Markės
20 iš 1912
Alfa Romeo 166, 1998 - 2007
513Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.04% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 13
16% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 85% Ne 15%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Alfa Romeo 166 yra prestižinis automobilis suprojektuotas Walter de'Silva ir pakeitė senajį Alfa Romeo 164. Nors 164 turėjo išskirtinį dizainą, tačiau ir naujas modelis turėjo kuo pasigirti - priekiniais nedidukais įdomios formos žibintais ir tradicine Alfa Romeo nosimi. Naujas dizainas atitiko naują Alfa stilių kurį pristatė mažesnysis 156 modelis. Priekinėje pakaboje naudojama dviejų svirčių sistema, gale – daugiasvirtė. Nors automobilis buvo giriamas dėl puikių valdymo savybių, dinamiškų variklių, elegantiško dizaino ir puikios įrangos, tačiau jis taip ir netapo rimtu konkurentu šioje klasėje dominuojančioms vokiečių markėms.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Patalpino: alfistas | 2010-02-08
pagal klasę ir pagal kainą nusileidžia tik Citroen XM
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
nesenstantis ir šiuolaikiškas dizainas, puikios valdymo savybės, erdvus salonas, geri varikliai, nemaža bagažinė, gera komplektacija, geras stilius, palyginti nebrangus išlaikymas.
brangi eksploatacija, pakaba – įmantri ir jautri prastiems keliams, kai kurių elementų prasta surinkimo kokybė, pasitaiko alyvos nutekėjimo iš variklio ir pavarų dėžės atvejų, perdega lemputės ir saugikliai, greitai atitarnauja ašių svirtys, genda varikli
Bendras automobilio aprašas
: šis automobilis yra labai išvaizdus ir palyginti retai genda. Deja, į mūsų rinką patenka neaiškios praeities mašinos, kurios gali gerokai pagadinti įsigijusio šią mašiną nervus ir kantrybę, nes remontas tikrai nėra pigus. Tai mašina, su kuria važinėji palyginti pigiai, bet jos techninis aptarnavimas yra nepigus. Silpniausia mašinos vieta – pakaba. Priekyje gamintojai panaudojo viršutinių trikampių svirtis, galinė pakaba – daugiasvirtė. Šios pakabos privalumas – didelis automobilis nepraranda Alfai būdingo sportiškumo, mašina yra komfortiškiausia iš visų Alfa Romeo. Gali nepatikti nebent tai, kad ji nėra labai manevringa ir tokia vikri, nes nemažai sveria. Dažnai surūdija degalų išmetimo sistema, pasitaiko priekinių sparnų korozijos atvejų. Pasigirsta priekaištų salono medžiagų surinkimo kokybei, nublunkantiems funkciniams mygtukams, nusitrinančioms plastmasėms, perdegančioms lemputėms. Automobilis turėjo standartinį borto kompiuterį su 5 colių ekranu, kruizo kontrole, stereo sistema, palydoviniu navigatoriumi ir laisvųjų rankų įranga mobiliajam telefonui.
Variklis
Automobiliai su 6 cilindrų varikliais dažnai būdavo su automatine „Sportronic“ transmisija su galimu sekvenciniu pavarų perjungimu. Mažiausiai nusiskundimų sulaukiama šešių cilindrų agregatams: 2.0 Turbo ir 3.0 V6 24v bei dyzeliniam 2.4 JTD (common rail) V6 24v, kuriam mišriu režimu pakanka iki 8 litrų dyzelino, o jis gali įsibėgėti nuo 0 iki šimto km per 10 sek. Beje, automobilis turėjo 6 laipsnių mechaninę pavarų dėžę. Deja, pasitaiko variklio kompiuterio gedimų atvejų, o dyzelis jautrus degalų kokybei. Variklis gali sušlubuoti dėl jo kompiuterio gedimų.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
komfortu ir kaina nusileidžia tik prancūzų limuzinams. pasitaiko visiškai nudrožtų, bet yra ir neįvertintų mašinų. tai gera mašina, tik su blogu įvaizdžiu. dalyus (2008) kainavo taip: tepalo filtras - 20, stabdžių trinkelės priekinės - 122 (komplektas), sankaba - beveik 1000 lt, priekinė fara - 1200 lt.
Patarimai perkančiajam
kruopščiai patikrinti pakabą ir variklį, elektros bloką. visa kita - normalaus patikimumo.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 19)
Alfa Romeo modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   MiTo  
  Kompaktiniai 33146   
 145147Giulietta 
  Vidutiniai 155156159 Giulia
  Dideli 164166   
  Kupė  GTVBrera  
  GT  
  Kabrioletai SpiderSpiderSpider  
  Krosoveriai     Tonale
  Visureigiai    Stelvio
  Sportiniai   8C Competizione  
   4C 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt