Markės
485 iš 1939
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Ferrari GTO arba Ferrari 288 GTO yra homologuota “įprasto” Ferrari 308 GTB versija, todėl abu automobiliai yra labai panašūs nors techniškai jie labai skiriasi. Automobilio pavadinime raidės “GT” žinoma reiškia „Gran Turismo“, o raidė „O“ - „Omologata“ (itališkai homologuotas). Ferrari gerbėjai žino, kad italų gamintojas bet kam pavadinimo “GTO” neduoda. Paprastai tai yra beveik varžyboms paruošti sportiniai automobiliai, kurių pagaminama nedaug, todėl visi šie automobiliai yra itin vertinami kolekcionierių. Galima sakyti, kad 1984 metais Ženevos automobilių parodoje pristatytas Ferrari 288 GTO yra legendinio Ferrari 250 GTO įpėdinis. Priminsime, kad Ferrari 288 GTO oficialiai yra pats brangiausias automobilis pasaulyje – 2018 metais Sotheby’s aukcione parduotas už neįtikėtinus 48.4 milijonus JAV dolerių. Ir nenuostabu – Ferrari 250 GTO buvo sukurtas lenktynėms, turi puikiai suprojektuotą 3.0 L V12 variklį su 296 AG galia ir nepaprasto grožio kėbulą. Ir žinoma tai itin retas automobilis – buvo pagaminti tik 36 šio automobilio vienetai. Grįžtant prie Ferrari 288 GTO – iš išorės jis nebuvo labai išskirtinis automobilis, beveik toks pats kaip Ferrari 308 GTB. Tačiau GTO buvo gerokai lengvesnis – sparnai buvo gaminami iš stiklo pluošto kompozito, durys iš aliuminio, o stogas buvo pagamintas iš anglies pluošto. Svarbiausias automobilio privalumas yra puikus 2.9 L V8 variklis su dviem turbinom išvystęs 400 AG galią. 288 GTO gali įsibėgėti nuo 0-60 mylių per valandą (97 km/h) per 4,8 sekundės, nuo 0–125 mylių per valandą (201 km/h) per 15 sekundžių, o maksimalus greitis yra 304 km/h. Savo laiku tai buvo vienas greičiausių serijinių automobilių pasaulyje. Nors 288 GTO buvo orientuotas į sportiškumą, tačiau jame vis tiek buvo montuojamas prabangus salonas su zomša apvilktu prietaisų skydeliu, odinėmis sėdynėmis, taip pat buvo galima užsisakyti oro kondicionierių, elektrinius langus ir audio aparatūrą. Buvo pagaminti tik 272 Ferrari 288 GTO vienetai. Visi jie nudažyti raudonai ir tik vienas prototipas buvo geltonos spalvos.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Ferrari 288 GTO turėjo puikų 2.9 L V8 variklį su dviem turbinom ir 400 AG galia. 288 GTO galėjo įsibėgėti nuo 0-60 mylių per valandą (97 km/h) per 4,8 sekundės, nuo 0–125 mylių per valandą (201 km/h) per 15 sekundžių, o maksimalus greitis buvo 304 km/h. Savo laiku tai buvo vienas greičiausių serijinių automobilių pasaulyje.



Modifikacijų: 0
Modifikacijų sąrašas tuščias.
Ferrari modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Krosoveriai     Purosangue
  Sportiniai V8 348F355360 ModenaF430458 Italia488 GTBF8 Tributo
   SF90 Stradale
  Sportiniai V12 Testarossa    
  GT klasės  Maranello599 GTB FioranoF12berlinetta812 Superfast12Cilindri
  GT klasės 2+2 456612 ScagliettiFFGTC4Lusso 
   Roma
  Supercar  F50  Enzo  LaFerrari  
  Pradinė klasė   CaliforniaPortofino 
  Sportiniai V6     296 GTB
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt