Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Ferrari 308 GTB versija, todėl abu automobiliai yra labai panašūs nors techniškai jie labai skiriasi. Automobilio pavadinime raidės “GT” žinoma reiškia „Gran Turismo“, o raidė „O“ - „Omologata“ (itališkai homologuotas). Ferrari gerbėjai žino, kad italų gamintojas bet kam pavadinimo “GTO” neduoda. Paprastai tai yra beveik varžyboms paruošti sportiniai automobiliai, kurių pagaminama nedaug, todėl visi šie automobiliai yra itin vertinami kolekcionierių. Galima sakyti, kad 1984 metais Ženevos automobilių parodoje pristatytas Ferrari 288 GTO yra legendinio Ferrari 250 GTO įpėdinis. Priminsime, kad Ferrari 288 GTO oficialiai yra pats brangiausias automobilis pasaulyje – 2018 metais Sotheby’s aukcione parduotas už neįtikėtinus 48.4 milijonus JAV dolerių. Ir nenuostabu – Ferrari 250 GTO buvo sukurtas lenktynėms, turi puikiai suprojektuotą 3.0 L V12 variklį su 296 AG galia ir nepaprasto grožio kėbulą. Ir žinoma tai itin retas automobilis – buvo pagaminti tik 36 šio automobilio vienetai. Grįžtant prie Ferrari 288 GTO – iš išorės jis nebuvo labai išskirtinis automobilis, beveik toks pats kaip Ferrari 308 GTB. Tačiau GTO buvo gerokai lengvesnis – sparnai buvo gaminami iš stiklo pluošto kompozito, durys iš aliuminio, o stogas buvo pagamintas iš anglies pluošto. Svarbiausias automobilio privalumas yra puikus 2.9 L V8 variklis su dviem turbinom išvystęs 400 AG galią. 288 GTO gali įsibėgėti nuo 0-60 mylių per valandą (97 km/h) per 4,8 sekundės, nuo 0–125 mylių per valandą (201 km/h) per 15 sekundžių, o maksimalus greitis yra 304 km/h. Savo laiku tai buvo vienas greičiausių serijinių automobilių pasaulyje. Nors 288 GTO buvo orientuotas į sportiškumą, tačiau jame vis tiek buvo montuojamas prabangus salonas su zomša apvilktu prietaisų skydeliu, odinėmis sėdynėmis, taip pat buvo galima užsisakyti oro kondicionierių, elektrinius langus ir audio aparatūrą. Buvo pagaminti tik 272 Ferrari 288 GTO vienetai. Visi jie nudažyti raudonai ir tik vienas prototipas buvo geltonos spalvos.
Ferrari GTO arba Ferrari 288 GTO yra homologuota “įprasto” SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Ferrari 288 GTO turėjo puikų 2.9 L V8 variklį su dviem turbinom ir 400 AG galia. 288 GTO galėjo įsibėgėti nuo 0-60 mylių per valandą (97 km/h) per 4,8 sekundės, nuo 0–125 mylių per valandą (201 km/h) per 15 sekundžių, o maksimalus greitis buvo 304 km/h. Savo laiku tai buvo vienas greičiausių serijinių automobilių pasaulyje.
Modifikacijų sąrašas tuščias.
Ferrari modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Krosoveriai | Purosangue | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai V8 | 348 | F355 | 360 Modena | F430 | 458 Italia | 488 GTB | F8 Tributo | |||||||||||||||||||||||||
SF90 Stradale | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai V12 | Testarossa | |||||||||||||||||||||||||||||||
GT klasės | Maranello | 599 GTB Fiorano | F12berlinetta | 812 Superfast | 12Cilindri | |||||||||||||||||||||||||||
GT klasės 2+2 | 456 | 612 Scaglietti | FF | GTC4Lusso | ||||||||||||||||||||||||||||
Roma | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Supercar | F50 | Enzo | LaFerrari | |||||||||||||||||||||||||||||
Pradinė klasė | California | Portofino | ||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai V6 | 296 GTB | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Ferrari 288 GTO TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis