Markės
397 iš 1844
Citroen DS3 2010 - 2016
Citroen DS3, 2010 - 2016
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.03% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 2
16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.3)26% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.3)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Citroen DS3 yra pirmas kompanijos automobilis naujoje prabangių ir išskirtinių DS (Different Spirit) automobilių gamoje. Nors Citroen po 34 metų pertraukos sugražino DS vardą, tačiau šis automobilis neturi nieko bendra su savo pirmtaku. Tačiau kompanijos vadovai tikisi, kad automobilis bus toks pat išskirtinis ir stilingas kaip ir senasis DS. Citroen DS3 skirtas konkuruoti su kitais mini klasės stiliumi ir puikiu įvaizdžiu pasižyminčiais automobiliais tokiais kaip MINI ar Alfa Romeo MiTo. Automobilis pasižymi puikiu dizainu - priekyje Citroen stiliaus ištęsti žibintai, LED žibintai įtaisyti vertikaliose ertmėse, viduryje didelė oro anga su chromuotu kompanijos logotipu meistriškai įsipaišančiu į visą automobilio dizainą. Vedant žvilgsnį toliau į akis krenta peleko formos viduriniai statramsčiai. Bendrai automobilis atrodo originaliai, tačiau kartu puikiai išlaiko naują Citroen stilių. Viduje patrauklus kėbulo spalvos prietaisų skydelis, kuris kiek primena esantį Fiat 500 automobilyje. Stilingas interjeras nenuvilia patogumu – jis yra praktiškas, komfortiškas, vairuotojo pozicija patogi, o sportinės sėdynės esančios papildomoje įrangoje turi puikų šoninį palaikymą. Gale sėdintys keleiviai ras kur kas daugiau vietos kojoms ir galvai nei MINI modelyje, o bagažinės skyrius turi pakankamai nemažą 285 litrų tūrį. Citroen DS3 pirkėjai galės automobilį suasmeninti – pasirinkti ne tik kėbulo, bet ir stogo bei šoninių galinio vaizdo veidrodėlių spalvą. Viduje – laisvė rinktis norimą prietaisų skydelio apdailą, pavarų perjungimo svirtį bei salono medžiagas. Jeigu jūs tikitės nedidelės revoliucijos automobilio viduje teks nusivilti, kadangi naujasis DS3 skirtingai nei legendinis DS neturi kažkokių įpatingų techninių sprendimų. Pavyzdžiui priekinė pakaba yra tradicinė MacPherson tipo, o galinė torsioninis balansyras. Visgi gamintojas pabrėžia ir puikų automobilio, gaminamo ant tos pačios platformos, kaip naujasis Citroen C3, elgesį posūkiuose – prancūzų teigimu, jis priartina vairuotoją prie kelio. DS3 pirkėjai galės rinktis iš penkių variklių: VTi 95 AG, VTi 120 AG ir THP 150 AG benzininių motorų bei 90 AG ir 110 AG HDi dyzelinių agregatų. Atrodo, kad automobilis turi visus reikiamus "ingridientus", kad palenktų pirkėjų širdis į savo pusę, tačiau tik laikas parodys ar šis automobilis atras savo vietą tarp pačių geriausių istorijoje Citroen modelių.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Su šiuo modeliu Citroen po 34 metų pertraukos sugražino DS vardą į rinką.

Žurnalas „Top Gear“ 2010 metais DS3 išrinko geriausių metų automobiliu.

Yra gaminama ir lenktynėms skirta DS3 Racing versija.

Tai vienas populiariausių ralio automobilių kovojantis visame pasaulyje įvairių šalių uždaruose, bei tarptautiniuose ralio čempionatuose:


VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 2
2018-08-23
Gražus spuogas, bet venkit automato
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Žvitrus variklis, erdvė kaip tokiai klasei, dizainas.
Automatas
Simpatiškas, dailus ir pakankamai erdvus miesto automobilis. SU 1.6 VTi motoru gana žvitriai sukasi mieste iki leistinų greičių, o dėl pakankamai trumpos 4 pavaros - gana neblogai pagreitėja ir nuo 110 km/h. Didžiausias jo trūkumas - bukas automatas, kuris dažnu atveju nesupranta ko iš jo norima. Važiuojant ramiai jis greitai įjungs 4 pavarą ir iš karto ima jaustis, jog sūkiai dar per žemi. Nuspaudus gazą iš eigos, automatas dar sudvejoja, uždelsia, tada jungia žemesnį bėgį. Pvz, lėtėjant nuo kokių 30 iki 10 jis kartais pamiršta persijungt iš trečios į žemesnę ir vėl gaunas per žemos apsukos, variklis steni, o automatas tik tada perjungia į antrą. Žodžiu, jei galit apsieit be komforto mieste - imkit mechaninę. Salonas visai tvirtai surinktas ir ne iš popieriaus pagamintas. Erdvės gana nemažai, komfortas - vidutinis, bet visiškai kaulų neišpurto. Vairas minkštas, nelabai informatyvus, pakaba posūkiuose gana stabili. Stabdžiai labai sunkiai jaučiami - nėra švelnaus ir linijinio pojūčio, kiek daugiau prilieti ir staigiai stoja, todėl dažnai nekomfortiškai stabdai (pernelyg staigiai pats to nenorėdamas). Kaip tokios klasės mašinoje, tai gana nemažai privalumų - temstantis veidrodis, lietaus davikliai, park sensoriai, patys užsilenkiantys veidrodėliai užrakinus ir pan. Dizaino atžvilgiu visiškai vykus mašina. Mieste taupumo nėra, užtai užmiestyje galima sutilpti ir į 5 litrus sąžiningai nespaudžiant gazo. Kolkas nieko nebuvo Tiesiog bendra apžiūra, kaip ir perkant bet ką kita.
Pilnas atsiliepimas...
2018-05-06
1.6 benzinas 120 vti 88kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Isskirtinis, patogus, taupus
Zmoniu stereotipas is senu lauku kad citroen
Iskirtines isvaizdos, traukiantis praeiviu demesi, gan retas Lietuvoje tad sulaukiu ir klausimu kas per modeliukas, vairuoti vienas malonumas, sedynes patogios, pas mane rekaro, priekyje vietos pilnai uztenka vyrui kurio ugis 180 cm. Vaziuokles remontas pigus, variklio siek tiek brangesnis kadangi automobilis 250 tukst beges tai ir grandine paciam teko keisti sis malonumas pats nera brangus brangesnis jo darbas, nes prie grandines keicoau ir dirzus ir tepalus su filtrais ir elektrini itempeja stovinti prie kondicionieriaus zvakes visos tarpine ir pan, su darbais ir detalem atsiejo 600€ bet pakeiciau ir ramuma dabar. Del zemo profilio padangu 205/45r17 tai vaziuokle kiek kietoka galetu but minsktesne. Galia ir kuro sanaudos atitinkamai kaip vaziuosi Vilniaus miesto ritmu ir po miesta vazinejant 8 litrai benzino, uzmiestyje iki 80 km/h tai pasiima 6 L autostrada 130km/h 8.5 l taigi kaip benzinukas jis is ties ekonomiskas, pravazuma turi, borteliai bamperiu nelauzo. Is ties smagus ir geras automobilis, sekantis bus arba didesnis DS arba tiesiog naujesnis.
Pilnas atsiliepimas...
 
Citroen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
12345678901234567890123456789012
  Mini AX  C1C1 
  Maži  SaxoC2DS3  
  C3C3C3C3
  Kompaktiniai ZX    
 XsaraXsaraC4C4 C4
   DS4  
   C-Elysée
  Vidutiniai  XantiaC5C5  
   DS5  C5 X
  Reprezentaciniai XM C6  
  Kabrioletai   C3 Pluriel  
  Mini krosoveriai    C4 Cactus 
   C3 Aircross
  Krosoveriai    C4 Aircross  
  Visureigiai   C-Crosser C5 Aircross
  Mini vienatūriai  Xsara PicassoC3 Picasso  
  C-Zero  
  Vienatūriai   Grand C4 PicassoGrand C4 Picasso
  C4 PicassoC4 Picasso
  Dideli vienatūriai   C8  
   SpaceTourer
  Daugiatiksliai  BerlingoBerlingoBerlingo
  Nemo  
  Komerciniai  JumperJumperRelay
 JumpyJumpyJumpy
  12345678901234567890123456789012
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 2800 skelbimų, virš 7700 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1840 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt