Markės
42 iš 1426
Audi A2 2000 - 2005
Audi A2, 2000 - 2005
511Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.81% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)Viso įvertinimų: 11
8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.1)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)
Ar rekomenduojuTaip 73% Ne 27%
Audi A2 2000 - 2005Audi A2 2000 - 2005Audi A2 2000 - 2005Audi A2 2000 - 2005Audi A2 2000 - 2005Audi A2 2000 - 2005
Audi A2 yra nedidukas vienatūris daugeliu savo sprendimų aplenkęs laiką. Automobilis pasižymi labai aerodinamišku, savitu dizainu, turinčiu aiškių sąsajų su Audi TT modeliu. Tačiau ne visi šį avangardinį stilių priėmė palankiai ir tai matyti automobilio pardavimo rodikliuose – čią jį gerokai lenkė jo tiesioginis konkurentas Mercedes-Benz A-klasė. Tačiau A2 savininkams atsidėkoja su kaupu – tai praktiškas automobilis ir yra pirmas penkiaduris automobilis Europoje, kurio vidutinis kuro sunaudojimas yra mažesnis nei 3 L/100 km (šie skaičiai pasiekiami tik su specialia "3L" versija su dyzeliniais varikliais ir siauresnėmis padangomis). Audi A2 laimėjo Skandinavijos šalių "EcoRun" ekonomiškumo lenktynes, kuriose automobilis suvartojo tik 2.62 L/100 km! A2 yra gaminamas iš aliuminio, todėl yra itin lengvas (automobilis su standartine įranga sveria tik 895 kg), o tai yra didelis pranašumas, nes automobilis yra ekonomiškesnis, lengviau valdomas, dinamiškesnis ir t.t. Tačiau dėl naudojamo aliuminio automobilis yra gerokai brangesnis nei konkurentai. A2 taip pat yra pirmas Audi modelis nuo 1970-ųjų Audi 50, kuris neturi keturių varomųjų ratų quattro sistemos. A2 turi erdvinį rėmą vadinamą "sumuštiniu" panašų į Mercedes-Benz A-klasės. Priešakinio smūgio atveju automobilio variklis ir greičių dėžė palenda po grindimis, o ne į keleivių saloną. Galima teigti, kad aliumininiai A8 ir A2 modeliai numynė taką sekantiems aliumininiams automobiliams - Audi TT, Jaguar XJ ir Jaguar XK.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
Audi A2 savo serijinės gamybos pradžioje buvo pats aerodinamiškiausias automobilis (turintis mažiausią oro pasipriešinimo koeficientą) pasaulyje! Taip pat A2 buvo vienas ekonomiškiausių ir mažiausiai orą teršiančių automobilių gamyboje.

Audi A2 yra pagamintas iš aliuminio.

Audi A2 laimėjo Skandinavijos šalių "EcoRun" ekonomiškumo lenktynes, kuriose automobilis suvartojo tik 2.62 L/100 km! A2 yra gaminamas iš aliuminio, todėl yra itin lengvas - automobilis su standartine įranga sveria tik 895 kg.

A2 taip pat yra pirmas Audi modelis nuo 1970-ųjų Audi 50, kuris neturi keturių varomųjų ratų quattro sistemos.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 11
2017-06-21
A2, 1,4TDI 66kw 2005
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Salono medžiagos, kėbulas.
specifinis 3 cilindrų variklio darbas.
Rašau atsiliepimo tęsinį, praėjus dar 4 metams. ( pirmasis mano atsiliepimas apie ši auto 2013 08 28_) Automobilis perkopė 135000 km ridą ir toliau nenustoja džiuginti. Nors ir senukas, bet net ir šiai dienai jis atrodo nepasenęs. Aliuminio kėbulas, vertinant LT klimatą ir žiemos druskų poveikį per 8 metus, atrodo kaip naujas. Apie pardavimą negalvojame, nes mažų auto kategorijoje ne kaži ką geriau galima nupirkti, nebent A1. Degalų sąnaudos nepakito - 6,5 po Vilnių trumpais atstumais. Kiek už miesto ima nežinau, nes maišina iš Vilniaus neišvažiuoja. Tepalo suvartojimo jokio. Salono šildymas žiemą superinis - elektrinis salono šildytuvas įsijungia esant žemesnei nei 6 laipsniai temperatūrai. Nesvarbu koks oras lauke, po minutės į saloną pučiamas šiltas oras, o tai moteriškėm, kuriom pastoviai šalta, vairuojant dyzelinį auto, didelis privalumas. Jei variklis būtų 4 cilindrų, automobilis būtų tobulas. Per visą nuo 2013 metų laiką pakeistas priekinis guolis 80eur su pakeitimu ir kažkiokios guminės įvorės 20eur, galiniai stbdžių diskai su kaladėlėmis 60eur, priekinių farų dangtelių tarpinės, pakaitinimo žvakės. Pakeistas priekinis stiklas, nes rytais prieš saulę važiuojant matydavosi daug ant mūsų kelių žiemą pilamo žvyro išdaužytų taškelių . Aišku tepalai, filtrai. Keistas stabdžių skystis, greičių dėžės tepalas, kondicionieriaus papildymas ir dezinfekcija. Gyva A2, net ir šiai dienai pagal metus nėra pigi. Aišku gali ir pasisekti nupirkti už mažą kainą, bet greičiausiai tai bus ligų maišas. Metai ir rida daro savo.
Pilnas atsiliepimas...
2017-06-06
Audi A2 eksploatacija
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nerūdija
Eksploatacijos kaina
Na parašysiu ir aš. Pirkau žmonai, nes važinėja tolimus atstumus, todėl ieškojau ekonomiško varianto. Važinėja jau 4 metai, todėl galiu pareikšti nuomonę. 2001 metai, 1,4 variklis, dyzelinas. Taigi, pirmas kriterijus buvo ekonomiškumas, antras – aliuminio kėbulas, trečia – kad tai brendinis automobilis. Ieškoti sekėsi sunkiai, nes tuo metu pasirinkimas rinkoje buvo menkas. Bendras įspūdis įsigijus teigiamas – gan erdvus salonas, išlanksčius galines sėdynes susidaro nemažai erdvės kroviniui pervežti, Kelyje gan impulsyvi vairuojasi lengvai, parkuojasi taip pat. Neįprasta buvo gal tik tiek, kad kopotas nepasikelia, o nusiima. Vėliau tai pradėjo nervinti. Prasidėjo eksploatacija... Labai greitai išplaukė kompiuterio skydelis, todėl apie rodomus signalus gali tik spėlioti, nes to pačiu atsiranda ir garsinė signalizacija. Trūko priekinis stiklas – pigiausias variantas 500 Lt. Nusprogo vairo stiprintuvo siurblys – remontas dedant šrotinį ir pigiausią variantą kainavo 600 Lt. Po metų nusprogo kondicionierius. Pripildymas nedavė nieko gero (30eurų), todėl kišti į šitą balą jau nesinorėjo. Pirmoji technikinė – į stabdžius sukišau 300 eurų, o praėjo tik po 4-o karto. Priežastis buvo daviklis pompoje, kuris reguliuoja slėgį skirtinguose ratuose (55 eurai). Autoservizo meistrai apie jį neturi žalio supratimo, todėl ir keitė visus stabdžių komponentus iš eilės... Dar po metų nustojo funkcionuoti panoraminis liukas. Pasiūlė remontą už 200 eurų, todėl atsisakiau. Maždaug tuo metu pradėjo kvailioti centrinis. Buvo trys avariniai atidarymai po 30 eurų. Meistras sakė, kad kaltas valdymo blokas. Jo kaina 400 eurų, todėl pasirinkau kompromisą įdėjau naują signalizaciją, bloką pririšo prie centrinio. Kaina 100 eurų. Po kiek laiko nusibaigia vairo kolonėlė – pradeda leisti skystį. Restauracija – 300 eurų. Po kolonėlės remonto „stebuklingai“ vėl nusprogsta vairo stiprintuvo siurblys. Pakeitimas atsiėjo 100 eurų, bet kompiuteris visą laiką signalizavo apie klaidą, kurios numušti nemokėjo nė vienas elektrikas. Šalutinė bėda, sukelta nuo vairo stiprintuvo siurblio – suvalgė akumuliatorių, nes sugedęs siurblys pardėjo trumpinti. Labai nustebau, kad į šį mažylį dedasi 100Amh akumuliatorius. Kaina 130 eurų. Galų gale po metų suradau rimtą programuotoją, kuris įveikė vairo stiprintuvo siurblio klaidą. Kainavo 15 eurų, bet pasakė, kad kompą reikia perinstaliuoti, o čia jau kaina visai kita. Aišku nedariau nieko, tiesiog esant bėdai vėl kreipsiuosi į jį. Teko atnaujinti važiuoklę, transmisiją, stabdžius. Kainos nebuvo išskirtinės, sudėjau apie 300 eurų, tačiau viena įstrigo – granatos guma 29 eurai. Toliau dar gražiau – pradeda dinginėti aušinimo skystis, taigi problema su variklio galva, kurią beje iššaukė neveikiantis radiatoriaus ventiliatorius. Šitą šrote radau vargais negalais už 60 eurų. Pasirodo silpna vieta. Priėjau prie variklio galvos – tarpinės keitimas, dirželio keitimas ir t.t. atsiėjo 500 eurų. Pasirodo daugelis tokių variklių nei neremontuoja, juos pigiau keisti, nes priėjimas probleminės vietos - neįmanomas. Meistras, tvarkęs variklį pasakė, kad turbina prie pabaigos. Taigi teko restauruoti ir ją. Kainavo 260 eurų. Na ir desertui – nustojo funkcionuoti posūkio rėliukė. Pasirodo irgi šio modelio tipinė bėda. Kaina 48 eurai. Pradėjo streikuoti galiniai parktronikai, elektiniai langai, į kuriuos jau pinigų nekišiu.. Dar paminėsiu kad pigiausias valytuvas šiam modeliui nuo 30 eurų, o gale jo apskritai nėra. Tai irgi nervina galinis langas nuolatos tampa nepermatomu. Padangų išmatavimai labai reti, surasti padangas tokiam auto nemažas iššūkis, o ir be 100 eurų už padangą gali jų nė neieškoti. Net dėvėtas labai sunku rasti. Na gal tik man taip nepasisekė, tačiau man ši mašina tapo auksine. Įvertinant, kai kurių detalių kainas, jos dėl modelio specifikos neregėtai didelės, todėl niekam nerekominduoju šio modelio. Beje įvairių smulkių išlaidų susijusių su šio modelio eksploatacija net neminėjau... Beje, nepaminėjau svarbiausio dalyko – kuro sąnaudų. Žmonai vidutinės kuro sąnaudos būna 5.5 l/100km. Gal kaltas ir moteriškas vairavimo stilius, tačiau kai nusipirkęs testavau pats, visos tos deklaracijos, kad tai vienas iš ekonomiškiausių automobilių tuoj subliuško. Man kompiuteris važiuojant lygiu keliu 90km/h rodydavo pačiu geriausiu atveju 3,8 l/100km. Ir tik tuomet kai važiuodavau pavėjui. O šiaip normaliai rodydavo 4,2l/100km. Dėvisi kaip ir visi kiti automobiliai, o remontas pasakiškai brangus. Nesusigundykit nei kuro sąnaudomis, nei aliuminio kėbulu. Sąnaudos, kaip ir bet kurio kito ekonomiškesnio auto, o kėbulas tampa beverčiu (nebent dėl laužo), kai viskas pradeda byrėti.
Pilnas atsiliepimas...
mantas | 2015-04-16
A2
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiškas manevringas gyvas miesto automobiliukas
kietokas garso izoliacija prastoka nu bet tai tik a klases auto
Šiek tiek kietoka. Dizainas kaip kam nors ir ta pačia mašina paimk su pvz lietais ratais ir juodais obadais skirsis stipriai. Sirinkimo kokybė labai gera, kuro sanaudos mazos. Aišku kaip visi priprate kad mazos masinos mažai kainuoja čia tas negalioja. Žodžiu trumpai sakant per 1.5 m pavedus nebuvo Varikliukas 55kw kantrus darbinis arkliukas. Šiek tiek truko galios autostradoje tai programiškai sukelta galia iki ~74 kw dabar lenkimus drasiai atlieku. Problemų su pačiu varikliu laiku keičiant tepalus ir pilant kokybišką kura nekyla. Nuvertejimas nedidelis, gedimai nedažni. Keičiau priekiniorato guoli kaina ~110 lt abs davikli ~30lt termostatas ~35lt kondicionieriaus slegio davikli ~50 lt pagrindinio ir gen. diržo ketimas su detalem ~550. Čia kaip ir su visom mašinom gali nusipirkt ir dap.... Iki rankenelių gali papult ir gera nes dazniausiai visi perka katę maiše. Vienas džiaugsis kokia gerą paėmė o kitas verks kad remontam išleido daugiau nei pati masina kainuoja. Bent minimaliai pasitikrint reikia ar variklis. gyvas ir ar mašina gyva ar jai tik šrotas.
Pilnas atsiliepimas...
Petras | 2014-05-22
AS 1.4 TDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškumas
Techniškai nepatikimas, labai kieta važiuoklė
Ekonomiškas bet labai nepatikimas automobilis, ypač elektrinė dalis Ekonomiškas ir pakankamai dinamiškas tokiam automobiliui Eksploatacija brangi, dėl dažnų gedimų, tačiau išlaikančioji vertė labai gera Ieškoti varianto su pilna servizo istorija, vengti automobilio po avarijos, labai brangios kėbulo detalės. Jeigu Jums rūpi tik ekonomija pirkite Audi A2 1.4 TDI, jeigu ne siūlau pasižiūrėti į analogiškus japoniškus automobilius, patikimumas bus tikrai ženkliai geresnis.
Pilnas atsiliepimas...
Valdemaras | 2014-04-14
A2 1.2 TDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Auliuminis kebulas, mažas degalų suvartojimas, ergonomiška
Brangus remontas
Vienas iš dviejų 3L tipo automobilių ( kitas VW Lupo ). Mano rankose eksplotuojamas jau treji metai. Šiai dienai auto bėgęs jau 245 tūkst. kilometrų. Lietuvoje nuo 2006 metų. Automobilis erdvus, malonus akiai ir patogus vairuojant. Ilgos kelionės neprailgsta. Mažas litražas važiavimo dinamikai netrukdo, greitėjimas pakankamas. Medžiagos salone kokybiškos, viskas išdėstyta patogiai. Niuansas - kas 30 tūkst. kilometrų reikia daryti pavarų dežės adaptaciją. Variklis 3 cilindrų eilėje, yra start/stop sistema. Didesniu neskalndumų per eksplotavimo laikotarpį nepastebėta. Viršijus 200k km ridą prasidėjo brangių detalių keitimo periodas - sankabos cilindriukas ~1000 lt, sankaba ~800 lt, hidraulinės šlangutės, laikykliai, šplintai ir t.t. Pakaba aliumininė žymiai geriau restauruojasi, negu keičiasi nauja. Silpna vieta - stabdžiai, šlangutės prarūdyja, cilindriukai užkerpi, tačiau viskas lengvai susitvarko. Brangūs priekiniai guoliai ( kartu su stebule ). Pagal savo metus, automobilis kainą laiko pakankamai gerai ( bent jau šis modelis ). Prieš perkant būtent šį modelį ( 1.2 TDI ) patikrinkite hidraulinę sistemą, ar nelaša ir ar geras slėgis sistemoje. Patikrinimas - įjunkite degimą, begių permetimą perjunkite į manual ir palaipsniui junkite bėgius pirmyn ir laukite kol pradės dirbti hidraulinis siurblys - idealus variantas 4-5 begiai, 2-3 dar puse velnio. Jei siurblys pradeda veikti ties su kiekvienu perjungimu - bus problemų, kurios gali kainuoti branigiai. Taip pat vertėtų patikrinti pakabą, nes remontas irgi nepigus.
Pilnas atsiliepimas...
Linas | 2013-08-28
A2 1.4TDI 66kw 2005
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Surinkimo kokybė
Kaina
Buvo reikalingas antras šeimoje dyzelinis automobilis, žmonai ir dukrai važinėti po Vilnių ir kartais užmiestyje. Nemažai variantų išbandžius liko Fiesta>2002, Yaris>2005, Polo>2005 ir A2>2004.Todėl aprašydamas pasirinkimą, kažkiek lyginsiu juos tarpusavyje. Pripratus prie upper medium class automobilio salono medžiagų, labiausiai glumino salono medžiagų kokybė, ypač Fordo ir Toyotos, Polo dar puse velnio, o A2 tuo klausimu atrodo per šviesmetį nuo pirmų dviejų. Kas liečia vidaus ir išorės išvaizdą, kiekvieno skonio reikalas, bet man geriausiai atrodė Yaris.Jo ir variklis dirba tyliausiai, stovint šalia automobilio. Sėdint viduje ant laisvų visuose triukšmo lygis panašus pas visus. Tačiau pasiekus 100km/h pirmose trijose, norint susikalbėti reikėjo garsiai rėkti. A2 tuo klausimu nustebino. Triukšmo lygis netgi žemesnis, nei vokiškuose kompaktuose ar japoniškuose vidutinės klasės automobiliuose. Maloniausias pakabos darbas pas Polo. Variklio elastingumas geriausias A2, su Yarisu irgi galima panašiai važiuoti, tačiau reikia laikyti ryškiai aukštesnes apsukas. Dėl kuro sąnaudų realybėje spręsti nieko negalėjau, o su popierinėmis tai tas pats, kas nieko. Kaina geriausia Fordo, brangiausia Toyota. Pasirinkta A2. Ant Marijos žemės mašina 4 metai. Rida 105000, iki 40000 važinėjo Milane ir kas buvo remontuota tenai, nežinau. Per ekspluatavimą LT pakeista: vairo traukių antgaliai, visi amortizatoriai su atramomis, spyruoklės ( vietoj sportinių standartinės, bet ne dėl to kad sulūžo), visi stabdžių diskai, granatų gumos, variklio pagalvė ( moteriško stabdymo varikliu ypatumų pasėkmė), reguliuotas rankinio trosas, saugos diržo daviklis, poliruoti priekiniai žibintai, prie 100000 visi diržai, pompa. Apie automobilį. Medžiagos, surinkimas-nemanau, kad yra analogų klasėje. Tikrai gamintojas niekur netaupė, pradedant garso kolonėlėm, baigiant laikikliais bagažinėje. Net per "tarką" važiuojant jokių barškelsių.Dėl aliuminio rėmo konstrukcijos gale grindys žemos, už nugaros sėdėsena kaip minivene, kojoms vietos tikrai pakankamai ir nereikia "kelieniais užsikimšti ausų". Labai gerai parinkti greičių dėžės perdavimai, standartinio variklio sukimo momento ( 230 Nm) tikrai pakanka, todėl mašina tikrai elastinga, net ir prie žemų sūkių, o nuo 2 pavaros akseleracija tikrai gerokai geresnė, nei vidutinė. Variklio galios pilnai užtenka važiuoti net ir 170km/h, todėl nemenka dalis iš vakarų atvežamų turi sportines spyruokles. Jas įdėjus ant kelio stovi kaip įkalta, tai ir laksto autobanais tokiais greičiais. Dėja dėl LT kelių ypatumų ( miestuose), su tokiom spyruoklėm pamesit ne tik dantis. Tur būt ant kuolo minkščiau važiuotūsi. Važiuojant atostrada pagal taisykles, norint susišnekėti su keleiviais priekyje ir gale, balso pakelti nereikia-triukšmo lygis salone pakankamai žemas, o jei įvertinti kokios klasės automobilis, tai superinis. Klimato kontrolė veikia puikiai, tačiau esant 30 karščiui ir mažam varikliukui po kapotu, kompresorius pasiima savo-Vilniuje, salone nustačius 20 laipsnių, automobilis praryja 6,5 litrus dyzelio. Yprastai užtenka 5,5-6. Trasoje, nesvarbu kaip važiuosi, sumoje į 4,5 įsipaišysi. Kas liečia koroziją, tai visai neaktualus reikalas, nes visas kėbulas aliuminis. Iš minusų. Dėl moteriškų ilgų nagų nusibraižo šviesų įjungimo rankenėlė. Labai žemai priekinis bamperis, todėl geriau parkuotis galu. Nėra šildomų veidrodėlių ( kiek bandžiau pas visas nebuvo), reikia drėgnais rytais trinti su servetėle. Puodelių laikikliai galėtų būti stipresni. Priekiniai žibintai tvirtinasi ant plastmasinio karkaso, einančio per visą priekį. Užkabinus ką gerai buferiu, lūžta-iš to problemos su žibintų reguliavimu. Pakaba visa paprasta, patikima, tačiau aliuminė, o jos detalių kaina tikrai dvigubai brangesnė nei vidutiniškai. Dėl mažo mašinos svorio ir moteriško neagresyvaus vairavimo stiliaus beveik neapsikrauna galiniai stabdžiai. Dėl to aprūdija diskai. Tekinti jų neapsimoka, nes pratekinimas tik šiek tiek pigesnis nei nauji vidutinio gamintojo diskai. Labai durna padangų išmiera, nesvarbu ar 15 ar 16 ratlankiai ( 195/45 R16 Contisport contact 3 padangos kaina 400Lt), už padangas paliksit nemažai. Parkuojantis visada reikia turėti omenyje, kad gana plačiai išsikišusios ratų arkos, arba nuleisti veidrodėlį, kad matytum užpakalinius ratus. 1,4TDI, 90 AG, 230Nm nujesnės kartos ( nuo2004). Problemų šiai dienai nėra. Matosi turbinos aprasojimas tepalais, tačiau tepalo dapylinėti nereikia. Kaip ir vis VW dyzeliai gana garsiai tarška. Kadangi 3 cilindrai, ant laisvų vibruoja labiau nei 4, bet gamintojas sukėlė laisvas apsukas nuo 800 iki 1000, tad ne taip jaučiasi. Šalia stovint varilio garsas įdomus, kaip kokios žoliapjovės, tačiau tikrai elastingas ir gerą sukimo momentą išlaiko labai plačiame sūkių diapazone.. Kas per 65000 daryta parašiau anksčiau. Dėl nuvertėjimo, manau jo vertė labai keitėsi pirmus tris ekspluatavimo metus, nes nauji jie buvo nesveikai brangūs. Dabar jų kaina nelabai ir keičiasi. Tikrinant radus problemų pakaboje turėti omenyje, kad ji nėra pigi ir, kad susidaryti bendrą tikrą išlaidų vaizdą paprašyti serviso sąmatos. Tas pats su ratų guoliais. Visa kita, kaip bet kuriam auto.
Pilnas atsiliepimas...
Rasa | 2013-05-18
Audi A2 1.4 TDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiška, mažai kuro ima, lengva parkuoti, moteriškas gražus automobiliukas
dažnai neužsiveda, brangios detalės
Metus laiko vairuoju Audi A2 1.4 TDI automobiliuką. Labai smagi ir graži mašinėlė, bet dabar jau pradėjo nervinti... Pastovėjo tris dienas, nebeužsiveda... Per metus pakeičiau tris akomuliatorius dėl tos priežasties. Paskutiniu metu bilda priekiniai ratai, tai vėl reikės kažką keisti jau, o kainos ne pigios. Ar gali kelias dienas pastovėjusi mašina nebeužsivesti? Arba užrūdyti kas nors stovint? Kitų žmonių automobiliai stovo po savaitę laiko kieme, bet jie važiuoja. Vadinasi, užsiveda. Neperprantu savo mašiniuko.... Gal apšviestumėte mane?
Pilnas atsiliepimas...
Rokas | 2012-08-01
Audi A2
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Manevringas,Greitas,stabilus,Aliuminis kėbulas
Dažni daviklių gedimai
Audi A2 ekspoantuotas apie 2 metus, gana taupi 6ltr, vikrus ir greitas žaisliukas, 4 suaugusiems vietos per akis, gal bagažine kiek mažoka, varikliukas nesipurto prie didesnio svorio, bet automobiliukas turi gana daug gedimų, kurie dažniausiai susiję su kompu, nes pasitaikė šie gedimai - krito apsukos automobilis užgesdavo kas pora sek. apsuku daviklis. toliau buvo vairo stiprintuvo daviklis del jo visa elektronika mirkčiojo , guoliu davikliai , starterio el gedimai ,abs daviklis,epc kai -25 auto stabdo kol nepašyla kiti kaip ir visu automobilių stabdžiai ir tt. pakaba kaip ne keista remontotui neteko niekas nebarška 1.4 benzinas tikrai traukia labai gerai ypač mieste ką nors aplenkti 6-6,5 tikrai neblogos sanaudos ,kišt rankų nereikėjo tai ir nieko pasakyti negaliu nuvertėjimas mažas ,nes aliuminis kėbulas,bet davikliams tikrai nemažai išleidau apie 3-4 pirkau už 15tūkst būtinai prieš perkant nuvažiuoti į servizą, nes kai reikės taisyt gerai nepasirodys
Pilnas atsiliepimas...
Liutauras | 2010-04-28
Audi A2 1.4 benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gatveje issiskiriantis automobilis, nebloga iranga.
Per brangus visais atzvilgiais. Paprasciausiai galima nusipirkti geresni automobili uz tokius pinigus.
Teko vazineti su A2 automobiliuku su benzininiu varikliu. Automobilis nors yra tikrai nedidukas istikruju sudaro nemazo ir erdvaus automobilio ispudi - to nesitikejau. Taciau daugelis kitu dalyku man vienareiksmiskai nepatiko. A2 pakaba labai siurksti ir nemaloniai vaziuoja per duobes, net ir nedideles, variklis dirba per garsiai. Interjeras ne tik, kad nemalonus, taciau ir labai prastos kokybes - mygtukai padengti guma ir pastebejau jau nusideveje, ant sviesiu sedyniu kuo puikiausiai matomos visos demes. Nezinau gal tiesiog per dfaug tikiesi is Audi, nes cia tikrai paprastas, miesto automobilis is kurio neverta tiketis labai daug. Be abejo detaliu surinkimas yra puikus, visu prietaisu valdymas paprastas ir aiskus. Galines sedynes lengvai susilanksto ir gaunamas lygus pavirsius. Iranga taip pat gera - visu langu valdymas elektra, kondicionierius, el. veidrodeliai ir pan. Is isores automobilis man atrodo tikrai patraukliai - visgi jis issiskiria is kitu, yra idomesnis. Tik kazin ar cia svarbus kriterijus renkantis panasu automobili. Variklis yra visiskai nesmagus ir neekonomiskas. Vazinejant beveik vien mieste, jis surijo apie 9l/100km. Nezinau ar tai normalu siam varikliui ar tiesiog automobilis turejo kazkokiu problemu. Negaliu nieko pakomentuoti. Kiek zinau yra problemu su lemda zondu.
Pilnas atsiliepimas...
M.B. | 2010-02-25
neįvertintas ir tikrai patikimas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
geras patikimumas,ekonimiški varikliai, patogios sėdynės, mažai genda, gera pavarų dėžė (nors kartais išsiklaipo traukutės), nerūdijantis kėbulas, mažas nuvertėjimas, puiki surinkimo kokybė
nuteka alyva iš variklio, genda generatorius, rūdija duslintuvas, dujiniai amortizatoriai - neilgaamžiai, vairo trauklių antgaliai - neilgaamžiai, pasitaik stabdžių sistemos gedimų (žarnelių įtrūkimai), nepraktiška bagažinė, didelė kaina, nepigi taisyti
Labai gerai surinktas automobilis, turintis aliumininį kėbulą. Dėl šių naujoviškų išradimų mašina labai brangi iki šiol ir todėl ilgai jos niekas neperka, bei pasiūla labai nedidelė. Tai solidus mažas automobilis, nors išoriškai neatrodo labai mažas, toks nėra ir salone. Vidus tikrai erdvus , sėdynės patogios. Fantastiųkai gerai surinktas salonas, medžiagos labai kokybiškos, matosi, kad koncernas netaupė. Salonas labai ilgaamžiškas ir nenusitrina. Niekas nebarška, necypia ir negirgžda. Sėdėdamas prie vairo jauti, lyg sėdėtum aukštesnės klasės Audi modelyje, sėdėsena gana aukšta (panaši į A klasės Mercedes). Didelis pliusas - galimybė patikrinti alyvos lygį neatidarant variklio dangčio. Galines sėdynes gali visiškai išimti, visaip stumdyti. nervina galinis stiklas, kuris neatlieka tiesioginės fiunkcijos, jo nesimato per galvų atlošus ir jis labai siauras. Labai aukštas mašinos užpakalis kartais priverčia pajausti vairuotoją mašinos galą, kad užpakalio netrinktelti kur nors aikštelėje su žema pastoge. Todėl kartais gali pritrūkti vidinės galinio vaizdo kameros. Nelabai patogi bagažinė (pakrovimo atveju). varikliai labai naujoviški ir inovatyvūs. įdomus variantas - trijų cilindrų turbodyzelis 1,2 l darbo tūrio 45kw. jam pilnai pakanka 3 litrų šimtui km (jei tvarkingas). žinoma, jis tinka tik mieste. galingesni variantai - 1,4 tdi (55 ir 66kw) - puikūs dyzeliai, tik labai garsiai dirbantys ir drebantys. užtat ekonomiški (užtenka mažiau nei 5l 100km) ir patikimi. nemėgstantys dyzelių ir mažiau taupantys gali rinktis gerą ir modernų 1,6 litro FSI 16v variklį su tiesioginiu benzino įpurškimu. jis sunkiau tvarkomas, tačiau ryja vid. 100km apie 6 l. benzino, bet dažnai pasigirsta atvejų, kad tokios sąnaudos pasitaiko retai, jos neva gerokai didesnės. 1,4 l. 16v 55kw variklis - senas ir gerai žinomas, patikimas,bet norisi geresnės traukos, o ekonomiškumu yra visiškai analogiškas galingesniam. mašina labai mažai nuvertėja, didesnių gedimų nepasitaiko, pakaba labai patikima, bet jos remontas brangus. sankaba kainuoja apie 600lt (neoriginalas), priekinis žibintas svyruoja +- 500 lt, priekinės trinkelės - apie 90. gerai apžiūrėti variklį ir įsitikinti, ar tikrai verta pirkti tokią mašiną, nes joi nors ir patikima, jai sugedus gali kilti nemažai išlaidų. labai atidžiai reikia apžiūrėti kėbulą,c nes aliumininiai kėbulai trapūs ir sunkiai restauruojami, brangu pirkti aliuminines detales. o šiaip mašina verta dėmesio, tik ne visiems patiks jos išvaizda ir galinis stiklas, kurio "buvimas" tarsi yra "nebuvimas".
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Audi modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Maži    A1
    S1
  Kompaktiniai   A3A3A3
  S3 S3S3
    RS 3 RS 3
  Vidutiniai  80B4A4A4A4A4A4
 90   
  S2 S4S4S4S4S4
  RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 
   S5S5
  Dideli  100A6A6A6A6
  S6 S6S6S6
   RS 6 RS 6 RS 6
  Reprezentaciniai   A8A8A8
  S8 S8 S8
  Kupė  CoupeCoupe  A5A5
  TTTTTT
   TTSTTS
   TT RS TT RS
   RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė    A5 SportbackA5 Sportback
   A7
    S7
    RS 7
  Kabrioletai   Cabriolet  CabrioletCabriolet  
  Mini krosoveriai     Q3Q3
    RS Q3
    Q2
  Krosoveriai   AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro
   A4 allroad 
  Visureigiai    Q5Q5
    SQ5SQ5
  Dideli visureigiai    Q7Q7
    SQ7
  Mini vienatūriai   A2  
  Sportiniai    R8R8
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai