2021-06-08 |
Peugeot 2 l hdi
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiškas, nebrangios detalės, mieste smagus važinėti
Ne itin komfotiškas važiuojant tolimesnius atstumus, užsidega lemputės abs ir airbag prietaisų skydelyje,
|
Pirkau 2000 metų už 500 eur, dar buvo nemažai smulkių defektų, bet kai susitvarkiau, automobilis tarnavo neblogai. Atvažinėjau 5 metus. Pagrindiniai gedimai-teko keist šarnyrus 2 kartus (40 eur šarnyro kaina) spyruoklės lūžo dažnokai, keičiau kelis kartus, stabilizatoriaus traukės pareina dažnai. kai nusipirkau buvo laidas nudrožtas, kuris atsakingas už kurą ar pan, tai sunku buvo rasti tą gedimą, teko vežti per kelis servisus. Buvo lempų reguliatorių varžtai nulūžę, teko keisti abi priekines lempas. Žodžiu, visa esmė, kad automobilis tarnauja jo neapleidus ir laiku keičiant detales, tinkamai prižiūrimas jis tarnaus ilgai. Ai dar nepaminėjau, korozija labai puola slenksčius šio automobilio. Geriau pirkti 2 l hdi versiją. Detalės gal šiek tiek brangiau nei volkswageno, remontuojant gal priėjimai kiek prastoki, ypač nepatogu keisti galines lemputes, nes reikia nuimti visą lempą. Na, mano atveju tai liūdniausia, kad supuvo slenksčiai ir jau jokios technikinės nepraleis tokio auto, o šiaip dar galima pasiremontuoti ir važinėti ilgai, tik neapsimoka, nes kėbulo remontai brangiai kainuoja. gerai viską patikrinti prieš perkant, kad nebūtų suvaryta...
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2020-08-07 |
Griežtas ne!
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patogus parkuoti
Nelabai atsparus rūdims, durni inžineriniai sprendimai (kuro filtras, įdėtas į neišardomą indą), nepatogios sėdynės, nesibaigiantys remontai
|
Katastrifa, ne automobilis (arba man toks pakliuvo). Per 2 metus perrinkau priekinę pakabą, visų keturių ratų stabdžius, abu priekinius guolius, variklyje esantį sensorių (100 eur) viską sudėjus gavosi 600+ eur vien ant remontų.
Pastoviai genda, kai tik pasidžiaugiau kad piežikas nebegenda, jau perrinkau viską kas sugedę - skystį pradėjo leisti vairo kolonėlė...
Taip pat nervina inžineriniai sprendimai - daug kas įpresuota, o ne prisukta (pvz šarnyras), tad remontas tiek pasunkėja, tiek pabrangsta. Kuro filtro viduriai įdėti į neišardomą plastmasinį indą. Būtų nieko tokio, bet 5 eur kainuojantis filtras įdėtas į plastikinį indą patampa 35 eur filtru!
Komforto 0. Autostradoje važiuojant pradeda skaudėti ausis, užpakalį.
Iš arkų pradėjo lįsti rudys, nusprendžiau tvarkyti kol dar yra ką. Betvarkant atradau, kad slenkstyje po gamykline antikorozine apsauga slepiasi dviejų kumščių dydžio skylė...
Žadėjau dar tvarkyti, bet galų gale išėjo galinis tiltas (prancūzų liga), tad pasidaviau, ir tiesa pasakius džiaugiuosi. Pagaliau nebereikės nervintis dėl remontų. Turėjau daug kantrybės su šituo prancūzų gaminiu, bet ankščiau ar vėliau suvoki, kad remontai siaubingai dažni ir atsieina kaip kokio lamborghini...
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-11-28 |
Puikus automobilis!
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Manevringas, lengva parkuoti, dalys pigios.
Sunku įlipti į galą, mažokai vietos.
|
Tai pirmas mano automobilis. Įsigijau savo trijų durų liūtuką prieš 3 mėnesius, buvo jis gan stipriai ,,padrožtas" - padangos plikos, stiklai apibraižyti, bamperio dažai atsilupę, todėl ir gavau gan pigiai (460 EUR). Pavedė tik vieną kartą, mieste bevažiuojant ėmė ir užgeso - pasirodo variklio sensorius perdegė (sutaisyti kainavo 100 EUR), daugiau buvo patikimas. Kieta pakaba, važiuojant žvyrkeliu labai krato. Pravažiavęs buvo 188 tūkst. km, per tuos 3 mėnesius pravažiavau beveik 5 tūkstančius. Kuro sąnaudos mažos, prisipilu ir pamirštu :) Džiaugiuosi pirkiniu ir tikiuosi jį vairuoti bent 5 metus. Dalys gan pigios, keista daug (prieš mane vairavusi moteris padrožė...). Pakeisti visi eksploataciniai elementai, iš didesnių remontų keista vandens pompa, variklio pagalvė, variklio sensorius, pagrindinis diržas, signalizacija, vairo žiedas, pavarų svirtis, priekiniai sailenblokai. Patikrinkite, ar veikia garso signalas ir posukių svirtis.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-02-09 |
Ne auto, o....
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Manevringa, patogi, miesto masinike
Brangios detales, remontas daznas, garso izoliacija prasta. Daugoka minusu
|
Turiu peugeot 206 , 99m. 51kw . Dyzelinas. Vairuoju ji 4m. Pirmi , antri metai buvo kaip ir viskas gerai. Keiciau tai ka visom auto reikia keisti, zvakes,tepalai ir pan. Po to pradejo gesti viskas is eiles, sukista daug, labai daug. Ir nemazus pinigus remontai kainavo. Vaziuokle galine, priekine, kuro siurblys, ir pan. Nerekomenduoju tikrai, nebent man tokia papuole, buvo parvaryta is Prancuzu.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-08-15 |
Peugeot 206 benzinas 1.1
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
kad ir kaip keista bet vaziuoja, mazai naudoja kuro
viskas kas tik yra automobilyje
|
Vienas is prasciausiu automobiliu, genda apsoliuciai viskas, atrodo net daiktai, kuriuos pasidedi ir tie sugenda. Didziausia problema galinis tiltas, kuri reikia remontuoti kas 150 000 km. kaip ir kiekvieno pezo problema: posiukio, valityvu, lempu valdymas - genda,luzta. is viso niekine auto. Jei imanona prancuzisku visiskai nepirkti.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Jovita | 2016-05-30 |
Peugot 2002, 1,6 variklis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Manevringa, maza, lengva parkuotis, mazai eda kuro, pigios dalys
nera, isskyrus tai kad maza bagazine :)
|
super masiniukas!!! leki ir bedos nematai. Greicio pakanka per akis :) dziaugiuosi savo pasirinkimu
Taisymas atsieina labai pigiai.
Puikiai dirba, neapleidzia net ilgose kelionese. Rekomenduoju! Moterims pats tas, auksta pakankamai sedeti ir labai manevringa. patikrinkite posukiu svirti, kartais ji turi savo prota ;)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
pasalietis | 2015-09-04 |
206-okas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Mazas, vikrus, manevringas, leidzia pasijusti lakunu, labai pigus, kuro reikia kokybisko, bet jo reikia pilti puslitriais.
Minusai musu: neapziureta, pagaileta laiko ivertinti profesionalams, pasitiketa per daug sveitimais zmonemis, pasitiketa per daug savimi, kad galima paciam susitvarkyti
|
taip jau nutiko, kad pusesere vazinejo su apynauju tokiu su 1.1 motoru (ridos neatsukinetos - ne lietuvoj pirkta, ne lietuvoj vazineta ir ne lietuvoj parduota), o as pirkau 2.0 hdi. pirmas ispudis - automobilis jaunimui, labiau tiktu pavadinimas lektuvas ant ratu. 1.1 varikliukui sugedo pavaru deze, pakeite, ar suremontavo, bet vis tiek nieko gero, tai pardave su tokia beda. Daugiau jokiu bedu tam pezui nebuvo, bet jis apynaujas buvo. Maniskis jau zymiai senesnis ir tikrai LABAI daug vargo mates. Vazineju su auksciausios klases automobiliu, tai isedus net vaziuoti nemokejau pradzioje: soka, lekia, uzia... Vaira krustelni, tai atrodo, kad baisu posuki darei. labai staigus. Pirkau del to, kad nesurudijes ir ekonomiskas. Tikrai nesurudijes - 15 metu anei rudeles, nors buvo vieta ant galinio dangcio kur dazai nukrite. Tikrai ekonomiskas - su pilnu baku 800 km ir dar puse bako darbininkui prasivazineti liko. Idomumo delei nuvaziavau i pezo servisa kaune, tai prirase litaniju virs 1000 eu. Visa vaziuokle gatava beveik, leidzia radiatorius, kuro bakas, kuras variklyje kazkur bega... Nors variklis atrodo tikrai geras, bet negerus parametrus parode vienas purkstukas (labai neigiamus, reikes keisti) ir oro srauto matuokle bloga. Megstu dinamiska vairavima, bet ne tiek ekstremaliai - taupausi pinigelius lexusui ls arba bmw 7 klases - ten ir trauka ir komfortas. Kadaise turejau audi a8 tai amzina beda greicio virsijimas: vaziuoji 160, o jausmas lyg 90 vaziuotum ir neina priprasti tik ismoksti orientuotis. Nera ka ir aprasineti: lektuvo motoras ir tiek. Darbininkas sake, kad autodalyse kitas variklis 70-100 euru kainuoja. Man tai tepalus pakeisti brangiau atsieina. Ir cia kaina jau su isemimu. Daiktai neturintys vertes nenuverteja. Atpinga zinoma per eile metu viskas, bet jei svarstytumete skirtuma tarp rimto automobilio ir sito nuvertejimo, suprasit, kad jis nieko nekainuoja. Sake labai brangu tvarkyti galine vaziuokle, o visa kita is padevetu dedama ir gerai buna. Zmonai nepirkciau, nes cia kaip motociklas su priekiniu ir soniniais stiklais ir durelemis. Kaip nekeista, vietos uzteko priekyje ir gale. Nors ugis 185. Na gale ne uz tokio kaip as dramblio, uz zmonos, bet uzteko. Labai patiko musu 4 metuku vaikui, ypac greitejant - jausmas kad tuoj kilsim, juokdavosi vis spustelejus akseleratoriu. Grazus, aky traukiantis automobilis uz dviracio kaina.
Reikia galva ant peciu nesioti: nesupranti, duok tam, kuris supranta. Patikrinimas servize kainavo viso labo 15 eu, o pasake viska, ko net neitareme. Argi cia pinigai uz zinias? Butume zinoje, butume nepirke, bet labai jau buvo grazus ir labai zmogus butent tokio ir norejo. Uz grozi reikia moketi savo kaina. Ar turit tiek?
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Peugeot. | 2015-08-16 |
peugeot....
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dizainas, variklis, manevringumas
elektronika, galinis balkis ypatingai ir važiuoklė
|
automobilis pirktas 2007m buvo daužtas iš Prancuzijos. Kėbulas gražus tikrai. Bet.. labai jau trapus automobilis, barskutis, remonto prašosi dažnai. auto man patinka malonu vaziuoti mieste, bėgėjasi gerai- į žieda įlėkti jokių problemų (geras sukimo momentas). priekyje vietos daug, mano ūgis 188cm ir vietos stoka nesiskundžiu. manevringas lyginant su pvz BMW ar kitos markės automobiliais. trasoje vaziojant didesniu kaip 110km/h greiciu tampa garsus. jei reikia ka nors pakeisti sudėtingas priėjimas. detalės brangios kaip mažos klasės automobiliui. turiu daug problemų su lemputėmis skydelyje, Artėja tech apžiųra, o lemputės net peugeot servisas neužgesina... sako viskas gerai.
Apibendrinus problema vazioklė ir lemputės (nežinau priežasties) P.S. Masina buvo daužta ir tvarkyta šiauliečiu garaže, kad juos kur tokius meistrus... variklis dirba gražiai, nereiklus, problema- kaitinimo žvakės ir ventiliatorius. auto nelaiko kainos, išvaizda kaip gerokai naujesnio auto. Jei jau peugeot 206 tai tik nedaužtas ir neeksplotuotas Lietuvoje, laabai brangi galines vaziuoklės dalies remontas (nepirkit jei paklise ratai tai kainuos min 180 EUR)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Dovile | 2015-06-03 |
Peugoet 1.4 miestukas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pigi eksplotacija, ekonomiskas, manevirgas mieste
Greitkelyje ar uzmiesti truksta galios, bet tai ne ilgu distanciju automobilis
|
Puikus miesto automobiliuskas!! vazinejau 4 metus, servise retai teko lankytis, is rimtesniu remontu tai buvo vairo kaloneles keitimas, o kiti apsilankymai buvo eksplotaciniai, kaledeles ir t.t 1.4 miestui pakankamai, uzmiesti zinoma per mazai galios, bet miestui pats tas. Su mano vairavimo iprociais mieste(vilniuje) sudegindavo apie nuo 6-9litru benzino, tai manyciau neblogas rezultatas tokiu metu masinai. 9litrus imdavo piko metu , vakarop 6-7 itilpdavau jei noredavau. visas nuvertejimas jau praejo, o dabar sis masiniukas turetu laikyti savo kaina. Ziurekit ar variklis nenuvaikiotas ir daug nenuvaziaves, nes pakaba yra labai paprasta ir lengvai ir pigiai remontuojama.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Nida | 2015-02-13 |
pirkti nepatariu
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
grazi, malonus salonas
genda be sustojimo, ilgiausias tarpas be gedimo 3 menesiai. garsiai dirba, jaucia kiekviena duobe.
|
2000 uju metu auto pirkau 2007, variklio stovis buvo geras, nesurudijusi . Vienintelis privalumas, kad per 8 metus liko nesurudijes kėbulas ir grazi. Taisiau ištisai, tai masina pradedantiesiems, galima puikiai susipažinti su masinos sandara. Keičiau amortizatorius, variklio dirza , sarnyrus , granatas, guolius , vairo traukes , elektriniai gedimai, žvakes, ventiliatnoriu, sankaba, ir jau nepamenu ka.galop suskilo visos plastmasines detales. Paskutiniais metais variklis vos traukia, co baisus, nuo pradziu buvo tarskalyne, kol nuvažiuoji prie juros tai galva atrodo plys pusiau. Salonas patogus, lengva parkuotis , bet remontas kasmet apsieidavo po 2500 litu maždaug, o i gala po 600 lt i menesi . 1,4 benzinas. Kastai siaubingi, nuvertėjimas didelis Paprasciau vistik nepirkti.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
123 |