Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Ford Ka ir Ford Cougar automobiliuose. Focus interjeras tai pat radikaliai skiriasi nuo savo pirmtako – jame dominuoja lenktos persikertančios linijos. Spauda labai gyrė Focus valdymą ir važiavimo savybes, kurios savyje derina keleivių patogumą ir valdymo aštrumą. Šiuo aspektu Focus stipriai lenkė pagrindinius konkurentus tokius kaip Opel Astra ir ypač Mk4 Volkswagen Golf. Apžvalgininkai taip pat gyrė nepriklausomą galinę pakabą, galią ir talpumą. Ford interjere naudojamos medžiagos buvo kiek prastesnės nei Opel Astra ir Volkswagen Golf modeliuose, tačiau Mk4 Golf buvo žymiai brangesnis negu Focus. Reikia paminėti ir „karštą“ Focus RS versiją, kuri turi puikų 2.0 litrų Zetec-E turbo variklį su 212 AG (158 kW) galia.
1999 metų Europos automobilis. Focus tesė naują Ford dizaino filosofiją „New Edge“, kuri jau buvo matyta SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Buvo gaminama reta Focus RS versija, kuri turi puikų 2.0 litrų Zetec-E turbo variklį su 212 AG (158 kW) galia. Laidoje „Top Gear“ jos vedėjas Jeremy Clarkson pažymėjo, kad nors Focus RS trūksta to pagreičio pojūčio, kurį turi Subaru Impreza WRX, tačiau automobilis yra taip puikiai valdomas lyg važiuotų animaciniame filmuke.
Ford Focus buvo itin plačiai naudojamas įvairiuose ralio čempionatuose, tame tarpe ir FIA WRC, kur laimėjo ne vieną pergalę, tačiau bendroje įskaitoje nusileisdavo Peugeot 206 WRC, Subaru Impreza WRC ar Citroën Xsara WRC automobiliams.
1999 metais Focus pelnė prestižinį Europos metų automobilio, o 2000 metais Šiaurės Amerikos metų automobilio apdovanojimą.
2017-11-08 |
Focus Mk1 PreFL 1.8 TDDI 66kw universalas |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Ekonomiškas variklis 1.8TDDI 66kw, geras salonas, geras valdomumas
Korozija, nuvertėjimas
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,8
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 6,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,5 |
Bendras automobilio aprašas |
Automobilis pas mane jau pravažiavo 7000 kilometrų, todėl galvoju, kad jau galiu šį tą pasakyti apie jį. Žinoma su eksplotacija, remontais daug susidurti neteko, todėl apie tai pakalbėsiu mažiau... Pirmiausias dalykas, ką norėčiau paminėti tai korozija. Ir ji šios kartos modeliuose yra ypač pastebima, ypač rūdija durelių apačios – priekinių durų apačios jau galima sakyti kiauros, galinės dar išsilaikė geriau, taip pat didelė problema ir su bagažinės dangčio apačia. Taip pat gerai apžiūrėti perkant slenksčius, kadangi taip pat labai probleminė vieta, nors rasti sveiką galvoju nėra jokių galimybių. Korozija net įsimetusi į saloną, iš vidinės pusės korozijos židinių yra net atlenkus galines sėdynes, arba zapaskės vietoje. Variklis tikrai ekonomiškas, užmiestyje galima pasiekti net 4.5 kuro sanaudas, neviršijant 80kmh tokios ir yra (išbandyta realiai nuvažinėjus pilną baką 100km ir vėl užpylus) ;) Mieste netikrinau, bet mano nuomone turėtų būti apie 6, nesidraskant. Salone pašalinių garsų negirdėti, niekas nebilda , plastmasės jokios nebarška. Salone kaip "golfo" klasės automobiliui, viskas gerai, salonas tikrai kokybiškas, plastikai malonūs liesti, veliūro sėdynės gana minkštos ir patogios. Kas iš minusų, nebent nelabai patogi vairuotojo pozicija. Ilgesnėje kelionėje pakankamai vargina, per tiek laiko dar nesugebėjau rasti sau tinkamos pozicijos, nors čia gal kaip kam, vienam bus patogu kitam gal ne... Garso aparatūra Ghia komplektacijoje man taip pat paliko teigiamą įspūdį, ne aukščiausios klasės, tačiau savo klasėje pakankamai gera. Duryse daiktadėžės pakankamai erdvios, galima daug ką įtalpinti, telpa net 1.5l butelys paspaudus vos vos, tai vertinu gerai. Kolkas remontuoti visiškai nieko neteko nuo pirkimo, viskas veikia gerai, žiūrėsiu kaip čia bus ateityje. Ką norėčiau dar paminėti, tai tikrai geras valdomumas, persėdus iš Opel Astros, labai gerai šiame Focus'e. Kolkas tai paliko tik teigiamą įspūdį (žinat jo kainą), būtų super automobilis, jei ne korozija. |
Patarimai perkančiajam |
Gerai apžiūrėti visus korozijos židinius |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 5)
Ford Focus TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis