KB | 2023-06-30 |
Puikus ML'as
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimas
Rudis, rudis ir dar karta rudis
|
Pirkau 13 metu senumo, Vazinejau 7 metus. Sedi vaziuoji, nesuki galvos apie remonta. Remontavau automatine deze(keiciau plokste). Keiciau purkstukus, laiku nepakeiciau variniu tarpiniu po purkstukais. Vaziuokle pigi. Ziet rudis ir nusiimti plastiko dalis nuo varikli ir apziuireti purkstukus, siuirbli ir tepalo nutekejims
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2021-04-26 |
Puikus automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortiškas, aukštas, manevringas
Didelės kuro sanaudos, detalių kainos, rūdiją.
|
Labai puikus ir manevringas miesto visureigis, kuro sanaudos biški per dideles ,bet važiavimo komfortas ir stabilumas, vertas tų pinigų. Didelės detalių kainos. Nuvertėjimo nera. Patarčiau pirkti iki 2001m.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2020-06-17 |
Iš Mercedes šito nesitikėjau
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortas
Per daug vienam visureigiui
|
Mercedes-benz ML 250,pirktas 2002 metų gamybos 2,6 litro dyzeliniu CDI varikliu. Labai mažai komforto ir labai mažai interjero kokybės už tai daug vietos, taip pat didelės sąnaudos ir labai nepatikima važiuoklė. Rerekomenduoju pirkti šio visureigio
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-11-12 |
Ar to reikia?
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Puikiai jautiesi, kai ypranti prie vaziuokles, motoras su automatu susigroja puikiai
Korozija, ant skydelio is niekur nieko uzsidega error ir uzgesta variklis :)
|
Mercedesas vaziuojantis it ant keturiu kelmu, bet tik kelias savaites, veliau ipranti ir nebejauti to, atrodo vaziuoja normaliai. Sanaudos normalios, vasara nuo 10 litru, ziema 13 litru. Auto turejau 3 metus, islaidu tikrai buvo.... Turi sena Mercedesa, remontuoti reiks, vaziuokle tikrai ir kas met, Automatas ziema kol salta, vaziuoja grubiai. Kai uzsyla, viskas ok.
Pro liuka kartais bega vanduo, prie didelio salcio kurtis nemegsta. Nepirkti pigiausio ir viskas bus ok.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-08-27 |
W163 ML400 AMG v8 biturbo
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Malonus ilgose kelionėse, juodas džipas su amg paketu traukia žmonių akį, sąlyginai ekonomiškas kaip 4.0 litrų varikliui, talpus, salono surinkimo kokybė fl modelyje aukštumoje, pigios detalės
rudyja arkos, durų apačios, kapotas. Kėbulą reikia prižiūrėti. Variklis ypač patikimas, ko nepasakyčiu apie įvariausius daviklius, t.y net jeigu nutiko kažkokie baisūs simptomai tikriausiai apseisi kontaktų pravalymu arba to ar ano daviklio pakeitimu.
|
Automobilis dovanoja jo šeimininkui neapsakomą malonumą. Turiu jau antrą w163. Pirmasis buvo 320 modelis su dujom, turėjo daugybę problemų, sutikčiau su komentaru po manimi pilnai, bet manau viskas buvo tik dėl to, kad pagailėta laiko automobilio paieškai ir pinigų po jo pirkimo. T.y. Automobilis jau buvo matęs gyvenimo ir blogų rankų, visa tai taisyti tiesiog neapsimoka ir laiko, ir pinigų atžvilgiu. Kalbant apie facelift modelį (po ~2001 metų) buvo ištaisyta daugybė pirmojo modelio brokų, sėdėdamas fl modelyje jaučiuosi kaip visiškai kitame modelyje, kiekviena smulkmena davesta iki idealumo. Niekas netraška nei salone, nei išorėje. Automobilis tapo žymiai minkštesnis, o 4.0 litrų variklis su dviem turbinom turi 560 niutonų (ml55 amg turi 510). Sąnaudos: mieste iki 13litrų, užmiestyje iki 8. Vidutinės apie 10-11.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Buvęs šio ML sažiningo atsiliepimo savin | 2016-10-06 |
Automobilis žmogui, kuris galvoja, kad nusipirkęs jį nors kažkiek priartės prie elito ir važinės galvą pakėlės. Nors nusipirks seną šūdo gabalą.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ant akumo ir vaistineles
Prieini prie šio auto. Užimerki. Atsimerki ir pamatai minusą
|
Šiandien pardaviau šį auto po pusės metų važinėjimo, daugiau neiškentėjau. Viena sutaisai kitas sugęsta ir neįmanoma tiesiog iki idealaus stovio davesti automobilį. Taip dažnai lankiausi į eoltą, kad net darbuotojai pagailėjo ir auksinę kortelę padovanojo. Jokio komforto. Jame iš merso tik merso ženkliukas. Nedarykite klaidos. Nepirkite šio automobilio. Per paskutinius trys mėnesius į jį sukišau virš 700 eurų ant įvairiausių smulkmenų. Pravažiavau 7000km. Tai 1000km važiavimo su šitu auto - 100e amortizacijos mokestis. Žodžiu rašyčiau ir rašyčiau, tiesiog noriu vieną pasakyti, nu nepirkite jo... Neįmanoma rasti idealios buklės, sakau kaip žmogus kuris susipažino su porą tokių žmonių kurie turiu w163. Pas visus jis remontuojamas. Diena važin3ji dvi taisai. Tai vairo kolonėlė tai stiprintuvas tai cilindras neveikia tai žvakes keisti reikia kurių čia 12 tai dapilinėti 5 litrus tarp t.a. Tai šarnyras tai traukė. Ž-O-P-A!!!!!! Jeigu perki w163 - pirk du. Su vienu važinėsi, kitas servise stovės. Nuvertėja greičiau, nei aš kojines spėju keisti. Rinkis bet ką, tik ne šį baršuktį. Salone golfo 4 mažiau traška visko
Pilnas atsiliepimas...
|
|
R | 2015-01-19 |
ML 320 160KW
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Variklis,kantrumas,patikimumas,salono erdve-isplanavimas,elgesys bekeleje,miske bei meiste.
Senovinis spidometras bei panele, medziagos bei surinkimo kokybe nepacios auksciausios klases
|
Sveiki. Maniskis Ml'as 99metu galo. Pirkau ji vien del saugumo ir dydzio, dzipui poreikio nebuvo,taciau laikui begant supratau,kad tai ne tik stalo dzipukas,bet automobilis galintis varzytis su kitais tikrais visureigiais. Jis neprilygsta tokiem bekeles galiunam kaip Pajero,Patrul,Land cruiser ir t.t,taciau savyje dzipo ''raumenu'' turi. Ne viena karta X5 is misku teko traukti. ML yra reminis visureigis tai pat turi paletintoja,taciau perkant reikai atkreipti demesi ar jis veikia,nes daznam neveikia nei ESP nei LOW RANGE del amzinu abs davikliu gedimo. Daznam neveikia uzlenkiami veidrodeliai,arba veikia taip kaip neturetu,automatine greiciu deze pas mane dar senoji,pusiau mechanine,pati deze neuzmusama,taciau begi meta kaip atleidi gaza.. dezei genda tik pats valdimas-kulisa,daznai susilanksto sakute,bet ten paciam susitvarkyti nebeda,o jei tvakysi kur kitur kainos nedaugiau 200lt. Toliau elektronikos bedu nelabai pasitaiko nei man,nei kolegom,ten paprasciausiai ner kam gesti,nes tai juk Vokiska ''Niva''. Garso izoliacija bei surinkimo kokybe nera auksciausios klases ko tikimasi is tokio automobilio,bet uz betkoki passata geriau. Taipogi kaip MB nera super minkstas,bet tikrai ir nebarskutis,reikia atkriepti demesi ir i tai,kad tai ne orine pakaba,o paprasti amortizatorei.Labiausiai erzinantis dalykas,tai 90s stiliaus spidometras,toks jausmas isedus,kad isedi i w124 mersedesa... Minusus susakiau 5 sakiniais,na o pliusus galeciau vardinti iki ryto..Miske eina kaip tankas,paklusnus ant kelio,salone viskas paprasta ir aisku,viskas ispalnuota labai protingai. Vietos vidui begale,tiek bagazineje tiek salone-labai protingai isplanutos galines sedynes 3/3 kieviena atskirai vartos ir yra remines,tad kartais bagazines naudoti net nereikia,nes po sedynem galinem be problemu susikisi 3-4 tases. po vairuotojo sedyne taipat stovi originalus BOSE zemu dazniu garsiakalbis.. Porankyje,durelese kruva vietos,tik ''bardaciokas'' ne is didziausiu..kantrus,patikimas bei turintis agresijos dzipukas. Variklis 3.2L 160kw Benzinas/dujos. tai ganetinai senas variklis,taciau turintis savo istorija,labai patikimas,kantrus,labai gerai bendrauja su dujomis,lenktynininku nepabusi,taciau traukos per akis,trasoi apsilenkiant tai pat problemu nekyla. Kauno mieste vasara su vidutiniu kojos sunkumu drasiai sutelpu i 18ltr duju, ziema litru daugiau. Pencininko rezimu niekad nevazineju,daznai nuo sankrizos pirmas,tad taupant nezinau ar galima mazesnes sanaudas padaryti,o ir reikalo tam nematau. Nes lyginant su 2.7 dyzeliu kury tai pat turejau,yra daug pigiau pilt 18ltr duju mieste,nei 12litru salerkos. o ir 2.7 120kw tokiai karvei yra per mazai..beto su benzinu daug maziau bedu atkrenta..ir eksplotacija yra daug pigesne. p.s trasoi jei tvarkingai 100km/h-110km/h vaziuoti uztenka ir 13ltr duju,aisku su kiekvienu +10km/h reikia poto vel skaiciuoti po nepilna litra. Detaliu kainos originalios bado akis,tai juk ne 3 golfas kurio daliu uz 10euru bulvini maisa gali prisipirkti,taciau yra puikios kokybes ir neoriginaliu daliu,taciau pigiausiu prikti nerekomenduoju. Pliusas tas,kad daug kas restauruojasi,tad galima originalia dali restauruoti ir ja idejus ta vieta pamirsti. Tik nusipirkes dariau kapitalini vaziuokles remonta,jis atsistojo beveik 1500litu, ka buvo imanoma restauravo,ko ne keitem naujom,bet nepigiausiom dalim. Rimtam servise kastai turejo buti apie 3500lt,taciau visu lietuvos ''mersistu'' gerai zinomi meistrai Kaune Pasiles gatvei kurie dirba tik su MB marke jau bene 30metu,samata suskaiciavo 1500lt. I tai iejo vienas amortizatorius,priekinei nauji diskai,galinius uzteko pratekinti,priekines kaladeles,granatu gumos,kardano pakabinamas guolis su guma,kelios traukes ir t.t... bei darbas. Tureti atliekamu pinigu,neziureti pigiausiu variantu,taciau tai galioja perkant kiekviena automobili :)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
tomas | 2011-06-24 |
ml 320 bendz dujos 1998m
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
solidumas,pravaziuoja neblogai,didelis salonas,nerudija
kieta vaziuokle,vos ne vezimo,bet tai patinka sportinio vaziavimo megejams,ir daznokai genda 1998m
|
gan solidus ir is lauko ir is vidaus automobilis,su sportiska vaziuokle,pakankamai vietos,vos ne kaip minivenas,gera vidaus yranga,dizinas neipatingas vidaus ir paneles,bet viskas savo vietose,labai funkcionalu,kas svarbiausia.pravaziavimas manjam buvo prastas nes neveike abs blokas,kurio taip ir negavau iki kol pardaviau..,be abs bloko neveike ir antispinas...automobilis kely nebarskejo labai,bet vaziuokle velniskai kieta,jokio konforto,bet sportiska,posukius puikiai ima.
nepatariu su juo bekele vaziuot,tik ne ekstremalia... variklis 3,2 bendzinas dujos,jokiu bedu,galingumo uztenka,sanaudos rekordas maziausiai duju 13,5 rekordas daugiausiai beveik 20ltr i 100km gedimu buvo daugybe,daugaiusiai mechanika ir elektonika,vairo truke resauruota,kardano pakabinamas guolis,abs blokas,kita tik smulkmenos ir butini eksplotacijai keitimai
nuvertejo ben jau man tikrai nedaug... nepirk sudrozto...ir pasilik pinigu islaikymui,tada vazinesi solidziu automobiliu
Pilnas atsiliepimas...
|
|
as | 2010-05-23 |
Mercedes Benz ML320 W163
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Siaip talpus, patogus, lengvai valdomas ir gerai traukiantis automobilis. Gana patvarus,tik detales galetu buti ir pigesnes. Pvz razdatke nuo 200o iki 3500 lt kai ieskojau, galinis buferis nuo 350 iki 1000, zvakes po 50 lt (po dvi cilindrui), stabdziu kaladeles priekines nuo 120 iki 800 lt.
Siaip gana geras automobilis, kol nereikia remontuoti.
Gana nepatogios sedynes. 3,2 V6 18v filtru, tepalu, zvakiu, kaladeliu, lempuciu neskaiciuoju, vairo traukes, kulisa, kardano pakabinama guoli, razdatke, babinos, galinis buferis (avarijos pasekme).
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Tadas | 2010-03-04 |
ML320 1999m
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
GERAS SUV
kuro sanaudos
|
Puikus auto tiek bekelei tiek miestui. Kuro sanaudos siekia apie 20ltr daugiausia. Siaip ramiai vaziuojant apie 16ltr. bet ko noreti is dzipo kuris sveria 2t. :) Problemu ypatingu neturejau, spynele uzvedimo sugedo pravaziavus 280tukst.km. ir viskas :) 3.2 V6 ekploatuoti brangu
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
12 |