Darius | 2014-04-08 |
Darius
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
vieni pliusai
minusu nera
|
Katik nusipirkau uz juokinga kaina. Puikiai islaikytas, jokiu rudeliu. Idetos taskines dujos. Itelpu i 8 litrus.Su visais tuo metu imanomais navarotais. Vaziuoju ir kaifuoju. Klasika
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Klaidas | 2014-04-02 |
citroen xm v6
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
komfortas,galia,prabanga ir tt.
nėra
|
senas didelis komfortiškas,galingas citroen mano manymu toks ir turėtu būti citroen xm.Šio citroen v6 variklis yra labai galingas .Šis citroen turi tikraja citroen dvasią o ne paprastas eilinis bmw. bomba Gera investicija į tokį komfortą
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Juozas | 2012-04-03 |
Citroen XM Exclusive
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Kol automobili sutvarkiau iki visiskai tvarkingo teko pakloti apie 1000lt. Taciau daugiau jokiu investiciju nereikia (tik tepala pasikeist, kaladeles, padangas). Variklis kantrus net ir per salciausia ziema baltarusiska dyzeli suvirskina. Traukos pakanka, nors ir sunkus auto. Apie komforta net nekalbu, nes Xm drasiai galima lygint su S klases mersais. Kadangi koplektacija exclusive tai irangos cia taip pat gausu (nuo odiniu sediniu elektra valdomu iki klimato kontroles) ir svarbiausia viskas kokybiska ir patogu. Salonas labai erdvus ir gerai isplanuotas, viskas lengvai pasiekiama. Rudziu neradau, nei ant dugno nei ant duslintuvo.
Vienintelis dalykas kas man nelabai patiko tai kuro sanaudos, mieste apie 8-9 litrai dyzelio, o gal ir daugiau. Bet uzmiesti apie 6-7l. Su mechanine deze mieste turetu buti gerokai mazesnes sanaudos. 2.1TD Vos nusipirkus teko gydit buvusio vairuotojo paliktas ligas, t.y. leido vairo kolonele, reikejo sferas sutikrint, pasikeist kuro, oro ir tepalo (kartu su paciu tepalu) filtrus, perdegusias lemputes ir kt.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
SKazas | 2010-04-20 |
Citroen XM Y4 V6 3ltr 123kW automatas+ dujos
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Išlaikymui duodu tik 7, kadangi kas 80000 km reikia praplauti sistemą, kai tuo tarpu įprastom mašinom pakanka amortizatorius pakeisti. Galima ir neplauti, ar dažnai patys keičiat vairo stiprintuvo/ stabdžių skystį? :D Nereikia jokių signalizacijų, jų tiesiog nevagia. Dalių kainos irgi juokingos (išskyrus naują vairo kolonėlę). Apie komfortą nekalbu iš vis, tai nepalyginama su jokia kita mašina, tame tarp ir iš naujų ne kiekviena gali pasigirti tokiu kokybišku važiavimu ;) O ir susiremontuoti kad ir naujom dalim kaina gautųsi gerokai mažesnė už populiarias mašinas tokio komforto lygio.
Kuro sąnaudos dujomis važiuojant vidutiniškai- nemiegant, bet ir ne drąskantis, tiesa, ramiau važiuoti sunkoka, savaime gaunasi su tokiu varikliuku, kad pirmas iš sankryžų išvažiuoju, nedaug spaudžiant :) 2963cm V6 12 vožtuvų 123k Vairo traukę (90LT su darbu)+ suvedimas 50LT. Leidžia diravi vairo kolonėlė (šių 3 ltr XM dažna ir brangiausia liga)- nauja 3500LT, šrotinės gali būti irgi kiauros. Galima perdaryti į paprastą ne diravi kolonėlę, kaina su viskuo iki 800LT. Visa kita geros būklės. Akumuliatorius 249 LT. Viskas kaip ir nebrangu, išskyrus naują diravi (senas 50-150 LT).
Dar reikia rezonatoriaus (vietoje katalizatoriaus), naujų padangų ir aplaistyti :D
Pilnas atsiliepimas...
|
|
audrius | 2010-04-18 |
citroen xm
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
masina ledas, tik valgo nemazai, buvo pilna komplektacija tai auto limuzinas galima sakyt, cia toks auto kai neturi daug litu o nori turet auto su kuria pasijaustum ponas tai tikrai XM tam tinka. 3,0 Pagrindine sfera 100lt, sarnyrus 50lt, rankinio trosa 120lt, stabdziu diskus 200lt.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
proffanas | 2008-09-03 |
XM Break
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ne tik savo metu, bet ir šiandien beveik tobulas automobilis. Traukos, sąnaudų, pravažumo, talpos ir komforto lygių vidurkiu vargu ar kas prilygs. Plauki ne tik asfaltu, bet ir žvyrkeliu; ir kuo daugiau pasikrovęs-tuo labiau. Ir visa tai su varganais 6-iais litrais 100-ui km :) .
Gaila, kad šie automobiliai daugumoje negavę normalios priežiūros, o vien tik vaikyti. Todėl pirminės laiko ir lėšų investicijos (mašinos privedimui ligi normalios būklės) yra ženklios. Bet po to, eksploatacija pigesnė nei kokio Þigulio. Kas 10kkm keisti variklio alyvą, kas 30kkm-hidraulinį skystį, kas 60kkm- pildyti sferas, keisti alyvą pavarų dėžėje, sailentblokus bei antifrizą- štai ir visa priežiūra. Kas 100-120kkm jau reikalinga rimtesnė apžiūra ir remontas, kuris rimčiau ir kainuoja. Šitai tai jau kaip ir kiekvienam automobiliui.
Kadangi mašina klasiška, o jų pagaminta tebuvo 30000, įsigijau dar vieną tokią pat. Kol jų yra :) . turbo D12 Dylančias pakabos dalis (sailentblokus, šarnyrus, traukes) - visas. Galinius hidrocilindrus (amortizatorius). Visas variklio pagalves. Termostatą. Priekinį buferį ir sparnus. Bemaž visas lemputes salone ir skydelyje. Dalinai-saloną. Visa kita (stabdžių suportai, ABS blokas, visi hidraulikos mazgai, aušinimo sistema ir pavarų dėžė) tik perrinkti. Iš gedimų, tai per porą metų tik nutrūko liuko uždarymo trosas, ir perdegė priekinio stiklo purkštukų šildymo elementai. Eksploatacinė priežiūra (variklio ir pavarų dėžės tepalų, oro/kuro filtrų, antifrizo ir hidraulinio skysčio) keitimai nesiskaito :) .
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Valdas | 2008-07-28 |
Citroen XM 3l V6 123kW
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortiška mašina, komfortiškai piniginei :) 3l V6 123kW Vairo kryžmę, k.p. amortizatorių, aukštos įtampos blokelį, akmumą, stabdžių kaladėles, žvakes, stabdžių kraną, suporto cilindro gumas, tepalus, duslintuva.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
lokys | 2008-06-27 |
Citroen Xm
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
labai patogi masina, pastoviai grybauja elektra (ir jos laabaai daug), siaip gerai laiko vaziuokle tik uz minkstuma reikia nemazai sumoket taisant. labai ekonomiska, patarus variklis. taupiai vaziuoju, vidutiniskai valgo 5.7L/100km 2.1TD galiniai guoliai, pagrindinis dirzelis, itempejas su guoliukais, variklio pagalve, sferos, lhm, elektromagnetinis voztuvas ir tt...
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Citrusas | 2008-06-27 |
Citroen XM
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Kad ir kiek remontuotum, bet važiuoti vis tiek maloniau nei su bet kokia kita spyruokline auto. Mašinoje sumontuota dujų įpurškimo sistema. Važiuoju taupiai ir gamtą tausoju :) 2.0 TURBO C.T. Keičiau sankabos komplektą, šarnyrus, generatoriaus diržą, paskirstymo diržą, stabdžių kaladėles, žvakes, aukštos įtampos laidus, kuro filtrą, aušinimo skystį, LHM+ skystį, langų skysčio bakelį, prietaisų skydelio lemputes...dar vardinti? :)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Kostas/Kosmoz | 2008-06-27 |
Citroen XM Berline 2.0 16V
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Tik nupirkus idejau tiesioginio ipurskimo dujas, uztamsinau langus, nupirktos naujos ziemines padangos, nuirkti originalus "lietiakai" ir naujos vasarines padangos, pagerinta audio sistema. Automobilis pateisino visus lukescius, visi einamieji darbai buvo padaryti "kaip sau" su mintimi vazineti dar bent ketverta penketa metu ramia galva, buvo galima ir nedaryti situ darbu. 2.0 16v DOHC 97kw Remontas: vairo kryzme, sutvarkyta varvanti vairo kolonele, vidines granatos guma, sarnyras, isdeges klimos saugiklio lizdas, keistas ziedas tarp ismetimo kolektoriaus ir "kelniu".
Einamieji darbai ir daliu keitimai: Priekiniai stabdziu diskai, priekines stabdziu kaladeles, visi priekiniai sailentblokai, visos galinio tilto pagalves, galiniu svirciu guoliai, isvalyta hidrauline sistema, filtrai, aukscio korektoriai, keistas LHM, perpustos sferos.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
123 |