Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus dizainas
- Geras matomumas
- Tylus ir komfortiškas
TRŪKUMAI
- Silpni benzininiai varikliai
- Pigios medžiagos interjere
2008 metų Paryžiaus Automobilių salone Citroen pristatė naują C3 Picasso modelį. Tai mini vienatūris, gaminamas ant C3 modelio bazės ir suprojektuotas, kad konkuruotų su Opel Meriva ir Renault Grand Modus automobiliais. C3 Picasso turi labai lankstų interjerą su galinėmis dalimis sulankstomomis sėdynėmis, kurias galima nepriklausomai viena nuo kitos slankioti pirmyn ir atgal per 150 mm, bagažinės tūris siekia 500 litrų. Visi automobiliai gaminami su penkių greičių mechanine, pusiau automatine arba automatine šešių greičių pavarų dėže. Taip pat automobilis turi Stop/Start sistemą, kuri įgalina ženkliai sumažinti CO2 emisiją. C3 Picasso komplektuojamas su dviem benzininiais ir dviem dyzeliniais varikliais.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Laida „Top Gear“ Citroen C3 Picasso automobilį išrinko metų šeimos automobiliu, o žurnalas „What Diesel?“ išrinko metų vienatūriu.
2022-05-06 |
1,6 diesel 68kw |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Funkcionaliai transformuojasi salonas, ekonomiškumas, man gražus
Kai kur plastikai žiauriai pigūs
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 5,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Gan taupi mašina. Naudoja apie 5,2 litro kuro mišriu režimu. Komfortas tai toks kokio galima tikėtis iš kompaktinės klasės automobilio. Barškutis, garso izoliacijos nėra, kai kurie plastikai, kaip pavyzdžiui priekinis skydelis/spidometras padarytas iš prastos girgždancios plastmasės. Sėdynės patogios, sėdėsena kaip minivene, erdvės salone daug. Mano ūgis 186cm už manęs vietos pakankamai. Sėdynės labai funkcionalios ir gale ir priekyje, reguliuojasi vairas. Labai geras matomumas, dėl langų langelių ir panoraminio stogo. Iš techninės pusės: pakaba paprasta ir nebrangi, Galiniai stabdžių diskai eina kartu su guoliais, tai jie nėra pigūs, bet vėlgi ne kosmosas. Lemputes priekyje keisti visiškai paprasta priėjimas geras, gale atsukus du varžtus nusiima lempa ir pasikeičia. Galima labai taupiai važiuoti greičiu iki 80-85km/h bus 4 litrai, bet jei koja spaus, bus kiek daugiau. Daryti rimtesnį aptarnavimą irgi nėra sudėtinga, turbina priekyje gerai prieinama, keisti paskirstymo diržą taip pat patogu ir meistrui nesudėtinga, priėjimai neblogas ir apgalvotas. Jei prasideda bėdos su DPF arba partical filter tai jį geriau tiesiog išoperuoti, bet tai geriau daryti pas prancūziškas mašinas išmanančius mechanikus/elektrikus. Beje standartiškai daug modifikacijų ėjo su r17 ratais, tai bus gražu važiuot,bet nepigu juos keisti. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 3)
Citroen modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | AX | C1 | C1 | |||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Saxo | C2 | DS3 | |||||||||||||||||||||||||||||
C3 | C3 | C3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
ë-C3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | ZX | |||||||||||||||||||||||||||||||
Xsara | Xsara | C4 | C4 | C4 | ||||||||||||||||||||||||||||
DS4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
C-Elysée | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Xantia | C5 | C5 | |||||||||||||||||||||||||||||
DS5 | C5 X | |||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | XM | C6 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | C3 Pluriel | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | C4 Cactus | |||||||||||||||||||||||||||||||
C3 Aircross | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | C4 Aircross | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | C-Crosser | C5 Aircross | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Xsara Picasso | C3 Picasso | ||||||||||||||||||||||||||||||
C-Zero | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Grand C4 Picasso | Grand C4 Picasso | ||||||||||||||||||||||||||||||
C4 Picasso | C4 Picasso | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | C8 | |||||||||||||||||||||||||||||||
SpaceTourer | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Berlingo | Berlingo | Berlingo | |||||||||||||||||||||||||||||
Nemo | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Jumper | Jumper | Relay | |||||||||||||||||||||||||||||
Jumpy | Jumpy | Jumpy | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Citroen C3 Picasso TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis