Markės
422 iš 1912
Citroen Xsara, 2000 - 2006
58Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.212% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)Viso įvertinimų: 8
7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)23% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.1)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Citroen Xsara yra kompaktiškas šeimos automobilis gaminamas nuo 1997 metų. Kaip jo pirmtakas Citroen ZX, Xsara dalinasi savo platforma su Peugeot 306 modeliu ir buvo gaminamas kaip penkerių durų hečbekas ar penkerių durų universalas. 2000 metais Xsara buvo atnaujintas – automobilis tapo standesnis (taip pagerintas saugumas ir valdymo savybės), gavo naują priekio dizainą su didesniais priekiniais žibintais ir kai kuriuos vidaus pasikeitimus (pvz. naujas vairaratis). Xsara gali pasiūlyti komfortišką elgesį kelyje, gerą valdymą, tačiau su klasės lyderiais Ford Focus ir VW Golf konkuravo labiau dėka mažesnės kainos. Pirkėjams neitin patiko senamadiškas Xsara dizainas, todėl 2004 metais buvo pakeistas elegantiško C4 modelio. Būtina paminėti unikalią Xsara sėkmę WRC (World Rally Car) varžybose. Šis modelis, nedaug ką turintis bendro su standartiniu išskyrus panašią išorę, tapo vienas sėkmingiausių automobilių WRC istorijoje. Citroen su fenomenaliu prancūzu Sebastien Loeb priešakyje laimėjo tris vairuotojų čempionų titulus nuo 2004 iki 2006 metų ir tris gamintojo čempionų titulus 2003, 2004, ir 2005 metais. WRC sėkmę perėmė Xsara įpėdinis C4 modelis.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Xsara modelis tapo vienas sėkmingiausių automobilių WRC istorijoje. Citroen su fenomenaliu prancūzu Sebastien Loeb priešakyje laimėjo tris vairuotojų čempionų titulus nuo 2004 iki 2006 metų ir tris gamintojo čempionų titulus 2003, 2004, ir 2005 metais. WRC sėkmę perėmė Xsara įpėdinis C4 modelis.


2022-01-28
Citroen Xsara 2003
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Mažai gendantis,pigios detalės.Daug vietos,kaip tokios klasės auto.
  • Dinamiškas
  • Ekonomiškas
  • Gera garso izoliacija
  • Gerai valdomas
  • Talpi bagažinė
  • Stabilus kelyje
  • Nebrangus išlaikymas
  • Nebrangus nusipirkti
  • Informatyvus vairas
  • Geras matomumas iš vidaus
galinė pakaba
  • Prasta pakaba
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,0
Bendras automobilio aprašas
Pirkau šį auto 2013 m.Prabėgęs buvo virš 200 tūk.km. Dizelis 2.0 HDI.Po kiek laiko patikrinęs pagal VIN kodą sužinojau,kad atsukta apie 90 tūk.km.Pirkau nebrangiai,todėl pagrinde žiūrėjau tik kėbulą ir vien dėl dėl to, kad neradau nei vienos rūdelės .Pradėjus važinėti išlindo visos bėdos.Galinio tilto remontas 800 lit. vairo kalonėlės restauracija 500 lit.,važiuoklės remontas {šarnyras,vairo traukė, stabilizatoriaus traukės ,gumos) vėl 500 lit..pradėjo leisti tepalus iš vidinės variklio pusės,todėl reikėjo nuimtį greičių dėžę , nors rebokšlis tik 45 lit., bet už tai,kad reikėjo nuimtį gr.dėžę dar400 lit..Buvo sutrukusios galinio suporto gumos,todėl buvo aprūdyję cilindriukai ,pirkau pilną rem. komplektą (kainos tiksliai ne prisimenu).Keičiau pagrindinį diržą su visais guoliais ir vandens pompa + generatoriaus dirželiu 700 lit. Jeigu būčiau žinojęs,kad tiek turėsiu bėdų,tikrai nebūčiau pirkęs,bet po to, kai pilnai ją sutvarkiau ir pravažiavau,per 8 metus virš 200 tūk.km. tikrai buvau labai patenkintas,per tuos 8 metus dar reikėjo pakeisti galinį duslintuvą 40 eur. ir starterio remontas 60 eur.daugiau viskas buvo gerai'daugiau neturėjau jokių bėdų.Variklis 2.0 Hdi labai geras,kurėss ir prie didžiausių šalčių.Buvau prie jo taip pripratęs,kai prieš metus kai pardaviau labai jo ilgėjausi, vien del to,kad jis nei karto nebuvo manęs pavedęs.Vietos ,tiek viduje,tiek bagažinėje daug,Triukšmo girdisi ne daug.kelio nelygumus sugeria gerai.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Nepirkite nuvaryto.
Patarimai perkančiajam
Tikrai verta pirkti,svarbu,kad būtų prižiūrėtas .
Įvertink šį atsiliepimą (viso 7)
Citroen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini AX  C1C1 
  Maži  SaxoC2DS3  
  C3C3C3
    ë-C3
  Kompaktiniai ZX    
 XsaraXsaraC4C4 C4
   DS4  
   C-Elysée
  Vidutiniai XantiaC5C5  
   DS5  C5 X
  Reprezentaciniai XM C6  
  Kabrioletai   C3 Pluriel  
  Mini krosoveriai    C4 Cactus 
   C3 Aircross
  Krosoveriai    C4 Aircross  
  Visureigiai   C-Crosser C5 Aircross
  Mini vienatūriai  Xsara PicassoC3 Picasso  
  C-Zero  
  Vienatūriai   Grand C4 PicassoGrand C4 Picasso 
  C4 PicassoC4 Picasso 
  Dideli vienatūriai   C8  
   SpaceTourer
  Daugiatiksliai  BerlingoBerlingoBerlingo
  Nemo  
  Komerciniai JumperJumperRelay
 JumpyJumpyJumpy
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt