Markės
192 iš 1426
BMW Z4 2002 - 2008
BMW Z4, 2002 - 2008
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.08% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)Viso įvertinimų: 1
4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)24% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.0)14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
BMW Z4 2002 - 2008BMW Z4 2002 - 2008BMW Z4 2002 - 2008BMW Z4 2002 - 2008BMW Z4 2002 - 2008BMW Z4 2002 - 2008BMW Z4 2002 - 2008BMW Z4 2002 - 2008BMW Z4 2002 - 2008BMW Z4 2002 - 2008BMW Z4 2002 - 2008BMW Z4 2002 - 2008BMW Z4 2002 - 2008BMW Z4 2002 - 2008
Kai pasirodė naujasis BMW Z4 pakeitęs Z3 modelį, reakcijos buvo … įvairios. Ilgas sportiškas automobilio priekis keistai, bet visgi derinasi su vidurine dalimi su persikertančiomis įdomiomis linijomis. Ar dizainas patinka ar ne, tampa iškarto nesvarbu kai tik atsisėdi už vairo. Tai puikiai valdomas, dinamiškas automobilis susilaukiantis tik gerų atsiliepimų – žodžiu smagus! BMW Z4 yra galiniais ratais varomas ir gaminamas tiek kabrioleto, tiek kupė kėbulais. Z4 yra gerokai didesnis nei Z3 ir turi žymiai standesnę važiuoklę. Z4 turi tokią pačią priekinę pakabą kaip ir jo pirmtakas, o galinė tapo tobulesnė – šįsyk daugiasvirtė vietoje Z3 naudotos senojo 3 serijos E30 pakabos. Galingiausias variklis, neskaitant M Z4 varianto yra 3.2 L su 246 kW (330 AG)/7900 rpm galia. Automobilis, reikia pažymėti, buvo ganėtinai sėkmingas įvairiose žiedinėse varžybose.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 1
Ricardas | 2009-08-18
BMW Z4 - civilizuotesnis ir isbaigtesnis nei Z3
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Techniskai labai isbaigtas automobilis, atrodo, kad viskas nupoliruota iki tobulybes. Kokybiskas, komfortiskas, geras variklis, gan smagus vairuoti. Bendrai tai labai civilzuotas rodsteris.
Ne toks smagus kaip Z3, abejotinas dizainas, ne pats geriausias valdymo astrumas.
Z4 modelis niekuom nepanasus i savo pirmtaka Z3. Automobilis tapo didesnis, grubesmis, vyriskesnis. Automobilis is pirmo zvilgsnio atrodo kiek neiprastai, taciau isiziurejus galima pastebeti harmioningas linijas, gerai apgalvotas detales. Automobilis apgalvotai skurtas, kad atrodytu sudetingas. Taciau automobilis taip atrodo ne toks subalansuotas ir nuotraukose jis kartais atrodo geriau nei istikruju :) Na bet ne tai pas Z4 yra svarbiausia. Man isties patinka automobilio galas, o coupe apskritai atrodo puikiai. Viduje - viskas gerokai geriau (ypac palyginus su Z3) - medziagos gerokai kokybiskesnes, metalo spalvos apdaila dera puikiai ant skirtingu detaliu, pats dizainas yra tipisko naujojo BMW stiliaus - neperkrautas ir lakoniskas. Nors stilius keistai atrodo (ypac tokio stiliaus automobilyje), taciau jis yra idomus. Na cia skonio reikalas. Beje, ziureti i prietaisu rodmenis nelabai patogu is tam tikro kampo, o dureles atidaryti taip pat nesmagu - cia jauciamas kazkoks ne vokiskas stilius. Sedynes komfortiskos ir pakankamai erdvios, taciau neturi labai gero soninio palaikymo. Kapotas tikrai ilgas ir tai skiriamoji BMW automobiliu detale. Bagazine, beje, vos ne dvigubai didesne nei Z3. Galinis stiklas yra stiklinis ir sildomas. Didziausias privalumas - Z4 puikiai valdomas, jo galine pakaba jau nera tokia primityvi kaip Z3, todel automobilis vaziuoja tolygiau, ne taip nervingai kaip Z3. Zodziu automobili galima vairuoti greitai ir lengvai, stabilumo kontrole isikisa atsargiai, taciau ja galima isjungti. Elektroninis vairo stiprintuvas puikiai veikia, yra tikslus, taciau nera tokio rysio su keliu koks buvo pas Z3, tokiam automobiliui tai visgi minusas, gal per daug komforto? Variklis tikrai puikus - linijoje 6 cilindrai, 192 AG. Automobilis gal ir nera galingiausias tarp konkurentu, taciau pats variklis labai puikiai atitinka duomenis, turi galios ir prie zemu sukiu, zodziu tikras jausmas yra neblogas. Variklis kai reikia dirba tyliai (ant laisvu aosuku), kai reikia jis puikiai girdimas - komfortiskas derinys. Automobilis beveik be trukumu. Geras pasirinkimas ir gera investicija.
Pilnas atsiliepimas...
 
BMW modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Maži     i3
  Kompaktiniai    1 klasė1 klasė
   1 klasės M CoupeM135i
    2 klasės Coupe
    M2
  Vidutiniai  3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
  M3M3M3M3
    3 klasė Gran Turismo
    4 klasė
    4 klasė Gran Coupe
  Dideli  5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
  M5M5M5
   5 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai   7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė  8 klasė 6 klasė6 klasė
   M6 M6
  Keturduriai kupė     6 klasė Gran Coupe
    M6 Gran Coupe
  Roadsteriai   Z3Z4Z4 
  Z3M Z4M  
  Mini krosoveriai    X1X1
  Krosoveriai     X4
    M40i
  Dideli krosoveriai    X6X6
   X6MX6M
  Visureigiai    X3X3
  Dideli visureigiai   X5X5X5
   X5MX5M
  Mini vienatūriai     2 klasės Active Tourer
  Sportiniai   Z8  
  Supercar     i8
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai