Markės
165 iš 1570
BMW 3 klasė 1998 - 2005
BMW 3 klasė, 1998 - 2005
553Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.01% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 53
1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 81% Ne 19%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
3 serijos BMW yra kompaktinės klasės prabangus automobilis gaminamas sedano, hečbeko, kupė, universalo ir kabrioleto kėbulais ir varomas galiniais ratais. E46 modelis yra tikra E36 evoliucija. Daugelis kėbulo linijų ir siluetas išliko tokie patys kaip ir E36 modelyje, tik kiek suapvalėjo, įgavo aerodinamiškesnę formą kas buvo tuo metu labai populiaru. Tiek priekiniai žibintai, tiek galinio vaizdo veidrodėliai išliko panašūs. Interjere panašios išliko sėdynės, tačiau prietaisų skydelis, centrinė konsolė yra kopija E38 ir E39 (7 ir 5 serijos) modelių. Galingiausia versija turėjo didesnį 3.0 L variklį 330i/Ci ZHP su 238 AG (175 kW) galia, 301 Nm sukimo momentu ir greitinosi iki 100 km/h per 5.8 sekundės. 2002 metais E46 sedanas buvo atnaujintas – nauji priekiniai žibintai, nauji buferiai ir kietesnė važiuoklė, o 2004 metais buvo atnaujintas ir kupė automobilis. E46 kaip ir jo pirmtakas turėjo didžiulį pasisekimą visose rinkose ir buvo laikomas etaloniniu nedideliu šeimyniniu sportiniu automobiliu. Rekordiniai metai E46 buvo 2002, kuomet buvo parduoti 561249 vienetai.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
E46 kaip ir jo pirmtakas turėjo didžiulį pasisekimą visose rinkose ir buvo laikomas etaloniniu nedideliu šeimyniniu sportiniu automobiliu. Rekordiniai metai buvo 2002, kuomet buvo parduoti 561249 vienetai.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Lankytojo
reitingas
3.0

Atsiliepimai įvertinti 67 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
Patalpino: Sierakauskas | 2017-12-09
320D compact. Atsiliepimo pratęsimas
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Servisai priima noriai
Nemačiau
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,0
Bendras automobilio aprašas
Po dviejų metų eksploatacijos užkalė variklis. Pardaviau už 900. daugiau nei perpus mažiau, nei kad mokėjau. Sad :( Taigi, po pusantrų metų važinėjimo ir 600 eurų įkišimo į remontus mašina pradėjo vėl kaprizus rodyt. Važiuojant atsirado trynimosi garsas. Užtraukus rankinį jis pradingdavo, taigi buvo aišku, kad kažkas su juo negerai. Nuvariau mašiną pas meistriukus, už 40 eurų remkomplektą instaliavo. Problema dingo dviems savaitėms, bet pervažiavus didesnę duobę vėl išlindo. Pyktis ir nusivylimas užplūdo mane. Pataupiau, nuvariau kažkur į garažus tvarkyt savo aukštos klasės vežimo, nesugebėjo sutvarkyt iki galo, taip ir gavosi, maniau tada. Nu nieko, reikia tvaryt, tai reikia. Užsiregistravau į melgą. Dar sakiau kad kartu važiuoklę pažiūrėtų. Maža kas, gal vėl koks šarnyriukas pavargo. Po pusės dienos skambina man ir sako, kad tą daiktą su rankiniu norint sutvarkyt reik išimt guolį, diską, krč daug pisliavos, ten suvirinsim, laikys kaip naujas. Nu gerai. Ir dar važiuoklę gale reik patvarkyt. Nu gerai. Ir dar prieky vairo traukes. Nu ką padarysi. Ir dar žinot tą priekinę šakę, ant kurios visa važiuoklė laikosi? Tą kur 130 eurų kainuoja ir prieš pusę metų keičiau? Jo tą pačią. Tai ten irgi gumos atsilupo, sutrūkinėjo. Greit keist reikės. Tai dar nekeiskit. Ne, tik pranešėm. Nu ir ką, nieko, patvarkė už 350 eurų, pasiėmęs ją važavau į Druskininkus vonioj išsimaudyt ir pakeliui pravažiavęs fuking slieko išraustą duobę arba kelininko Petro paliktą broką vėl tas rankinys trintis pradėjo. Taip menkai menkai, vos girdimai, bet taip įkyriai. Tai buvo galas. Nusprenžiau parduot. Pavarčiau skelbimus, kainos nelabai tenukrito per du metus. Įdėjau, kelias dienas niekas neskambino, pasivažinėjau į darbą, ji man pacypsėjo, supratau kad ji man įkyrėjo ir jos noriu atsikratyt, kainą keliais šimtais numečiau. Tą pačią dieną atvarė du pacaniukai, užkūrė variklį, atidarė dangtelį, kur tepalas pilasi ir iš ten taškytis pradėjo. Sako ragas tavo varikliui. Nevažinėčiau tavo vietoj. Blin galvoju, skiedžia nesąmones. Pagūglinau, tai ten internetuose įvarių atsiliepimų. Reziume, važiuok kol važiuoji, įvairių variklių būna, čia dar nerodiklis. Tai pavažinėjau vėl kelias dienas, vėl pora bičų atvarė, šįkart užvestai tepalo matuoklę ištraukė. Iš ten tepalas fontanu iš variklio bėgt pradėjo. Supratau, jog tikrai šūdas. Tai kainą numečiau iki tokios, kur pamatę skelbimuose tikrai tūrėtų suprast, kad kažkas negerai. Tiek pinigų sukišus nesinorėjo atiduot už dyką, galvojau gal koks naivesnis paims. Tą vakarą sulaukiau entuziastingo pirkėjo, kuriam buvo svarbu kad dėžė veiktų, turįs jis tokią pačią, apkeis ir važinės. Tai iš Kauno važiavo ir pakelėj su tokia pačia užlūžo, nedavažiavo. Kitą dieną važiavau į darbą, trim sekundėm dingo traukimas ir jis sugrįžo su dideliu variklio kalimu. Darbe kainą sumažinau iki štukos, susilaukiau gal 12 skambučių iš perekupų ir visokių optimistų, kurie klausė ar su tokiu varikliu galima dar važinėt. Perekupams parduot nenorėjau, nes jie telefonu iškart kainą smugdė bent šimtu, tai sutarėm su bičų iš Ukmergės. Atvažiavo vakare, pravažiavo dugnais išjungęs sukibimo kontrolę per žvyrkelius. Išgirdau, kad priekis tikrai jau pareina, kardanas vėl kliba, bet jis nieko negirdėjo, jam viskas tiko, kainą paderinom ir išvažiavo laimingas. Sakė darys projektą, dės 3.0 variklį. Tikiuosi jam geriau su ja pasiseks.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Mokėjau 1,9, važavau nepilnus du metus, sukišau 1,2, pardaviau už 0,9. Geras biznis
Patarimai perkančiajam
Vienas perekupas sakė kad šitam varikliui reikia kas antrą tepalo keitimą pakeist ir filtriuką turbinos. Gali būt kad dėl jo man užkalė. Bet čia tik gandai. Tiesos nežinau
Įvertink šį atsiliepimą (viso 18)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
BMW modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Maži     i3
  Kompaktiniai    1 klasė1 klasė1 klasė
   1 klasės M CoupeM135iM135i
    2 klasės Coupe
    M2
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
  M3M3M3M3
    3 klasė Gran Turismo
    4 klasė
    4 klasė Gran Coupe
  Dideli  5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
  M5M5M5M5
   5 klasė Gran Turismo 
    6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai   7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė  8 klasė  8 klasė
   6 klasė6 klasė
   M6 M6
    M8
  Keturduriai kupė     6 klasė Gran Coupe
    M6 Gran Coupe
  Roadsteriai   Z3Z4Z4 Z4
  Z3M Z4M  
  Mini krosoveriai    X1X1
    X2
  Krosoveriai    X3X3X3
    X4X4
    M40i
  Dideli krosoveriai    X6X6X6
   X6MX6M
  Visureigiai   X5X5X5X5
   X5MX5MX5M
  Dideli visureigiai     X7
  Mini vienatūriai     2 klasės Active Tourer
  Sportiniai   Z8  
  Supercar     i8
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai

Automobile-data.com Carmaniac.co.uk