Markės
148 iš 1433
BMW 5 klasė 1995 - 2004
BMW 5 klasė, 1995 - 2004
566Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.910% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 66
11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 76% Ne 24%
Šis modelis buvo plačiai giriamas visais aspektais - daugelis sako, kad tai yra pats geriausias BMW pasaulyje. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus. Puikūs dyzeliniai varikliai suteikia didelį sukimo momentą ir yra dar ekonomiškesni nei seni. Naujasis modelis gaminamas sedano ir universalo kėbulais vėlgi buvo evoliucinis ir labai panašus į E38 7 serijos modelio dizainą. Automobilis tapo truputį didesnis – tarpušis padidėjo 68 milimetrais, o ilgis - 55 milimetrais. E39 plieninis kėbulas veikia kaip saugos narvas keleivių apsaugai. Struktūrinis monokoko kietumas buvo padidintas naudojant kompiuterines inžinerines programas - kėbulo kietumas buvo padidintas 40 %, o šasi yra tokia tvirta, kad sekantis E60 modelis išlaikė tokį patį tvirtumą. Kad svoris ženkliai nepadidėtų daug kur pakaboje ir vairo mechanizme naudojamos aliumininės detalės. Nors automobilis ir nėra pigus, tačiau jis savo kainą užsitarnauja – puikūs 6 cilindrų linijoje varikliai, neprilygstamas savo klasėje valdymas, puiki surinkimo kokybė ir stabdžiai. Tarp trūkumų – ne pigus automobilio išlaikymas.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
Šis automobilis taip pat buvo antras pagal populiarumą po 3 serijos BMW ir uždirbo apie 50% viso kompanijos pelno.

E39 buvo visuotinai vertinamas beveik visais aspektais. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus. 
 
Šį automobilį vairavo ir futbolo žvaigždė David Beckham:
 
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 66
2017-10-16
BMW E39 3.0d 142kw. 2002m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Galingas, komfortiškas, gan ekonomiškas.
Rūdys, visuomenės stereotipai,
Automobilis, gana neblogas komfortiškas eiklus dinamiškas, nepasakyčiau, kad labai minkštas, tokio minkštumo kaip Audi ar MB neturi, bet labai pakenčiamas. Dizainas neblogas, gal sakyčiau net kiek klasikinis, tačiau jau gana pabodęs nes gatvėje tokių automobilių pilna. Orginali, bazinė garso aparatųra niekam tikusi, tai gi jei esat melomanas pasiruoškit kratyt kišenes. Šiaip automobilis važiuoja tyliai nebarška, puikiai laiko kelę, galima saugiai važiuoti 200km/h greičiu. Jei pats nesiremontuoji auto ir nežinai kur pigiau gauti dalių, tai gal šitas automobilis ne tau, nesakau, kad kainos kosminės, bet galima naujesnį auto išlaikyti už tą pačią kainą. Šiaip daug dalių šrotuose už neblogas kainas. Eksplotacija: tepalų pilasi 7l ir jeigu norėsi vergauti brandui ir pilsi Castrol tai litras kainuos apie 12e, tai vien už tepalus 90e+-, dar filtrai ir susidarys koks 140e + darbas, taip kad spreskit patys. O aplamai variklis patikimas gan eiklus, aš chipavau iki saugios ribos ,tai dabar 175kw ir 500Nm. važiuoja smagiai kuro sanaudos sumažėjo iki 7,5l gan ramiai važinėjant. pavarų dėžė neužkalama (šrote 50e), reduktorius man jau kaukia, (kaina apie 25e šrote). Tačiau pats didžiausias šio automobilio minusas tai RŪDYS, perkant labai atydžiai apžiūrėti kėbulą, ypač slenkščius, pakelkit su domkratu visuose 4-riuose taškuose ir žiūrėkit ar nelenda vidun, jei matot, kad iš po slenksčių lenda rūdys apsisukit ir eikit kuo toliau, tai pat rudyja arkos zapaskės vieta, grindys nes po kilimais daznai kaupiasi dregmė, kuri pasižymi keistu kvapu salone. Nuvertėjimas: na aš pirkau pries metus mokejau 3400e dabar manau parduočiau uz 3800e ( M-paketas + shadow line), taip kad kainas laiko. Tikrinti variklį, tvarkingas 3.0D nedūmija atsoliučiai gasuojant ant vietos. apžiūrėti galvą, ar nepučia šlangų, ir butinai atkreipti dėmesį į rūdis, jei nupirksi nesupuvusi reikia daryti koncervacija.
Pilnas atsiliepimas...
2017-08-19
BMW 525 TDS
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
gera garso izoliacia , gan taupus ramiai vaziuojant, saugus eismo ivykio metu
kol kas nepastebejau labai dideliu gal siurblys kuris yra lepus kurui ir daznai buna nuvaryti kai arkliai rudys ant galinio dangcio slenkciu
sveiki pries pirkdamas si grazuoli cia ieskoau info ji kiek gan skurdoka, tad pabandysiu papasakot. Taigi ilgai galvojas tarp benzinoir dyelino nusprendziau pasirinkti 2,5 tds. Gal but daug kas skaitydami sakys durnas ne durnas deja nesu durnas papsakosiu kodel. taigi tarp mases skelbimu aki uzkabino pilkas 525 tds is italijos ilgai negalvojes nuvaiavau apziuret is iskarto paemiau. turejo jis pabraizymu pasilupinejimu nieko keisto is italijos juk masina, variklis kaip bitute kleksi graiai tolygiai. pasirinkau tds del to, kad pats krapstausi prie masinos motoras patvarus kantrus ir paprastas jokiu burtu stebuklu nera. po puses metu parejo priekiniai amortizatoriai na cia jau ju liga nelabai laiko e39 amortiai. toliau laksciau, kol nebeuzkuriau prie 15l dyzelio po to prie 30 beda buvo siurbliukas bake kuris is vieno bako i kita perpumpuoja dyzelina taipogi bmw liga. ziemapasildzius zvakes is puse pasukimo uzsikuria uzsyla greita, be sia vasara iskilo beda servize sake, jog barska tarska gradine nenorejau tiket tad sumasciau pasikrapstyt prie jo pats pasiskaitineau forumus nusiemiau dirza ir uzkuriau tarskesiai barskesiai dingo problema buvo skyvas. jame stovi guma kuri sudyla ir skyvas nebeturi icentrijos ir dauosi i kita skyva, pusdienis ir lekiu su vejaliu. po menesio padidejo sanaudos bet trauka zveriska pasidariau diagnostika ir parode, jog osm oro srauto matuoklis parejo pasikeiciau bedos dingo :) taigi patariu atvirai si motora senas geras patikimas. kam nors pagedus tikrai nesunku paciam susitvarkyt ;) detales nebekainuoja kosminiu kainu kaip anksciau nors ir sios masinos vaiksto nuo keletos simtu iki poros tukstanciu euru. be to srote arba restauruot daznai apsimoka, negu keist i nauja jai perki si auto siulau keleta patirinimu. sujungus visa elektronika masinoj sukiojan vaira neturi keistis variklio darbas garsas ar apsukos sokinet. jai ne tuomet siurbliui ateina paskutinioji. jai sunkiai siltas kuriasi nebegyva siurblio el dalis daznas senu bmw siurbliu liga, ziurek rudis nes slenkciai laibai plons skardos kurie laaabai greit prakiura. o toliau kaip ir visom masinom neturi stabdant must per vaira jai musa gali but kad jau diskai susikraipe teks keist naujasi jai dega abs antipraslydimas galimas variantas del abs daviklio gedimo arba abs bloko. jai neoro greicio o visa kita veikia tuomet uz vairuotojo galinio rato abs. jis nesunkiai pasikeicia, bet nepatariu pirkt nauja nes brandus ,,delfi'' neveiks tik ,,bosh'' gamintojo rekomenduoju o daugiau jokiu bedu! dalys beveik sveriamos galima daug info rast fb grupese forumuose arba istojus i koki nors bmw kluba mes klubieciai patarsim padesim kai galsim sekmes :)
Pilnas atsiliepimas...
2017-07-18
BMW e39 530D 2001m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Garso izoliacija, varyklio garsas, komforts, stabilumas kelyje ir t.t.
Rudys ant galinio dangcio....
Labai geras auto nusipirkau ir tikrai nesigailiu. Aisku detales brangios bet tikrai patikimos nes sudu nespaudzia. Problemu nusipirkes turejau minimaliu t.y. keiciau kaladeles atramini guoli ir oro srauto matuokle tepalu nerasysiu nes visi protingi zmones keicia tepalus tik nusipirke auto. Pats vairuoju universala tai bagazine labai erdvi su tokiu auto vykti i keliones labai patogu. Kuro sanaudos su mechanu vidutiniskai 7L vazineju ivairiai. Dazniausiai trasoj laikau 110-120km/h miesteirgi gazo kartais spusteliju. Jeigu norit ekonomiskesnes tai imkit mechana nes tikrai kosmoso neryja kaip kiti sako kad su automatu i 10L mieste vos pareina.Man tai mieste apie 8L ima sakyciau kaip su 3L dyzeliu nedaug. Nuvertejimas labai mazas. Istikruju brangokas auto kaip tokiu metu bet ir labai patogus bei geras.
Pilnas atsiliepimas...
2017-07-14
BMW 520 110kw mechan.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
graziai ziurisi,cikitom patink bmw zenkliukas.
garso izoliacija,islaikymas,pastovios bedos su ABS.
Bent jau mano atveju 110kw tinkamas tik trumpiem atstumam i parduotuve ir atgal. Nes tik prasidejo i savaite po~ 1000KM nuvaziavimas prasidejo ir byrejimas,serviso kastai kosminiai,maximum teko isvazinet be gedimo gal 3men. Tiesiog gal man tokia pakliuvo,bet daugiau nebesesciau uz bmw nebent naujos. Garso izoliacija prasta,traukos 0,nors ir vanusas, nebent dujas sumest damusimui iki maximos pavazinet papigiai,nes duju mieste tik 11l ima,tai cia tik vienintelis pliusas manau.
Pilnas atsiliepimas...
2017-06-05
bmw 5 2004m 530d
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Izoliucija , surinkimo kokybe , rinkos kaina gerai laikosi . Variklis geriausias 3l tikrai patikimas .
gan brangios detales kaip tokiu metu masinai
Automobily turiu tikrai ne ilgai , bendra nuomonė mašinai 16 m , techninė buklė puiki ( mašina 2003 - 10 ) . Mašinos izoliacija tikrai gera , susirinkimo kokybe taipat , 3l trauka tikrai labai gera , bet kuriuo momentu nuspaustas akseleratoriaus pedalas isjudina visus 142 kw . Masinos sanaudos uzmiesty telpu 6 l mieste normaliai vaziuojant 9-10l . Taigi bendra nuomone masina zmogui kuriam masina reikalinga ne tik kaip susiekimo priemonė . beje automatas veikia sklandziai labai . 2017m :)
Pilnas atsiliepimas...
2017-04-28
530D pre fl
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Galingas, patikimas, patogus, neissiskiriantis.
Rudys, abs problemos.
Automobilis buvo isigytas po triju lietuvisku ziemu, ir po pusmecio paleistas dalimis, nes technikinei pravaryti butu buve daug reikalu. Kaip ir visu bmw dazna liga tai abs blokas ispradziu buvo itariamas galinis kairys guolis nes dinginedavo spidometras, bet po keitimo ( geras guolis is stoto 25eu + 30 darbas) problema isliko ir nebuvo isaiskinta, bet klausantis pardaveju nereiketu tiketis kad viskas tik del daviklio, nes daznai buna sudile abs bloko siurbliuko angliukai. Tokiu atveju tenka keisti visa bloka, yra teke keisti e46, darbo nemazai, bet pas gera pigu sava meistreli saskaita buvo 40eu, o pats blokas is sroto 50eu. Buvo nusproges ir isiurbimo kolektorius(50 eu srote + 40eu darbas) bet cia reta beda. Is daznu ir rimtu bedu rudys! Vengite ju kiek galit nes puva slenksciai, dugnas ties galiniais ratais, bagazines dangtis pas universala amzina beda, nes supuva visiskai, o kainos nuo 150eu+ dazymas ir kiti darbai:) Ka dar buvo paliete rudys tai valytuvo mechanizma. Po filtru vairuotojo pusej daznai surudija obuoliukas ant kurio maunasi valytuvo kontrukcija ir mechanizmo dalis, jos issimauna nesikaiko ir del to vienas valytuvas nebeveikia. Su dideliais ratais vaziuokle reikia labiau saugoti, reikia zinot pas ka tvarkai tada bent nepermokesi. Pamirsus visas sias isvardintas bedas lieka malonumai:) automatine deze ir variklio galia puikiai veikiantis derinys, kuris maloniai lydi betkur. Salonas kokybiskas ir patogus, nepatariu isimineti org muzikos grotuvo, nes kokybe prie org muzikos koloneliu bus pati geriausia:) isskortinis su siuo auto nebusi bet pritaikius grazius ratus net universalas pakeicia veida:) Iki face lift modeliai jau gerokai atpige del rudziu ir savininku apleidimo, bet pasitaiko nebrangiu ir nesupuvusiu. Imant 3l dyzeli reikia nusiteikti bent 9l 100km susipilt o toliau kaip seksis:) siais laikais viskas kainuoja Atidziai tikrinti kebula, kuo maziau rudziu tuo lengviau gyventi:) isvis nepirkt is jaunuoliuku pirikupciku. Facelift modelis maziau problematiskas, ir kaip pigesne alternatyva galetu buti 525D 120kw
Pilnas atsiliepimas...
Domas | 2016-09-10
Gera mašina
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kokybe visomis prasmėmis.
Kuro sanaudos
Viskas puiku. Važinėju du metai, pareikalavo 0 investicijų. Tik labai neekonomiska. Mieste 16 l benzo o variklis pats silpniausias. Jai nezadat dėt dujų rinkitės dyzelinini varianta. Nepirkti benzininio varianto, jai nėra duju. Geriau rinktis Dyzelinį.
Pilnas atsiliepimas...
PanevezysBMWfans | 2016-07-16
BMW 525 TDS
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Variklis paprastas, detalios pigios, patogus, traukiantis aki.
vaziuokle, variklio pagalves, bake kuro siurbliukas, osm, klimos ezys.
Automobilis, kad ir senas, bet vis dar traukiantis aki.. Patogus, erdvus, patvarus bei leidzia greit prisiristi prie masinos. Matoriukas paprastas, paprasta nekintamos geometrijos turbina, purkstukas tik vienas elektroninis, o del siurblio.. jei pilant gera kura tai nesusidevi plundzeris taip greit ir kuriasi tiek siltas tiek saltas. Vaziuokle reiketu saugot, ir priekinius amortizatorius.. Svarbiausia siurblys, kad uzsivestu tiek siltas tiek saltas. Dumo nemestu daug juodo ir kad traukta butu nuo ~1.5k apsuku. O del kebulo tai reiktu kreipt demesi i slenkscius, dureliu apacias, bagazines dangti, zapaskes dugna.
Pilnas atsiliepimas...
zet | 2016-04-22
523_1999_universalas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patogus vairavimas
netinka bekelėj
auto tinkantis visiem šeimos nariam, ilgoms bei trumpoms kelionėms, patogus bei lengvas vairuoti. Įsėdus prie vairo, sudaro įspūdį, kad pritaikytas vairuotojui, viskas po ranka ir patogiai išdėstyta. Keleiviams taip pat patogu. Nespaudžiant jaučiasi, kad auto kiek vangoka (vistik virš 2t), tačiau tvirta ir patikima važiuoklė jautriai reaguoja į kiekvieną pasukimą, paskutiniu momentu nesunku išvengti kliūčių. Tinka vaižiuoti bet kokiu keliu (išskyrus miško ar bekelės), beveik nesijaučia nelygumai. Važiuoklė patikima ir palyginus nebrangi remontuoti, ko per metus laiko aplamai neteko daryti, nors važinėta žvyruotais keliais ir duobėtom miesto gatvėm (nuvažiuota apie 10000km). Rimtesnių bėdų buvo tik su sankaba, tačiau tai buvo staigių startų iš vietos iki šviesoforo bei drifto pasekmė (remontas 200eu). variklis 2.5 l, 125kW (M52TUB25), patikimas, ekonomiškas bei puikiai sutaria su dujomis (sanaudos 10-15). Bėdų nebuvo. JAV pripažinti kaip geriausi to meto benzininiai varikliai. sankaba 200eu, dujų reduktoriaus rem. 50eur, tepalų keitimas apie 30eur. Per metus nuvertėjo minimaliai. patikrinti ir jei atitinka poreikius-pirkti
Pilnas atsiliepimas...
Bumeris | 2015-11-06
BMW 530d 135kw automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiškas, pakankamai galingas, gera surinkimo kokybė
Didelės kuro sąnaudos mieste, smulkūs gedimai dėl nusidėvėjimo, modelis jau senas, pacanai perka tokius lavonus po 1000eur ir daužo medžius
Patogus važiuoti, komfortiškas, gera garso izoliacija, pakankamai galingas variklis. Komplektacija vidutinė, bet man pakanka - oda, elektra, autopilotas, multifunkcinis vairas, borto kompiuteris, klimato kontrolė. toliausiai esu važiaves 400km vienu kartu - nugara šiek tiek pavargtsta, bet atlošas prisipučia, galima pasireguliuoti pagal save kad būtu patogu. Dabar pirkčiau tik su komfort salonu. tada kai pirkau buvau žalias su bmw, nežinojau kad toks yra. Šiaip visi jie prasuke po puse milijono ir daugiau. sunku rast gera bmw dyzelini. Variklis skaitosi neužmušamas, bet norint viska galima užmušti. Su savo nuo pirkimo pravažiavau 45tukst. km. su varikliu nieko nedariau, bet sugedo oro srauto matuoklė (labai dažnas gedimas šiem varikliam), taip pat per 15tukst km reik dapilt apie 1,5litro tepalo. Biski padegina nors dumo jokio nemeta, ta dumngumas gal 10 kart mazesnis nei norma. Šiaip tepalai, filtrai atseina apie 100-120eur. Dabar kainos pasiekė tokį tašką kad neblogos būklės automobiliai nuvertėja nedaug. prieš 3 metus pirkau uz 2300eur. Dabar skelbimuose tokiu metu ir komplektacijos kainuoja apie 2000eur. pries 2 metus tvarkiau priekine vaziuokle, sumokejau 550lt, kolkas niekas nebarška. Guoliai priekiniai po 60eur, galinis apie 90eur. stabdžių kaladėlės 25eur Nepirkt pirmo pasitaikusio. Daryt diagnostika - nelaiko automatu dėžės, mechaniko smagračiai nueina. Pukštukai puliuoja, bet dabar jie pigūs, turbino dažnai nueina. Pagalvot ar tikrai nori pilt miesto po 11 litru i sena auto. Ir netikėt kai sako kad ryja 8 litrus mieste - mašina svera 1,6t, 3 litru motoras oru nevažiuoja. Daug važiuojant trasoj sanaudos neblogos - laikant 120 greiti ant autopiloto autostradoj po 400km sanaudos buvo 5,9 pagal pylimus iki pilno bako.
Pilnas atsiliepimas...
 
1234567
BMW modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Maži     i3
  Kompaktiniai    1 klasė1 klasė
   1 klasės M CoupeM135i
    2 klasės Coupe
    M2
  Vidutiniai  3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
  M3M3M3M3
    3 klasė Gran Turismo
    4 klasė
    4 klasė Gran Coupe
  Dideli  5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
  M5M5M5
   5 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai   7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė  8 klasė 6 klasė6 klasė
   M6 M6
  Keturduriai kupė     6 klasė Gran Coupe
    M6 Gran Coupe
  Roadsteriai   Z3Z4Z4 
  Z3M Z4M  
  Mini krosoveriai    X1X1
  Krosoveriai     X4
    M40i
  Dideli krosoveriai    X6X6
   X6MX6M
  Visureigiai    X3X3
  Dideli visureigiai   X5X5X5
   X5MX5M
  Mini vienatūriai     2 klasės Active Tourer
  Sportiniai   Z8  
  Supercar     i8
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai