Markės
393 iš 1917
Citroen C4, 2004 - 2010
514Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.316% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 14
20% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 57% Ne 43%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus dizainas
  • Itin komfortiškas
  • Kokybiškas interjeras
TRŪKUMAI
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
  • Nedaug erdvės gale sėdintiems
Citroen C4 yra nedidelis šeimos automobilis gaminamas nuo 2004 metų ir pakeitęs ne itin įspūdingą Xsara modelį. C4 yra mechaniškai panašus į Peugeot 308 modelį ir gaminamas su trejų durų kupė, sedano ir penkerių durų hečbeko kėbulais su benzininiais ir dyzeliniais varikliais. Gaminamas septynių vietų kompaktiškas vienatūris Grand C4 Picasso ir penkiavietis C4 Picasso. C4 modelio pasirodymas buvo sutiktas labai palankiai – jis buvo įvardintas kaip drąsesnis ir įdomesnis projektas nei daugumas Citroen modelių gamintų 1990-aisiais. Puikus kupė versijos dizainas šiek tiek primena Mazda 323 F trejų durų modelį, tačiau kartu yra išsiskiriantis iš masės kitų automobilių. Tuo ir privalo pasižymėti Citroen. Pagrindinis C4 pardavimų “arkliukas” yra aukštosios technologijos, pavyzdžiui – automobilis turi kelio ženklinimo juostos kirtimo įspėjimo sistemą (Lane Departure Warning System), kuri įspėja vairuotoją jei šis kerta juostą neįjungęs posūkio signalo, taip pat unikalų vairą, kurį sukant centrinė dalis išlieka stabili. Tačiau C4 neturi hidraulinės pakabos, kurią turi didesni modeliai - C5 ir C6. Būtina paminėti ir C4 modelio sėkmę WRC ralio čempionate – čia C4 automobilis pakeitė daugkartinį laimėtoją Citroen Xsara WRC modelį. Citroen gerbėjai tikrai neliko nusivylę - Sebastien Loeb 2007 ir 2008 metais vėl iškovojo čempiono titulus (laimėdamas 4 ir 5 kartą iš eilės!) ir išlaikė sėkmingiausio visų laikų WRC čempionatų lenktyninko titulą.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Automobilis turi kelio ženklinimo juostos kirtimo įspėjimo sistemą (Lane Departure Warning System), kuri įspėja vairuotoją jei šis kerta juostą neįjugęs posūkio signalo, taip pat unikalų vairą, kurį sukant centrinė dalis išlieka stabili.

WRC ralio čempionate C4 automobilis pakeitė daugkartinį laimėtoją Citroen Xsara WRC modelį. Citroen gerbėjai tikrai neliko nusivylę - Sebastien Loeb 2007, 2008 ir 2009 metais vėl iškovojo čempiono titulus (laimėdamas 4, 5 ir 6 kartą iš eilės!) ir išlaikė sėkmingiausio visų laikų WRC čempionatų lenktyninko titulą


2005 metais prestižiniame Europos metų automobilio rinkimuose C4 pelnė antrają vietą.

2006 metais pelnė geriausio pasaulio automobilių dizaino apdovanojimą.

Citroen C4 buvo plačiai reklamuojamas klipuose, kuriuose transformeris šoka breiką, čiuožinėja užšalusio ežero paviršiumi arba važinėjasi gatvėje ir galiausiai pasiverčia į automobilį:


2019-02-01
Citroen C4 2.0i
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Nebrangus, išvaizdus, gana atsparus korozijai, gera garso aparatūra, nebloga izoliacija, daug funkcionalumo, neįdomus vagims, nėra labai brangios dalys
Greitai nuvertėja, blogas matomumas pro galinį langą, maži veidrodėliai, ilgai šyla salonas žiemą.
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Bendras automobilio aprašas
Sveiki, taigi nutariau pasidalinti savo patirimais apie citrinuką C4-tuką. Automobilį pirkau prieš metus, buvo grįžęs iš Švedijos su 290000km rida. Kiek pastebėjau, pasitaikė gan retokas variantas Lietuvoje - 2.0i benzinas ir šviesaus veliūro salono. Pirkau ją sudaužytą, buvo sulamdytas, perbrauktas visas šonas, teko keisti dvejas duris ir sparną, kuris nustebino mane, nes jis yra pagamintas iš plastiko. Pirmas įspūdis: graži išvaizda, vikrus varikliukas, puiki komplektacija. Pats varikliukas tikrai vikrus ir smagus, trauka nebloga, kaip tokiam automobiliukui, stipriau paspaudus pedalą, jaučiamas smagumas :). Su pačiu varikliu, bėdų visiškai neturiu, realiai, buvo keičiamos tik einamosios dalys, tai traukės, kaladėlės ir t.t. Mieste važiuoti smagi, kaip toks mašiniukas, neblogai "deda" iš vietos :) Vietos salone nėra labai daug, bet nėra ir visai mažai, keturi žmonės telpa be vargo, į aukštį vietos užtenka, pločiu taip pat. Tačiau bagažinė mažoka, bet vis dėlto, tai miesto automobiliukas. Bagažinėje išsistumia skyreliai, labai patogu sudėti vežamus daiktus, nes neišsibarsto po visą bagažinę. Salone yra užtektinai daiktadėžių, porankis, kuris atsidaro, "glove box'as" su akinių ir kompaktinių diskų skyreliais. O važiuoklė, tai nėra jau tokia labai kieta, kaip kažkas minėjo anksčiau atsiliepimuose... Prieš tai, turėjau "Škoda Fabia combi", 2009-tųjų metų, tai galiu pasakyt, kad C4, pranoko visais galimais dalykais (komfortas, minkštumas, patikimumas - daug gedo škoda, buvo daužta su tikra, 68000 km rida). Pradžioj buvo tas jausmas, kad, o ne, kam pirkau po škodos citroeną, čia juk prancūzas... Bet išėjo taip, kad tas prancūzas, man kėlė mažiau vargo ir problemų. Elektros gedimų neturėjau, tik kartais įjungus autopilotą, užsidegdavo "service" lemputė, išjungus autopilotą, ji užgesdavo (tai būdavo retais atvejais). Dabar pastebėjau, kad lietaus daviklis pradėjo "durniuot", matyt numirė, gerai, kad nebrangus, bandysiu pasikeist... O didžiausias minusas šiame automobilyje, tai salono šildymas, nežinau kodėl, gal sklendės užstrigusios, nes labai ilgai, kol sušyla salonas, nepučia šilto vėjelio... Turiu ir Peugeot 406-tą, faceliftą, dyzelį, tai net tas daug greičiau užšyla... O daugiau tai spręsti Jums, automobilį šiaip patarčiau pirkti, nes nėra brangus, išvaizdus, gana patogus ir funkcionalus. Jei sugalvojote įsigyti, ieškokite pilnesnės arba "exclusive" komplektacijos, nes joje gali būti spalvotas ekranas, užsilenkiantys veidrodžiai, panoraminis stogas, "xenon" žibintai ar atstumo davikliai. Dėl variklio nežinau, ką patarčiau, daugiau kitokių nemėginęs, tačiau nežinau ar mitas, ar ne, bet sako, kad į 2.0i 103kW, dujos nesideda. Bet nemanau, kad ir reiktų jas dėti, nes ramiu, vidutiniu važiavimu, galima tilpti į 8litr. Be abejo, kas nori išskirtinesnio varianto, patariu rinktis coupe kėbulą.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Su elektronika nieko rimto labai neturėjau, tik pradėjo "durniuoti" lietaus daviklis, galbūt užteks tik jį pakeisti, šiukšlynas už jį nori 10-15eur., kartais užsidegdavo "service" lemputė, kai yra įjungiamas autopilotas, bet tai buvo tik keletą kartų. Iš variklio pusės - viskas tvarkoje. Keičiau tepalus, filtrus, diržus. Dar keičiau priekinius, galinius diskus, kaladėles, stabilizatorius ir galinius amortizatorius, nes automobilio galas beprotiškai barškėjo, būtent dėl to. Kadangi pirkau pabrauktu šonu, keičiau vienos pusės dvejas duris (už duris mokėjau 30eur., plius, reikėjo persidažyti), priekinį sparną, už kurį mokėjau 5 eurus :). Nusipirkęs, truputį pasitvarkiau dugną, buvo smulkių rūdelių, kurias pašalinau ir visą dugną padengiau antikoroziniu purškalu. Apie nuvertėjimą mažai ką pasakysiu, nes automobilį įsigijau labai nebrangiai, aišku, nuvertėja greičiau už lexusą, bet ir kainuoja daug kartų mažiau už jį, spręsti Jums :)
Patarimai perkančiajam
Jei susidomėjote šio automobiliuko pirkimu, patarčiau patikrinti visą elektroninę dalį, jei yra galimybė, pajungti diagnostiką, dėl šventos ramybės. Pažiūrėkite ar trauka nedingusi, ar variklis neskleidžia įtartinų garsų, pažiūrėkite ar nėra skysčių nutekėjimų. Patikrinkite ar šildo, šaldo pečiukas. Patarčiau rinktis pilnesnės komplektacijos automobilį, nes bus daug gerų funkcijų (autopilotas, spalvotas ekranas, atstumo jutikliai, panoraminis stogas, kelio linijų "matymas", užsilenkiantys veidordėliai.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 5)
Citroen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini AX  C1C1 
  Maži  SaxoC2DS3  
  C3C3C3
    ë-C3
  Kompaktiniai ZX    
 XsaraXsaraC4C4 C4
   DS4  
   C-Elysée
  Vidutiniai XantiaC5C5  
   DS5  C5 X
  Reprezentaciniai XM C6  
  Kabrioletai   C3 Pluriel  
  Mini krosoveriai    C4 Cactus 
   C3 Aircross
  Krosoveriai    C4 Aircross  
  Visureigiai   C-Crosser C5 Aircross
  Mini vienatūriai  Xsara PicassoC3 Picasso  
  C-Zero  
  Vienatūriai   Grand C4 PicassoGrand C4 Picasso 
  C4 PicassoC4 Picasso 
  Dideli vienatūriai   C8  
   SpaceTourer
  Daugiatiksliai  BerlingoBerlingoBerlingo
  Nemo  
  Komerciniai JumperJumperRelay
 JumpyJumpyJumpy
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt