Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
155 modelį ir buvo labai sėkmingas modelis. 156 suprojektuotas Alfa Centro Stile su Walter de'Silva pagrindiniu dizaineriu priešakyje. 156 puikus dizainas su savitomis per šoną einančiomis linijomis, retro stiliaus priekinių durų rankenomis, grotelėmis, įrėminančiomis dinamišką priekinę dalį. Dėl šių priežasčių automobilis buvo laikomas vienu gražiausiu savo klasėje. 156 sedanas taip pat buvo vienas iš pirmųjų turinčių paslėptas galinių durelių rankenas, suteikiančias automobiliui kupė įvaizdį. Automobilis turėjo oro pasipriešinimo koeficientą (Cd) 0.31 - kiek prastesnį nei 155 modelio. Interjeras – aiškiai orientuotas į vairuotoją - tipiškas itališkų sportinių automobilių stilius. 156 buvo naudojama ta pati „Tipo“ platforma paveldėta iš Alfa Romeo 155, tačiau stipriai pakeista. 156 varomas priekiniais ratais: su dviejų svirčių pakaba priekyje ir nepriklausoma daugiasvirte pakaba gale. Pakabos elementuose naudojamas lengvesnis aliuminis. Alfa Romeo 156 tęsė 155 modelio tradicijas žiedinėse lenktynėse. Automobilis sėkmingai dalyvavo Britanijos čempionate (British Touring Car Championship), tai pat įvairiuose kituose Europos čempionatuose, daugiausia WTCC ir ETCC.
Alfa Romeo 156 yra kompaktiškas automobilis su sportiškumo ir prabangos etikete, gaminamas sedano ir universalo kėbulais. 156 pakeitė SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Alfa Romeo 156 universalo versiją reklamavo Holivudo žvaigždė Catherine Zeta-Jones:
Alfa Romeo 156 dizaineris Walter de'Silva taip apibūdino automobilio dizainą: „Tobulai subalansuotas“.
Alfa Romeo 156 sėkmingai dalyvavo Britanijos čempionate (British Touring Car Championship), tai pat įvairiuose kituose Europos čempionatuose, daugiausia WTCC ir ETCC. Automobilis laimėjo šiuos čempionatus:
Alfa Romeo 156 laimėjo daugiau kaip 35 apdovanojimus visame pasaulyje, tame tarpe:
Alfa Romeo 156 dizaineris Walter de'Silva taip apibūdino automobilio dizainą: „Tobulai subalansuotas“.
Alfa Romeo 156 sėkmingai dalyvavo Britanijos čempionate (British Touring Car Championship), tai pat įvairiuose kituose Europos čempionatuose, daugiausia WTCC ir ETCC. Automobilis laimėjo šiuos čempionatus:
- 1998 Italian Super Touring Car Championship - Alfa Romeo 156 D2;
- 1999 Italian Super Touring Car Championship - Alfa Romeo 156 D2;
- 2000 European Super Touring Car Cup Winner - Alfa Romeo 156 D2;
- 2001 FIA European Touring Car Championship - Alfa Romeo 156 D2;
- 2002 FIA European Touring Car Championship - Alfa Romeo 156 GTA Super 2000;
- 2003 FIA European Touring Car Championship – Alfa Romeo 156 Super 2000.
Alfa Romeo 156 laimėjo daugiau kaip 35 apdovanojimus visame pasaulyje, tame tarpe:
- 1998 metais komisija susidedanti iš 56 žurnalistų (40 iš jų balsavo būtent už Alfa Romeo 156) iš 21 šalies Alfa Romeo 156 išrinko Europos Metų automobiliu;
- 2000 metais 2.5 V6 variklis gavo tarptautinio Metų Varikliu apdovanojimą;
- Techninių inovacijų apdovanojimas 1998 metais už Common rail variklį (žurnalai Autocar ir (Auto, Motor und Sport ir Prancūzijoje);
- Geriausias prabangus kompaktiškas automobilis (žurnalai What Car? Ir Auto Express);
- Apdovanojimas už dizainą (žurnalais Automobile Magazine);
- 1998 metų automobilis šiose šalyse: Danijoje, Ispanijoje, Olandijoje, Liuksemburge, Vokietijoje, Portugalijoje, Prancūzijoje ir Kroatijoje;
- 1997 metų apdovanojimas - „Pats gražiausias automobilis pasaulyje“ (Italija).
Patalpino: Aliona | 2016-02-11 |
Alfa Romeo 156 Spotwagon |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Stilius, grožis, galia, malonumas vairuoti, išskirtinis dizainas, patikimas variklis
Durų rankenėlės, pakaba
|
Pagaminimo metai: 2004
Variklio darbinis tūris, l: 2,4
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Sedanas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 9,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Apie Alfa Romeo svajojau dar neturėdama automobilio. Automobilių entuziastai man pritars, kad Alfa Romeo nėra paprastas automobilis. Tai - itališko grožio, unikalaus stiliaus kūrinys, kuriame juntama lenktyninė širdis ir dvasia. Todėl visiems, kurių poreikiai nėra bulvių vežiojimas, o iš automobilio tikimasi turėti daugiau nei paprastą metalą su pigiu plastiku, rekomenduoju tik Alfa. Savąjį automobilį pamilau iš pirmo žvilgsnio, o pavairavus jį supratau, kad jie liaupsinami ne be reikalo. Lyginant su kitais auto, Alfa labai malonu vairuoti. Mano variantas yra 2,4l 129 kW sportinis sedanas. Buvo nupirktas su pažemintomis sportinėmis spyruoklėmis, bet, mūsų keliams pakaba buvo per žema ir teko įstatyti įprastines. Prieš spyruoklių pakeitimą, automobilis buvo ypatingai stabilus staigiuose posūkiuose. Pakeistus spyruokles į kiek aukštesnes, stabilumas šiek tiek sumažėjo (logiška, nes spyruoklės aukštesnės), bet vistiek ji liko nepalyginamai manevringa. Nesuprantu iš kur žmonės ištraukia tokius gandus dėl remonto! Alfa - automobilis kaip automobilis. Nekalbėkime apie prastus servisus, kurie peikia Alfas, nes patys apsiriboja vokiškų automobilių taisymu. Kiek išprusę meistrai lengvai apsiima jas tvarkyti, o remonto kainos standartinės! Žinoma, galbūt NE VISAS detales rasite Lietuvoje, bet gyvename 21 amžiuje, kur internetiniai užsakymai vykdomi labai greitai. Silpniausia Alfa Romeo dalis - pakaba. Jos genda visuose automobiliuose, bet Alfose ji arba silpnesnė/ arba neatlaiko sunkaus variklio svorio ir dažniau lūžta. Pasikeiti gumytes ir vėl ramiai važiuoji. NE PROBLEMA! Salonui nepataupyta. Odinės sėdynės labiau vertinamos, bet veliūrinis salonas taip pat puikios kokybės! Sėdynės sportiškesnio tipo, todėl ilgai vairuojant neskauda nugaros. Niekada nebuvo problemų dėl salono apšvietimo mygtukų. Viskas veikia idealiai. Labiausiai erzina priekinių durelių retro stiliaus rankenėlės - esan drėgmei rankenėlių mygtukas neatšoka nuo durelių, todėl kaskart reikia jas krapštyti raktu. Nepaisant kelių trūkumų, automobilis yra TOBULAS. Ateity nežadu išsižadėti nuo Alfa Romeo. |
Variklis |
Patikimi ir galingi. Teko keisti kaitinimo žvakes, bet tai padarėme savo nuožiūra, o ne iš būtinumo. Žiemą kuriasi puikiai, todėl prieš peikdami automobilio šaltą užvedimą nusipirkite geresnius akumuliatorius. Automobilis ilgai įšyla iki darbinės temperatūros. Turin galingą automobilį labai sunku gražiai ir taupiai važiuoti. Tiesiog neįmanoma! Daug spaudžiant ir važiuojant kaip lenktyninėje trasoje, automobilis gali imti 12l/100 km. Bet galima spjauti į galią po kapotu ir sutilpti į 7-8l mieste. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Automobilį pirkome už 7000 lt. Dėl mūsų kelių subtilumo reikėjo atstatyti sportines spyruokles į 'normalias'. Eksploatuojant realiai nieko brangaus netvarkėme. Kadangi automobilį nupirkome pačio nuvertėjimo dugne (2004m automobilis pirktas 2014m gale), daugiau rinkoje jie nepinga. Įvedus eurą, Alfa romeo pabrango, todėl galima bus parduoti nepatyrus didelių nuostolių. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 31)
Alfa Romeo modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | MiTo | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | 33 | 146 | ||||||||||||||||||||||||||||||
145 | 147 | Giulietta | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 155 | 156 | 159 | Giulia | ||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 164 | 166 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | GTV | Brera | ||||||||||||||||||||||||||||||
GT | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Spider | Spider | Spider | |||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Tonale | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Stelvio | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | 8C Competizione | |||||||||||||||||||||||||||||||
4C | ||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Alfa Romeo 156 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis