Markės
1158 iš 1615
Peugeot 307 2001 - 2008
Peugeot 307, 2001 - 2008
532Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.91% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 32
2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 88% Ne 12%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Peugeot 307 yra nedidelis šeimos automobilis, kuris 2002 tapo Europos Metų Automobiliu. Šis automobilis buvo gaminamas nepasant to, kad jau gaminamas ir jį pakeisiantis modelis – 308 (nuo 2007 metų). 307 naudoja patobulintą 306 modelio platformą, kuri taip pat naudojama automobiliuose Citroen Xsara ir Citroen ZX. Tačiau 307 automobilis yra visomis kryptimis didesnis nei 306 modelis. 307 tęsia kompanijos dizaino stilių matytą Peugeot 206 ir Peugeot 607 modeliuose – staigiai aukštėjantis variklio gaubtas, ištęsti priekiniai žibintai, nuožulnus priekinis stiklas. Peugeot daugiau nevystė Pininfarina kurto stiliaus, kurį galima buvo matyti senesniuose Peugeot - 307, 205 ar 406. Naujojo automobilio aukštis yra 1510 mm, tai nemažas automobilis – jis aukštesnis nei daugumas tiesioginių konkurentų ir beveik prilygsta mini vienatūriams. Gal todėl Peugeot nepristatė jokio mini MPV kaip kad padarė Citroen su Xsara Picasso. 307 buvo gaminamas su 3 ir 5 durų hečbeko, universalo ir kupė/kabrioleto kėbulais. Peugeot 307 buvo naudojamas WRC čempionate, kur pakeitė 206 modelį. 307 WRC su kupė kėbulu visgi nebuvo sėkmingas ralio automobilis – jis turėjo nemažai transmisijos problemų ir pasiekė tik 3 pergales.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Peugeot 307 2002 metais tapo Europos Metų Automobiliu.

Peugeot 307 buvo naudojamas WRC čempionate, kur pakeitė 206 modelį. 307 WRC su kupė kėbulu visgi nebuvo sėkmingas ralio automobilis – jis turėjo nemažai transmisijos problemų ir pasiekė tik 3 pergales.

2005 metais WRC čempionate Velso etape Peugeot 307 WRC lenktyininkas Markko Märtin padarė avariją ko pasekoje žuvo jo šturmanas Michael Park. Tai buvo pirmoji tragiška avarija WRC čempionate nuo 1993 metų.

Peugeot 307 taip pat dalyvavo žiedinių varžybų čempionatuose: World Touring Car Championship, British Touring Car Championship, TC2000 ir Danish Touring Car Championship.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 32
2020-03-20
peugeot 307 1,6 benzinas 2007m universalas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patikimas malonus važiuoti, labai geras kokybes ir kainos santykis , pigus remontas.
nėra , garso izoliacija ,kaip ir daugeliui geresnės reikėtų.
galiu pasakyti tik tiek kad reikia keisti nuomonę apie prancūzus , tikrai geriau nei kiti šios klasės auto, turėjau renault 5 metus važinėjau ir jokių didelių gedimų nebuvo dabar su peugeot jau metus važiuoju jokio gedimo kol kas nebuvo , jokia lemputė neperdegė nei elektronika irgi nestrigo ,tepalo per 12 tūkst. nereikėjo dapilti , tarp kitko renuškei irgi nuo keitimo iki keitimo jokio dapylimo nereikėjo remontas labai pigus daug pigesnis nei tų pačių metų konkurentų, detalės labai pigios, važiuoklė gera paprasta nėra trauklių daugybės kaip kituose , komfortas normalus tikrai geresnis negu vw golfo ar opel astra, sakau todėl kad turėjau visokių aš automobilių, variklis benzininis tikrai gerai dirba tyliai ir normali trauka, aišku lyginti su premium auto nereikia nes šia darbinė kiekvienai dienai mašina. žmonės lietuvoje meluoja arba kritikuoja net neturėję automobilio o tik girdėję pliurpalus, ir taip vienas nuo kito , neklausykit ir galvokit savo galva arba tikrų specialistų paklauskit o ne provincijos traktoristų. remontas tikrai labai pigus detalės pigios , meluoja jei kas sako priešingai, eksploatacija lengva ir pigi,juokas ima kai sako sunku prieiti lemputę pakeisti , o kai lemputę keisti reikia volvo ar audi ir reikia bamperį numontuoti tai niekas nesiskundžia. geri automobiliai pirkit iš pancūzijos iš olandijos italijos tai gerais keliais ramiai važinėta ir neužvaikyti kaip iš vokietijos.
Pilnas atsiliepimas...
2020-01-24
Peugeot 307 SW 2,0 litrai 100 kw benzinas, automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
geras kainos ir kokybės santykis, labai patogus ir erdvus salonas, puikus prietaisų skydelis, geros salono medžiagos, nebrangus remontas ir atsarginės dalys, šviesus salonas dėl "panoramkės", didelės salono transformavimo galimybės
neekonomiški motorai, bėdos su priekinių žibintų lemputėmis ir lizdais, varginantys smulkūs elektros instaliacijos ir el. įrangos trūkumai, nėra normalių meistrų norinčių taisyti mašiną, triukšmingai dirbanti pakaba, vietom abejotina garso izoliacija
Vienas geriausių pasirinkimų universalų klasėje už nedidelius pinigus. iš tiesų, Pežo markę myliu ne tik aš bet ir kiti už superinį balansą suderinti erdvę su priimtinu dizainu. Iš tiesų, SW versija yra daug geresnis pasirinkimas už kokį nors tradicinį universalą ar net nedidelį zafira, corolla verso, nissan tino tipo a la miniveną, nes veža tiek mantos, tiek keleivių panašiai ir daug geriau jautiesi - beveik tarp lengvojo auto gabaritų ir miniveno. iš tiesų, turint 307 sw minivenas, neturintis grand tipo kėbulo, yra visiškai bevertis. be to prošvaisą pas pirmosios kartos iki facelift, yra pakanakami didelė ir tai nėra žema mašina. Vėliau sužemėjo priekinis buferis. Mašinoje yra keli papildomi 12 v lizdai. Pliusai: Labai talpus salonas, SW versija turi tris sėdynių eiles su atskiromis sėdynėmis, kurias galima išimti po vieną. Suleidus visas sėdynes galima vežti iki 1500 litrų talpos krovinį. SW versija turi panoraminį stogą, kurio galima nenaudoti užtraukus stogo lubų dangtį. Automobilis labai šviesus - jame gerai matomas erdvės vaizdas tiek lauke tiek išorėj, salonas apskritai labai erdvus, jaučiamas saugumo pojūtis. Daug vietos kojoms tiek priekyje, tiek gale, yra vietos daiktams pasidėti, yra porankiai, didelis "bardačiokas", sėdynės patogios, su prilaikymu iš šonų, tik gali būt kai kam per minkštos. Prietaisai išdėstyti patogiai, 2003 metų pirmos versijos 307 pežo panelės mažiau perkrautos mygtukais. labai gera plastiko kokybė- niekas negirgžda, nebarška, ikonos nenublukę. Nemažai papildomos įrangos (būna Webasto), labai efektyvus salono šildymas bei patogus prietaisų naudojimas. Prie vairo sumontuotas autopiloto bei garso aparatūros valdymas. Kritulių jutiklis, automatinės šviesos, automatinis stiklų valytuvų režimas, efektyviai dirbantys žibintai, kavos puodelių dėklai keleiviams ir kitos smulkmenos. Mašina važiuoja patogiai, komfortiškai, žiauriai patogi ilgoms kelionėms. bet yra ir visokių niuansų, dėl ko kartais primena ši mašina prancūzišką kilmę. Pvz, ji labai keistai amortizuoja: kartais atrodo, kad galinis tiltas neturi eigos, nes per skersines asfalto duobes ar įtrūkimus labai garsiai subilda. Domėjausi šiuo dalyku - tai joks ne trūkumas, o tiesiog bendras visos markės mašinų bruožas - važiuoja komfortiškai, bet ne visus nelygumus sugeria vienodai. Be to, pats mašinos izoliavimas nuo dugno yra prastokas - girdisi akmenukai ir padangų triukšmas iš kėbulo apačios pakankamai intensyviai. Apsauga nuo variklio skyriaus ir durelių - normali. Kitas defektas - žibintai turi kažkokį broką, nes per greitai sudegina artimųjų šviesų lemputes. Būna taip, kad sudega net patys žibinto lizdai, neva per didelė el.srovė paduodama. Girdėjau, kad priekiniai žibintai apskritai paklausi prekė. Per metus tenka pakeist apie 3- 4 komplektus lempučių. Galima ten bandyti remontuoti, keisti cokolius, bet rezultatas ilgai geras nebus. Dar linkę apiblukti pačių žibintų stiklai, tenka poliruoti. Atsarginis mašinos ratas sumontuotas dugne po bagažine, tai dažnai užsikerta ir prikempa atsarginio rato "kašikas", į kurį jis padėtas. Būna sulūžta bagažinės užuolaidos mechanizmas. Čia irgi trūkumas. Problemų kelia vairuotojo pusėje esantis durelių langų atidarymo mygtukų blokas- būna susidėvi mygtukai ar jų kontaktai, langai tai atsidaro tai neužsidaro. Būna nemalonių problemų., kai tenka žiemą stovėt ir bandyt uždaryt stiklus. Dažnai sustreikuoja ir automatiškai užsilenkiantys veidrodžiai. Dažnai bėdos pigiai sutaisomos, bet nemalonios. Gali sugesti bagažinės atidarymo mygtukas, savaime užsirakinti mašina jei netvarkoj elektra ar kažkurios durys nepilnai uždarytos. Vairavimas yra komfortiškas, bet vairas per lengvas ir truputį bejausmis. Matomumą riboja durelių statramstis, o šoninio vaizdo veidrodėliai kiek per maži. Kas liečia remontą, kainomis nesidalinsiu, bet detalių kainos yra juokingos, nes pvz sankabą galima gaut naują pigiau nei už 100 eur, važiuoklės dalių kainos yra taip pat nedidelės, bet yra nekokybiškų. Yra niuansų, kad kai kurių detalių galima ir negaut Lietuvoje, bet tiekėjai atgabena. Perkant atsargines dalis iš laužyno reikia žinoti, kad prancūzai keistai parinkdavo detales - gali būti, kad nors ardomos (donoro) mašinos variklis identiškas, bet kai kurios dalys netinka iš tokio pat modelio į jūsiškį. Todėl perkant dalis VIN kodas privalomas, dar geriau turėti ir seną detalę kaip pavyzdį. Pas mane automatas, 4 bėgių su galimybe pavaras jungt+- (sekvencinis būdas). ir sportinis bei žiemos režimai. Dėžė AL (prancūzų gamyba). Tepalai keičiasi ar nesikeičia, šios dėžės važiuoja ir subyra kada joms patinka. Faktai rodo, kad gali "garą išleist" ir po 150000 km, bet yra kas važiuoja ilgai ilgai - labai priklauso nuo eksploatacijos. Dėžė aišku nesulyginsi su moderniais automatais, bet ir važiuot ramesnė. Mašina sudegina kuro 10 litrų vidutiniškai. motoras senas 2 litrų benzas, vieno veleno, 16 vožtuvų. Tylus, eina nuo 0 tolygiai, bet nepasižymi nei mažu apetitu kurui, nei alyvai. Faktiškai tenka papildyti kokius 4 litrus per 10000 km (antrą karterį supilt papildomai :D). Tokį defektą turi visi Pežo benzininiai motorai seno tipo. Variklio blokai labai patikimi, ketiniai. Dažniausia šitų variklių bėda yra aplink juos - tai "babina" (sako žmonės , kad yra apskaičiuotas užkūrimų skaičius, be to gali būti kiekvienoj mašinoj skirtingas jų gamintojas. Babinos nėra pigios), taip pat kaip ir visi benzininiai motorai pežo mėgsta leisti tepalą per vožtuvų dangtelio tarpinę, apatinį riebokšlį kartais. Nesandarios būna ir dėžės. Būtent dėl šių bėdų dažniausiai ir TA nepraeina iš pirmo karto. Dar būna bėdų kartais kad neina užkišt rankos kad kažką pakeistum ir sutvarkytum. Reikia dailininko rankelių. Varikliai laiko ilgai, bet pasitaiko kad Stabdžiai efektyvūs, bet pas automatą greičiau sudyla. Mėgsta mašinoje surūdyti stabdžių vamzdeliai, reikia pasižiūrėti į rankinio trosus. Pakaba šiaip yra patikima, ilgaamžė. Nieko čia nėra - nei klasikinio prakeiktojo torsiono, kurio chebra nemokėjo taisyti anksčiau pas Pežo, nei kitų įmantrybių. Standartinė daugiasvirtė pakaba, kuri neturi specifinių ligų. Mašina mėgsta parūdyti - ypač bagažinės dangtis arba slenksčiai, kurie yra minkšti, todėl juos pažeidus pradeda rūdyti, todėl reik atsargiai keisti ratus ir tiksliai pastatyti domkratą. Apskritai, nuo 2005 metų gamintas modelis rūdyja mažiau. Dujų įrangą galima montuoti, važiuoja žmonės be išskirtinių bėdų, tik reik oro srautą žiūrėt, nes mėgsta nušaut matuoklė. Mašina nuvertėja greitai. Todėl verta galvot ar verta pirkti gerų metų ir už brangiai, nebent ketinate ilgai važinėti, kai kaina jau nusistovės ties kokiais 800 eurų. Eksploatacija nėra brangi, detalių prieinamumas geras, jos nėra brangios. Nepasakyčiau, kad pežo genda kaip daug kas teigia. Neturėjau daug bėdų, tik smulkmenos. Draudimas nebrangus, tik kurą pilt reikia ir važiuot. Jei daug važinėjat, dyzeliai Pežo tikrai geresni nei benzo motorai ne tik dėl ekonomijos, bet jie irgi pakankamai tylūs bei mažai genda. Žinoma, reikia žiūrėti geriau į 2l HDI motorus 79 kw. Tik su smagračiais bus bėdų daugiau. 66 kw per silpnas, nors labai patikimas, o 1,4 ir 1,6 hdi turi bėdų su purkštukais, turbinomis daugiau nei senieji dvilitriai. Iš benzo apeikit 1,4 motorus - per silpni ir sudegins daug degalų nes nepatemps kėbulo. 1,6 litro normalus motoras., bet 2 litrai optimaliausias. Žiūrėti rūdis, variklio sandarumą ir kaip verkia visas komforto įrangos paketas. Neverta pirkti labai brangaus, nes greit nuvertės nebent ketinat ilgai mašiną turėti. geriau aiškesnė istorija ir patikra servise. Aš asmeniškai geriau rinkčiausi ir toliau 307 sw nei b5 passatą ar a6 audi, kurios brangesnės, bet turi apstu problemų, o dalys kainuoja kosmosą. Tai geras šeimai skirtas automobilis su patraukliu dizainu. 307 jei suges, nebus bėdų ir išmesti, nes už 1000 eurų nupirksit kitą ir toliau važiuosit.
Pilnas atsiliepimas...
2020-01-23
Peugeot 2007 m 307 sw benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiškas patikimas geras matomumas labai pigus remontas
nėra , gal kiek komforto trūksta
Labai puikus automobilis , turéjau ne vieną galiu pasakyti kad prancūzas jau antras ir sekantis irgi bus prancūzas, tai tikrai puikūs automobiliai ir tikrai patikimi, be to pigus išlaikymas labai pigios detalės , pav. sankaba 80 eu su pakeitimu 160 eu sumokėjau, traukė 11 eu rato guotis apie 30 eu paskirstymo diržas su į tempikliais apie 70 eu taip kad netikėkit pasakom ypač kaimiečių kurie pripažysta tik vagenus, opelis tai iš viso niekalas nes irgi turėjau daugiau nereikia , geri varikliai visi ir reno ir pežo gana ekonomiški. Pigus remontas ir detalėsekonomiškas Pirkit prancūzus geri automobiliai
Pilnas atsiliepimas...
2019-05-09
Peugeot 307 2007 1.6HDI 66kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiskas, erdvus, manevringas, nebrangus remontas, geras kainos ir kokybes santykis
Smulkus elektronikos gedimai
Tai buvo pirmasis mano automobilis, vazinejau 4 metus, buvo pirkta su +-130k km rida. Labai ekonomiskas (ziema apie 6l mieste, vasara apie 5-5.6), gana gerai stovejo ant kelio, traukos taip pat pakako. Toks ispudis, kad automobilis yra didesnis nei is tikruju (del didelio priekinio lango).Taip pat matomuma pagerina ploni statramsciai, taciau soniniai veidrodeliai tikrai galetu buti didesni :) Per 4 metus nebuvo didesniu gedimu, apart stringancio galinio dangcio mygtuko (elektinis mygtukas uzstigdavo, ypac saltuoju metu laiku, ir atrakinant automobili/atidaran duris, tuo pat metu atsidarydavo ir bagazine). Taip pat pasitaike ir generatoriaus guolio gedimas. Daugiau rimtesniu gedimu nebuvo. Mano nuomone, 307-tuko kainos ir kokybes santykis yra labai geras. Be abejo, svarbiausia nenusipirkti "nujoto" varianto.
Pilnas atsiliepimas...
2018-11-21
Labai geras auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kuro sanaudos, salono patogumas
Garso izoliacija
Turejau daug auto, tai berods 16 mano masina ir galiu pasakyt ne prasciausia, kuro sanaudos minimalios, vaziuoja smagiai, salonas labai patogus, remontas pigus ir minimalus. Kuro sanaudos uzmiesty iki 4 litru, mieste 5. Tikrai rekomenduoju zmonem norintiem kad auto tarnautu ir nereiktu plot visos pinigines talpos auto islaikymui. Pagal kaina tikrai geras pasirinkimas, o jei kas skundziates tai nepirkit su uzmustu smagraciu ar mirusiais purkstukais. Kuro kokybe labai aktuali.
Pilnas atsiliepimas...
2018-10-07
P307 SW 2004
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nebrangi eksplotacija. Patikimas variklis. Dalys pigios. Nėra bėdų su elektronika
Garso izoliacija. Rudys. Galios trūkūmas. Pigus vidus.
Jau du metus vairuoju 307sw 80kw...galios visada buvo mažai. Nors iskrt išoperavau pdf filtrą ir egr. Bet i kalną visvieną netraukia,atrodo jau kyla kyla ir žiūrėk greitis mažėja vidurį įkalnės-jopapa. Buvau pas meistrus viskas čia ok sako su šia mašina. Garso izoliacija pasiekus 90km/h ir daugiau tragiška,garsink muzika kiek nori visvien kažkas užia ir pučia per langus. Jokių elektros bėdų ir gedimų nebuvo. Tik vienas kažkoks stabdžio daviklis grybauja kas kiek laiko stabdant pypsi-baisiai ir nemaloniai, baigiu susigyvemt su tuo. Pežukai pigūs,ir nesistebiu,nuvertėjimas didelis. Gausių komplektacijų nėra. Bent jau tokių metų. Pirkau iš turgaus-Olandiška. Be rudžių,bet jau lupasi dažai ant bagažinės ir ant slenksčių. Patogus didelis priekinis stiklas-panoraminis stogas fainas. Kuro sąnaudos mieste rodo 7,5, trąsoje autopilotu 5,5. Šiaip mėgstu lakstyti tad ekonomiškai nevažynėju. Bet spaudžia 130 tikrai. Galėtų būt daugiau galios. Ilgose kelionėse pavargsti sėdėt. Turiu užregistravus 7vietų tad šitai yra pliusas.
Pilnas atsiliepimas...
2018-09-20
Peugeot 307 2,0 HDI 100kw SW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpus, ekonomiškos kuro sanaudos, gera varyklio trauka, patogus ilgoms kelionėms.
Džni varyklio, elektros mazgų gedimai, brangus remontas, prasta garso izoliacija, sunkus vairas.
Trauka puiki, ekonomiškas(6,1l-100km)pakankamai erdvus, talpus automobilis, prasta garso ioliacija, dažni elektronikos gedimai, sunkokas vairas, menkiausi kelio nelygumai persiduoda, juntami vairo vibracija.Ilgi bėgiai. Labai lepus varyklis, reikalaujantis priežiuros. Dažni elektros gedimai. Ne visi meistrai imasi remontuoti toki modeli, o jei apsiima remontas labai brangus. Jei reikia ekonomiško, patikimo automobilio, tai tikrai nepatariu pirkt šio modelio. Labai ir labai dažni ir brangus gedimai, nepatikimas varyklis ypač nepatikima elektroninė automobilio dalis ir brangus remontas.
Pilnas atsiliepimas...
2018-04-23
Peugeot 307 2.0 HDI 79 kw, Bosch
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
pigu
pigu :)
Turiu metus laiko, komplektacija su r17, pusiau odinis salonas, lietaus daviklis, temstantis veidrodėlis, užsilenkiantys šoniniai veidrodėliai kėbulo spalvos moldingai ir tt. Nupirkus neatkreipiau dėmesio, kad po vairuotojo kojomis drėgna, leido antifrizą, buvo nesandari sistema. Atkreipkite dėmesį perkant. Taip pat pažaiskite su rankiniu, būna, kad užsikerta koks ratas arba pradeda mėtyti esp/asr fault. Komplektacijoje gražūs r17 su slapukais. Mačiau kad galvutė yra, nesukau galvos. Būtinai patikrinkite, nes manoji buvo lūžusi, ratų atsukimas virinant 40€. Sunkiai veikia borto kompo mygtukas, ant valytuvų svirties galo, labai nejautrus, sudilęs, taip pat lcd ekranėlio pikseliai pašilę tampa neryškus, nesimato informacijos. Taip pat gerai žinoti ir tikrinti mušant per kainą. Pažiūrėkite ar langų apiplovimo šlangutė nukeliauja iki bakelio, manoji buvo atjungta kažkodėl ir palaida, tvarkiausi pats, garažo kolega sakė, kad turėjo tokią pačia problemą. Automobiliu iš esmės esu patenkintas rida 272000, variklis sukasi, manau keičiant skysčius važiuos dar antrą tiek. Vidutinės sąnaudos 6,8l, salonas patogus, mano sėdynės kaip recaro, tikrai patogios, daug „headroom“ vietos užtenka 2 asm šeimai per akis, su 1 vaiku pakankamai. Kelyje fokusų nekrečia, prie 150 - 160 stabilus ir prognozuojamas. Garso izoliacija prastoka, audio aparatūra gamyklinė tragiška, keičiau ir magnetolas, nes originali nebegaudė FM, dažna tų clarionų problema. Groja kol pašyla, tada amen, tikrinkite! mečiau lauk dėjau ir sony ir pionierių, supratau, kad kol visų kolonėlių nepakeisiu, nieko doro nebus. Galinė palangė pjaustymui ir elipsėms dėti netinkama (jei kam aktualu). Žiemą bagažinės atidarymo mechanizmas nuo šalčio kartais durniuoja. Detalių yra visur, tikrai ne problema. Tiesa, negaudo per obd jungtį jungiamo adapterio, kad telefonu pasitikrint kas negerai, nesusikalba su ECU. Buvo sudurniavusi ir išmetė antipollution fault, atjungiau akumą, jau puse metų nemačiau tos klaidos. Labiausia mane erzina silpnai šviečianti atbulinio lempa, nieko nesimato, galvoju pakeisti į kokią ledinę. Automobilis dar nė karto nepavedė, nesustojo, visada užsivedė ir problemų kaip ir neturėjau. Kartais elektra sudurniuoja, atsilenkia tik vienas veidrodėlis, atrakinus su pultu įsijungia galinis valytuvas, kartias automatinės šviesos veikia, kartais ne, būna, kad važiuojant išsijungia autopilotas, bet įjungi iš naujo ir toliau rieda. Keistos ir ne esminės problemos, bet pravartu žinoti, nupirkęs keičiau : 1) Durniavo vairo stiprintuvas, o konkrečiai elektrinė jo pompa. Pulsuodavo, dingdavo ir tt. Naudota dalis - 70€; 2) DPF išprgramavimas ir išpjovimas - 60€ 3) Pagrindinio diržo komplekto su vandens pompa, įtempėjais, skriemuliais keitimas. Generatoriaus diržo keitimas, kondiškės guolio keitimas + į šią kainą įtrauktas ir vairo stiprintuvo keitimas. Viena traukė, kuro filtras, oro filtras - 390€ 4) Akumas - 80 € 5) Pakaitinimo žvakės - 60€ 6) galinės spyruoklės ir galinis duslintuvo bakelis - 120€ 7) Tepalai, filtrai, antifrizo keitimas kaip visų auto.
Pilnas atsiliepimas...
2018-03-10
Kirk sanaudos
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpi, didele, vaziuokle gera
Barska, kuro sanaudos
Benzinas 100kw sanaudos 10ltr/100 km, nespeju pilt. Bagazine, lambda zondas pastoviai genda, rudija bagazine, bet lygininant su kitomis tokiu metu masinom gedimu nedaug. Patogi, didele, vaziuokle gerai laiko.
Pilnas atsiliepimas...
2017-07-25
2.0 66 kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nebrangus, gana erdvus kaip tokios klases, ekonomiskas,
nudega trumpu sviesu lemputes , salono vejelio reles gedimai.
turiu jau desimti metai:) ir apibendrinus tai tikrai nebrangiai islaikomas, ekonomiskas auto, ziena mieste 8 uzmiestyje 6, vasara mieste 7 uzmiestyje 5, gana patikimas, pakankamai vietos salone ir bagazineje nors auto neatrodo didelis,nebloga isvaizda net siuo metu, mazai rudyjantis. dalys nebrangios, keiciau sankaba, bsi kompa del dregmes buvo sugedes,kitas dalis kuriuos ipratai keiciamos dirzai vaziukles, taciau turejau didele problema del kurios jau norejau atsikratyti siuo auto, aisku tai ne pezuko problema greiciau aoltos klaipedoje mechaniku padaryta haltura, keite generatoriaus dirzo itempeja ir idejo ar tai citroeno ar tai panasu kuriuo skriemulys buvo kur kas didesnis nei originalo. o dirzeli uzdejo pagal kataloga ir jis buvo to itempejo deka jau per trumpas ir pjove visa sistema, del ko teko tvarkyti kondisa subiro ten kas susije su skyvu, visus kitus skyvus keiciau, generatoriaus dirzeli perkant pagal kataloga jis sunkiai uzsidedavo buvo per trumpas ir pjaudavo visa sistema, taip du metus pravargau kol issiaiskinau kad itempeja idejo meistriukai netoki koks turetu buti. pasiziureti perkant kad nebutu surudijes nes jau tokiu metu pradeda rudyti kiti, ar nemeta elektra klaidu, ar dirba variklis sankaba kitos dalys keiciamos nebrangios
Pilnas atsiliepimas...
 
1234

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Peugeot modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
890123456789012345678901234567890
  Mini    107108
  Maži   206207206208 
    208
  Kompaktiniai    307308308
   408 408
    301
  Vidutiniai 405    
  406407508508
  Dideli  605607  
  Kupė   406 Coupe407 Coupe  
   RCZ  
  Mini krosoveriai     20082008
  Krosoveriai     3008
  Dideli krosoveriai     4008  
  Visureigiai    4007 5008
  Pikapai     Landtrek
  Mini vienatūriai    1007  
   3008  
  Vienatūriai    5008  
  Dideli vienatūriai   806807  
  Daugiatiksliai   PartnerPartnerPartnerRifter
   Bipper
  Komerciniai   BoxerBoxer
  ExpertExpertTraveller
  890123456789012345678901234567890
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Išskirtiniai automobiliai

© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt