Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
C3 modeliu pakeitė populiarų Citroen Saxo. Abu automobiliai turi palyginti skirtingus dizainus, leidžiančius Citroen kovoti dėl skirtingų pirkėjų užgaidų. C3 yra suprojektuotas kaip didesnis šeimos automobilis su 5 durų kėbulu, tuo tarpu C2 yra skirtas daugiau jauniems vairuotojams su 2 durų kėbulu ir kiek dinamiškesniu dizainu. C2 automobilis turi dvi įdomias technologijas. Pirmoji „Stop & Start“ sistema pasižymi tuo, kad turi hibridinę sistemą su vidaus degimo varikliu ir papildomu mažu elektromotoru. Ši sistema automatiškai išjungia variklį kai tik automobilis pilnai sustoja. Kita sistema – „SensoDrive“ turi penkių greičių pusiau automatinę pavarų dėžę su automatiškai valdoma sankaba, todėl automobilis neturi sankabos pedalo. Galingiausias C2 VTS turi 125 AG (93 kW) galios variklį ir gali įsibėgėti iki 100 km/h per 8.2 s.
Citroen C2 yra nedidelių miesto automobilių klasės atstovas. C2 kartu su SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Daugelis Citroën gerbėjų mano, kad šis automobilis buvo kiek „pamirštas“ gamintojo ir negavo tiek dėmesio kaip C1 ir C3, kurie buvo itin aktyviai reklamuojami.
Mažasis C2 labai sėkmingai dalyvavo Junior World Rally Championship (JWRC) ralio čempionate, kur 2005 metais pilotuojamas Dani Sordo tapo čempionais. Vėliau automobilis atnešė čempiono titulus Sébastien Ogier 2008 metais ir Martin Prokop 2009 metais.
Mažasis C2 labai sėkmingai dalyvavo Junior World Rally Championship (JWRC) ralio čempionate, kur 2005 metais pilotuojamas Dani Sordo tapo čempionais. Vėliau automobilis atnešė čempiono titulus Sébastien Ogier 2008 metais ir Martin Prokop 2009 metais.
Patalpino: Gedas | 2010-07-15 |
Mažas ir patogus miesto automobiliukas |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Taupumas, praktiškumas bei geras manevringumas
Prastoka garso izoliacija, netikslus pavarų perjungimas
|
Bendras automobilio aprašas |
Jau greitai bus metai kai turiu Citroen C2 ir kol kas esu juo visiškai patenkintas. Automobilis buvo pirktas su tikslu kuo pigiau važinėti į darbą ir jis tai puikiai daro...Maniškis yra 2006 metų laidos 1.4 HDI (dyzeliukas), taupus, pakankamai erdvus viduje (nors žiurint iš išorės to nepasakytum), funkcionalus miesto automobiliukas. Apie automobilio išvaizda daug neišsiplėsiu - tai kiekvieno žmogaus skonio reikalas, tačiau mano nuomone jis pakankamai dailus ir turi savo stiliu. Vidus kaip ir įprasta tokios klasės automobiliui didele prabanga nedvelkia, plastmasės kietos, tačiau važiuojant kažkokių ypatingų girgždesių nesigirdi. Labai norėčiau pagirti galines šio automobilio sėdynes - jos yra dvi (nes trims žmonėms sėdėti gale jau būtų iššukis), todel sėdėti jose yra beveik taip pat patogu kaip ir priekinėse sėdynėse. Jas atlenkus gaunamas visai "padoraus dydžio" bagažo skyrius ir keliaujant dviese jau galima susidėti nemažai daiktų. Labiausiai erzinantis dalykas tai netiksli pavarų perjungimo svirtis - nors mašina ganėtinai nauja, tačiau pavaros jungiasi labai netiksliai, ypač reikia įprasti prie atbulinės pavaros įjungimo. Gal dar galėčiau paminėti girdimą padangų ir variklio triukšmą, tačiau vargu ar rastume šios klasės auto su gera ir kokybiška salono garso izoliacija. Daugiau įpatingų bėdų kaip ir nėra, na išskyrus CD grotuvą, kuris po šios žiemos šalčiu "nusprendė" nebegroti CD... |
Variklis |
Variklis 1.4 HDI, 50 kW. Kuro sanaudos - mieste vasara 3,5-4 l/100km, žiema - 4.5 l/100km. Užmiestyje vasara - 4-4.5l/100km, žiema ~5 l / 100km. Iš tiesų klaidos čia nėra, važiuojant autostradoje apie 100-110km/h sanaudos didesnės nes variklis dirba apie 3000 aps. ir tampa nebetaupus. Ši mašinytė geriausiai jaučiasi važiuodama miesto gatvėmis - juk tam ji ir sukurta. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Per ne pilnus metus pravažiuota apie 30k km, keisti filtrai, tepalai, stabdžių kaladėles. Brangokas kuro filtras ~ 160 Lt (su nuolaida), kaladėles galinės apie 55 Lt (būgniniai stabdžiai, nurodyta turgaus kaina), priekinės apie 100 Lt (ne made in China). Daugiau kol kas jokių bėdų. Dėl nuvertėjimo tai manau, kad jis yra didžiausias perkant naują iš salono, maniškis 2006 metų galo pernai rudenį kainavo 12k Lt. Manyčiau tai labai geras variantas renkantis nebrangų, neseną bei taupų miesto automobiliuką. |
Patarimai perkančiajam |
Nepirk naujo iš salono, nes dviejų - trijų metų senumo toks pats auto jau per pus pigesnis.Geriau ilgiau paieškojus įsigyti tokį poros metų senumo. Na ir kaip bet kurį kitą naudotą auto renkantis - būtinai tikrinti, nes lietuvaičiai dažnai pakiša "kiaulę"... |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 26)
Citroen modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | AX | C1 | C1 | |||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Saxo | C2 | DS3 | |||||||||||||||||||||||||||||
C3 | C3 | C3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
ë-C3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | ZX | |||||||||||||||||||||||||||||||
Xsara | Xsara | C4 | C4 | C4 | ||||||||||||||||||||||||||||
DS4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
C-Elysée | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Xantia | C5 | C5 | |||||||||||||||||||||||||||||
DS5 | C5 X | |||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | XM | C6 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | C3 Pluriel | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | C4 Cactus | |||||||||||||||||||||||||||||||
C3 Aircross | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | C4 Aircross | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | C-Crosser | C5 Aircross | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Xsara Picasso | C3 Picasso | ||||||||||||||||||||||||||||||
C-Zero | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Grand C4 Picasso | Grand C4 Picasso | ||||||||||||||||||||||||||||||
C4 Picasso | C4 Picasso | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | C8 | |||||||||||||||||||||||||||||||
SpaceTourer | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Berlingo | Berlingo | Berlingo | |||||||||||||||||||||||||||||
Nemo | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Jumper | Jumper | Relay | |||||||||||||||||||||||||||||
Jumpy | Jumpy | Jumpy | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Citroen C2 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis