Markės
Dovanojame autorėmelius, marškinėlius ir rankšluosčiusRašykite atsiliepimus, patarkite ieškantiems automobilio, o mes jums dovanosime dovanas! Plačiau

Atsiliepimai (8489)

Robertas | 2009-04-23
Mercedes_Benz GL 320
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
7 sedynes tikrai gerai
Brangios pogarantines problemos.
Automobilis geras. Tik problemos buvo is pat pradziu su vasarinemis padangomis, jos nusilaiptavo ir ziauriai kauke. Automobilis buvo garantinis , taciau merso atstovai i tai nekreipe demesio. Nepersianiausiai baigesi garantija ir is karto uzlinko abu galiniai amortizatoriai. Vieno kaina 2400 Lt. Matematika paprasta. Uz savaites kazkas nutiko su masinos trauka, spaudziant akseleratoriu ji nestartuoja. Ryt varysiu i servisa. Masina uz kuria sumoketa 280000 Lt. taip negali elgtis. Esu nusivyles. Su varikliu viskas gerai. Servisas nera brangus . Kiek ji dabar kainuoja nezinau, nors jau vaziuoju du metus. Jei gali nusipirkti uz 150000 Lt tai pirmyn. Bet ne uz 280000 Lt.Nepirkite amerikietisko modelio daug skirtumu ir neveikianciu prietaisu Europoje. Mano europinis , jauciuosi pilnavertis.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Toyota Yaris
1999 - 2005
Vidutinis automobilio įvertinimas
Kristina | 2009-04-23
Toyota yaris
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, gerai valdomas, patikimas, saugus
nepatogu leistis į ilgas keliones
Labai smagi miesto mašinytė. Tik geriausi atsiliepimai. Labai tiksliai valdoma, viduje pakankamai erdvės. Didelis privalumas, kad policija beveik nežiūri į tokias mašinas, vyrai praleidžia ir pan. Turėjau su varikliu 1.0, traukos pakanka. Tik važiuoti didesniu nei 125 km/h greičiu nelabai malonu. Beveik nereikia taisyti, nes negenda, o ir detalės pigios. Kuro sanaudos vid. 5,5, žodžiu užsipili pilną baką ir pamiršti. Labai nedidelis nuvertėjimas, labai praktiška mašina. Jei nusipirksit su nedidele rida, šis automobilis tarnaus Jums ilgai ir nuobodžiai.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Audi Cabriolet
1992 - 1998
Vidutinis automobilio įvertinimas
slimshady | 2009-04-22
slimshady
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
traukiantis aplinkinių dėmesį
Lietuvoje labai trumpai galima džaiugtis atviru stogu
Didžiausia nesąmonė kuria čia perskaičiau, tai, kad audi cabrio buvo gaminamas su quattro sistema :D taip pat į kabrioletus nebebuvo montuojami ir 2.3 20v varikliai. bet užtat buvo montuojamas dyzelinis 1.9tdi 66kW variklis. Atidžiai apžiūrėtį stogo mechanizmą bei patį stogą, tai silpnoji cabrio dalis, bei brangi persiuvimui.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Mitsubishi Colt
2003 - 2009
Vidutinis automobilio įvertinimas
Amžinai nusivylęs Mitsubišiu | 2009-04-22
Colt 1.3 ltr. "Inform", 2007 metų gimimo
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mažas, telpa nedidelėje aikštelėje. Lengvai valdomas, kai nereikia niekur skubėti. Salone lengvai telpa ir didesnio ūgio žmonės.
Silpnas, nepatikimas (neprognozuojamai gęstantis) variklis, kurio joks servisas Lietuvoje nemoka sureguliuoti. Daug erzinančių konstrukcinių sprendimų, įvairių nepatogumų.
Sakyčiau, tai vienas iš labiausiai nevykusių automobilių visoje Mitsubishi liniuotėje. Nors išorės dizainas ir nėra blogas, o kai kas tokį dizainą netgi labai giria, jei ne metalic dažai, tai kaip ir nėra į ką žiūrėti. Salono vidaus apdailos medžiagos labai pigios, nykiai pilkos plastmasės, arba toks pat nuobodus sintetinis audeklas. Pats didžiausias nepatogumas tas, kad priekinių sėdynių negalima atlošti į horizontalią padėtį, o tik palenkti atgal nedideliu buku kampu. Tai žiauriai vargina tolimesnėje kelionėje, kai norisi aikštelėje bent 20 minučių snūstelėti. Sėdomis arba užsikniaubus ant vairo labai nepailsėsi. Kitas "siurprizas" - automatinis posūkių mirksėjimo laiko pailginimas. Tai reiškia, kad nors trumpam užkabinus ranka posūkių svirtelę, posūkis sumirksės bent 3 kartus. Tačiau padarius posūkį arba persirikiavus, svirtelė pati sugrįžta į pradinę padėtį ne visada, tenka grąžinti ranka, ir būna, kad sukontaktuoja priešingo posūkio kontaktas bei ima mirksėti priešingos krypties posūkis, nors svirtelė jau neutralioje padėtyje. Natūrali reakcija - kuo greičiau jį išjungti, barkštelėjus per svirtelę, ir vėl ima mirksėti priešingos pusės posūkiai. Vienžo, idiotiškesnio sprendimo dar neteko matyti, o dar japoniška mašina vadinasi. Nors tiek ten to japoniškumo, kai gamykla kažkur Olandijoje stovi, o dalys gamintos bile kur, papigiai. Toliau - dar gražiau. Ėmus veikti bet kokiam elektros imtuvui- ar tai būtų ventiliatorius, benzino siurblys, elektrinė sankaba ar apšvietimas - po kokios sekundės-kitos labai trumpam laikui sumažėja borto įtampa (prigęsta lempos - tai aiškiai matoma vakare, murkdantis kamščiuose). Ir jei tuo momentu buvo pajudama iš vietos su įjungta pirmąja pavara, bet variklio sūkiai buvo mažesni kaip 1500-2000 aps/min, variklis tik trukteli ir gęsta kaip prikaltas prie asfalto, o užpakaly važiuojantys, tikriausiai, keikdamiesi staigiai stabdo, kad neįbelstų į Colto užpakalį. Šiaip valdymas nesunkus, "moteriškas". Langai dideli, veidrodžiai irgi, matomumas - geras. Tiesa, priekinio lango apipūtimas nekoks, nes įtaisyta tik viena nedidelė stiklo apipūtimo kiaurymė vidurinėje panelio dalyje, Žiemą, ar drėgnesniu oru tenka labai ilgai birbinti variklį ir laukti, kol bus nudžiovintas langas. Arba "maloniai" darbuotis grandikliu ir skuduru. Variklis 1,3 litro. Tokiai mašinai, kuri su vairuotoju ir bent vienu keleiviu sveria virš 1,1 t - ryškiai per mažas. Nors rašoma, kad galia siekia 95 AJ, tačiau ta galia gali būti panaudota nebent vokiškame autobane. Lietuvos gatvėse ir keliuose labiau būtų reikalingas didesnis sukimo momentas, o jo kaip tik trūksta. Tokiu atveju ir "gazas-dugnas" nelabai padeda, nes kuro tiekimo sistemos elektronika neleidžia greitai išvystyti didesnės galios, sustojus prie šviesoforo piko metu. Šiaip variklis vedasi gerai tiek šaltas, tiek karštas, važinėjant mieste 100 km suvalgo iki ~9 ltr a95 benzino. Kaštai nedideli, kadangi mašina nauja ir jokių išlaidų remontui dar neatsirado. Visas išlaidas sudaro kasmetinė TA autorizuotame centre (kažkur iki 400 lt). Na, dar retkarčiais nuplauti, žieminio langų ploviklio užpilti, pakabinti kokį kvepiantį niekniekį. Jeigu tikėti autoplius.lt, tai per pora metų tokia mašina nuvertėja perpus ir dabar galėtų kainuoti ~22 kLt, bet realiai tai už tokią kainą niekas nepirktų, todėl teks ją drožti ilgai ir nuobodžiai, kol betiks tiktai Kuusakoskiui. Pirkti tik su pačiu galingiausiu tos serijos varikliu (1,5 ltr) ir automatine transmisija. Turėti galvoje, kad smulkūs elektriniai gedimai gali virsti didelėmis problemomis ateityje, nes pats plikomis rankomis ten nelabai ką padarysi.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Opel Omega
1993 - 2004
Vidutinis automobilio įvertinimas
svempas | 2009-04-19
Opel Omega B
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ziauriai patogus auto, gedimai kebulo tai jau po antros ziemos pradejo lyst rudeles, dar lb megsta atplysti duru moldingai. mieste benzo valgo iki 12 ltr, uzmiesty 8 ltr. nesinori dar parduoti, nusipirkau lietus ratus susidejau ir graziai atrodo. buvau isbandes 3.0 omega, bet buvo su variklio gedimu, daug srebe benzo 40 ltr/100 km. db noriu dizelines. 2.0  Ecotec 16v restauravau stabilizatoriaus traukes, vairo kolone, keiciau galines kaladeles, lemda zonda, atraminius guolius...
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Citroen Xantia
1993 - 2001
Vidutinis automobilio įvertinimas
audrius | 2009-04-18
breakII
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
antra xantia kuria pats isigijas - nesiskundziu sies auto pagal kokybes ir kainos santyki. trukumas - reikia zureti kam duodi remontuoti, nes kaikurie meistrai nepataiso o sugadina. gerai priziurimos ir laiku remontuojamos tikrai seipsau negenda. taisymo kainos nedideles. 2.1TD kas priklauso isigijus auto - dirzus su itempejais, filtrus, tepalus variklio ir greiciu dezes. visko kaina 900lt.dar reikalingas automatinio generatoriaus dirzelio itempejo keitimas apie 500lt ir smulkus hidraulikos remontas.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Citroen Xantia
1993 - 2001
Vidutinis automobilio įvertinimas
audrius | 2009-04-18
xantia
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
nempamirskite tik isigije si auto patikrinti pavaru dezes tepalo lygi. , visi dideli remontai vyko tik isigijus auto, nes jos visos atvaziuoje is uzsienio damustos. po to kai viska sutvarkiau- tik kas priklauso eksplotuojant lt. per 85000km. vaziuokle remontuota 3 kartus smulkiu remontu apie 1200lt. 1.8i dirzus, tepalus variklio ir grieciu dezes, stabilizatoriu traukutes gal 3 kartus per 3 metus, saleblokus, stabdziu kaladeles visas gal 2 kartus, greiciu dezia, galines vaziuokles prosvaistes guolius, voztuvu gumutes, akumuliatoriu
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Volvo S40
1995 - 2004
Vidutinis automobilio įvertinimas
Romualdas | 2009-04-18
Romualdas 2009-04-18
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus, patogus, ekonomiškas, paprastas
Žmona sako, kad nėra. Aš irgi taip manau
Tikrai puikus atomobilis. Džiaugiuosi, kad prieš 4 metus įsigyjau būtent S 40. Elegancija, paprastumas, dinamiškumas- viskas jame yra kartu. Japoniškas Micubichi variklis labai derinasi su jo išore. Tik viena bėda: truputi ,,pačeža" kompensatoriai. Bet net ir si tokiais trūkumėliais niekada dar nepavedę. Visur ir visada nuveže mane tada kada reikia ir laiku. Tikiuosi jis ir toliau taip puikiai tarnaus. O svarbiausia- pagal klasę pakankamai ekonomiškas. Vidutinės kuro sąnaudos 8,2 L/100 km. Nepasakyčiau, kad esu daug įdėjęs į jį apart kuro ir priežiūros priemonių. na aišku tepalus, filtrus ir visa kita kas privaloma keičiu tvarkingai. Kai pirkau kai ko trūko, bet dasirinkau. O vertė. Vetė be abejo mažėje. Bet tikrai ne taip kaip diktuoja rinka :) Ypatingų partariu neturiu. Jei tik jaučiate, kad S40 Jums nors 20 % patinka, tai ir pirkit.Na beabejo techninė dalį kiek tai įmanoma reikėtų pasižiūrėti
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Volkswagen Golf
1997 - 2003
Vidutinis automobilio įvertinimas
ozonas | 2009-04-18
Volkswagen golf
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Galios ir kuro sanaudu santykis idealus. Masina lukescius pateisino 100%. Detales pigios, kuro vidurkis apie 5ltr. Salonas tvarkingas, suprantamas. Nepatogios sedynes, daugiau minusu kol kas neradau :). 1.9 tdi 81kw Tik nusipirkes pakeiciau vandens pompa ir viska kas priklauso nusipirkus masina (tepalai, filtrai, dirzeliai...)
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Honda Prelude
1992 - 1996
Vidutinis automobilio įvertinimas
Kestas | 2009-04-17
Geras sportinis automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikus variklis, puiki patikima pakaba, labai gerai laikosi kelio,puiki vairuotojo vieta. Viskas gerai veikia ir visur jauciama kokybe.
Rudys, keletas smulkiu idu. Visiskai nepraktiskas ir aukstesniam kaip 1,90m ugio zmogui tiesiog nepatogus daznai naudotis.
Labai gerai suprojektuotas automobilis: rimta sportine pakaba, labai gerai laiko kelia, nes visi 4 ratai nepriklausomi. Posukiuose galima ivaziuoti tikrai dideliu greiciu. Kaip priekiniais ratais varomam automobiliui tailabai geai. Beje galiniai ratai pas si auto yra vairuojami. Labai smagi vairuotojo vieta, viskas limpa prie ranku. Galines vietos skirtos cigareciu pokeliams veziotis :) Bagazine maza, bet ne miniatiurine. Galines sedynes nenusilenkia normaliai, todel nieko didesnio nepavesi. Elektronika veikia be priekaistu ir apskritai viskas veikia puikiai. Dizainas - skonio reikalas. Man jis patinka, interjeras isviso cool. Siaip jau priekio kebulo detales gana sunku suvesti po avarijos, kad jos graziai susideliotu ;) cia toks pastebejimas. Bendrai vairuoti si automobili labai smagu, labai puikus kelio rysys suvairu, automobilis nelinkes svirti posukiuose, yra labai labai stabilus. Puikus 2.2 VTEC variklis, 185AG is tokio litrazo yra nemazai. Variklis ziauriai megsta aukstas apsukas, po 4000 apsuku atsidaro antras kvepavimas. Variklis stipriojiautomobilio puse - jis dinamiskas, sportiskas ir padaro geda beveik kiekvienam 3 litru motorui. Problemos: rudys, rudija galines arkos, slenksciai, dureliu krastai. Stabdziai nera labai efektyvus, aisku neskaiciavau metru per kiek sustoja, taciau pas daugeli kitu automobiliu stabdziai gerokai jautresni, todel susidaro ispudis, kad Preludei truksta stabdymo jegos. Net ir pasikeitus stabdziu kaladeles ir stabdziu diskus i naujus, galiniai stabdziu diskai netolygiai stabdo - tai matosi ant disko susidevejimo tolygumo. Detales nebrangios, gauti nera jokiu problemu. Teko kelis kartus keisti priekines pakabos virsutinius sarnyrus, nors originalus laike kokius 13-14 metu :D nes kai keiciau buvo dar originalus. Turiu problemu su vandens patekimu ant galiniu sedyniu, todel viduje gan dregna ir tai matosi del didelio langu rasojimo dregna diena. Siaip rimtu bedu neturi, variklis dirba gerai.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Lexus RX
1997 - 2003
Vidutinis automobilio įvertinimas
Laimonas | 2009-04-17
Komfortiskas tvarkingas seimos automobilis, taciau ne daugiau
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patiko – komfortas, tyla salone, gana padorus variklis, kokybiskas surinkimas, patogumas.
Nepatiko – neipatingas dizainas, nesolidus interjeras, automatine greiciu deze, neekonomiskas variklis (dyzlis tiktu geriau), nepatikimumas posukiuose, be to tai yra nerimtas blogu keliu visureigis. Manau, kad kaina gerokai virsija tai ka pasiulo automobi
Visi zino apie Lexus ivaizdi – tailabai kokybiski, patikimi ir prabangus automobiliai. Ir daugelis Lexus yra tokie,taciau neapsigaukit su RX modeliu! Taigi RX isvaizda nera ipatinga, tai eilinis parketinis visureigis, labai neissiskiria is kitu panasiu dzipu. Manau, kad naujesnio RX dizainas nors ir labai panasus, taciau toks rimtesnis, labiau Lexsusiskas. RX labai panasus i minivena, tik didesne prosvaisa daro ji visureigiu. Viduje – rusvas interjeras, tikra duokle Amerikos madai (automobilis parvarytas is JAV). Man asmeniskai toks interjeras nei grazus, nei solidus. Plastikas aisku nera kietas, taciau jis tikrai ne toks malonus kaip panasiu metu Audi A6,arba net kokio nors VW Passat. Pats prietaisu isdestymas man nepatogus, o prietaisu rodmenys ikomponuoti i tokius ale sportiskus apvadus, kas visiskai nesiderina su automobilio paskirtim. Tiesa sedynes patogios, odines, todel tai kiek suteikia prabangos. Galines sedynes galima stumdyti pirmyn atgal, todel cia apsciai vietos. Automobiliu labai patogu vazineti ir mieste, nes matomumas labai geras, galima drasiai privaziuoti prie aukstu bordiuru. Visai neblogai skamba originali garso aparatura. Pakaba veikia labai komfortiskai, RX panasus i Audi A6 – duobiu nesijaucia. Taciau ryzio su keliu yra nedaug, jautiesi atitrukes nuo kelio, be to automobilis staigiuose posukiuose linkes labai stipriai svirti. Garso izoliacija puiki. Automobilis nera rimtas dzipas, taigi per griovius geriau nevazineti. 3.0 litru DOHC VVT-i V6 variklis turi 200 AG. Labai iprasti skaiciai panasiam automobiliui. Greiciu deze automatine, o tai nera pliusas, nes pripratus prie mechaniniu jauciamas dinamiskumo ir staigumo trukumas (taciau pati greiciu deze veikia labai tolygiai ir maloniai). Taciau prie dideliu greiciu automobilis reaguoja tinkamai. Tiesa kuro irgi sueda tinkamai – apie 14l/100km. Neilgai ji teturejau, todel patarti nieko negaliu. Parsiveziau dauzta, sutvarkiau Lietuvoje – visas detales siunciausi is JAV. Veliau turejau siokiu tokiu problemu su elektronika, taciau ju taip ir neissprendziau. Siulau rinktis brangesni BMW X5 arba pigesni Toyota RAV4.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Toyota Prius
2003 - 2009
Vidutinis automobilio įvertinimas
ekologija ima | 2009-04-16
Puikus ekonomiskas, praktiskas ir komfortiskas automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai kokybiskas automobilis. Be abejo ekonomiskasir labai praktiskas. Nors tai paprastas automobilisbe jokiu imantrybiu, taciau turine mazai maloniu smulkmenu. Toks technologiskas automobilis. Be to Prius tikrai idomus vienaturio variantas.
Neaisku kaip automobilis tarnaus ateityje, nors kol kas nesimato jokiu Toyota klaidu ar pan. Brangus palyginti su ne hibridiniais konkurentais.
Ne paslaptis, kad sis automobilis sukurtas vaziuoti taupiai ir reklamuoti Toyota hibridines technologijas. Istiesu automobilis ekonomiskas. Taciau kas ne maziau svarbu automobilis labai praktiskas talpus ir patogus. Automobilio oro kondicionierius yra maitinamas elektra, o tai reiskia, kad ji galima naudoti net ir isjungus varikli. Taciau kondicionierius stipriai itakoja ekonomiskuma. Ekonomija itakoja ir padangu slegis, Prius turi sio slegio sekimo sistema ir pranesa jei slegis sumazeja uz leistinos ribos. Automobilis valdomas pakankamai neblogai (kelias yra jauciamas), taciau tai ne sportinis automobilis. Saugumas irgi nepamirstas – Prius turi 6 oro pagalves. Viduje originalus pruietaisu skydelis su daug detuviu. Greitis atvaizduojamas elektroniskai su dideliais skaitmenimis, Taciau cia kokybe ne pagrindinis kriterijus. Tai daugiau ekonomiskas automobilis. Sedima kiek aukstokai, todel apziura i viskas puses yra ideali. Viduje erdves sociai visiems keleiviams, net ir galiniams. Kaip S klases mersedese :) Ispudis didesnio automobilio nei istiesu Prius yra. Ant vairo begale mygtuku skirtu valdyti garso aparatura, temperatura, autopilota. Na, automobilis tiesiog sukurtas seimai ir turi daug ivairiausiu idomiu technologiju kaip aukstesnes klases automobilyje. Galu gale automobilio isvaizda irgi nera nuobodi ar negrazi. Variklis yra suporuotas benzininis motoras su elektros varikliu. Pats variklis dirba labai tolygiai ir svelniai. Didziausia ekonomija igaunama vaziuojant mazdaug 80-90 km/h, pasiekus tokigreiti reikia kiek atleisti gazo pedala ir taip ji laikyti. Greitinantis galima gana aktyviai, jei greitesi labai letai tai ekonmines naudos is to nebus. Stabdyti reikia svelniai ir is anksto, nes tokiu atveju stabdziu energija yra regeneruojama i baterijas, kurios stovi uz galines sedynes. Pradedant vaziuoti ir uzspaudus akseleratoriu, automobilis labai aktyviai reaguoja, kadangi tuomet dirba abu varikliai. Taigi ekonomiskumas labai priklauso nuo vairuotojo iprociu. Esu isspaudes ir 4.5l/100km skaiciukus. Nereikia pamirsti, kad Prius darir dinamiskas! Del patikimumo komentaru neturiu, viskas puiku.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Peugeot 806
1994 - 2002
Vidutinis automobilio įvertinimas
GedasV | 2009-04-15
Peugeot 806
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpumas,šoninės stumdomos durys,kuro sąnaudos,konstrukcijos paprastumas/patikimumas
Kol kas neaptikta.
8 sėdimų vietų vienatūris.Galimos 8 sėdimos vietos,jei trečioje eilėje sumontuota vientisa sėdynė.Jei naudojamos gale dvi atskiros sėdynės-tuomet 7 sėdimų vietų.Kadangi automobilis gan "kampuotas" ir vidaus apdailos elementai išdėstyti arti išorinių kėbulo detalių,tai automobilio talpumas labai didelis.Pakabos konstrukcija gan paprasta,nesuteikianti didelio važiavimo komforto.Didelis privalumas-stumdomos galinės durys(šį privalumą pajutau ankštam garaže ir stovėjimo aikštelėj).Jei automobilis nenuvažiavęs pusę milijono km,tuomet jos nekliba,puikiai atidaromos/uždaromos ir pašalinių garsų važiuojant nesukelia.Prie automobilio gabaritų reikia įprasti,tačiau matomumas geras tiek manevruojant aikštelėje,tiek gatvėje-sėdi sau aukščiau įprastų lengvujų autoomobilių,viską matai priekyje,be to,dar ir prasilenkiant su sunkvežimiais ne taip gausiai aptaškomas priekinis stiklas. 1,9 turbo dyzelinis variklis išvysto 66kw ir 196 Nm sukomo momentą.Įvertinus tai,kad automobilio faktinė masė yra 1565 kg,atrodytų,jog reikia galingesnio variklio.Tačiau važiuojant ramiu režimu tiek mieste,tiek užmiestyje net su pakrauta priekaba variklis traukia puikiai(vėlgi-jei nenuvažiavęs puse milijono km...)Dinamikos nėra,tačiau važiuojant ramiu stiliumi vidutinės kuro sąnaudos tėra apie 7l/100km-tai ne itin aptakiam ir sunkiam automobiliui nėra daug(400 km velkant pakrautą priekabą,300km nuvažiuota mieste ir 320 užmiestyje važiuojant ne didesniu nei 90-95km/h greičiu). Lyginant su kitais vienatūriais ir automobilių kokybes,tai kainos/kokybės santykis tikrai yra geras.Vėlgi lyginant su kitų vienatūriu kaina-gerai(turiu galvoje VW Sharan,VW Caravelle). Pirmiausia apžiūrėti patį automobilį-vidų/išorę.Ir tik tuomet kaina.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Peugeot 406
1995 - 2004
Vidutinis automobilio įvertinimas
Tadzius | 2009-04-15
Peugeot 406
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
gera masina, labai kokybiskos salono detales nieks nebarska viduj, nevirpa, gera salono izoliacija, minksta. bet uz toki malonuma tenka daznokai prikist nagus prie vaziuokles, Dabar kazkas jau subilda gale. Beje labai gera orginali garso aparatura, Palyginus nemazai vietos 2.1TD 12v Tepalai, pagr dirzas su guoliais, stabilizatoriaus trauke priekine
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Mazda MX-3
1991 - 1998
Vidutinis automobilio įvertinimas
vidas | 2009-04-14
Grazus, nedidelis sportiškas masinukas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nebloga galia, grazus dizainas, gerai stovi ant kelio.
Brangios detales, megsta gedimus. Reikia nepamirsti, kad tai mazas automobilis, todel tinkamas ne visiems.
Labaiusiai man patinka mx-3 dizainas – aptakus, grazus, sportikas. Be to man patinka nedideli, judrus automobiliai, todel mx-3 buvo pagrindinis pretendenta kai ieškojau automobilio. Interjeras. Automobilyje sėdi labai zemai, priekinese sedynese labai patogu, sportiškas palaikymas posukiuose labai geras. Vietos kaip ir reikia tiketis automobilyje mazai. Apie galines sedynes nera ka pasakoti,nes jos beveik tokios pacios „erdvios“ kaip ir CRX. Automobilis istiesu buvo projektuotas kaip dvivietis kupe, todel cia gali sedeti tik vaikai. Bagazineje galima padoriai sudetidaiktus, nes galinis dangtis toks pat kaip pas hecbekus. Be to galines sedynes galima sulenkti. Matomumas atgal yra labai prastas, nes bagazines dangtis yra labai aukstai. Be to ziema galinis langas labai ilgai atsildineja. Siaip jau interjeras nera labai kokybiskas ar malonus. Cia toks Mazda stilius – plastmase nekokybiska, o ir megsta barsketi vaziuojant per duobes. Viduje gana triuksminga Dabar geros savybes - mx-3 labai megsta posukius. Automobilio svorio centras labai zemai, taciau del to labai atsargiai reikia parkuoti prie bardiuru, nes gali gerokai apgadinti buferi. Be to ziema labai lengva pasikabinti ant pusnies. Vienu zodziu vazineti tenka atsargiai. Pakaba nera labai kieta, taciau komforto cia nereikia tiketis. Variklis yra stiprioji automobilio puse. Visi 4 stabdziai diskiniai, o tai irgi retas variantas tokiu metu automobiliui. 1.8 varikliukas turi net 6 cilindrus! Tai vienas maziausiu varikliu su V6. Variklis yra tikrai galingas pagal litraza – virs 130 AG. Tiek pat kaip Audi kupe su 2.3 E varikliu. Skirtumas yra. Mieste mx-3 ryja 10 litrus, o trasoje kokius 8-9 litrus. Nuosirdziai galiu patarti, kad kebulo detales tikrai sunku surasti. Geriau jau automobilio nesudauzyti, nes ieskosi ilgai, o ir kainos uzplestos iki debesu (turejau karcios patirties kai padauziau prieki). Turejau problemu su elektra. Negaliu rekomenduoti sio automobilio, nes greiciausiai nusivylsi. Jis nera nei labai galingas, nei idomus, patikimas ar kokybiskas. Be to detales yra galvos skausmas.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Ford Mondeo
2000 - 2007
Vidutinis automobilio įvertinimas
Vilius | 2009-04-14
GERAS
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvus salonas,nerūdijantis kėbulas,gera garso izoliacija,dinamika miesto sąlygomis.
Silpna priekinė pakaba, greitai sudilo sankaba
Iš esmės tai geras automobilis.Neturėjau jokio vargo.Labai patogus kelionėje(universalas)Gera garso izoliacija. Labai patogi vairuotojo vieta.Erdvus salonas.Silpna vieta - priekinė pakaba ir sankaba.Problemos prasidėjo po 100 000km.Tiesa - tai nedidelės problemos ir daug remontas nekainavo. Man teko 1,8 benzininis.Miesto sąlygomis labai gerai.Trasoje irgi.Trasoje einančioje kalnais - per silpnas Pirkau 2006m (2003 laidos) už 26000.Dabar duoda 18000.Krizė:-) Svarbiausia nepirkti turguje.Ir viskas bus gerai:-)
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Ford Mondeo
2007 - 2014
Vidutinis automobilio įvertinimas
vilius | 2009-04-14
vidutinybė
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvus salonas,nebloga pakaba,greičių dėžė,antikorozinis apdirbimas
Silpna bazinė komlektacija,silpnas variklis
Tikrai Fordas nuėjo ne tuo keliu.Visą laiką važinėjau su šios markės automobiliu.Dabar pasirinkau kitą. Komplektacija - skurdi.Bazinis variantas tiesiog labai prastas .Už viską reikia paildomai mokėti.Tada labai išauga kaina ir ji viršija konkurentų kainą. Variklis 2,0 tikrai per silpnas šiam modeliui.Anksčiau vargdavau su 1,8 varikliu ilguose pakilimu einančiuose keliuose.Dabar mondeo dar pasunkėjo o variklis liko panašus. Eksterjeras - nuo C5 mažai skiriasi.Tačiau- čia bendra gamintojų problema.Visiškas beveidiškumas.Mondeo tapo tokiu.... Naujas 75000 - po 1,5 metų 48000 Svarbiausia - nepirkti atvaryto iš kitos šaliies automobilio.Geriau brangiau ,bet užtikrintai!
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Lexus SC
1991 - 2000
Vidutinis automobilio įvertinimas
Marius | 2009-04-14
Komfortiskas, patikimas ir nesportinis kupe automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Grazi, estetiska isore, komfortiskas odinis interjeras, daug maloniu smulkmenu. Geras, tolygiai dirbantis variklis ir bendrai patikimas automobilis.
Tai nesportinis automobilis, labai didelis svoris, brangios detales, ankstas interjeras.
Tai gerai atrodantis automobilis, senos gamybos, taciau puikiai sukurtas dizainas gedos nedaro. Taciau nereikia apsigauti del isvaizdos – tai nera sportinis automobilis. Nesvarbu, ka jums pasakotu kiti „specialistai“, su siuo Lexus lakstyti nera labai smagu, o ir nereikia. Jis yra sunkus, didelis, o pakaba gana minksta ir galiausiai automatine greiciu deze. Tuo viskas ir pasakyta. Tai galiniais ratais varomas automobilis, todel su automobiliu galima padriftinti jei jis sukomplektuotas su mechanine deze, o ir parkuoti ji nera sudetinga. Taciau reikia buti atsargiam ziema, sis auto neturi stabilumo kontroles sistemos. Mano SC turi keleta rudeliu ant prie galinio lango, taciau kitur rudziu pusleliu nesimato. Viduje viskas veikia puikiai, isskyrus vairuotojo sedynes atminti. Pacios sedynes patogios, valdomos ivairiais rakursais. Stoglangis elektra valdomas ir turi 2 pozicijas. Vairas pasikelia kai tik isjungi degima, tam kad patogiau butu islipti, o ijungus jis grizta i buvusia pozicija. Va tokiu maloniu smulkmenu turi sis Lexus. Kondicionierius vis dar veikia gerai. Taciau automobilio vidus labai ankstas, buvo galima tiketis daugiau. Priekinese sedynese aukstam zmogui jauyra nepatogu. Taciau galinese sedynese galima isitaisyti gan patogiai, truksta kiek erdves kojoms. Bagazine visai nebloga kaip kupe automobiliui. Apacioje ideta pilno dudzio atsargine padanga. 6 cilindru variklis tikrai turi uztektinai galios – is 3litru kiek daugiau nei 200AG. Taciau automatine pavaru deze neleidzia varikliui parodyti visko kiek gali, o pats variklis ganetinai megsta aukstas apsukas. Variklis skleidzia tikrai padoru garsa. Variklio kokybe puiki, nors pravaziuota daugiau nei 200 000km, taciau jokiu kaprizu dar neparode. Skaiciau, kad sis variklis puikiai draugaujasu turbina, o tai pasako apie jo gera patikimuma ir galios rezerva, kuri gali suvaldyti Labai patikimas automobilis, koks ir turi buti Lexus. Jokiu dideliu gedimu per 3 metus neturejau. Remontavau be abejo pakaba, kuri musu keliu niekaip neatlaikys, amortizatorius ir keiciau tarpine.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Citroen Xantia
1993 - 2001
Vidutinis automobilio įvertinimas
Ground-hog | 2009-04-13
Citroen Xantia
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai puikus auto. Vazineju jau 3metai. Valdymas puikus, salono detales labai kokybiskos, vaziavmas komfortabilus. Automobilis neblogai traukia.Kuro sanaudos mieste didokos. 1.9TD Pildytos sferos, keistos stabdziu kalad. , pagr. ir generatoriaus dirzeliai. Taip pat reguliariai keiciami tepalai, filtrai.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Mazda 626
1991 - 1997
Vidutinis automobilio įvertinimas
Ignas | 2009-04-10
Mazda 626 2.0i 16v DOHC
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai tvarkinga masina, daug islaidu nereikalaujanti, patogi ir patvari masina, kiek ant spidometro tiek ir lekia jei zinoma nera duju, komfortas neblogas, gan minksta vaziuokle tik stock ratlankiai r14 nedera prie sportiskesnes isvaizdos :) reiktu bent r15 o noriu r16 uzsideti :) 2.0i 16v DOHC Keiciau termostata, priekines stabdziu trinkeles, dar reiktu pakeisti stoglangio svirteles desines puses slinkimo , nes neslenkasi, dar keisti oro srauto matuokli reiktu, visa kita geros kokybes
Pilnas atsiliepimas...
 
1...346347348349350351352...425

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt