Markės
584 iš 1918
Ford Focus, 1998 - 2005
543Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.71% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 43
5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.2)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 74% Ne 26%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
1999 metų Europos automobilis. Focus tesė naują Ford dizaino filosofiją „New Edge“, kuri jau buvo matyta Ford Ka ir Ford Cougar automobiliuose. Focus interjeras tai pat radikaliai skiriasi nuo savo pirmtako – jame dominuoja lenktos persikertančios linijos. Spauda labai gyrė Focus valdymą ir važiavimo savybes, kurios savyje derina keleivių patogumą ir valdymo aštrumą. Šiuo aspektu Focus stipriai lenkė pagrindinius konkurentus tokius kaip Opel Astra ir ypač Mk4 Volkswagen Golf. Apžvalgininkai taip pat gyrė nepriklausomą galinę pakabą, galią ir talpumą. Ford interjere naudojamos medžiagos buvo kiek prastesnės nei Opel Astra ir Volkswagen Golf modeliuose, tačiau Mk4 Golf buvo žymiai brangesnis negu Focus. Reikia paminėti ir „karštą“ Focus RS versiją, kuri turi puikų 2.0 litrų Zetec-E turbo variklį su 212 AG (158 kW) galia.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Buvo gaminama reta Focus RS versija, kuri turi puikų 2.0 litrų Zetec-E turbo variklį su 212 AG (158 kW) galia. Laidoje „Top Gear“ jos vedėjas Jeremy Clarkson pažymėjo, kad nors Focus RS trūksta to pagreičio pojūčio, kurį turi Subaru Impreza WRX, tačiau automobilis yra taip puikiai valdomas lyg važiuotų animaciniame filmuke.

Ford Focus buvo itin plačiai naudojamas įvairiuose ralio čempionatuose, tame tarpe ir FIA WRC, kur laimėjo ne vieną pergalę, tačiau bendroje įskaitoje nusileisdavo Peugeot 206 WRC, Subaru Impreza WRC ar Citroën Xsara WRC automobiliams.


1999 metais Focus pelnė prestižinį Europos metų automobilio, o 2000 metais Šiaurės Amerikos metų automobilio apdovanojimą.
2017-11-08
Focus Mk1 PreFL 1.8 TDDI 66kw universalas
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Ekonomiškas variklis 1.8TDDI 66kw, geras salonas, geras valdomumas
Korozija, nuvertėjimas
Variklio darbinis tūris, l: 1,8
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 6,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,5
Bendras automobilio aprašas
Automobilis pas mane jau pravažiavo 7000 kilometrų, todėl galvoju, kad jau galiu šį tą pasakyti apie jį. Žinoma su eksplotacija, remontais daug susidurti neteko, todėl apie tai pakalbėsiu mažiau... Pirmiausias dalykas, ką norėčiau paminėti tai korozija. Ir ji šios kartos modeliuose yra ypač pastebima, ypač rūdija durelių apačios – priekinių durų apačios jau galima sakyti kiauros, galinės dar išsilaikė geriau, taip pat didelė problema ir su bagažinės dangčio apačia. Taip pat gerai apžiūrėti perkant slenksčius, kadangi taip pat labai probleminė vieta, nors rasti sveiką galvoju nėra jokių galimybių. Korozija net įsimetusi į saloną, iš vidinės pusės korozijos židinių yra net atlenkus galines sėdynes, arba zapaskės vietoje. Variklis tikrai ekonomiškas, užmiestyje galima pasiekti net 4.5 kuro sanaudas, neviršijant 80kmh tokios ir yra (išbandyta realiai nuvažinėjus pilną baką 100km ir vėl užpylus) ;) Mieste netikrinau, bet mano nuomone turėtų būti apie 6, nesidraskant. Salone pašalinių garsų negirdėti, niekas nebilda , plastmasės jokios nebarška. Salone kaip "golfo" klasės automobiliui, viskas gerai, salonas tikrai kokybiškas, plastikai malonūs liesti, veliūro sėdynės gana minkštos ir patogios. Kas iš minusų, nebent nelabai patogi vairuotojo pozicija. Ilgesnėje kelionėje pakankamai vargina, per tiek laiko dar nesugebėjau rasti sau tinkamos pozicijos, nors čia gal kaip kam, vienam bus patogu kitam gal ne... Garso aparatūra Ghia komplektacijoje man taip pat paliko teigiamą įspūdį, ne aukščiausios klasės, tačiau savo klasėje pakankamai gera. Duryse daiktadėžės pakankamai erdvios, galima daug ką įtalpinti, telpa net 1.5l butelys paspaudus vos vos, tai vertinu gerai. Kolkas remontuoti visiškai nieko neteko nuo pirkimo, viskas veikia gerai, žiūrėsiu kaip čia bus ateityje. Ką norėčiau dar paminėti, tai tikrai geras valdomumas, persėdus iš Opel Astros, labai gerai šiame Focus'e. Kolkas tai paliko tik teigiamą įspūdį (žinat jo kainą), būtų super automobilis, jei ne korozija.
Patarimai perkančiajam
Gerai apžiūrėti visus korozijos židinius
Įvertink šį atsiliepimą (viso 5)
Ford modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  KaKaKa 
  Sport Ka  
  Maži FiestaFiestaFiestaFiestaFiesta
  Kompaktiniai EscortEscort   
 FocusFocusFocusFocus
  FusionFusion  
  Vidutiniai MondeoMondeoMondeoMondeo 
  Dideli ScorpioScorpio    
  Taurus 
  Kupė ProbeCougar   
 MustangMustangMustangMustang
 Puma   
  Kabrioletai   Thunderbird   
  Street Ka   
  Mini krosoveriai    EcoSport 
   Puma
  Krosoveriai   EdgeEdge
  KugaKugaKuga
    Explorer EV
  Dideli krosoveriai   Flex  
   Mustang Mach-E
  Visureigiai   ExplorerExplorer
    Bronco
  Dideli visureigiai  Excursion   
  ExpeditionExpeditionExpedition
  Pikapai   F150F150F150F150
   RangerRanger
  Dideli pikapai   Super DutySuper DutySuper Duty
  Mini vienatūriai    B-MAX  
  Vienatūriai   Focus C-MAXC-MAX 
  Dideli vienatūriai  GalaxyGalaxyGalaxy  
 Windstar   
  S-MAXS-MAX 
  Sportiniai   GT  GT 
  Daugiatiksliai   Tourneo / Transit ConnectTourneo / Transit ConnectTourneo / Transit Connect
   Tourneo / Transit CourierTourneo / Transit Courier
  Komerciniai  TransitTransitTransit
   Tourneo / Transit CustomTourneo / Transit Custom
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt