Markės
499 iš 1942
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Ferrari F12 Berlinetta – net ir Ferrari gamoje yra neeilinis automobilis. Tai dvivietis, galingas V12 varikliu ginkluotas automobilis, turintis pačio greičiausio standartinio Ferrari titulą. F12 Berlinetta turi tokį patį 6.3 litro V12 variklį kaip neseniai pasirodęs FF, tik išspaudžiantis dar daugiau galios – svaiginančius 740 AG. Šis automobilis yra sukurtas kaip komfortiškesnė, labiau kasdieniam naudojimui skirta mašina nei 458 Italia, tačiau turinti tokį patį sprogstamą charakterį ir beveik tokias pačias aštrias valdymo savybes. Jeigu Ferrari 599 GTB pasižymėjo puikiu dizainu, tai jo įpėdinis F12 Berlinetta tiesiog tobulai įkūnija Ferrari dvasią – kėbulo linijos švelniai apgaubia automobilį, jos panašios į raudoną banguojančią jūrą, tačiau nepraranda agresyvaus aštrumo, kokį ir privalo turėti tikras Ferrari. Dizaino stilius ypač priekinė dalis primena FF modelį, tačiau F12 Berlinetta yra gerokai kompaktiškesnis - jis yra 200 mm siauresnis, 50 mm trumpesnis ir turi 30 mm trumpesnę ratų bazę nei jo pirmtakas 599 GTB modelis. Interjeras kaip įprasta „paskendęs“ gelsvoje odoje ir poliruoto aliuminio detalėse, tačiau prietaisų skydelio dizainas yra nuobodus ir neintriguojantis – juk tai jau esame matę ne viename prieš tai pristatytame Ferrari. Nepamirškite - F12 Berlinetta vairo naudojimosi instrukciją būtina perskaityti! Automobilio laikančioji konstrukcija ir kėbulas pagaminti iš dvylikos skirtingų metalo lydinių. Vos 1525 kg sverianti kupė yra 70 kg lengvesnė už 599 ir net 20 proc. atsparesnė sukimui. Automobilio svorio centras yra kiek pastumtas į galą, kad daugiau svorio tektų galiniams varantiems ratams. 6,3 litro V12 variklis pasiekia 740 AG – tai naujas V12 konstrukcijos atmosferinių variklių rekordas ir 690 Nm sukimo momentą. Automobilio pagreitis neįtikėtinas - nuo 0 iki 100 km/h tik per 3,1 sek. Nuo 0 iki 200 km/h – vos per 8,5 sek. Maksimalus greitis - 340 km/h, o visus arklius esančius po kapotu padės suvaldyti keraminiai stabdžiai ir magnio lydinio stabdžių apkabos. Ferrari kompanijos nuosavą „Fiorano“ lenktynių trasą F12 Berlinetta įveikia greičiau nei bet kuris kitas šios markės automobilis. Kelyje šis agresyvus kupė yra netikėtai „draugiškas“, nuspėjamas ir gerai sugeriantis smulkius kelio nelygumus, kas automobilio savininkams leis labiau atsipalaiduoti prie vairo. Vairo mechanizmas veikia tiesiog tobulai – aštriai, tiksliai perduoda ratams net mažiausius vairo pasukimus, nors prilygti „lenktyniniam“ 458 modeliui negali. Kitas visada intriguojantis aspektas – variklio garsas, kuris „dainuoja“ puikią itališką dainą leidžiančią neabejotinai atskirti, kad tai yra tikras Ferrari. Šalia to, automobilis turi ir ne tokią mažą 350 litrų bagažinę, kuri gali būti padidinta iki 500. Taigi, kas gali būti tinkamiau turčiui iš Floridos, kurio didžiausias rūpestis – pasirūpinti savo įvaizdžiu?
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tokį Ferrari vairuoja NBA žvaigždė Dwyane Wade:


ir futbolininkas Mario Balotelli:


Tokį automobilį vairuoja ir Jason Statham:



2012-03-15

„Ferrari“ nežada dėti taško V12 variklių istorijoje?

„Ferrari“ nežada dėti taško V12 variklių istorijoje?
Vos debiutavus galingiausiam kada sukurtam „Ferrari“ automobiliui – „F12 Berlinetta“, kilo kalbos apie kitą italų superautomobilių kūrėjo modelį. Kalbos kyla ne tik dėl to, kas tai bus per modelis ar kaip jis atrodys. Kone svarbiausias dalykas – kokiu varikliu jis bus aprūpintas. Juk visas pasaulis skambina gedulo varpais legendiniams V12 atmosferiniams varikliams, nes visi mažų CO2 emisijų šalininkai verčia superautomobilius pereiti prie ne mažiau galingų, tačiau ekonomiškesnių V8 motorų su turbinomis.

Prie to prisideda ir EURO emisijų reguliavimo standartai – jeigu į EURO5 dauguma pasispaudę „įtelpa“, į už kelių metų pasirodysiantį EURO6 joks dvylika cilindrų aprūpintas automobilis „neįlips“.

Bet gandai kalba ką kita – anot motorauthority.com, „Ferrari“ svarsto apie kitos V12 jėgainės kūrimą, kuri būtų dar galingesnė nei montuojama dabartiniame F12. Tai turėtų būti „Ferrari Enzo“ įpėdinis – tikrasis F70.

Potencialūs skaičiai – 7,3 l darbinis tūris be jokių turbinų ir 800 (!) AG. Ką jūs į tai?

Priminsime, kad dabartinis „Ferrari F12 Berlinetta“ yra aprūpintas 6,3 l V12 varikliu, išvystančiu 730 AG. Ir kad tai – galingiausias šiuo metu serijiniame automobilyje įmontuotas atmosferinis V12 variklis pasaulyje.


Ferrari modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Krosoveriai     Purosangue
  Sportiniai V8 348F355360 ModenaF430458 Italia488 GTBF8 Tributo
   SF90 Stradale
  Sportiniai V12 Testarossa    
  GT klasės  Maranello599 GTB FioranoF12berlinetta812 Superfast12Cilindri
  GT klasės 2+2 456612 ScagliettiFFGTC4Lusso 
   Roma
  Supercar  F50  Enzo  LaFerrari  
  Pradinė klasė   CaliforniaPortofino 
  Sportiniai V6     296 GTB
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt