Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
FF, tik išspaudžiantis dar daugiau galios – svaiginančius 740 AG. Šis automobilis yra sukurtas kaip komfortiškesnė, labiau kasdieniam naudojimui skirta mašina nei 458 Italia, tačiau turinti tokį patį sprogstamą charakterį ir beveik tokias pačias aštrias valdymo savybes. Jeigu Ferrari 599 GTB pasižymėjo puikiu dizainu, tai jo įpėdinis F12 Berlinetta tiesiog tobulai įkūnija Ferrari dvasią – kėbulo linijos švelniai apgaubia automobilį, jos panašios į raudoną banguojančią jūrą, tačiau nepraranda agresyvaus aštrumo, kokį ir privalo turėti tikras Ferrari. Dizaino stilius ypač priekinė dalis primena FF modelį, tačiau F12 Berlinetta yra gerokai kompaktiškesnis - jis yra 200 mm siauresnis, 50 mm trumpesnis ir turi 30 mm trumpesnę ratų bazę nei jo pirmtakas 599 GTB modelis. Interjeras kaip įprasta „paskendęs“ gelsvoje odoje ir poliruoto aliuminio detalėse, tačiau prietaisų skydelio dizainas yra nuobodus ir neintriguojantis – juk tai jau esame matę ne viename prieš tai pristatytame Ferrari. Nepamirškite - F12 Berlinetta vairo naudojimosi instrukciją būtina perskaityti! Automobilio laikančioji konstrukcija ir kėbulas pagaminti iš dvylikos skirtingų metalo lydinių. Vos 1525 kg sverianti kupė yra 70 kg lengvesnė už 599 ir net 20 proc. atsparesnė sukimui. Automobilio svorio centras yra kiek pastumtas į galą, kad daugiau svorio tektų galiniams varantiems ratams. 6,3 litro V12 variklis pasiekia 740 AG – tai naujas V12 konstrukcijos atmosferinių variklių rekordas ir 690 Nm sukimo momentą. Automobilio pagreitis neįtikėtinas - nuo 0 iki 100 km/h tik per 3,1 sek. Nuo 0 iki 200 km/h – vos per 8,5 sek. Maksimalus greitis - 340 km/h, o visus arklius esančius po kapotu padės suvaldyti keraminiai stabdžiai ir magnio lydinio stabdžių apkabos. Ferrari kompanijos nuosavą „Fiorano“ lenktynių trasą F12 Berlinetta įveikia greičiau nei bet kuris kitas šios markės automobilis. Kelyje šis agresyvus kupė yra netikėtai „draugiškas“, nuspėjamas ir gerai sugeriantis smulkius kelio nelygumus, kas automobilio savininkams leis labiau atsipalaiduoti prie vairo. Vairo mechanizmas veikia tiesiog tobulai – aštriai, tiksliai perduoda ratams net mažiausius vairo pasukimus, nors prilygti „lenktyniniam“ 458 modeliui negali. Kitas visada intriguojantis aspektas – variklio garsas, kuris „dainuoja“ puikią itališką dainą leidžiančią neabejotinai atskirti, kad tai yra tikras Ferrari. Šalia to, automobilis turi ir ne tokią mažą 350 litrų bagažinę, kuri gali būti padidinta iki 500. Taigi, kas gali būti tinkamiau turčiui iš Floridos, kurio didžiausias rūpestis – pasirūpinti savo įvaizdžiu?
Ferrari F12 Berlinetta – net ir Ferrari gamoje yra neeilinis automobilis. Tai dvivietis, galingas V12 varikliu ginkluotas automobilis, turintis pačio greičiausio standartinio Ferrari titulą. F12 Berlinetta turi tokį patį 6.3 litro V12 variklį kaip neseniai pasirodęs SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Tokį Ferrari vairuoja NBA žvaigždė Dwyane Wade:
ir futbolininkas Mario Balotelli:
Tokį automobilį vairuoja ir Jason Statham:
2012-03-01
Greičiausias visų laikų „Ferrari“ – „F12 Berlinetta“ Pasaulio automobilių olimpe sužibo nauja žvaigždė. 15:00 Lietuvos laiku „Ferrari“ pristatė greičiausią savo automobilį – „F12 Berlinetta“ su galingiausiu istorijoje V12 varikliu. Tradiciniu GT automobilio formatu – variklis priekyje, varomi galiniai ratai – pagaminta kupė yra jokiais būdai ne evoliucija, o tikra revoliucija. Mažesnėje už 599 ratų bazėje variklis ir vairuotojo sėdynė sumontuota žemiau, o pavarų dėžė nustumta į patį galą.
Aerodinaminiu požiūriu „F12 Berlinetta“ neturės sau lygių (jei pasitikėsime „Ferrari“ išplatintu spaudos pranešimu). Tai nebūtinai reiškia, kad kupė pasipriešinimas mažiausias. Tai reiškia, kad visas automobilio viršumi ir dugnu slystantis oras padės automobiliui būti greitesniam. Iš dvylikos skirtingų metalo lydinių pagaminta automobilio laikančioji konstrukcija ir kėbulas. 1525 kg sverianti kupė yra 70 kg lengvesnė už 599 ir net 20 proc. atsparesnė sukimui. Automobilio svorio centras yra kiek pastumtas į galą (54 proc. gale). 6,3 litro V12 variklis pasiekia 740 AG – tai naujas V12 konstrukcijos variklių rekordas. 80 proc. maksimalaus 690 Nm sukimo momento pasiekiama jau prie 2500 aps/min. Įspūdingas šio automobilio galios ir svorio santykis – 2,1 kg vienai arklio galia. Nepaisant to, kad variklis yra labai galingas, jo ekonominiai rodikliai pagerėjo visais 30 proc. Vidutiniškai „F12 Berlinetta“ į aplinką išmes 350 g/km CO2 dujų. Už šio automobilio stabdymą atsakingi nauji anglies ir keramikos lydinio stabdžiai. „Ferrari“ juos vadina CCM3 – trečios kartos technologija. Pakabos darbą reguliuos kompiuteris, kuris reguliuos naujus magnetinius amortizatorius (SCM-E). Viską kartu sudėjus gauname rezultatą – nuo 0 iki 100 km/h per 3,1 sek. Nuo 0 iki 200 km/h – vos per 8,5 sek. „Ferrari“ nuosavą „Fiorano“ lenktynių trasą jis įveikia greičiau nei bet kuris kitas markės automobilis – per 1 min. 23 sek. Šio automobilio dizainas yra bendras „Ferrari Styling Centre“ ir „Pininfarina“ darbo rezultatas. Jo linijos griežtos, bet harmoningos, o proporcijos – tobulos. Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/gazas/naujoves/greiciausias-visu-laiku-ferrari-f12berlinetta-219-200006#ixzz1nrH0K8ze |
Ferrari modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Krosoveriai | Purosangue | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai V8 | 348 | F355 | 360 Modena | F430 | 458 Italia | 488 GTB | F8 Tributo | |||||||||||||||||||||||||
SF90 Stradale | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai V12 | Testarossa | |||||||||||||||||||||||||||||||
GT klasės | Maranello | 599 GTB Fiorano | F12berlinetta | 812 Superfast | 12Cilindri | |||||||||||||||||||||||||||
GT klasės 2+2 | 456 | 612 Scaglietti | FF | GTC4Lusso | ||||||||||||||||||||||||||||
Roma | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Supercar | F50 | Enzo | LaFerrari | |||||||||||||||||||||||||||||
Pradinė klasė | California | Portofino | ||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai V6 | 296 GTB | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Ferrari F12berlinetta TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis