Markės
19 iš 1918
Alfa Romeo 164, 1987 - 1998
511Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.04% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 11
16% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
164 buvo prestižinis Alfa Romeo automobilis su sedano kėbulu gamintas nuo 1988 iki 1997 metų. 164 galima laikyti pirmuoju "naujos kartos" Alfa Romeo ir tai yra pirmas didelis Alfa modelis varomas priekiniais ratais. Automobilis susilaukė sėkmės Europoje ir buvo skirtas pirkėjams, kurie norėjo įperkamo ir galingo sportiško sedano, tačiau kuriems buvo pabodę vokiečių siūlomi BMW ir Mercedes-Benz konkurentai. 164 dizainas buvo sukurtas Pininfarina kompanijos iškart po jų paskutinio projekto - Ferrari Testarossa. Todėl šiame sedane matoma Ferrari įtaka – sedanas yra aštrių, dinamiškų formų su per visą šoną einančia charakteringa linija ir ištisiniais galiniais žibintais. Automobilis išties įsimenančio dizaino. 164 buvo gaminamas ant Type Four platformos, kurią naudojo ir Lancia Thema, Fiat Croma ir Saab 9000. Automobilis taip pat turėjo kai kurias labai pažangias to meto technologijas - automatinę klimato kontrolę ir elektronikos pagalba kontroliuojamą pakabą, kuri užtikrino kompromisą tarp valdymo ir komforto. 164 taip pat turėjo labai gerai vertinamus variklius, kurie buvo tarp to meto geriausių.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Šiame automobilyje Alfa Romeo kompanija pristatė keturių varomųjų ratų sistemą Q4.

Alfa Romeo 164 dizainas buvo sukurtas Pininfarina kompanijos iškart po jų paskutinio projekto - Ferrari Testarossa. Todėl šiame sedane matoma Ferrari įtaka – sedanas yra aštrių, dinamiškų formų su per visą šoną einančia charakteringa linija ir ištisiniais galiniais žibintais.

Buvo pagamintas vienintelis unikalus Alfa Romeo 164 Pro-Car automobilis 1988 metais, kuris turėjo 3.5 litro vidurį įmontuotą V10 variklį. Automobilis sverdamas vos 750 kg turėjo F1 Ligier komandos variklį su 620 AG (462 kW) galia prie 13.300 rpm. ir galėjo pasiekti įspūdingą 340 km/h greitį, o 400 metrų distanciją įveikti per 9.7 sekundės. Automobilis buvo pagamintas rengiamai specialiai lenktynių serijai, kuri taip niekada ir nepasiekė žiūrovų.
2019-12-20
164 3.0 12v
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Garsas, trauka, interjeras, pininfarina dizainas.
Dazni menki gedimai, apie 16litru kuro sanaudos (niekad neskaiciavau)
Kuro tipas: Benzinas
Bendras automobilio aprašas
Pirkau sia alfa 2014 metais, uz 850 lt. Pirkau ja, nieko nezinant apie modeli. Tiesiog patrauke skelbimas savo nuotraukom, niekad nebuvau mates 164 pries tai. Atvaziavus apziureti, pamaciau tamsiai violetiniai melynos spalvos sedana, su nuostabiais skyletais ratlankiais (nezinau kaip apibudint). Tiesiogine ta zodzio prasme net istrysko asara ja pamacius. Isedus pasitiko violetines spalvos veliuras, labai grazios nikeliuotos interjero duru rankeneles, itaisytos koju kelio lygyje. Sedau pravaziuoti. Pajudu is vietos, siek tiek isibegeju, jungiu antra pavariau. Na ka, tuomet nutariau paspausti, gazas dugnas, 3tukst apsuku, 3.5 apsuku, kai variklis pasieke 4 tukstancius apsuku, ratai tiesiog nenustojo suktis iki redlino. Galvoju kaz kas cia negerai. Nuvaziuoju pas pardaveja, sakau kaz kas cia negerai, sako duok man pravaziuot. Seda jis, jam tokia pati situacija. Atsauna man kad cia normalu, automobilis neturi diferencialo. Turbut turejo omeny lsd. Variklis 132 kw, bet net vaziuojant is eigos prasukdavo ratus antru begiu. Pats geriausias dalykas sios masinos buvo tai garsas, V6 busso, zmones nemeluoja sakydami, kad tai graziausiai skambantis varikli. Su juo tik ir norisi kiekvienu begiu pasiekti redlina, pirmas, antras, trecias begis iki galo, ojei jau net nedori greiciai prasideda. Zinokit zmones irgi neklysta, kai sako, kad alfos savininkas buna laimingas tik dvi dienas, kai nuperka ir parduoda alfa. Tame irgi yra tiesos. Mokejau nedaug, bet ir nemazai aptvarkiau techniniu dalyku, nebuvo nieko rimto bet biski po biski ir susideda dideles sumos. Iki simto isibegeja kazkur per 8 sekundes, jei moki vairuot tai daugiau nei pakankamai visus aplenkt. Pardaviau ja tais paciais metais uz 2500lt, bet iki siolei dar negirdejau graziau skambancio variklio.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 1)
Alfa Romeo modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   MiTo  
  Kompaktiniai 33146   
 145147Giulietta 
  Vidutiniai 155156159 Giulia
  Dideli 164166   
  Kupė  GTVBrera  
  GT  
  Kabrioletai SpiderSpiderSpider  
  Krosoveriai     Tonale
  Visureigiai    Stelvio
  Sportiniai   8C Competizione  
   4C 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt