Markės
217 iš 1560
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Dinamiški varikliai
  • Itin kokybiškas interjeras
  • Puikiai valdomas
TRŪKUMAI
  • Vis dar nėra hibridinio varianto
  • Brangus nupirkti ir išlaikyti
  • M50d netikras variklio garsas...
"Automobilis turi įdomią funkciją – manevruojant nedideliu greičiu tarkim stovėjmo aikštelėje ir norint grįžti atgal galima įjungti atgalinį režimą, kuris autonomiškai valdys automobilio vairą manevruojant atgal"
Jau ketvirtos kartos BMW X5 kodiniu pavadinimu „G05“ pagamintas naudojant BMW CLAR platformą, kuri naudojama neseniai pristatytuose septintos serijos „G11“ ir penktos serijos „G30“ modeliuose. Naujas X5 palyginti su pirmtaku tapo 36 mm ilgesnis, 66 mm platesnis ir 19 mm aukštesnis. Visureigis turi penkių svirčių galinę daugiasvirtę pakabą, yra komplektuojamas su visų keturių vairuojamų ratų mechanizmu bei pneumatine reguliuojama pakaba, kurią galima pakelti arba nuleisti per 40 mm. Išoriškai automobilis pasikeitė nedaug – profilis išliko toks pats, o kaip didžiausius pakeitimus galima įvardinti padidėjusias priekines radiatoriaus groteles bei visiškai naujo dizaino galinius žibintus, kurie dabar yra panašūs į naujai pristatyto trečios serijos BMW. Dinamiškumo suteikia vykusiai įkomponuotos kėbulo linijos einančios per automobilio šonus. Visi šie pakeitimai nepagadino bendro įspūdžio – tai puikiai atpažįstamas BMW X5 toks kokį prieš daugelį metų pamėgo pirkėjai. Naujoko interjeras taip pat pasikeitė nedaug – tokia pati į vairuotoją orientuota iš itin kokybiškų medžiagų pagaminta priekinė panelė turi logiškai išdėstytus ir lengvai suprantamus valdiklius. Tik prietaisų skydelis jau nebeturi tradicinių apvalių BMW ciferblatų, vietoje jų matome panašius į Peugeot naudojamą konfigūraciją kur apsukų rodyklė juda į priešingą pusę – reikės šiek tiek laiko priprasti. Tai padaryta norint tarp abiejų pagrindinių ciferblatų patalpinti navigacijos rodmenis. BMW infosistemą galima valdyti įvairiausiai – sukiojant arba liečiant ratuką esantį centrinėje konsolėje, naudojant mygtukus ant vairo, per lietimui jautrų ekraną, taip pat balsu ir gestais. Automobilis turi įdomią funkciją – manevruojant nedideliu greičiu tarkim stovėjmo aikštelėje ir norint grįžti atgal galima įjungti atgalinį režimą, kuris autonomiškai valdys automobilio vairą manevruojant atgal. Šalia viso to BMW X5 turi puikią 3D parkavimosi sistemą, Harman Kardon garso sistemą, lazerinius žibintus, gali būti atidaromas telefono pagalba ir t.t. Visureigis tapo dar praktiškesnis – kiek didesnis nei pirmtakas, galinis bagažinės dangtis padalintas į dvi dalis ir kablys dabar veikia elektros varikliukų pagalba. Salone gausu USB jungčių, talpių dėtuvių įvairiems daiktams ir vandens buteliukams, o priekyje esančias puodelių nišas galima tiek atšaldyti, tiek pašildyti.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti pagal kurą:
     
Modifikacijų: 4
KĖBULAS 30d (265 Hp) xDrive Steptronic
Kėbulo tipas Visureigis
Durų skaičius 5
Sėdimų vietų skaičius 5
Bagažinės talpa, l 645/1860
VARIKLIS
Degalai Dyzelinas
Kuro sistema Diesel Commonrail
Variklio tipas Cilindrai eilėje
Variklio pozicija Priekyje, išilgai
Darbinis tūris, cm3 2993
Cilindrai/vožtuvai 6/24
Galia, AG/KW/aps.per min. 265/198/4000
Maks. sukimo momentas, Nm/aps.per min. 620/2000
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s 6.5
Maksimalus greitis, km/h 230
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Visi
Vairo stiprintuvas Elektrinis
Pavarų dėžė Automatinė 8 pavarų
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 4922
Plotis, mm 2004
Aukštis, mm 1745
Svoris/Max svoris, kg 2110/2860
Atstumas tarp ašių, mm 2975
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekinė pakaba Double wishbone
Galinė pakaba Double wishbone
Priekiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Galiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Priekinės padangos 255/55 R18
Galinės padangos 255/55 R18
DEGALŲ SĄNAUDOS
Mieste, l/100km 6.8
Užmiestyje, l/100km 5.6
Vidutinės, l/100km 6
CO2 emisija, g/km 158
Degalų bako talpa, l 80
Autoterminų paaiškinimai...

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
BMW modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Maži     i3
  Kompaktiniai    1 klasė1 klasė1 klasė
   1 klasės M CoupeM135iM135i
    2 klasės Coupe
    M2
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
  M3M3M3M3
    3 klasė Gran Turismo
    4 klasė
    4 klasė Gran Coupe
  Dideli  5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
  M5M5M5M5
   5 klasė Gran Turismo 
    6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai   7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė  8 klasė  8 klasė
   6 klasė6 klasė
   M6 M6
    M8
  Keturduriai kupė     6 klasė Gran Coupe
    M6 Gran Coupe
  Roadsteriai   Z3Z4Z4 Z4
  Z3M Z4M  
  Mini krosoveriai    X1X1
    X2
  Krosoveriai    X3X3X3
    X4X4
    M40i
  Dideli krosoveriai    X6X6X6
   X6MX6M
  Visureigiai   X5X5X5X5
   X5MX5M
  Dideli visureigiai     X7
  Mini vienatūriai     2 klasės Active Tourer
  Sportiniai   Z8  
  Supercar     i8
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai