Markės
91 iš 1560
Audi Q7 2015 - dabar
Audi Q7, 2015 - dabar
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas5.015% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 1
8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)21% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)19% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Kokybiškas ir erdvus interjeras
  • Puikios valdymo savybės
  • Dinamiški varikliai
TRŪKUMAI
  • Prastos pravažumo savybės
  • Itin neįdomus dizainas
  • Neitin didelė bagažinė
"Kelyje visureigis yra be galo komfortiškas, nelygumai puikiai sugeriami, posūkiai įveikiami stabiliai, vairo mechanizmas veikia nuspėjamai, garso izoliacija tiesiog pagirtina"
Ilgai gamintas ir didelės sėkmės susilaukęs Audi Q7 pagaliau sulaukė savo pirmtako. Naujokas gaminamas ant visiškai naujos MLB-evo architektūros skirtos dideliems VW kompanijoms modeliams tokiems kaip Bentley Bentayga, naujiems Porsche Cayenne ir VW Touareg. Naujos platformos privalumas yra ženkliai sumažintas Q7 ir kitų būsimų modelių svoris. Naujas visureigis dizaino požiūriu pasikeitė nedaug – išlaikė buvusią savo formą ir kaip įprasta visiems naujiems VW modeliams tapo kampuotesnis su gausybe aštrių linijų. Naują rūbą sunku pavadinti patraukliu, greičiau dizaineriai „įsipaišė“ į naujuosius kompanijos dizaino rėmus. Viduje Q7 dvelkia kokybe – čia naudojamos tik geros medžiagos, visur pastebimi metalo intarpai. Tačiau pats panelės dizainas vėlgi yra itin panašus į neseniai pasirodžiusio VW Passat modelio, durelių dizainas taip pat primena senesniojo Passat arba Audi A7 sprendimus. Tai nesuteikia reikiamo išskirtinumo tokiam pakankamai išskirtiniam automobiliui. Kelyje visureigis yra be galo komfortiškas, nelygumai puikiai sugeriami, posūkiai įveikiami stabiliai, vairo mechanizmas veikia nuspėjamai, garso izoliacija tiesiog pagirtina. Tai yra tos sritys, kuriose atsiskleidžia Q7 stiprybės. Visureigis komplektuojamas su įvairiais varikliais, kurie paskirsto galią santykiu 40/60 priekiniams ir galiniams ratams, tačiau esant poreikiui galiniams ratams gali būti suteikiama iki 85% galios. Visureigio bagažo skyrius siekia 295 litrus, o elektronikos pagalba nulenkus galines sėdynes pasiekia 770 l. Nors automobilis lyginant su pirmtaku netapo didesnis, tačiau interjero erdvė padidėjo, tad bent jau 5 aukštiems suaugusiems ir jų bagažui vietos tikrai užteks.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

Tokį automobilį vairuoja ir Jamesas Rodriguezas (Miuncheno "Bayern"):
 
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 1
2019-07-05
Rašau apžvalgą apie pirmuosius Audi Q 7 įspūdžius
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Viskas parašyta atsiliepime
Viskas parašyta atsiliepime
Prieš tai man priklausę automobiliai (mažėjančia tvarka): Lexus RX 350, Subaru Outback, Mazda 3. Žinoma, lyginsiu su Lexus (automobilis yra super, be priekaištų!). 1. Pirkimas. Ilgą laiką nesėkmingai bandant parduoti Lexus tapo aišku, kad vienintelė galimybė įsigyti naują automobilį, atsikratyti seno automobilio, bet kokia kaina. Kadangi mano šeima yra didelė, man reikėjo tik 7 vietų automobilio. Rinkausi tarp Q7, Mercedes GL ir Lexus GX 460 (XC90 žiūrinėjau, bet, kaip ir daugelį, išgąsdino 2 litrų variklis). Taip pat akies krašteliu žiūrinėjau ir į Acura MDX, bet tai juk Honda, o ne premium klasė, tik šiaip geras automobilis. Mercedes atrodė „Old school‘as“, palyginti su Audi, Lexus traukė šiek tiek mažesnė kaina, bet į pigesnį automobilį keisti nenorėjau, nes teikiau pirmenybę pranašumui ir universalumui. Taigi, nusipirkau Q7 verslo linijos komplektacijos, 7 vietų 3l TDI, PTS 249 AG (benzino tuo metu nebuvo 7 vietų, bet galbūt, jei būtų nereikėję septynviečio, būčiau ėmęs benziną). 2. Išorė. Mano automobilio žibintai yra LED - atrodo gerai, formuoja įdomią šiuolaikinę priekinės dalies išvaizdą! Didelės radiatoriaus grotelės lyg ir madoj paskutiniu metu. Bet iš galo ir kampu iš galo - dizainas atrodo šiek tiek prieštaringas, sunkus, automobilis atrodo nepatogus, kaip močiutės rankinukas. Begiojančių į šonus galinių posūkių technologija tikrai įdomi, bet ar patogi žmonėms važiuojantiems iš galo, ypač kai mokinukai pradeda važiuoti, nesąmoningai pasekliaudami lempomis? Nemanau. 3. Komplektacija ir įspūdžiai. Yra viskas, išskyrus pasisukančią galinę pakabą, eismo pagalbininką važiuojant kamštyje, panoraminį stogą (Lexus‘e beveik naudojau), automatinį parkavimą ir dar kažko. Virtualus kokpitas, be abejo, sukuria efektingą įspūdį - tai neginčijama! Mano nuomone, 12 colių ekranas išlendantis prieš akis, tai tarsi iš lėktuvo kabinos žemės paviršiaus (jūs įdėjote SIM kortelę ir kažkaip įkeliate Google Earth), skrendi virš žemės, kaip nusidėjėlis! Bet galėtų būti daugiau programinių galimybių pakeisti prietaisų išvaizdą. Pavyzdžiui, neįmanoma iš spidometro pašalinti skaitmeninio greičio indikatoriaus, neįmanoma pakeisti įrenginių spalvos ir pan. kas yra praktiška: interjero apšvietimo paketas: galima pakeisti apšvietimo spalvą tiek priekyje, tiek atgale + spalvą ir palydimojo apšvietimo intensyvumą (tai yra virš durų rankenų iš vidaus) - eismo kamštyje tai pralinksmina ir sukuria gerą nuotaiką. Netgi galima pritaikyti bet kokią spalvą! Aš rekomenduoju! Interjeras yra labai aukštos kokybės, blizgantis su poliruotu, riešutų spalvos laku, atrodo gražiai. Viršutinės lubos ir statramščiai yra juodi, tai yra praktiška, ir vizualiai prplėčia erdvę. Sėdynės yra tamsiai pilkos „valcon“ oda su vėdinimu ir masažu (vis dar patinka ši funkcija, bet jaučiu, kad retai ją naudosiu, nes „valcon“ oda buvo tik su masažu, o man to nereikia). Įvairūs reguliavimai, įskaitant juosmens galvos ir nugaros. Bose garso sistema skamba geriau nei Mark Levinson Lexus‘e, viskas skamba puikiai! Žinoma, yra pniaumatinė pakaba su skirtingais vairavimo režimais. Trūkumai: - puodelių laikiklių skersmuo yra labai mažas! Jei nusipirkote limonado kvadratiniame butelyje, jo nepadėsi į puodelio laikiklį! Durų kišenėje jis klibės! Iš tikrųjų nėra kur pasidėti mobiliojo telefono, tik puodelio laikiklyje, ir, jei, pavyzdžiui, turite Samsung Note, jūs jo nepadėsite! O jei porankis buvo išstumtas į priekį, tuomet jūs negalėsite įdėti jokio išmaniojo telefono su dideliu (ar net mažu) ekranu! Pastebėjau, kad peleninės dangtelis sunkiai užsifiksuoja, iš pirmo karto gali nepavykti uždaryti. Gerai, kad aš nerūkau. Taip, ir apskritai už vairo kažkaip visko per daug prikišta, centrinė konsolė yra per didelė, bet galima priprasti. Porankyje yra dvi USB jungtys ir aux-out. Pirštinių skyrius yra mažas, didžiąją dalį užima CD grotuvas. 4. Važiavimas ir praktiškumo klausimai. Garso izoliacija aukšto lygio, ne blogesnė ir ne geresnė už Lexus. Tačiau dyzelis vis tiek girdisi, kol stovite ir muzika neįjungta + taip pat yra mažai pastebimos vibracijos! Gerai įsibėgėja, tačiau jaučiamas automobilio dydis ir svoris. Valdosi gerai, ypač Dinamic režimu - vairas tampa sunkesnis, automobilis nusileidžia iki, jei aš neklystu, apie 16-17 cm tada automobilis dideliu greičiu elgiasi labai užtikrintai! Važiuoklė labai gera ir malonu važiuoti. Apibendrinimas: šis Q 7 yra tinkamas, geras automobilis, daugiausia dėl naujoviškų sprendimų. Patikėkite.
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Audi modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Maži    A1A1
    S1
  Kompaktiniai   A3A3A3
  S3 S3S3
    RS 3 RS 3
  Vidutiniai 80B4A4A4A4A4A4
90   
  S2 S4S4S4S4S4
  RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
   S5S5
  Dideli  100A6A6A6A6A6
  S6 S6S6S6S6
   RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai   A8A8A8A8
  S8 S8 S8 S8
  Kupė CoupeCoupeCoupe  A5A5
  TTTTTT
   TTSTTS
   TT RS TT RS
   RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė    A5 SportbackA5 Sportback
   A7A7
    S7S7
    RS 7
  Kabrioletai   Cabriolet  CabrioletCabriolet  
  Mini krosoveriai     Q3Q3
    RS Q3 RS Q3
    Q2
  Krosoveriai   AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro
   A4 allroadA4 allroad quattro
    E-tron
    A6 allroad quattro
  Dideli krosoveriai     Q8
    SQ8
  Visureigiai    Q5Q5
    SQ5SQ5
  Dideli visureigiai    Q7Q7
    SQ7
  Mini vienatūriai   A2  
  Sportiniai    R8R8
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai