Markės
193 iš 1485
BMW X5 1999 - 2007
BMW X5, 1999 - 2007
513Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.88% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 13
30% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 54% Ne 46%
BMW X5 yra vidutinio dydžio SUV gaminamas su visų varomų ratų pavara ir linijiniais 6 cilindrų arba V8 benzininiais ir dyzeliniais varikliais. BMW modelį X5 apibūdina kaip SAV (Sport Activity Vehicle), o ne SUV (Sport Utility Vehicle) pabrėžiant ne bekelės sugebėjimus, o puikias automobilio savybes ant asfalto. Kaip ir jo konkurentai Lexus RX 300 ir Mercedes M-Class, X5 yra suprojektuotas kaip lengvasis automobilis, o ne tikras visureigis. BMW kompanijai nupirkus Rover kompaniją, BMW inžinieriai perėmė ilgametę Rover kompanijos patirtį visureigių kūrime – tai buvo didelis žingsnis X5 kūrimo procese. To pasekoje matomi akivaizdūs pavyzdžiai – X5 naudoja leidimosi nuo kalvos kontrolės sistema, dviejų dalių galines dureles (panašiai kaip Land Rover). Didžioji dalis elektronikos paimta iš BMW E39 5 serijos, kad sumažinti kūrimo išlaidas. Skirtingai nuo Range Rover modelių, X5 buvo suprojektuotas kaip sportiškas kelių automobilis, jo visureigio savybės yra menkos. X5 (skirtingai nei tokie SUV kaip Porsche Cayenne) neturi tokių visureigiams būdingų sistemų kaip sužeminta pavara, blokuojamas diferencialas, reguliuojamas pakabos aukštis, vandeniui atsparus oro paėmimas ir t.t. Nepaisant to, kad X5 yra visais ratais varomas, tačiau 62 % variklio sukimo momento atiduodama į užpakalinius ratus ir taip sudaromas įspūdis, kad automobilis varomas galiniais ratais. Daugelis savininkų pastebi, kad automobilis yra tarsi 5 serijos BMW su visais varomais ratais.
BMW X5 turi daug bendrų komponentų ir detalių su Land Rover Range Rover L322 modeliu.

Buvo gaminama ir šarvuota X5 versija.

Automobilis pelnė geriausio Australijos prabangaus visureigio vardą 2001 ir 2002 metais.
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 13
2018-09-04
Bmw x5 3.0d
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Isvaizda, saugumo jausmas, patogumas,
Isvardinau gedimus
Sveiki. Turejau sita grazuoli metus laiko. 2003 metu. 3.0d. Automatas. Nupirkau ir iskart pradejau ruosti sau. Pakeiciau tepalus, filtrus, vandens pompa ir tt.... Tada pastebejau, kad tepalo ausintuvo tarpine suejus, pakeiciau. Tada nuluzo duru rankena, cia x5 problema, pakeiciau. Per metus keiciau 3 kartus stabdziu diskus, nes jokie nelaiko, sulinksta. Tris kart keiciau tepalus, nes per metus virs 20 tukstanciu prasukau. Praejau tech po metu, nes anglijoj. Dziaugiausi, kad masina visiskai negenda. Ir prasidejo. Per savaite laiko nuejo kondyskes siurblys, galiniai ratai issiskete, ventiliatorius nuejo, nuluzo ta pati rankena, pradejo variklis pulsuoti. Zodziu, kol negenda, tai masinele gera, bet paskui....
Pilnas atsiliepimas...
2018-03-18
X5 3.0d 135kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Tvirtai stovi ant kelio, jaucias kiekviena kelio danga. Stabili dideliu greiciu. Geras matomumas, didelis kuro bakas. Isvaizda nesenstanti. 285 plocio padangos daro ji maloniu akiai.
Sunkus, ir 135kw galios mazoka, mieste uztenka, autostradoje irgi, bet rajono keliuose truksta. R19 Kieta pakaba, zvyrkelio nemegsta. Masina sena, visi mazgai po biski byra, dalys brangios, remontas kur pasirinksi remontuoti.
Turiu šį auto jau tris metus. Jei klaustų draugas ar pirkti, sakyčiau kad ne, nebent tikrai gerai uždirba ir negaila šioje vietoje leisti pinigų. Auto pirktas už 6.000eur, iki šios dienos jau išleista 7000-8000eur remonatms ir eksplotacinėms išlaidoms. Visi remontai atliekami vidutinio lygio servise, Krasta servisas per brangu net daugiau nei vidutines pajamas uzdirbant. Labiausiai atsibodo parktronikai ir duru rankenliu tvarkymas, aliuminio remelis kuris pastoviai nelaiko kainuoja apie 150eur su pakeitimu. Jau viena rankena strigineja, panasu reikes ne uz ilgo keisti. Per tris metus renovuota turbo, ausiinimo sistema (visi termostatai, kuriu trys), EGR, pakaba [brangus malonumas, tvarkant prieki ir gala, prikelti ja iki 100proc panasiai apie 1800kainavo], isdege pikseliai, salono ventiliatorius (visas salono priekis ardosi ), kuro siurblys [ju yra trys, bake viena, per kebulo viduri padavimo ir auksto slegio, pirmi du pakeisti]; pavaru dezes tepalai keisti, tarpine, valdymo fyskes tarpine. Pavaru deze nuo pirkimo iki pat dabar kol nesusyla tepalai - lengvai dunksi jungiant pavaras, neprogresuoja. Tvarkyta pneumatine pakaba gale - kompas keistas, viena pagalve, kita dar keisti nusimato, nes per kelias paras stovimo nuseda galas. Remontas bus apie 300eur. Garso blokas keistas apie 100eur naudotas. Tepalai kas met keiciami , apie 180-200eur su visais filtrais. R19 padangos 400eur naujos kinietiskos, siaip neblogos. Tiek vasarai tiek ziemai. Turbo remontras antra karta (saltoji dalis tepalus leido), 200eur. Purkstuku korekcija, keisti nereikejo, brangu nebuvo apie 100eur. Dar nusimato vairo koloneles remontas... bus nepigu. Pilna diagnostika Krasta servise, jei rasite toki X5 kurio samata Krastoje iki 1500 - 2000eur - bus neblogas. Paprastam servisi iki 800 privesi iki gero. Labiausiai tiketina samata bus nuo 10.000eur :) Gera rasti bus sunku. Jei atsukciau laika atgal - ieskociau geriau benzininio 3.0i arba 4.4i face lift. Kas pirks mano - pasisesks, bus daug kas pakeista :D
Pilnas atsiliepimas...
2017-08-15
Geriausias SUV uz pinigus
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, erdve ir sportiskumas
Sunku rast gerai islaikyta
Vazineju su 3.0dyzeliu pre fl. Jokiu didesniu bedu. Remontas brangokas bet ilgai laiko. Ziuret bendra isvaizda ypac salono. Nes jei tvarkingas savininkas tai nesupleso odiniu sedyniu ir t.t.
Pilnas atsiliepimas...
2017-08-13
Smagus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimi varikliai 135kW, daug NM jaucias kainpaspaudi pedala, protingos kuro sanaudos
160kW, problemos nes uzturbintas nelaiko dezes ir t.t.
Labai talpus ir seimyniskas automobilis. Vaziavimas ir dinamika labai geri ir su 3.0D. Trauka ispudinga
Pilnas atsiliepimas...
2017-07-18
Bmw x5 3.0d
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Isvaizda
Visas auto yra minusas
Vaziuokle patikrinta pilnai. Bet vaziuojant galas baladojasi. Galine sedyne tokia lygi, kad vaziuojant posukyje keleiviai ciuozineja is vieno sono I kita. Variklio garsas viduj toks, kad net skauda spaust daugiau. Greiciu deze isvis kazkoks nesusipratimas. Zodziu, kiek masina atrodo gerai, tiek techniskai ji yra nieko verta.
Pilnas atsiliepimas...
2017-02-16
Geras auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Auto nors ir senas vaziuoja ir atrodo iskirtinai
Remonto islaidos
Masina megstantiem sportiska vaziavima. Geras kelio jautimas, gardo izoliacija. Grazus militaristines isvaizdos automobilis. Senokas modelis bet jeigu patinka kariska isvaizda vertas tureti. Skaiciuojantiems kiekviena eura nerekomenduoju. Pirkti nepigiausia varianta ir tikrintis Krastoj
Pilnas atsiliepimas...
BMW777 | 2016-12-21
X5 2007
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, saugumas, dinamika, pravazumas, pakabos patikimumas, nerudyja, sunkiai sulauzomas
Silpnos spyruokles (pakeitus nebeluzta)
Puikus automobilis, galia pakeliau nuo 173kW iki 210kW. Sanaudos mieste iki 11-12l, uzmiestyje vaziuojant apie 130 km/h iki 9l. Vaziuojan apie 200km/h apie 14-15l/100km. Nuvaziavau jau 210 000km. Viskas veikia puikiai, tk reikia laiku pakeisti variklio grandine bei atlikti reikiamus prieziuros darbus. Silpnos orginalios spyruokles, luzo po 150 000km, bet pakeitus i naujas is vienodo storio vielos, problemos nebera. Vaziuoji 240 km/h greicio visai nesijaucia, stabilus, gerai valdomas auto. Bekeleje taip pat puikiai vaziuoja, jei tarpine tarp vairo ir sedynes, moka vaziuoti :) Pukiai vaziuoja per zvyra, galima kokiam ralyje pavaziuoti, tik tam reikia ismesti runflat tipo padangas. Po 210 000 km sugedo pora parkingo davikliu, nusipirkau kinietiskus po 25 eur ir toliau vaziuoju. Nerealiai malonu vairuoti, zinoma jei pilna komplektacija ir tvarkingas auto:) Tobulas automobilis jei zinai kaip ir kur priziureti..... reikia patikrinti stovi pries perkant: varikli, deze, pasitikrinti ar nevogtas :)
Pilnas atsiliepimas...
bmw | 2016-11-03
x5 3.0d, 2002m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Vaziuokle, komfortas, is dalies pravazumas kaip parketnikui
Automatas, gal dar elektra
Kaip is turgaus, tai visai neblogas auto. Jau pirkdamas zinojau, kad silpnoji vieta - dezes, tai teko uz tai ir susimoket du kartus, visa kita kaip ir visom auto, tai tas tai kitas... Jei ne silpnos dezes tai butu tikrai nebloga masina. Vaziuokle patvari (18 ratai), karta metuose paklibint uztenka. Komfortiskas palyginus su kitais parketnikais, su ML nera net ka lyginti (nebent man netikes ML buvo pasitaikes).
Pilnas atsiliepimas...
x5 | 2016-04-13
3.0D, FL, automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Variklis, salonas, išvaizda
Viskas, kas nesusiję su varikliu, salonu bei išvaizda
Greitas, patogus salone, tačiau dažnai ir nuolatiniais intervalais gendantis. Turiu daugiau negu metus, atvažiavęs iš Vokeitijos su trūkusiu kolektoriumi, nusprogusiu vairo stiprintuvo siurbliu. Per tą laiką keista - starteris, generatorius, perrinkta priekis/galas pakaba, radio blokas(kurį reikėtų vėl tvarkyti, nors bagažinėje dregmės nėra), stabdžių diskai (kurie nuolat išsikraipo, nors pirkti brangūs), panašu, kad greičių dėžei pabaiga ateina ir dar daug smulkmenų, kurios vis nesibaigia. Jokių priekaištų, trauka ir dinamika puiki Labai nekokie, per metus apie kaina nukrito apie 1500 Eur, gal net ir daugiau Nieko orginalaus - tikrinti išsamiai servise. Nusipirkus ir norint normaliai eksploatuoti - nusiteikti dažnai lankytis servisuose.
Pilnas atsiliepimas...
Almantas | 2015-01-19
BMW X5 3.0D 135kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdymas Variklio patvarumas
Beveik visur minusai
Pliusas yra valdymas ant kietos dangos,ko nesitiki is 2tonas sveriancios karves. Dazni elektronikos gedimai, kaip 15metu masinai,baisinei eksplotacijos kastai.. pakaba kainuoja kosmosa,o labiausiai nustebines dalykas buvo sugedes peciukas,kuris nebepute nei silto nei salto oro,ko pasekoje reikejo lupti visa priekine panele ir remontas atsistojo ~1700lt..kaip dzipas niekam tikes,uzklimpsti ten kur atrodo,jog su lengva masina nebus problemu. Mieste su srautu vaziuojant 13salerkos irgi skaitau daug,kaip prie tokios nedideles galios. Moki ne uz masina o uz BMW zenkla. Geriau konkurentai- vw Tuareg, mb ML bent jau yra naudos kaip is dzipo,patikimesni ir kaina mazesne! Vienintelis pliusas ir yra,kantrus 3ltr dyzeliukas,kuris pats yra patikimas,taciau sitai masinai per silpnas ir visiskai netinkantis.. Nuotaikos gadinimas,kaip atvaziuoji i servisa pasiimti ir reikai atverti pinigine... Rinkites tarp konkurentu..
Pilnas atsiliepimas...
 
12

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
BMW modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
678901234567890123456789012345678
  Maži     i3
  Kompaktiniai    1 klasė1 klasė
   1 klasės M CoupeM135i
    2 klasės Coupe
    M2
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
  M3M3M3M3
    4 klasė
    3 klasė Gran Turismo
    4 klasė Gran Coupe
  Dideli  5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
  M5M5M5M5
   5 klasė Gran Turismo 
    6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai   7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė  8 klasė 6 klasė6 klasė
   M6 M6
  Keturduriai kupė     6 klasė Gran Coupe
    M6 Gran Coupe
  Roadsteriai   Z3Z4Z4 
  Z3M Z4M  
  Mini krosoveriai    X1X1
    X2
  Krosoveriai     X4
    M40i
  Dideli krosoveriai    X6X6
   X6MX6M
  Visureigiai    X3X3X3
  Dideli visureigiai   X5X5X5
   X5MX5M
  Mini vienatūriai     2 klasės Active Tourer
  Sportiniai   Z8  
  Supercar     i8
  678901234567890123456789012345678
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai