Markės
17 iš 1918
Alfa Romeo 156, 1997 - 2005
537Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.82% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 37
11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 81% Ne 19%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Alfa Romeo 156 yra kompaktiškas automobilis su sportiškumo ir prabangos etikete, gaminamas sedano ir universalo kėbulais. 156 pakeitė 155 modelį ir buvo labai sėkmingas modelis. 156 suprojektuotas Alfa Centro Stile su Walter de'Silva pagrindiniu dizaineriu priešakyje. 156 puikus dizainas su savitomis per šoną einančiomis linijomis, retro stiliaus priekinių durų rankenomis, grotelėmis, įrėminančiomis dinamišką priekinę dalį. Dėl šių priežasčių automobilis buvo laikomas vienu gražiausiu savo klasėje. 156 sedanas taip pat buvo vienas iš pirmųjų turinčių paslėptas galinių durelių rankenas, suteikiančias automobiliui kupė įvaizdį. Automobilis turėjo oro pasipriešinimo koeficientą (Cd) 0.31 - kiek prastesnį nei 155 modelio. Interjeras – aiškiai orientuotas į vairuotoją - tipiškas itališkų sportinių automobilių stilius. 156 buvo naudojama ta pati „Tipo“ platforma paveldėta iš Alfa Romeo 155, tačiau stipriai pakeista. 156 varomas priekiniais ratais: su dviejų svirčių pakaba priekyje ir nepriklausoma daugiasvirte pakaba gale. Pakabos elementuose naudojamas lengvesnis aliuminis. Alfa Romeo 156 tęsė 155 modelio tradicijas žiedinėse lenktynėse. Automobilis sėkmingai dalyvavo Britanijos čempionate (British Touring Car Championship), tai pat įvairiuose kituose Europos čempionatuose, daugiausia WTCC ir ETCC.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Alfa Romeo 156 universalo versiją reklamavo Holivudo žvaigždė Catherine Zeta-Jones:


Alfa Romeo 156 dizaineris Walter de'Silva taip apibūdino automobilio dizainą: „Tobulai subalansuotas“.

Alfa Romeo 156 sėkmingai dalyvavo Britanijos čempionate (British Touring Car Championship), tai pat įvairiuose kituose Europos čempionatuose, daugiausia WTCC ir ETCC. Automobilis laimėjo šiuos čempionatus:
  • 1998 Italian Super Touring Car Championship - Alfa Romeo 156 D2;
  • 1999 Italian Super Touring Car Championship - Alfa Romeo 156 D2;
  • 2000 European Super Touring Car Cup Winner - Alfa Romeo 156 D2;
  • 2001 FIA European Touring Car Championship - Alfa Romeo 156 D2;
  • 2002 FIA European Touring Car Championship - Alfa Romeo 156 GTA Super 2000;
  • 2003 FIA European Touring Car Championship – Alfa Romeo 156 Super 2000.

Alfa Romeo 156 laimėjo daugiau kaip 35 apdovanojimus visame pasaulyje, tame tarpe:
  • 1998 metais komisija susidedanti iš 56 žurnalistų (40 iš jų balsavo būtent už Alfa Romeo 156) iš 21 šalies Alfa Romeo 156 išrinko Europos Metų automobiliu;
  • 2000 metais 2.5 V6 variklis gavo tarptautinio Metų Varikliu apdovanojimą;
  • Techninių inovacijų apdovanojimas 1998 metais už Common rail variklį (žurnalai Autocar ir (Auto, Motor und Sport ir Prancūzijoje);
  • Geriausias prabangus kompaktiškas automobilis (žurnalai What Car? Ir Auto Express);
  • Apdovanojimas už dizainą (žurnalais Automobile Magazine);
  • 1998 metų automobilis šiose šalyse: Danijoje, Ispanijoje, Olandijoje, Liuksemburge, Vokietijoje, Portugalijoje, Prancūzijoje ir Kroatijoje;
  • 1997 metų apdovanojimas - „Pats gražiausias automobilis pasaulyje“ (Italija).
Patalpino: Saulius | 2009-08-11
Alfa 156 2.4 JTD 1999 m.
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
traukiantis aki dizainas, dinamiskumas, sportiskumo pojutis
neypac patvarki pakaba lietuviskiems keliams
Bendras automobilio aprašas
Si modeli isigijau pries 3 metus, jau pravaziavau 50 000 km (perkant rida buvo ~155 000, buvo originali italiska serviso knyga su zymem todel manau kad rida neatsukta). Auto parbeges is Italijos, cinkuotas kebulas todel jokiu rudziu nebuvo. Po 3 metu vazinejimo LT apsilupinejo veidrodeliu tvirtinimo detales (trikampiai), jie aliuminiai todel gavus drusku oksidavosi. Daugiau su kebulu kazkokiu niuansu neislindo. Automobilio isvaizda tikrai miela akiai, nors ir nenaujas auto bet ne kuom (dizaino prasme) nenusileidzia apynaujiems. Salono interjeras irgi grazus, naudojamos kokybiskos medziagos, labai sportiskas (panele, kiek teko pastebet veliau pradeta kopijuot kitu gamintoju, tarkim mazdos 6). Pakaba sportiska, malonumas vairuoti uzmiestyje didesniu greiciu. Gerai stovi ant plento, maloniai valdosi. Taciau i koki kaimo prastakeli net nesinori uzsukt - tai visgi geru keliu masina, todel jei auto butu perkamas vazinet kaime ar pan., nepatarciau pirkt.
Variklis
2.4 100 kw varikliukas tikrai smagiai sukas, ypac maloniai juntamas sukimo momentas prie zemu apsuku. Problemu su varikliu neturejau, vedas ziema kad ir prie -30.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Na nusipirkus iskart keciau viska kas privaloma nenaujam - pagr. dirzo su guoliais (original) pakeitimas ~750 lt. Dar teko tvarkyt vaziuokle - daugiasvirte pakaba lietuvos keliams gan lepi.. Keiciau virsutines svirtis (originalios dalys), dar laiko, jau nuvaziuota 50 000. Vaziuokle gan nesudetingai restauruojas, bet jei det naujas dalis, tai geriau moket brangiau bet tik originalias, kurios laiko. Kazkokiu specifiniu/rimtu islaidu neturejau. Didziaja islaidu dali sudare vaziuokles remontas, bet jei sutvarkyta kokybiskai/originaliom dalim ji tikrai laiko. Per visus metus i remontus investavau apie 3000 lt.
Patarimai perkančiajam
esminis dalykas perkant 156 alfa, nenusipirkt uzdroztos. Geriau nepatinget nuvaryt i normalu servisa, perkratyt pakaba, parodyt motoristams.. Siaip rekomenduociau dyzelini varikli, jie netokie lepus kaip benziniai (t.spark), i kuriuos prikistas gyvas velnias elektronikos ir ivairiausiu davikliu. Jei nori pakankamai ekonomisko, dinamisko varianto, manau 2.4 jtd pats tas.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 21)
Alfa Romeo modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   MiTo  
  Kompaktiniai 33146   
 145147Giulietta 
  Vidutiniai 155156159 Giulia
  Dideli 164166   
  Kupė  GTVBrera  
  GT  
  Kabrioletai SpiderSpiderSpider  
  Krosoveriai     Tonale
  Visureigiai    Stelvio
  Sportiniai   8C Competizione  
   4C 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt