Markės
46 iš 1426
Audi A4 1995 - 2001
Audi A4, 1995 - 2001
590Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.81% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 90
9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 77% Ne 23%
Audi A4 1995 - 2001Audi A4 1995 - 2001Audi A4 1995 - 2001Audi A4 1995 - 2001Audi A4 1995 - 2001Audi A4 1995 - 2001Audi A4 1995 - 2001Audi A4 1995 - 2001
Audi A4 yra kompaktiškas automobilis pakeitęs Audi 80 modelį ir turi užuominų į prabangą. A4 buvo gaminamas su sedano ir universalo kėbulais ir bazuojamas ant Volkswagen B5 platformos kaip ir ketvirtos kartos Volkswagen Passat. Automobilis turėjo išilgai montuojamus variklius ir priekinius arba visus varomuosius ratus. Platus variklių diapazonas apėmė benzininius variklius nuo 1.6 L iki 2.8 L ir 1.9 L turbodyzelį gebantį pasiekti tuo metu didelę 110 AG (81 kW) galią. Audi A4 buvo pirmas modelis Volkswagen grupėje naudojantis 1.8 L 20V variklį su penkiais vožtuvais vienam cilindui išvystytą pagal „Audi Sport“ variklį sukurtą Supertouring klasės lenktyniniam automobiliui. Ši technologija buvo pridėta prie V6 šeimos - 2.8 L V6 su 30V ir 193 AG (142 kW) galia. Taip pat debiutavo Tiptronic greičių dėžė, kurios pagrindas yra Porsche 911 agregatas. Vairuotojai itin vertina quattro sistemą, automobilio patogumą, gražų dizainą, kokybišką interjerą, didelį bagažo skyrių, gerą valdymą. Tarp trūkumų – ankštoka galinė sėdynė, silpnoki mažiausi varikliai ir problematiška pakaba.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą

Audi A4 buvo pirmas modelis Volkswagen grupėje naudojantis 1.8 L 20V variklį su penkiais vožtuvais vienam cilindui.

Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 90
2017-05-28
Audi A4 B5
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
variklis, kuro sąnaudos
remonto kainos
1999 metų gamybos A4 1,9 TDI 81 kw. Turbūt geriausia, ką turi šis automobilis, tai variklis. Nuvažiavus kur taisyti, meistrai ploja rankomis - oo senasis gerasis 1,9 variklis. Pirkau ale bėgusią 240 000 ( sunku patikėt, kad įmanoma rast tokių metų, tiek bėgusią, bet tiek to..) Iškart buvo centrinis sugedęs ir pečiukas neveikė, lubos nukarusios ( senų audinių liga..). Viską apsvarstęs galvoju tiek to.. pečiuką sutvarkyti netruko, bet su centriniu kovoju iki dabar.. pasirodo turėjo haltūrčikas prieš tai. Jis tvarkė, neautvarkė, tai atjungė išvis. Radom karterį skylę, tai ne kad pakeist, jis įkišo varžtą ir suvirino ir t.t. visur kur kas negerai prihaltūrinta.. tik pirkus, keisti visi diržai, karteris, tepalai, restauruota važiuoklė.. viskas išėjo pusė mašinos kainos.. Važiuoklė gera tuom, kad važiuoja gana minkštai, nebarška, tačiau dažnai teks tvarkyti, geriausia restauruoti, kiti duoda ir dviejų metų garantiją. Pats kėbulas skonio reikalas. Viduj medžiagos kaip tiek metų išsilaikusios gana kokybiškos, dizainas pasenęs jau sakyčiau, gale keleiviams vietos maža, nora bagažinė tikrai didelė.. Variklis geras, ekonomiškas, 81 kw tikrai galima pirkt. su pilnu baku (55l) nuvažiuoju apie 950 km, 1000 niekaip nesigauna, nes tikrai nevažiuoju pencininko režimu. Iš esmės, jei dar įmanoma rast gerą neuždrožtą ir ne haltūrčiko mašiną, geras variantas..
Pilnas atsiliepimas...
2017-05-15
Audi B5 1.9 81kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas variklis, gera garso izoliacija, minkšta važiuolė.
Dažnai byranti priekinė važiuoklė, jei tvarkai pats dažnai prireikia nestandartinių raktų ar galvučių.
Variklis patikimas, važiavimo komfortas kaip tokios klasės automobilio ganėtinai geras, palyginti minkšta važiuoklė ir gera garso izoliacija. Didžiausias trūkumas yra dažnai byranti priekinė važiuoklė. Patarimas perkantiems kapitaliai susiremontuoti važiuoklę, o jei tenka dažnai važinėtis žvyrkeliu aplamai šio modelio nesirinkti.
Pilnas atsiliepimas...
2017-02-16
S line 2.8 quatro
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kaina
Pasenes modelis
Labai patenkintas. Kuro sanaudos nedideles. Variklis patikimai tarnauja su dujom draugauja. Stabilumas ziema vaziuojant ispudingas. Remontas nebrangus. Daliu rast be problemu galima. Kainos nesikandzioja
Pilnas atsiliepimas...
Arūnaa | 2017-01-10
Ekonomiškas ir pigus išlaikymas.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Taupus, ir pigiai išlaikomas
Senas automobilis, tai pradeda lyst visi galai...
Turėjau, 1.9 81kw dyzeliuką. Šiaip, kurdavosi iš puse pasukimo, galios važinėt į darbą pakako, važiuoklė ne iš minkščiausiu, bet pakenčiama. Važiuoklės dalys dabar jau pigios, vos ne sveriamos. Galbūt tik galiniai salenblokai brangesni. Variklis nėra lepus, gali pilt ką nori. Galios kaip kas dieniniai mašinai pakanka. Na, man pasitaikė 1.9tdi ligų: 1.kas būdinga 81kw turinčiam varikliui, tai strigo turbinos geometrija. Išvalymas 120€. (Vėliau pradėjo grybaut vakuumai, nebetvarkiau -pardaviau) 2. Teko susidurti su generatoriaus sankabėlės sugedimu. Šrote 15€ 3. Kuro siurblys leido. Rem komplektas su datbu 120€. Nuvertėjimas, na per 3m kaina nepakito. Patikrinti kuro siurblį, praspausti, kad turbina nestrigtu, patikrinti vairo kolonėlę, centrinį užraktą. Turbūt čia pagrindinės ligos.
Pilnas atsiliepimas...
Marius | 2016-10-28
Geras automobilis 1.9 tdi 81kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiskas
Kieta vaziuokle, pastovus vaziuokles remontas
Siaip geras automobilis, vaziuoti galima ir mieste, ir uzmiestyje, ekonomiskas, mano cipuotas dyzeliukas trauke labai gerai. Daugiau pliusu, nei minusu, galima rekomenduoti. Variklis ekonomiskas, laiku keiciant tepalus ir filtrus taisyti nieko nereikejo. Vaziuokle remontavau kiekvienais metais, nesaugojau, i metus reik investuoti po 200euru. Pastovei gesdavo centrinio uzrakto motoriukas, gaudavo dregmes ir sakes, 3 ar daugiau kartu keiciau per 5 metus. Kita liga rudys ant bagazines dangcio, ten vanduo stovi po stiklu ir pradeda rudyti, pastebejau ne pas mane viena sita problema. Siaip visi taisymai labai paprasti nuvaziuoji i srota ir nusiperki ka reikia, visko pilna ir paieskojus labai pigiau galima rasti visko, pvz parudijusiu duru neapsimoka dazyti, geriau srote nusipirkti tokios pacios spalvos naujas. Pirkit mechanine deze, automatai tikrai labai prasti.
Pilnas atsiliepimas...
Irmantas | 2016-10-15
Audi A4 1.9/81kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Malonus vairuoti.
Mazai vietos salono skyriuje.
Sveiki.Vairuoju sita modeli jau 2-i metai,tai noreciau pasidalinti savo nuomone.Per dvejus metus prasukau 25 000km ir praktiskai dideliu pliusu siame automobilyje nesuradau.Pradesiu nuo man didziausios problemos.Kaip universale pasigedau erdves ir vietos salone,bagazo skyrius pakenciamas.Tam tikros salono apdailos detales nekokybiskos.Jos yra padengtos tam tikra struktura kuri per laika apsitrina ir tada vaizdelis...Garso izolecija gera,vairuoti sita modeli malonu.Rudziu ant kebulo nesimato,bet yra kelios silpnos vietos.Visu dureliu apacioje dedasi plasmasines juostutes.Man teko pakeisti nes maniskes vizualiai nekaip atrode(pirkau naujas).Dureliu atidarymo renkeneles ir juostute asanti prie galiniu numeriu apsvietimo.Oksiduojasi,tai as perdaziau.Pagrinde vazineju asfaltuotais ir mazai duobetais keliais,tai su vaziuokle problemu neturiu.Aisku pries 2-u metus visa prieki atrestaravau(150 eu).Nezinau kaip ten butu jeigu kasdien tektu kazkiek pavaziuoti zvirkeliu.Maniske Audi 2000m facelif modelis.Ieskant detaliu BUTINAI reikia pamineti jog jusu modelis butent toks.Senesniu metu daug kas netinka. Variklis tikrai yra neblogas ir tokiam modeliui galios tikrai uztenka.Keiciau variklio alyva,antifriza,visus filtrus,vandens pompa,pagrindini dirza ir t.t..Kiek tiksliai sumokejau nepamenu,bet kazkas apie 350 eu(servise).Turiu,atsirado dar viena problema,beda.Kartais dingsta trauka.Pasieki 120km/h ir viskas.Tada sustoji,uzgesini varikli,uzkuri ir viskas gerai.Skaiciau forume,tai daug kam pasitaiko tokia problema(liga).Gedimo dar nesalinau,tai nezinau kas ten....Kuro sanaudos priklauso nuo to kaip tu vaziuoji ir kur vaziuoji.Man vidutiniskai iseina 6l/100km Remontas ir eksplotacija nera brangi. Gerai pasitikrink automobili ir nepirk pigiausio varijanto.Kaina kalba uz save.P.S.jeigu ieskai universalo su mintim,kad bus ten daug vietos ir galesi kazka daugiau transportuot,tai SITAS VARIJANTAS TAU NETINKA. :)...
Pilnas atsiliepimas...
Leonas | 2016-10-03
A4 81kw dyzelis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas ir patvarus dyzelinis variklis, minkšta ir patogi pakaba, nerūdijantis kėbulas,
dyzeliniai varikliai šiek tiek nervuoja su vibracijom, bet atsiperka labai greitai :)
Patikimas miesto ir užmiesčio automobilis, komfortiškas ir svarbiausia ekonomiškas. Kiek teko ieškot detalių tai visi šrotai turi visko ko reikia, dauguma dalių tinka nuo pasatų, golfų, A6 ir pan, todėl rast tikrai lengva. siūlau ieškot tik facelift modelio, atskirt galima nesunkiai iš pagrindinių išorės pakeitimų: visi modeliai turi priešrūkines lempas priekyje, vientisos priekinės lempos su lešiais vietoje dviejų dalių priekinių lempų be lešių, apvalios durų rankenėlės. šie modeliai turi atnaujintas važiuokles, variklius, bendras dizainas tiek viduj tiek išorėj kur kas geresnis, todėl jos nenuvertėjo taip greit kaip senosios audi. 66 ir 81kw varikliai yra neužmušama klasika, dalys pigios ir jų visur pilna. Turbina apie 60-80eur. tinka naujesnių modelių, pvz 96KW, bet kainuoja čiut daugiau, purkštuko restauracija apie 20-30eur. Gal kiek nervuoja vibracijos dyzelinių variklių ypač kuriant ir gesinant, bėda būna nes susidevi priekinė variklio pagalvė apie kurios egzistavimą mažai kas žino, kainuoja kelis eurus, bet pakeitimas sunkokas. pagrinde nuo senumo sukietėja tarpinės todėl varikliai mėgsta apsitepaluot ties variklio galvos dangteliu ir ties karterio alsuokliu, bet čia labiau estetinė problema, jei dapilinėt nereikia. Diagnostinis laidas (VCDS) labai padeda išsiaiškint kokį neveikiantį daviklį ar šiaip ką. pats laidas kainuoja apie 20 eurų. didžiausias pliusas VW, AUDI grupės automobiliams, kad yra pigių diagnostikos laidų. su juo matai visas klaidas kurias kompas meta, kaip variklis dirba ir pan. pagrindinio diržo keitimas 1.9tdi varikliui yra menka investicija palyginus su 2.5tdi. diržo komplektas kainuoja apie 70eur, vandens pompa apie 30, darbas priklausomai nuo vietos kur keičiat. Skysčiai ir kiti aptarnavimai kaip visų mašinų. kuro naudoja dvigubai mažiau negu tokia pat benzininė audi. Važiuoklės žmonės paprastai bijo, nors kaip ir minėjau facelift modeliuose ji šiektiek atnaujinta, jei gerai pamenu, pats kelmas nebe aliuminis o plieninis ar kažkas tokio. pačio nuvažiuota apie 60tūkst km kaune nuo pirkimo, nežinau kiek važinėjo vokietis dar prieš tai, o keičiau tik vieną vairo traukę per tą laiką. kolega jurbarke restauravo sau, apie 130eur sumokėjo už visos priekinės važiuoklės restauraciją ir gavo garantiją berods 50tūkst km. Garažuose vieno šarnyro restauravimas su išėmimu iš mašinos ir įdėjimu apie 15eur. Galiu pasakyt tik kad daugiasvirtės pakabos komfortas ir stabilumas kely atperka betkokias išlaidas, nors nemanau kad čia brangu. pasitaiko keli vairuotojų tipai: tie kurie prakeikia audi ir tie kurie negali atsidžiaugt. daugiausia bėdų visuomet sulaukiama kada perkamas pigiausias auto iš siūlomų skelbimų, tas žinoma galioja visom mašinom, todėl nereiktų nustebt kad nusipirkus pigiausią variantą atsiras nesibaigiantys daug laiko ir išlaidų reikalaujantys remontai ypač jei mašina buvo skendus ar tiesiog ilgą laiką neprižiūrėta.
Pilnas atsiliepimas...
Romka | 2016-09-08
AUDI A4 FL TDI 81KW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
puiki garso izoliacija,komfortas, surinkimas, geras variklis, minkšta važiuoklė, pigi eksploatacija, patikimumas, geras dizainas, lengva rast detalių visur
per 5 metus nepastebėjau jokių
Labai geras automibilis, patikimas, pigi eksplotacija. svarbu neužsiraut ant žmogaus kuris keičiant dėjo kinietiškas detales, ypač važiuoklės. prieš perkant nužvelgti šakes ar jos nėra pastebimai plonos ar atrodančios pigiai nes tai gali būt ženklas kad jos kinietiškos ir jos tikrai ilgai nelaikys. pamačius lemforder ar meyle hd šakes tikrai galima būt ramiem. Variklis nors ir neatrodo didelis tačiau tikrai pakankamai galingas. kur kas smagiau traukia negu tokio pat dydžio benzininis variklis ir dvigubai ekonomiškesnis. prieš tai turėjau 3 golfą benzininį tai 10l imdavo mieste, poto hondą civic - 8 litrai benzino. o tada audi, 5 litrai dyzelio 100km, žiemą prie šalčiausių dienų max 5,8, skaičiuota pilant pilną baką, nors ir borto kompas rodo panašiai. galingumas kurkas didesnis, ir būtent ten kur reikia, lenkiant nereikia sumažint pavaros, tiesiog spaudi gazą ir viskas. praktiškai jokių ligų šie varikliai neturėjo tad kažką sunku pasakyt į ką atkreipt dėmesį. o jei ir kas užlinksta tai net ir visą variklį būdavo galima po 400lt nusipirkt. pagrinde reik žiūrėt kad būtų 81kw, nes tai labiausiai nusisekę varikliai, nes 85kw varikliai jau kitos technologijos skirtumas didžiulis, ryja daugiau ir remontas kaip naujesnių mašinų, pagrindas būna purkštukai - vienas beveik 100eur. 81kw mašinos vertė didžiausia kadangi išlaikymas ir remontai yra pigiausi, 85kw auto kur kas pigesnės, bet tiek kuro tiek remonto atžvilgiu prastesnė investicija. dėl nuvertėjimo visuomet reikia rinktis geros komplektacijos, labai vertinamas facelift modelis 1999-2000 metų, paprastai jie būna geresnių komplektacijų negu naujesnės audi kurios ėjo nuo 2001 metų. Taip pat atskiros detalės turi vertę: S line vairas, dvigubas magas ir pan. Praktiškai visos audi vw seat skoda nuo 95 metų iki dabar naudoja daugiasvirtę pakabą todėl rinka šiomis detalėmis užkimšta ir dėl pakabos jaudintis tikrai nebereikia, galima tiek restauruot visą važiuoklę ir dar garantiją gaut arba gan pigiai pasikeist visą važiuoklę. pirkti geresnės komplektacijos, apžiūrėti važiuoklę ar nėra kinietiška,
Pilnas atsiliepimas...
Aleksas | 2015-10-10
2.8 Quattro
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
pravažumas,variklio resursas,dirba šeimininkui o ne šeimininkas jai.
aliumininė važiuoklė,minusu nepavadinčiau bet kai kam gali būti per didelės kūro sanaudos
Neblogas vidutinės klasės automobilis Variklis turintis 142kw 30V vienas iš geriausiu VAG benzininių N/A serijoje. Aliumininė važiuoklė privalo būti QUATTRO, jeigu priekis varomas,siūlyčiau rinktis Vw bora arba golf 4
Pilnas atsiliepimas...
Audrius Ugianskis | 2014-12-11
Audi A4 1.8 gera ir geresne uz B6 varianta (is liudnos patirties)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras komfortas kaip nedidelei masinai, viskas pakankamai gerai laiko ir nebrangu eksploatuoti
Nesidraskant tai ir minusu neatsiranda. Nieko blogiau uz kitas alternatyvas
Turejau auto trejus metus. Buvo smulkiu, nesunkiai sutvarkomu gedimu. Pakaba laiko gerai. Ji gali nelaikyt tik tiem, kurie droziai masina nesveikai. Tai cia nelaikytu ne vienos auto pakaba. Nieko negaleciau pasakyti blogiau, lyginant su mano anksciau turetom masinom. Kadangi buvau patenkintas B5 modeliu, iskeiciau i naujesni, B6 modeli ir tikejausi, kad bus viskas labai gerai. Deja, apart naujesnes isvaizdos B6 (2003 m) modelis mane tiesiog supykde. Nepatariu pirkti dyzeliu ir quattro, nes cia islaidu gali buti nemazai.
Pilnas atsiliepimas...
 
123456789
Audi modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Maži    A1
    S1
  Kompaktiniai   A3A3A3
  S3 S3S3
    RS 3 RS 3
  Vidutiniai  80B4A4A4A4A4A4
 90   
  S2 S4S4S4S4S4
  RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 
   S5S5
  Dideli  100A6A6A6A6
  S6 S6S6S6
   RS 6 RS 6 RS 6
  Reprezentaciniai   A8A8A8
  S8 S8 S8
  Kupė  CoupeCoupe  A5A5
  TTTTTT
   TTSTTS
   TT RS TT RS
   RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė    A5 SportbackA5 Sportback
   A7
    S7
    RS 7
  Kabrioletai   Cabriolet  CabrioletCabriolet  
  Mini krosoveriai     Q3Q3
    RS Q3
    Q2
  Krosoveriai   AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro
   A4 allroad 
  Visureigiai    Q5Q5
    SQ5SQ5
  Dideli visureigiai    Q7Q7
    SQ7
  Mini vienatūriai   A2  
  Sportiniai    R8R8
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai