Markės
158 iš 1577
BMW 1 klasė 2004 - 2012
BMW 1 klasė, 2004 - 2012
58Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.31% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 8
8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)
Ar rekomenduojuTaip 88% Ne 12%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Puikus dizainas
  • Smagus kelyje
  • Dinamiški dyzeliniai varikliai
TRŪKUMAI
  • Pigios medžiagos interjere
  • Nekomfortiška pakaba
  • Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
"Tai puikiai valdomas automobilis – savo klasėje jis neturi konkurentų šioje srityje ir šiek tiek primena senesnį 3 serijos BMW E36"
BMW 1 serija yra nedidelis prabangus šeimos automobilis gaminamas su 3 ir 5 durų hečbeko, kupė ir kabrioleto kėbulais. Tai pats mažiausias, pigiausias BMW ir dabar gaminamas ant atskiros E87 platformos skirtingai nei ankstesni BMW 3 serijos compact modeliai, kurie nors ir nedidukai buvo gaminami ant 3 serijos BMW bazės. Naujas 1 serijos automobiliukas yra vienintelis savo klasėje turintis galinius varomuosius ratus ir išilgai montuojamą variklį. Šis modelis visgi turi nemažai bendro su didesniu E90 3 serijos BMW - dalijasi daugeliu komponentų, tame tarpe priekine MacPherson ir galine trapezoidine pakabomis ir t.t. BMW teigia, kad automobilis turi daugiau kaip 60 % komponentų pasiskolintų iš E90. Tai puikiai valdomas automobilis – savo klasėje jis neturi konkurentų šioje srityje ir šiek tiek primena senesnį 3 serijos BMW E36. Per pirmus 1 serijos pardavimo metus automobilis iškarto tapo vienu iš sėkmingiausių BMW produktų. Tiktai 3 ir 5 serijos BMW parduodami geriau. Tai puikus rezultatas automobiliui, kuris yra brangesnis už beveik visus savo tiesioginius konkurentus. Būtent 1 serijai turi būti dėkinga BMW, kuri aplenkė kitą prabangų gamintoją – Lexus.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tai pats mažiausias, pigiausias BMW ir gaminamas ant atskiros E87 platformos skirtingai nei ankstesni BMW 3 serijos compact modeliai.

Šio automobilio reklaminiame klipuke dalyvavo varliukas Kermitas paišantis viražus dykumoje tuo akcentuodamas automobilio manevringumą ir žaismingą natūrą.

1 serijos kupė yra bendrai giriamas kaip savotiškas grįžimas prie BMW ištakų, kuomet BMW sedanai buvo paprasti, lengvi ir puikiai valdomi.

BMW 118d laimėjo prestižinį „Pasaulio žaliojo automobilio“ apdovanojimą kaip vienintelis sportiškas automobilis, kurio CO2 emisija ir kuro sunaudojimas yra panašūs į Toyota Prius.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 8
2019-08-12
BMW 118D E87
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikiai valdomas, išvaizdus, ekonomiškas.
Benzininiai varikliai niekam tikę, pakankamai lepi važiuoklė.
Liaudiškai "pirmukas" arba "sportbatis". Automobilį jau turiu metai laiko, per kuriuos nuvažiavau 30.000km. Mano nupirktas modelis buvo 118d. 90kw, 2.0 litrų, 6 pavarų ekonomiškas variantas. M47TU2D20 patikimas ir ekonomiškas variklis kurio grandinė nelinkūsi į trūkinėjima kaip N47D20 (130kw) ar M47TU2D20 (120kw). Vidutinės kuro sanaudos nebuvo viršijusios 6.5l/100km ribos. Važinėjau ir Vilniuje, ir autostradoje. Garso izoliacija puiki, priekyje sedėti malonu, tačiau gale ir bagažinėje vietos nėra daug, čia savo vaidmenį atlieka galiniai varomi :) Salone nėra daug nereikalingos elektronikos kuri iššaukia problemas, važiuoklė paprastesnė nei 5 serijos ar 7 serijos BMW. Valdymas puikus, niekada nenuvylė greičiau rikiuojantis ar manevruoti tarp mašinų srauto, tiesiog prilipusi prie kelio. Vairas pakankamai sunkus, tačiau tai sukelia stabilumo važiuojant didesniu greičiu, parkuotis būtų kiek sunkiau veganui :)) Asmeniškai dizainas pranoksta visus savo hachbeku konkurentus. Per metus laiko pravažiavus 30.000km, neskaitant tepalų keitimo, reikėjo remontuoti tik važiuoklės dalis, ji pakankamai lepi. Per tą laiką pakeičiau abi priekines stabilizatoriaus traukes ir galines stabdžių kaladėles. Patariu nedėti pačių pigiausių važiuoklės dalių, nes skūpas moka du kartus, ypač su traukėm :)) Nuvertėjimas per metus laiko apie 300eur. NEPIRK BENZINO :)) benziniai varikliai niekam tikę, nėra ekonomiški, nėra galingi ir turi problemų su grandinėmis. Patarčiau rinktis dyzelinį variantą kuris užtikrins dinamišką važiavimą, bus ekonomiškas (6 bėgiai), ir neturės tiek grandinės problemų :)
Pilnas atsiliepimas...
2019-07-30
Kibiras triperinis stuburui i triusikus pasipilt
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
As neizvelgiu,o nesuprantantiems ir nezinantiems kas tai is tikro do triperis,belieka tik isvaizda ir valdymas ant lygaus,lygaus asfalto
Kietas kaip taburete gale sedintiems,varikliai kosmaras,traukos-ekonomijos nulis,medziagu kokybe kaip Bmw apgailétina,lb.lb.rimti elektronikos gedimai.Ziema gali greit patapt zmogzudys....ir siaip ziemomis tai budavo vargo vakariene su siuo sportbaciu.
Rasysiu tik tiesa,kad ir kokia skaudi geidziantiems sio triperio ji bebutu.. Pirktas jis visiskai naujas is BMW salono 2007..116 i...isvaizda moteri mat pakeréjo. Pravaziavo apie 40 000,tarpine po galva parejo.Sutvarke garantinis.Ziema prie -23 esam jau nebeuzkure del elektronikos durniavimo.Nutempus garazan ir atsilus pavyko vel uzvest.Vaziuojant ziema kitoms masinoms normaliu greiciu,su siuo kibiru yra didele rizika nusivartyt nuo kelio,kadangi masina trumpute o galas ganetinai lengvas ir lyg paciuza slidinejantis i sonus.Tad gaza mégstanciai paspaust kvailai mamytei su vaiku tai butu garantuotos laidotuves!!! Be to ziema su savim visur reikia veziotis smelio ar pelenu pasibarstymui,nes tas kibiras, kur tik besustosi i ikalne,nebeisvaziuosi(uzsiknisi beprasinet kad vyrai pastumtu).. Karta nusédo akumas,tai kol iseme sena ir idejo nauja,pyzdu "pabego" raktelis nuo imobilaizerio.BMW Krasta Auto 250€ is kart per 10min uzsidirbo. Priekinej paneléj mygtukai per 6 metus nusilupo plastmase.Gale pasisodine pagyvenusius artimuosius ir kulturingai vezdami tiek per gulincius mentus,tiek ir per nelygu asfalta, tai vos jiem galvu nesudauzem ir stuburu nepapylem i triusikus.Kietas kaip plaktukas,bet "asilu-marozu" kalba tariant:kelia laiko gerai !!! Tikriausiai paklausit:o kaip variklis? Atsakysiu-nuo tokio gaidzio per sviesmecius laikykites.Prie mazdaug 86 000 abu vanosai nusprogo.Buvo rimtu islaidu.O svarbiausia tas motoras nieko netraukia,bukas,nori gazo,bet ryja vidurki tiek kiek mano CORVETTE C6 6.2 V8 (430 a.g) ramiai vaziuojant 9 l/100!!!!!! (ok mano moteriskaite tilpdavo i 8l.) As Niekaip.. Na ir kuo met tam prakeiktajam gaidziui sukako 96 000km originaliu km.perejo jis i avarini rezima..Atlikus diagnostika mus istiko PYZDIETS !!!!!! bagazinej jo stovi visi valdymo kompai ir kokie 2 ar 3 mire..KRASTA Auto tuo metu pateike pasiulyma padet uz bemaz 3500€ +galinio reduktoriaus salnikai leido tepala +keist visas zvakes ...zodziu lb.lb.tiesiog be galo dziaugiamés ir buvom laimingi surade piniguota asila godziai vairuojanti dar didesni ir prabangesni süda is BMW serijos ir sutikusi nupirkti sita,mano moteriskes zodziais tariant-didziausia visu laiku kada nors tureta sudo gabala :))
Pilnas atsiliepimas...
2018-05-21
2007 BMW 116i
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Sportiškas, kokybiškai surinktas, gerai laikosi ant kelio
Nedaug vietos, 1.6i N43 varikliai turi bėdų su grandinėm ir pukštukais
2007 BMW 116i Mechanika - važiuoja labai smagiai, jaučiasi sportinis charakteris, nors ir 1.6 85kw varikliukas, bet traukos užtenka normaliam važiavimui. 6 Bėgiai, gan trumpoki, važiuojant virš 110 apsukos gan aukštos, tuo pačiu iškart gerokai pakyla apetitas. Tai yra miesto auto, ir jei reikia važiuot užmiesti nedaugiau 120, kitaip pilsit kaip i gera masina :) Sakyčiau kad garsiai dirba kaip benzinas, lyginant su Mazda 3 1.6 bezinu ir Honda Civic 1.3 benzinu tai ju net nesigirdėdavo kai susyla variklis, BMW dirba žymiai garsiau, nors salone to garso ir nesigirdi. Pravažiavus 500km užsidegė check, nunulinus po 400km vėl užsidegė, reikės keist liambda zonda (60eur), ant laisvu apsukų netolygiai dirba, gali būt kad reikės keist pukštukus (65e/vnt uz naujus VDO). Skydelis pastoviai ismeta klaideliu - tai lempute perdegė tai langu skystis pasibaige, tai dar kokia smulkmena Benzininiai varikliai turi bėdų su grandinėm ir purkštukais, mano nepraėjes nei 100 000km ir grandinė jau barškejo
Pilnas atsiliepimas...
Mantas | 2017-04-19
Sportiškas mažas automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, ekonomiškas, sportiškas, saugus
Siauros priekinės sėdynės, gale sėdintys keleiviai šokinėja ant sėdynės važiuojamt nelygiais rajoniniais keliais
Automobilis galu varomas su 16 colių padangomis, vairas jautrus, todėl net 85 kw variklis suteikia jam sportišką charakterį. Aptakių, aerodinamiškų formų kėbulas nepaliks jam abejingų. Šį BMW 116i provokojant žiemą ant slidaus kelio puikiai savo darbą atlieka ESP, todėl visuomet jausitės saugiai. Man teko 110 000 km pravažiavęs auto su 1.6 benzinas-dujos varikliu. Per 2,5 naudojimo metų pravažiavau 28 000 km. Pakeičiau abu priekinius amortizatorius su apsaugimėmis gumomis. Kita eksploataciniai dalykai: padangos, alyva, filtrai, žvakės. Užtenka 9 litrų dujų 100 km. Tiem kas nori mažo ir sportiško, galu varomo automobilio.
Pilnas atsiliepimas...
Tomas | 2015-09-24
Puikus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Prikibęs prie kelio. Veržlus. Manevringas.
Turi problemų su elektros paskirstymu. Bet taisymas nėra brangus.
Puikus automobilis. Labai prikibęs prie kelio. Atrodo stilingai. Anksčiau maniau, kad bus bėdų dėl to, jog jis mažas ir varomas galiniais ratais, tačiau visos saugos kontrolės veikia puikiai ir jį itin stabiliai išlaiko ant kelio. Pas mane dviejų durų 118d, 105 kw. Galios užtenka sočiai, gal net per daug. Variklio gedimų jokių. Eksploatacija pigi. Žinoma ne kaip volkswagen, bet tikrai ne kaip mercedes-benz. Kaina iš principo nenuvertėja. Pirkau prieš 1,5 metų, tai kainos išlikusios tos pačios. Siūlyčiau pirkti su maža rida, nes virš 200000 km rida jau reikia keisti grandinę.
Pilnas atsiliepimas...
Justas | 2015-02-09
Geras šios klasės pasirinkimas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikus valdymas, sąlyginai pigus ekspoatuoti, geros vidaus medžiagos, puiki išvaizda
Menkas pravažumas, gale vietos mažoka.
Automobiliu jau naudojuosi pusę metų ir bendrai įvertinus viską, esu labai patenkintas. Sakyčiau netgi viršijo lūkesčius. Išties prieš tai vairavau tiek volvo s60, bmw e39, tiek golf 6.. Iš visų išvardintų automobilių šitas kelia daugiausia gerų emocijų. Vieną svarbiausių arkliukų įvardinčiau valdymą. Jis kelia daugiausia džiaugsmo, nežinau šiai klasei geriau valdomo automobilio. Kasko automobiliui taipogi nebrangus. Žiemą galbūt problema su pravažumu, čia gelbėtų geros padangos, netgi šipuotos, norint geriausio rezultato. Vidaus detalės malonios, rekaro sėdynės fantastiškos. Variklis 1.8d galėtų būti ir galingesnis, bet ramiam "sportui" 90kw kaip ir pakanka. Keistos žvakės ir pakaitinimo žvakių rėlė ~ 300lt. Daugiau nebuvo jokių gedimų, viskas veikia kaip laikrodukas. Svarbiausia nepaimt užgainioto..
Pilnas atsiliepimas...
Ieva | 2011-12-30
BMW 118 - įsimylėjau iš kart
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puiki išvaizda, smagus variklis
Kieta pakaba, prasta garso izoliacija
Nusižiūrėjau BMW pirmuką tiesiog iš nuotraukų, skaičiausi atsilipeimus apie jį ir t.t. Nusprendžiau pirkti, žinoma ne visai tuščią variantą per aukcionus, paėmėm šiek tiek daužtą 118 dyzeliuką su odiniu salonu, angel eyes, tik be automato ir navigacijos. Skaičiau, kad jo labai kieta pakaba, ji iš tikrųjų kieta, tačiau man tai netrukdo, tai labaiu sportiška nei ne komfortiška. Kalbant apie salono erdvę bei bagažinę, važinėju dažniausiai veina arba su vaiku, tai man vietos užtenka, gal biški gale sodinant vaiką į saugos kėdutę žemokas stogas. Variklio man pilnai užtenka, nors ir nesu rami vairuotoja, galios pakanka tikrai. automobilio kaina tikrai gan didelė, dabar jie šiek tiek atpigo ir už kokius 25 000 - 30 000 Lt jau galima nusipikrti pirmuką, Pati ėmiau aukcione daužtu galu, tai žinau visą savo automobiliuko istoriją. Kuro sąnaudos džiuigina apie 6,5 - 7,0 l 100 km mieste. O detalės ir remontas, taip ta ne Golf, seniau turėjau Passat 2002, aikšu yra niuianų, bet jei viskas sutvarkyta važiuoji ir galvos neskauda. Svarbiausia kompeteteingas meistras, kuris tikrai gerai žino BMW niunansus, nes labai jautrus borto kompiuteris, tai reikia pastoviai jungti žiūrėti kas kaip. svarbiausia žinoti automobilio istoriją jei perkate ne naują, nes jei reiks daug remonto, gali būti daug išlaidų
Pilnas atsiliepimas...
Romualdas | 2009-11-17
Bazinis BMW uz nebazinio Golf kaina
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Smagus automobilis - gerai valdomas, jautrus vairas, dinamiskas variklis. Ekonomija irgi nepamirsta.
Interjeras neatitinka BMW kokybes, brangios detales, tikrai labai brangus aptarnavimas Krastoje. Tai ne seimos automobilis - maza bagazine ir t.t.
Kaina - tai kas labai svarbu kiekvienam lietuviui. Jei tau tas itin svarbu, tai pirmukas ne tau. Sis automobilis brangus, brangus naujas, nepigus naudotas, detales patikekit tikrai ne Golf (golfo beje irgi nepigiausios). Automobilis kazkuo primena senesnius BMW - jis nedidelis, kompaktiskas. Galines sedynes, beje labai patogios ir visai erdvios - pas mane penkiaduris variantas. Vienas uz kito sutelpa du suauge zmones, taciau galines sedynes skirtos tik dviems zmonems. Bagazine neispudinga. Automobilio isvaizda puiki, net nezinau kodel jis nekaikuriems nepatinka. Jis tiesiog graziai suderintas hecbekas, o sedanas (kupe) isviso puikus. BMW dizaineriai kazkaip sugebejo mazame automobilyje ispildyti gana solidaus automobilio ispudi, su doze agresyvumo, taciau automobilis isliko pakankamai simpatiskas moterims. Man ypac kabina priekines faros. Pirmukas valdomas nuostabiai, labai jautrus, neveluojantis vairo mechanizmo darbas. Puikus pakabos darbas, kuri labai gerai suderina komforta ir sportiskuma. Reikia tureti omeny, kad automobilis varomas galiniais ratais, o be to yra lengvas - reikia buti atsargiam ziema, yopac vaziuojant didesniu greiciu. Pavaras jungti vienas malonumas, be to yra perspejimas kada pavaras rekomenduojama keisti. Kalbant apie interjera, visgi as manau, kad cia yra sio BMW minusas. Panele yra stebetinai prastos kokybes ir kieto plastiko. To nesitikima is BMW, taciau reikia suprasti, kad tai kompaktines klases automobilis. Nesupraskit nmeteisingai - viskas grazu, puikiai veikia, taciau pasigendu rafinuotumo. Vairas tikrai per didelis ir per storas. Vaizda kiek pagerina jei panele yra dvispalve ir aisku odinis salonas. Varikliukas dirba labai maloniai ir tyliai. Galios tikrai pakanka, be to jis panaudojamas maksimaliai naudingai, skirtingai nei daugelio priekiu varomu automobiliu. Kuro sanaudos apie 6,5 litro, mieste apie 8. Bmw dyzeliniai varikliai be kitko pasizymi gera galia ir patikimumu. Jei ieskai automobilio su charakteriu ir tokio i kuri su malonumu sestum kiekviena ryte - tai jis tau.
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
BMW modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Maži     i3
  Kompaktiniai    1 klasė1 klasė1 klasė
   1 klasės M CoupeM135iM135i
    2 klasės Coupe
    M2
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
  M3M3M3M3
    3 klasė Gran Turismo
    4 klasė
    4 klasė Gran Coupe
  Dideli  5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
  M5M5M5M5
   5 klasė Gran Turismo 
    6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai   7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė  8 klasė  8 klasė
   6 klasė6 klasė
   M6 M6
    M8
  Keturduriai kupė     6 klasė Gran Coupe
    M6 Gran Coupe
  Roadsteriai   Z3Z4Z4 Z4
  Z3M Z4M  
  Mini krosoveriai    X1X1
    X2
  Krosoveriai    X3X3X3
    X4X4
    M40i
  Dideli krosoveriai    X6X6X6
   X6MX6M
  Visureigiai   X5X5X5X5
   X5MX5MX5M
  Dideli visureigiai     X7
  Mini vienatūriai     2 klasės Active Tourer
  Sportiniai   Z8  
  Supercar     i8
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt