Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
Naujasis Hyundai i20 tapo didesnis, gavo daugiau naujų technologijų, naują išties patrauklų dizainą ir kokybiškesnes medžiagas interjere. Pažvelgus į automobilį pastebima, kad jis skirtingai nei visi naujieji Hyundai turi kiek aštresnį, kampuotesnį dizainą. Gali būti, kad taip kompanija žengia sekantį evoliucijos žingsniuką vystydami itin vykusį Hyundai dizaino stilių. Kadangi automobilio ratų bazė padidėjo 45 mm, tad padidėjo ir vietos gale sėdinčių keleivių kojoms, o bagažo skyrius sulanksčius galines sėdynes siekia 1042 litrus. Nedidukas automobilis gali būti komplektuojamas su galinio vaizdo kamera, 7 colių LCD ekranu, USB jungtimi, Bluetooth laisvų rankų įrangos prijungimu. Tad pilnai atsinaujinęs, šviežio dizaino automobilis stoja į mūšį su jau seniai pripažintais vokiškais ir prancūziškais konkurentais.
Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
2020-08-24 |
Hyundai i20, 1.0, 74 kW, STYLE |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Geras variklis, kokybiškai surinktas, patikimas,
Garso izoliacija, kieta pakaba,
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,0
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,5 |
Bendras automobilio aprašas |
2016 metais pirktas iš salono. Pilnos STYLE komplektacijos su nauju 3 cilindru Turbo varikliu. Variklis energingas iš vietos traukia prie sėdynės jeigu spusteli ir ratus prasuka, bet puikia gali pajudėti ir ramiai. Variklio garsas labiau primena motociklo nei automobilio, kas suteikia daugiau azarto mėgstantiems paspausti pedalą iki dugno, bet jeigu sūkiu nekeli daugiau nei 3000 aps/min tai pakankamai tylus tokios klasės automobiliui. Žibintai LED su Xenon apšviečia posūkio vidu laibai patogu tamsiais žiemos vakarais sukinėtis neapšviesuose kiemuose ar gatvelėse. Puikus automobilis, po miestą, siaurose gatvėse, prekybos centro aikštelėje, manevringas, puikus matomumas, parktronikai priekyje ir gale puikiai padeda įvertinti atstumą iki kliūties, galinio vaizdo veidrodžiai pakankamo dydžio akloji zona maža persirikiuoti iš vienos juostos į kitą labai lengva. Važiuoklė kietoka, bet iš tokios klasės automobilio ir nereikia tikėtis kažko, duobes ir gulinčius policinkus reikia apvažiuoti arba sulėtinti, garso izoliacija mieste gera, užmiestyje nuo 70 km/h jau girdimas vėjo zvimbimas, ilgesnėje kelionėje 130 km/h jau pradeda nervinti nebent galite garsiai klausyti muzikos. Garso kolonėles tokios klasės auto geros, grotuvas patogus valdymas tiek CD, tiek radijos, tiek USB, ar leisti iš telefono per Bluetooth. Laisvų rankų įranga labai gera, puikiai blokuoja pašalinius triukšmus nėra jokio aido. Start stop sistema dirba gerai, bet prie jos reikia priprasti (gal dėl to, kad prieštai nebuvo tekę vairtuoti auto su šia sistemą). Juostų laikymosi sistema mieste labai labai daug pypsi tai praktiškai visada išjungta, užmiestyje neblogas pagalbininkas. Automobilio salonas surinkimo kokybe labai gera, medžiagos kietokos, bet nebarška, netraška. Sėdėjimo pozicija lengva susireguliuoti, vairuojame dviese kartu su žmona tai dažnai reikia surėguliuoti sedynę, tai labai lenvai pavyksta rasti tinkama pozicija. Gale vietos užtenka jeigu 2 žmonėms, nes per vidurį jau mažoką vietos trečiam. Tas pats jeigu su montuotos dvi vaikiškos kėdutės ISOFIX tai vietos žmogui nebelieka. Bagažinė labai patogi geros formos, dviejų dugnų, taip pat galima sudėti rečiau reikalingus daiktus kaip langu plovimo skysčio bakelį prie padangų remonto rinkinio. Į bagažine galima sudėti du vaikiškus vežimėlius (vieną su lopšiu ir sportinį) pasistengus, jeigu vežimėliui ratus reikia nuimti. Kuro sanaudos deklaruojamų gamintojo nelabai pavyko pasiekti nes mano koja sunki :D, bet žmona kompensuoja ramesniu važiavimu tai vidutinės apie 6.5 l, žiemą ar vasarą didelio skirtumo nėra nes vasara visada veikia klima žiemą šildomas vairas ir sėdynės. Užmiestyje jeigu greitis iki 90 km/h tai sanaudos iki 5 l, bet jeigu magistrale 130 km/h tai 6.5 l, trūksta 6 pavaros. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Remontuoti neteko, atlikti tik būtini aptarnavimai karta per metus tepalai, filtrai, kiti skysčiai. per 5 metus nuvažiuota 50k km. Buvo gamintojo atšaukimo akcija tai keitė purkštukus, buvo brokuoti, bet jokio skirtumo nebuvau pajutęs tai gal nebuvo brokuoti pas mane. Nuvertėjimas negaliu paskyti, kad naujo automobilio ir seno nuvertijimas skiriasi, bet prieš tai turėtu naudotu automobiliu keitimas budavo dažnesnis remontų daugiau ir nervų daugiau kainuodavo negu naujas auto, todėl vėl pirksiu naują auto. |
Patarimai perkančiajam |
Rinkitis tik 1.0 l trijų cilindrų varikli, nes senesni 1.2 55kw ar 1.4 74 kw varikliai labai jau vangus, o automatas 4 pavaru iš vis yra niekam tikęs. Po atnaujinimo atsirado galingesnė versiją šio variklio su 6 pavaromis ir automatas DSG kas būtų idealu šiame automobilyje. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 7)
Hyundai modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | i10 | i10 | i10 | |||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Accent | Accent | Accent | |||||||||||||||||||||||||||||
Getz | i20 | i20 | i20 | |||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Elantra | Elantra | Elantra | Elantra | Elantra | |||||||||||||||||||||||||||
i30 | i30 | i30 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Ioniq | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Sonata | Sonata | i40 | |||||||||||||||||||||||||||||
Ioniq 6 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Grandeur | Grandeur | Grandeur | |||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | Genesis | Genesis | ||||||||||||||||||||||||||||||
Equus | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Coupe | Coupe | Coupe | Veloster | ||||||||||||||||||||||||||||
Genesis Coupe | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Veloster | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Kona | Kona | ||||||||||||||||||||||||||||||
Bayon | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Tucson | ix35 | Tucson | Tucson | ||||||||||||||||||||||||||||
Ioniq 5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Santa Fe | Santa Fe | Santa Fe | Santa Fe | Santa Fe | |||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Terracan | |||||||||||||||||||||||||||||||
ix55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Matrix | ix20 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Trajet | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | H-1 | H-1 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Hyundai i20 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis