Markės
1338 iš 1940
Opel Astra (G) 1998 - 2007
Opel Astra, (G) 1998 - 2007
552Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.70% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)Viso įvertinimų: 52
1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.2)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 83% Ne 17%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Platus kėbulų pasirinkimas
  • Visapusiškai praktiškas
  • Nebrangus išlaikymas
TRŪKUMAI
  • Prastos interjero medžiagos
  • Kėbulo korozija
  • Neišsiskiria iš konkurentų tarpo
Opel Astra yra nedidelis šeimos automobilis suprojektuotas ir gamintas GM kompanijos Opel. 1998 metais Astra buvo pradėta pardavinėti su 3 ir 5 durų hečbeko, 4 durų sedano kėbulais, taip pat buvo gaminamos dvi ypatingos versijos: Astra Coupe ir Astra Cabrio. Abu šie kėbulai suprojektuoti Bertone dizaino kompanijos. Opel Astra važiuoklė buvo projektuota kartu su Lotus kompanija, o automobilio pagrindas yra naudojamas ir septynių vietų kompaktiško vienatūrio Opel Zafira gamyboje. Opel Astra su kupė kėbulu dalyvavo prestižinių DTM kėbulinių automobilių čempionate. Šios Astra turėjo ne "opelišką" 4.0 litro V8 variklį su 500 AG (370 kW) galia.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausia OPC versija:



Opel Astra kupė ir kabrioleto kėbulo dizainai buvo sukurti Italų kompanijos Bertone.

Opel Astra su kupė kėbulu dalyvavo prestižinių DTM kėbulinių automobilių čempionate. Šios Astra turėjo 4.0 litro V8 variklį su 500 AG (370 kW) galia:


Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 52
2022-03-16
Nekenčiu opelių.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Tipo pigi mašina, na variklis gal atidirbs iš paskutiniųjų, bet viskas aplink, jį ir ant jo kas sumontuota tikrai ne. tie pasakys viso gero, ir viskas. taigi realiai kokybės nekažką, realiai kol važiuoja, jei pigiai ėjo gaut, tai pavažinėt ir viskas.
Atrodo tragiškai, viskas barška, nėra didelė mašina
Laužas, o ne mašina, jei jie nemoka gamint automobilių, gal tegul išeina iš rinkos ir viskas. Tokie automobiliai neturėtu egzistuoti šiame pasaulyje. Nuvertėjo visiškai, pinigų reikaljauja, pakankamai daug kaip tokiai mašinai, ką pradžioje negailėjau, sukišau daugiau nei verta mašina, ir ji vis tiek nevažiuoja, nors tu ką patarsiu taip, nepirkit laužų, nors pirkau, už tikrai ne paskutinę kainą, bet gavau prastą automobilį, bet įsitikinau, kad jis yra nelabai geras, net jei ir geriau laikytu, nes kainos gan rimtos, jei kas rimto ir suges, taigi, džiaukitės kol važiuoja, bet ir nepamirškit parduot greitai, greitai, kol dar būtent važiuoja. Tepalai, tepalai ir dar kartą tepalai, varva, kiek opelių žiūrėjau, visi jie apsitepaluoja, jau nekalbu apie LEGENDINĮ EGR, ir dar elektroninį įmontuotą, sako kažkas, kad tai pigi mašina, na ką žinau, kur jos pigumas, EGRAI PO 400 eurų, kuro siurblys, aišku man nesugedo, bet ką žinau, to kaina 600 eurų, ir šiaip kainos kažkaip pasižiūrėjus, taip kaip pas BMW. Aišku pas BMW daugiau kažkiek daliu, bet, ir čia ne ką durniau padaryta, su agregatais, kur matai, kad galima buvo padaryt, paprastai kaip dvi kapeikos, bet ne padarėm sudėtingai, ir mokėk kokia 100 eurų už dalį ir dar pakeitimas prie to pačio, atrodo iš pradžių, kad paprasta mašina, kol nesuvoki, kad nelabai, teks įmest pinigų jei, kas rimtai suges, o suges, nes čia opelis, ai kas liečia kura, nesiūlau brudų pilti, nes gi čia opelis, jam reikia gero kuro, jis negali valgyti, prasto, nes kitaip labai "pigaus" ir paprasto automobilio, kuro siurblys suges, tai va smagumėlis, kokia pigi mašina, realiai iš jos nieko nėra, nei grožio, nei komforto, nei nieko, jos vienintelis darbas turėjo būti, paprastumas ir pigumas, bet to ji neturi, tai yra mėšlas, o ne mašina, gal kam ir gera, kas nesuvokia, realaus, kainos/kokybės santykio, nes realiai tai čia mėšlas, su nelabai pigiom detalėm. Jis nebent geras, kol naujas arba apynaujis, nes pigesnis, nei kiti automobiliai, bet kai jie pasensta, ir tampa vidutinių arba dielių ridų jau tada nėra jokio skirtumo, kokia ta mašina, taigi, mėšlas ir yra mėšlas va taip sakykim.
Pilnas atsiliepimas...
2021-09-08
Labai geras automobilis, nereikalaujantis investicijų
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
smagus, manevringas, talpus
rūdys
Opel astra G 2.0 60kw dyzelis hechback’as. Nupirkom kaip pakaitinį automobilį pavažinėti, kainavo vos 400€, kruopščiai nežiūrėjom, nes nieko nesitikėjom iš jo, bet daugiau kaip metus laiko atvažiavom ir vienintelis gedimas buvo užvedimo spynelė. Traukia, važiuoja, negenda. Smagus automobilis, nors variklis tik 60kw. Trumpa bazė, parkuotis lengva. Bagažinė talpi. Vienas geriausiu automobilių kuriuo teko važinėti. minusas, kad surudyjo slenkščiai, o virinimas būtų kainavęs kaip automobilis. Rekomenduoju
Pilnas atsiliepimas...
2019-11-03
Patikimas ir negendantis automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, erdvus, turintis išskirtinį dizainą
Neturi
Turėjau 2003 metų Opelį keturis metus, kuris paliko labai gerus prisiminimus. Puikus automobilis norintiems pigaus ir patogaus automobilio. Nesenstantis BERTONE modelis, kuris traukia aplinkinių dėmesį. Salonas labai paprastas bet erdvus ir jaukus nepaisant jog tai coupe modelis. Apdailos medžiagos tvirtos ir kietos, tačiau retai kada pasigirsdavo ,,barškėjimai", važiuojant dideliu greičiu tampa prasta garso izoliacija. Odinis šviesus salonas visada atrodė puikiai, niekada nereikalavo ypatingos prižiūros, bent jau man labai patogios sedynės su klimato kontrole ir borto kompu nieko daugiau nereikėjo. Manevringas ir taupus mieste bei ganetinai greitas užmiestyje benzininis 1.8 varikliukas be EGR nesamonių. Elektronikos šis automobilis turi mažai, tad gesti nėra labai kam. Man pasitaikė labai gero kėbulo stovio, neturėjo jokių problemų su rūdim priešingai nei linkę žmonės kalbėti. Patikimas variklis, neturėjau jokių rimtų gedimų. Per keturis metus pravažiavau 60 000 km, keičiau tik pagal ekploatacija tepalus, filtrus, kaladėles, diskus, žvakes, pagrindinį diržą kai tik nusipirkau auomobilį, pakaba ganėtinai kieta ir paprasta, bet ant kelio stovi stabiliai ir remontuoti reikia labai retai, keičiau per visą laiką abu šarnyrus, vairo traukes ir stabilizatorius. Nuvertėjimas manau negresia žinant kas buvo tas BERTONE ir ka jis sukūrė, ir tai jog buvo išleista ribotas kiekis tokių automobilių. Perkant apžiūrėti ar nėra rudžių
Pilnas atsiliepimas...
2019-06-30
Opel Astra G 1.6 l 74 kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas
Salono medžiagos,uždegimo ritė
Turiu 3 Metus ir nuvažiavau 100tūkstančių km,mates įvairiausių kelių tiek žvirkelių tiek kelių atrodo kurių nepravažiuosi.Per tą laiką pakeičiau amortizatorius kurie maždaug po 30 eur kainuoją,nors buvo tik vienas sulužes bet visus pakeičiau,traukės antgalį 5 eur maždaug,stabilizatoriaus traukę 7 eur, guolius priekinius apie 50 eur,jau kokias 3 uždegimo rites nes ligą čia jų tokia ypač jei su dujom,kainos prasideda nuo 50 eur. Ir taipogi smulkus defektai. Salonas nėra toks jau kokybiškas tepliojasi, pigios plastmasės mėgsta kažkas lužti.Variklis bent jau tikrai labai patikimas matės ir drožimo visko tik trauką sumažėjusi šiektiek.Kas liečia elektroniką nelabai jį genda.Važiuoklė patvari ir paprasta taipogi nesunku tvarkytis pačiam,rankinis mėgsta užalti per šalčius.Nežiurint visų minusų tikrai patikimas automobilis,pigios detalės,komforto nėra tiek daug ,bet čia ne limuzino klasės automobilis.
Pilnas atsiliepimas...
2019-02-15
Opel Astra G 2.0 Di 60kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kainos/kokybės santykis, pigios dalys ir remontas, paprastas remontas, gan ekonomiška, nemirtinga važiuoklė ir 2.0 60kw ir 74kw motorai.
Rūdys, garso izoliacija, barška panelė, mažai vietos keleiviams gale, ligos - EGR, nelaiko vairo kolonėlės ir kuro siurbliai.
2.0 60kw. Puikus kainos/kokybės santykis. Kam reikia paprasto darbinio arklio ar tiesiog mašinos padrožti, nesukant galvos dėl brangių ir dažnų remontų, tai šitas auto tikrai neblogas variantas. Pirkau prieš du metus už 1000 eurų. Planuoju už mėnesio texą praeiti be didesnių investicijų ir jeigu nieko rimto nenutiks dar 2 metus atvažinėti. Spėjau prasukti apie 20kkm. Gal nesupirkau truputį lavonėlį, nes po kurio laiko keičiau vairo kolonėlę (50) ir vairo stiprintuvo siurblį (30), darbai nekainavo, todėl ne taip ir brangiai išėjo. Tuo pačiu pasikeičiau vieną traukę ir šarnyrą. Daugiau per du metus prie važiuoklės nelindau ir neatrodo, kad reikės greitai ten kažką tvarkyti. Taip pat vis bėga tepalai iš variklio, jau beveik visos tarpinės pakeistos, bet vis dar kovoju su tuo. :D Prieš metus EGR išprogramavo (50). Atėjus 0 laipsnių ir žemesnei temperatūrai užkūrus variklį pulsuoja ir melsvą dūmą metą kol apšyla. Kažkas negerai, bet net nenoriu ieškoti bėdos, nes važiuoja ir tas variklis dar gyvens ilgai. O jeigu ir paves jis mane, tai neproblema už 50 eurų pasiimti kitą pliką variklį ir persimesti. Dar apsitvarkiau visokias pigias smulkmenas, kaip lango pakelėjas, galinis valytuvas ir pan... Pavyko paimti labai geros, bet ne pilniausios komplektacijos: lieti ratai, pilnai odinis salonas, šildomi krėslai, 4x el. langai, šildomi, elektriniai veidrodėliai, kondiškė, multi baranka. Už 10 eurų įsidėjau autopilotą (tiesiog reikėjo rankenėlę pakeisti, nes buvo atvesta fyškė kaip ir daugumoje opelių). Originali, nebloga garso aparatūra. Patinka muzikos paklausyti garsiau. Galios nėra, ką jau kalbėt kai kokie 4 žmonės sėdi. Po miestą užtenka, bet užmiesty kažką lenkiant reikia gerai įsitikinti, jog spėsi. Kaip tokios mažos galios auto norėtųsi geresnių sąnaudų. Nežinau kaip ten kiti telpa į 5 ar 6 litrus, bet man mišriai išeina apie 7l/100km, gal todėl, kad beveik dugnais reikia važiuoti, kad ji bent trauktų normaliau. Bet ir 7l gan solidu. Žinoma, komfortas neįspūdingas, kietoka važiuoklė, baršką priekinė panelė, prasta garso izoliacija, tačiau patogios sėdynės, geras matomumas. Paprastas ir lengvas remontas, galima ir pačiam daug ką pasidaryti. Pigios dalys, platus dėvėtų dalių pasirinkimas, nes turbūt šis opelis šiuo metu vienas populiariausių auto Lietuvos gatvėse. Nusipirkau be rūdžių ant arkų, slenksčių, nors matosi, kad buvo tvarkytos, o vidinės vietos kaip tarpai tarp durų, po kapoto viskas aprudiję buvo. O dabar jau gerai rūdys ėsti arkas, slenksčius pradėjo. Kaip universalas nėra pats talpiausias, bet man užtekdavo jo. Žemokas priekis, tik nusipirkau nuplėšiau bamperį prisiparkavęs priekiu prekybos centro aikštelėje, nes lūpa užsikabino už to guminio bortelio. Tačiau tai buvo gera pamoka visam gyvenimui ir visur pradėjau statyti galu, įpratau ir labai tuom patenkintas. Man kuriasi be problemų tiek prie šaltas/šiltas motoras tiek prie šilumos, tiek prie -25, nes yra paprogramuotos žvakės, kad visada jas kaitintų įjungus degimą. Ir patariu nekreipti dėmėsio į labai neigiamus šios mašinos atsiliepimus, nes reikia suprasti, kad tai ne naujas auto, o 20 metų. Prisiperka po 200-300 lavonėlius vos riedančius ir paskui verkia atsiliepimuose kokį šūdą nusipirko. Jeigu randi normalų, dar gyvesnį variantą, tai neturėtų didelių problemų su juo kilti.
Pilnas atsiliepimas...
2019-01-17
Astra 2002 m. 55kW 1.7DTI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai pigi eksploatacija. Patikimas. Ekonomiškas. Gera, minkšta važiuoklė
Rūdys. Mažai komforto ilgose kelionėse.
Pirkau prieš 2 metus, nes skubiai reikėjo auto. Mano nuomone, už juokingą kainą 1000 EUR ir galiu pasakyti, kad tai buvo geriausiai investuoti mano pinigai. Iki šiol esu labai patenkintas automobiliu. Auto pirktas Lietuvoje iš salono ir man garbė būti 3 savininku. Praktiškai pamiršau ką reiškia važiuoti į servisą, pagrinde tik tepalų pasikeist ir prieš technikinę apžiūrą. Užsikuria prie didžiausių šalčių. Variklis dirba tvarkingai, tepalu nevalgo, nors viršus lengvai apsinešęs tepalais. Galios mažoka, bet užtenka jeigu tavo yra ramus, normalus vairavimas. Didžiausia staigmena buvo važiuoklė, važiuoji minkštai. Nuvertėti jau nėra kur. Ekploatacija labai pigi, tiek dalys tiek pačių gedimų nebuvimas prisideda.
Pilnas atsiliepimas...
2018-08-02
2003 2.0dti 74kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kaina
Visa kita
Turiu si auto 5 metus. Pliusai; pigus, patogu parkuoti. Minusai; prasta garso iZOliacija, rankinis ziema neveikia, vairo koloneles deficitas, kuro siurblio el dalies gedimai, kuro pilu 42 litras, nuvaziuoju nespausdamas 440 km, turejau astra 60 kw imdavo panasiai, solenoidu bedos, egr bedos, guolius ratu keiciu daznai ir jie brangus, ir tt, pradejo arkos rudyt
Pilnas atsiliepimas...
2018-02-01
Pusiau vargas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Važiuoklė gan patikima..
Viskas kas išvardinta
1.7 50kW, trūko diržas ir nešlifuojant galvos pakeitus diržą buvo važiuota toliau, tačiau pro tarpine veržėsi suodžiai, meistrai sako, kad šitas variklis pakankamai patikimas, bet reikalauja priežiūros. Auto turėjau puse metų, ****pisau betvarkydamas, keičiau abu guolius priekinius, o jie keičiasi su visa stupica.. (~100€), po diržo keitimo važiuojant lūžo vožtuvu pakelėjai, užveržė variklį (~300€), lempų restauracija namų salygom (~20€), įtempimo guoliai su tepalais, filtrais (~110€), poto pradėjo rastis antifryzas po kilimėliu, rudyti galinės arkos, aušinimo sistemos gedimas (neissijungia ventiliatorius), vairo drebėjimas, ir t.t Ka mėnesi susidrudavau su naujais gedimais, atsikračiau..
Pilnas atsiliepimas...
2017-10-01
Apie savo Astra
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas variklis mieste 6-7 trasoje 4-5
El.siurblio dalis, kulysa, posūkio rankenėlė
Turiu automobilį 5 metus. 2.0DTI 74kW 2004 metų. Per šiuos metus jis nėra iš manęs pareikalavęs ne daugiau kaip 1000€ nusipirkus buvo vienintelis defektas, tai variklio paduška. Pasikeitus ją nuėjo kuro siurblio el.dalis ( astrukių liga) ir kaip kitos dalys nėra amžinos. Ką keitęs tai tik per savo kaltę nes nesaugojau vairo traukių granatos ir šarnyro. Amortizatoriai yra gamykliški iki šios dienos. Važiuoklė yra jų tikrai patikima bei labai kantri.
Pilnas atsiliepimas...
2017-05-17
OPEL ASTRA G 2.0 DTI 60 kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas variklis, paprasta važiuoklė, geras salono šildymas
Prasta garso izoliacija, prastas priekinio stiklo apipūtimas, žiemą neveikia rankinis stabdis
Praktiškas, patvarus, pakankamai ekonomiškas automobilis. Pirktas su 180 tūkst. (gal :) ), per 7 metus pravažiuota 185 tūkst. Pakeisti amortizatoriai (pigu - 25-35 eur), ratų guoliai (kaip opeliui brangu, 70-90 eur, bet jie kartu su stebule), vieną kartą priekiniai šarnyrai, gal 3 ar 4 kartus priekiniai stabilizatoriai (pigu, 12-17 eur), rankinis stabdis, vieną kartą galinės, 3 kartus priekinės stabdžių kaladėlės. Problema su rankiniu stabdžiu - esant minusinei temperatūrai (pakanka -2-3C), užšąla stabdžio trosas. Važiuoklė tikrai paprasta ir gan patvari, važinėjant ne žvyrkeliais gal stabilizatorius reiktų rečiau keisti. Variklis patikimas 60 kW su grandine, nedraguojant tikrai galios užtenka. Su tokia rida, aišku, jau apsitepalavęs :), tačiau kol kas TA dūmingumas 0,41 (nusipirkus buvo 0,28)... Esant -25C šalčiui vedasi puikiai, pakaitinimo žvakes teko keisti tik po 5 metų eksploatavimo. Nors buvo galima keisti tik vieną nebeveikusią žvakę, pakeičiau visas. Vidutinės kuro sąnaudos ~ 6,5 l. vasarą, 7,5 l. žiemą. Pavažinėjus mieste ir su vėjeliu gali siekti 8-9 (vasarą). Čia juk ne VW , tad pardavimo skelbimuose rašomi 4,5l 100 km yra bobučių pasakos :)... Čia jums ne Polo 1.4 TDI. Kėbulas, lyginant su ankstesniais opelių modeliais beveik amžinas :), pirmosios pūslės ant galinių arkų pasirodė 15 metų automobiliui. Teko skaityti, kad 1998 m. dalies pirmųjų G Astrų kėbulai buvo papildomai cinkuojami, gal toks variantas ir pakliuvo... Žiemą šildymas veikia puikiai, karštą orą pradeda pūsti vos po 4-5 km, tačiau problema su priekinio stiklo apipūtimu esant oro temperatūrai žemiau -15C , kadangi oro grotelės yra vienerios centre, o ne dvejos, tai priekinį stiklą apipučia puslankiu ties viduriu. Galima tai išspręsti įjungiant pečiuką visu galingumu, tačiau tada per ūžimą net muzikos nesigirdi :). Prasta garso izoliacija, bet ko norėti tokios klasės automobilio.
Pilnas atsiliepimas...
 
123456
Opel modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  AgilaAgilaKarl 
   Adam 
  Maži CorsaCorsaCorsaCorsaCorsa
   Ampera-e 
  Kompaktiniai AstraAstraAstraAstraAstraAstra
   Ampera  
  Vidutiniai VectraVectraVectraInsigniaInsignia 
  Signum   
  Dideli Omega   
  Kupė Calibra    
 Tigra Tigra  
  Kabrioletai    Cascada 
  Roadsteriai  SpeedsterGT  
  Mini krosoveriai    MokkaMokka
   Crossland X
  Krosoveriai   Antara Grandland X
  Visureigiai  Frontera   
  Mini vienatūriai   MerivaMeriva  
  Vienatūriai  ZafiraZafiraZafira 
  Daugiatiksliai   ComboComboCombo
  Komerciniai   VivaroVivaroVivaro
  Movano 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt