Markės
1860 iš 1918
Volkswagen Polo, (Mk4F) 2005 - 2009
55Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.222% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 5
13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)27% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 60% Ne 40%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
2005 metais Polo buvo ženkliai atnaujintas. Ryškiausi pasikeitimai yra vienos dalies priekiniai žibintai labai panašūs į tuos, kuriuos turi Passat modelis ir kitoks bagažinės dangtis. Buvo gaminama ir mini SUV versija pavadinimu CrossPolo. Polo kaip ir jo pirmtakas dalinasi savo platforma su Seat Ibiza Mk3 ir Škoda Fabia modeliais. Už Polo automobilį Volkswagen gamoje mažesnis yra tik Fox. Nors nedidukas automobilis buvo neblogai parduodamas, tačiau nebuvo toks sėkmingas kaip ankstesnės versijos.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Patalpino: owl | 2010-06-21
VW polo 1.4
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Praktiškas, paprastas... VW - das auto
1.4 benz variklis per silpnas, nuobodokas dizainas, kietokas
Bendras automobilio aprašas
Automobilio salone jaučiamas vokiškas praktiškumas (viskas po ranka, aišku, paprasta, vietoje ir laiku :) ...). Kadangi aš esu apie 1,75 m ūgio, tai vietos tiek priekyje, tiek gale pakanka (teko ir gale pavažiuoti), tačiau sėdynės kietokos, ypač gale. Važiuojant ilgesnį atstumą atsiranda kažkoks diskomfortas, nepatogumas, tenka sustoti pakvėpuoti gryno oro :) Beje automobilis buvo pirktas visiškai naujas, tai jokių gedimų nebuvo. Tik teko priprasti prie stabdžių, man jie pasirodė kažkokie minkštoki. Beje nesupratau kodėl į 1.4 įmontavo kondicionierių. Mieste su įjungtu tragedija, traukos 0, kuro sąn. išauga... WTF? nori nuo šviesoforo pajudėt - išjungi, ilgesniam kely - įjungi, tas pats su lenkimu, nori greit aplenkt - išjungi kondiške iš 5 šoki į 4 - variklis cypia (nemalonu).
Variklis
1.4l, 80 a.g. benzinas, kuriuo nusivyliau, nei ekonomiškas, nei galingas. Jam labai tinka pasakymas "kiek minsi tapkę - tiek turėsi". Ramiai mieste važinėjant ~9 (praktiškai 10 l/100km), trasoj ~6-7/100 km (iki ~120 km/h). Taip pat pajusdavau "smarvės" trūkumą, kai atsirasdavo poreikis greit aplenkti automobilį. ir kai minėjau ypač tam reikalui kenkdavo įjungtas kondicionierius, atrodo, kad vien jis puse variklio galios suryja. :)
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Automobilis buvo patekęs į nedidelią avariją. Truputėlį įlenktas priekio k.p. kampas (įlinko kapoto kamputis, k.p. priek. sparnas, bamperis įtrūko, fara neišdužo, tik viena laikančioji auselė nutrūko ir grotelės trūko, beje pagalvės net neišlindo) Kas supranta apie techniką žino kad čia "juokai": bamperis virinamas, sparnas tiesinamas ir t.t. - paprasta. Kadangi auto nauja, drausta kasko, tai buvo tvarkoma VW centre. Defektacijos akte nurodytos tokios kainos Lt (be PVM): Grotelės - 130 Žibintas - 399 Variklio gaubtas - 773 Priekinis bamperis - 610 Panelė - 678 Dažai - 220 Sparno remontas - 210 Paruošimas dažymui - dažymas (kapotas, sparnas, bamperis) - 700 Ir galutinė suma gavosi virš 5000 Lt (su PVM)
Patarimai perkančiajam
Prieš pirkdami pasikonsultuokit su servisų darbuotojais arba tai sričiai kompetetingais asmenimis, jie žinos auto pliusus, minusus, ligas ir pan. Ir šiaip neklausykit tų žmonių, kurie kategoriškai teigia, kad Audi arba BMW - geriausi, kiti š.... Jų mitai lengvai paneigiami :)))) P.S. Automobilių savininkai savo automobiliu džiaugiasi 2 kartus gyvenime: nupirkę ir pardavę :)) Turėkit, mylėkit, prižiūrėkit ir saugiai vairuokit.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 15)
Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt