. t. Pavažinėjau, pasikankinau ir pardaviau per pus pigiau. Nežinau, gal aura buvo mano bloga, o gal buvo tiesiog ji jau nuvaryta labai ankstesnio savininko - italo. 2.0 12v benzinas - per silpnas šiai auto, dujom dirba košmariškai nesvarbu kurios kartos dujos. Dalys nebrangios, bet jas dažnai reikia keisti, bent su šiuo varikliu tikiuosi nuvertėjimas didelis. Nepirkti, bet jei pirikti - NE SU 2.0 12 v benzininiu varikliu.
Pilnas atsiliepimas...
norge.fisk@gmail.com | 2015-01-16
Nebloga, bet morališkai pasenusi - reikia naujesnės jau
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gerai, greitai rieda, jei Jūsų variklis bus kaip ir mano, - čipuotas (+400lt). Mažiausiai problemų važiuoklėje
Pavarų dėžės kažkodėl nelabai turbūt, nes dėvėta ir jau nebelabai - kokiems +5 metam, ne daugiau
Sveiki. Turiu automobilį Audi A6 C4 1,9 TDI Pirktas ir važiuotas Norvegijoje Sena, bet patikima mašina Dar nebuvo pavedusi, todėl gal ir džiaugiamės, kad rieda Variklį tvarkėme tik keisdami tepalus. Tai geriausia daryti ištraukiant tepalų siyrtelę ir ten žiūrai - yra ar nelabai. Suryja ant kokių 3000 km kokį litrą, bet ne gaila man Na keitėme, nes subyrėjo pavarų dėžė, tiesa - ne išsyk, o neįsijungė bėgis, po to kitas sunkiai, kol nusprendėme keisti. Tą naujam pirkėjui labai reiktų žiūrėti, nes mūsų įdėta dėvėta (400 lt+ įleidimas į mašiną kažkiek - nepamenu) Aišku keitėme ir visą sankabą, kad nebereiktų kitą sykį, nors buvo dar labai gera Na jei Norvegijoje subyrėtų - reiktų dauginti iš 5 kartų ir dažniausiai viską naujomis detalėmis Pirkite iš manęs - viskas sukasi. :) Kilo klausimų? Rašykite: norge.fisk@gmail.com
Pilnas atsiliepimas...
tomas | 2015-01-14
audi a6
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
pigi eksplotacija
suportai,priekiniai sparnai,ir ziema.ziema tai visiskas traktorius
neblogas automobilis,turiu 6 metus.su deze bedu neturejau,su varikliu taip pat. variklis traukia neblogai. eksplotacija nebrangi. beda galiniai suportai.priekiniai sparnai.
Pilnas atsiliepimas...
Laurynas | 2014-12-30
A6 c4 avant
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, gera garso izoliacija, minksta vaziokle
nepatikimas, nestavilus kelyje
Garso izoliacija visai neboga. interjeras ganetinai grazus, salonas ir bagazine labai talpi, galima rasti gana neblogos komplektacijos.(VISKAS LYGINAMA KAIP AUTO NUO 1992iki 1996) Pradesiu nuo minusu. 1. Sviesu rankenele arciau nei posukio rankenele (buna kad sviesas isjungi dazniau ne ijungi kairi posiuki) 2. stabdziu vakumo pompa problematiska (kas 40tukstanciu km ar kas du metus teks restauruot rem komplektas 90lt, jei varai i serviza kainos prasideda nuo 200lt) 3 klimato kontrole problematiska (restauruojama kas 30tukstanciu jei gerai lituoji ir suranti elektronika restauracija kainuoja 0,2-0,5lt jei ne, kainuoja nuo 100lt) 4.Zibintai sviecia blogai betkokiu atveju ar keisi ar nekeisi(dvieju lesiu). 5.variklis kaista LETAI (termostatas nepadeda, teks susitaikyt, kad prie -15 teks pravazuot maziausiai 10km kad pradetu pust vos silta ora) 6.Rankinio trosu problemos(uzsala, issitampo, uzstringa) 7.a6 stabdziu problemos (stabdziu diskai, tinka nuo toyota corolla, nisan 200nx nekalbant apie skyliu ismatavimus, bet disko svoris ir kiti parametrai atitinka, o mineti automobiliai sveria iki tonos a6 svere beveik pusantros) 8.Dvieju padeciu daiktadeze (darant daiktadeze i pirma padeti, vyro delnas nelenda, darant i antra padetiBETKOKIU ATVEJU NUMUSI KELEIVIO KOJAS) 9.Bagazines atidarimo sistema( pirikte audi 100c4, ten sios problemos nebuvo, nors ir dizianas buvo ne toks malonus akei(kiekviena karta atidarinejant bagazine, tenka bruzinti ir purvinti pirstus i netinkamai suprojektuota bagazines mechanizma). 10.Vairuotojo sedyne daznaiusiai buna kreiva. nemanykite kad nusipirksite kita, jos visos buna kreivos. Tiesiu medzeginiu, nesildomu, suplysusiu sedyniu (2xpriekiniu ir galines, kitaip nieks neparduoda, kaina prasideda nuo 200lt) 11.Valytuvu mechanizmas problematiskas, arba teks tenkintis LABAI nedavalytu langu arba israst koki "tiuninga" siuo metu aprasoma internete. 12.Stabdziu skyscio bakelio laikikliai visuomet luzta. Poto pradeda begt stabdzius skystis. 13.Sildomi veidrodelei NEPRIVALUAS. Dazniausiai syla tik maza centrine dalis veidordelio. 14.Rudyja sparnai ir arkos NE KA MAZIAU NEI OPELIO 15.Nestabili pakaba. Privalumai: 1.Minksta, komfortiska pakaba 2.Daug vietos priekije ir gale. 2.Gera garso izoliacija. 3.Patogios galines sedynes 4.Talpi bagazine variklis ekonomiskas, jei LABAI atsargiai vaziuoji, gailma itilpt i 8 litrus, jei vaziuoji protingai 9litrai, jei vaziuoji belekaip 10 ir daugiau. Traukos pilnai pakanka(bent su mano vaziavimo stiliumi) Priekines svirtys (kainos prasideda nuo 180lt, originalios 580lt. jei perki uz 180lt uz viena, tarnauja sezona ir viena karta gali restauruot, kainuoja 50lt) bragesnes pirkau uz 260 irgi vienam sezonui, dar brangesniu nebandziau. spyruokles prasideda nuo 100lt, amortizatoriai ir atraminiai taip pat. per 2 metus jau viska teko keist bent pora kartu aisku vaziuoju nemazai (maziausiai 30tukstanciu per metus) dirzai (uz dalis kainuoja) 800lt (neoriginalus ir net ne is geresniu) plius pakeitimas maziausiai 200lt. stabziau vakumo pompa maziausiai 80lt ir greiciausiai teks is saviskes ir nupirktos surinkinet viena veikiancia, naujos kaina paie 900lt... DALYS BRANGISO, jei netikit pasilyginkit su kokiom toyotom internetinese daliu parduotuvese. nezinau ka patart daugiau, paskaicius komentara bendras vaizdas turetusi matytis, na siaip dar plus rudyja sparnai arkos ir bagazines dangciai.O jei kas pirks tai sekmes... rekomenduoju ilgom kelionem, nerekomenduoju zmonem, kuriem reikia nuvaziuot nuo tasko a iki tasko b
Pilnas atsiliepimas...
 
1234
Audi modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Maži    A1
    S1
  Kompaktiniai   A3A3A3
  S3 S3S3
    RS 3 RS 3
  Vidutiniai  80B4A4A4A4A4A4
 90   
  S2 S4S4S4S4S4
  RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 
   S5S5
  Dideli  100A6A6A6A6
  S6 S6S6S6
   RS 6 RS 6 RS 6
  Reprezentaciniai   A8A8A8
  S8 S8 S8
  Kupė  CoupeCoupe  A5A5
  TTTTTT
   TTSTTS
   TT RS TT RS
   RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė    A5 SportbackA5 Sportback
   A7
    S7
    RS 7
  Kabrioletai   Cabriolet  CabrioletCabriolet  
  Mini krosoveriai     Q3Q3
    RS Q3
    Q2
  Krosoveriai   AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro
   A4 allroad 
  Visureigiai    Q5Q5
    SQ5SQ5
  Dideli visureigiai    Q7Q7
    SQ7
  Mini vienatūriai   A2  
  Sportiniai    R8R8
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai