Markės
91 iš 1426
Audi RS 6 2007 - 2010Audi RS 6 2007 - 2010Audi RS 6 2007 - 2010Audi RS 6 2007 - 2010Audi RS 6 2007 - 2010Audi RS 6 2007 - 2010Audi RS 6 2007 - 2010Audi RS 6 2007 - 2010
Antros kartos RS6 pasirodęs gamyboje buvo pats galingiausias kada nors pagamintas Audi automobilis. Jo svarbiausi konkurentai rinkoje yra BMW M5 (5.0 L, V10 su 507 AG, 519 Nm) ir Mercedes E63 AMG (6.2 L, V8 su 514 AG ir 630 Nm). Tačiau Audi abu šiuos konkurentus savo duomenimis įveikia įtikinamai: aliumininis 5.0 litrų 90° V10 variklis su dviem turbinomis ir FSI kuro įpurškimu turi keturis vožtuvus cilindrui, DOHC galvas kiekvienam cilindrų blokui ir kintamą vožtuvų laikų valdymo sistemą. Šis monstras su dviem tarpiniais oro aušintuvais (intercooler) išvysto milžinišką 580 AG (427 kW)/ 6250 galią ir 650 Nm sukimo momentą nuo 1500 iki 6250 rpm. Šis variklis geba sunkų automobilį pametėti iki 100 km/h vos per 4.6 sekundės, o 0-200 km/h per 14.9 sekundžių, didžiausias greitis yra elektronikos pagalba ribojamas iki 250 km/h. Iš viso automobilis turi septynis radiatorius ir keturis elektrinius ventiliatorius tam, kad aušintų variklį ir kitus komponentus po variklio gaubtu. Kaip ir visi Audi RS modeliai, šis RS6 yra gaminamas tik su nuolatine quattro visų varomųjų ratų sistema su galios pasiskirstymu tarp priekinės ir galinės ašies santykiu 40:60. Tačiau esant poreikiui per Torsen T-3 centrinį diferencialą net 100 % sukimo momento gali atiduoti galinei ašiai arba 80 % priekinei ašiai. Automobilis gaminamas su sedano ir universalo Avant kėbulais. RS6 gaminamas su plieno rėmu, tačiau turi aliumininius priekinius sparnus ir variklio gaubą. Vizualiai RS6 skiriasi nuo Audi S6 platesniais priekiniais ir galiniais sparnais, tuo, kad neturi priekinių priešrūkinių žibintų tam, kad būtų suteikta kuo daugiau vietos oro ertmėms, priekiniai LED šviesų diodai perkelti į priekinius žibintus. Priekiniai stabdžiai yra Brembo su šešiais stūmokliais, tačiau galima užsisakyti ir "Audi Ceramic" anglies pluošto stabdžių sistemą. Taigi automobilis turi visus reikiamus duomenis, kad taptų savo klasės lyderiu, tačiau ar jam pavyks įveikti visų garbinamą BMW M5?

Šios kartos RS6 buvo pats galingiausias iki to laiko Audi automobilis kompanijos istorijoje. Šis monstras su dviem tarpiniais oro aušintuvais (intercooler) išvysto milžinišką 580 AG (427 kW)/ 6250 galią ir 650 Nm sukimo momentą.

Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai


Audi RS 6 2007 - 2010Audi RS 6 2007 - 2010Audi RS 6 2007 - 2010Audi RS 6 2007 - 2010Audi RS 6 2007 - 2010Audi RS 6 2007 - 2010Audi RS 6 2007 - 2010Audi RS 6 2007 - 2010
Audi modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Maži    A1
    S1
  Kompaktiniai   A3A3A3
  S3 S3S3
    RS 3 RS 3
  Vidutiniai  80B4A4A4A4A4A4
 90   
  S2 S4S4S4S4S4
  RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 
   S5S5
  Dideli  100A6A6A6A6
  S6 S6S6S6
   RS 6 RS 6 RS 6
  Reprezentaciniai   A8A8A8
  S8 S8 S8
  Kupė  CoupeCoupe  A5A5
  TTTTTT
   TTSTTS
   TT RS TT RS
   RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė    A5 SportbackA5 Sportback
   A7
    S7
    RS 7
  Kabrioletai   Cabriolet  CabrioletCabriolet  
  Mini krosoveriai     Q3Q3
    RS Q3
    Q2
  Krosoveriai   AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro
   A4 allroad 
  Visureigiai    Q5Q5
    SQ5SQ5
  Dideli visureigiai    Q7Q7
    SQ7
  Mini vienatūriai   A2  
  Sportiniai    R8R8
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai