Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Komfortiškas
- Išskirtinis dizainas
- Praktiškas, erdvus interjeras
TRŪKUMAI
- Mažas nuvažiuojamas atstumas su hibridinėm versijom
- Automatinė pavarų dėžė
- Neideali multimedijos sistema
"Citroën C5 X yra visiškai kitoks – tai radikalus ir įvairialypis modelis su unikaliu kėbulu, jis netaiko į jokį konkretų segmentą. Tai automobilis paėmęs geriausias dalis iš įvairių automobilių klasių ir siūlantis viską viename kėbule"
Citroën jau kuris laikas neturi prabangaus modelio savo gamoje – prieš penkiolika metų gamintas impozantiškas C6 modelis nei iš tolo nepateisino prestižiniems automobiliams keliamų reikalavimų, kuriuos diktavo Mercedes, BMW ir Audi kompanijos. C5 modelis negalėjo konkuruoti perpildytame D sektoriuje kur dominuoja tokie automobiliai kaip Volkswagen Passat, Toyota Avensis, Kia Optima ir panašūs. Citroën DS5 buvo labai įdomus modelis – paskutinis kuris nešė Citroën vėliavą prabangių automobilių segmente, tačiau ir jis nebegaminamas. Tačiau dabar prancūzų kompanija grįžta ir grįžta pasimokiusi iš senesnių pamokų. Naujasis Citroën C5 X yra visiškai kitoks – tai radikalus ir įvairialypis modelis su unikaliu kėbulu, jis netaiko į jokį konkretų segmentą. Naujasis modelis išsiskiria ne tik originalia išvaizda, bet ir visapusišku universalumu. Tai ir talpus universalas, ir tvirtos laikysenos krosoveris, ir kupė su nuolaidžia galine dalimi būdinga “GT Coupe” stiliaus automobiliams. Tai automobilis paėmęs geriausias dalis iš įvairių automobilių klasių ir siūlantis viską viename kėbule. Tokių automobilių rinkoje kaip nekeista dar nėra daug – galima būtų paminėti galbūt Toyota Venza ar Honda Crosstour. Tvirtos formos, derančios su aptakiomis linijomis, sukuria dinamišką ir elegantišką išvaizdą. Tokį Citroën kompanijos sprendimą lėmė kitokie klientų poreikiai: dabar jie ieško automobilių, kurie ir patraukliai atrodytų ir tuo pat metų atliktų visas būtinas funkcijas. C5 X būtent toks ir yra – automobilio bagažinė suprojektuota pagal praktiškų vairuotojų poreikius ir laikantis universalams būdingų standartų. Jos tūris siekia 545 litrus, o nuleidus galinę sėdynę galima pervežti ir iki 1640 litrų krovinio. Pigiausias variantas yra varomas 1,2 L vos trijų cilindrų benzininio variklio su turbokompresoriumi, kuris išvysto 128 AG. Be jo yra 1,6 litro keturių cilindrų benzininis agregatas su 178 AG. Skirtingai nei mažesni Citroën automobiliai, C5 X yra komplektuojamas tik su aštuonių laipsnių automatine pavarų dėže. Yra gaminama ir iš tinklo įkraunama hibridinė C5 X versija, kuri yra tinkamiausia miesto eksploatavimo sąlygoms bei kasdieniam naudojimui be jokių apribojimų. 1,6 L keturių cilindrų benzininis variklis kartu su elektros varikliu ir 13,2 kWh baterija užtikrina 222 AG galią, o elektros motoras suteikia galimybę nuvažiuoti apie 50 kilometrų (pagal WLTP metodiką) vien elektra – toks atstumas puikiai tinkamas daugumai kasdienių kelionių mieste. Važiuojant vien elektros režimu galimas didžiausias 135 km/val. greitis.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
|
|||||
Citroen modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | AX | C1 | C1 | |||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Saxo | C2 | DS3 | |||||||||||||||||||||||||||||
C3 | C3 | C3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
ë-C3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | ZX | |||||||||||||||||||||||||||||||
Xsara | Xsara | C4 | C4 | C4 | ||||||||||||||||||||||||||||
DS4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
C-Elysée | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Xantia | C5 | C5 | |||||||||||||||||||||||||||||
DS5 | C5 X | |||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | XM | C6 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | C3 Pluriel | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | C4 Cactus | |||||||||||||||||||||||||||||||
C3 Aircross | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | C4 Aircross | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | C-Crosser | C5 Aircross | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Xsara Picasso | C3 Picasso | ||||||||||||||||||||||||||||||
C-Zero | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Grand C4 Picasso | Grand C4 Picasso | ||||||||||||||||||||||||||||||
C4 Picasso | C4 Picasso | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | C8 | |||||||||||||||||||||||||||||||
SpaceTourer | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Berlingo | Berlingo | Berlingo | |||||||||||||||||||||||||||||
Nemo | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Jumper | Jumper | Relay | |||||||||||||||||||||||||||||
Jumpy | Jumpy | Jumpy | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Citroen C5 X TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis